Uus yritys, kun viestin lähetys ei aiemmin onnistunut. Tai sitten tulee tuplakappaleena.
2 vuotta sitten äitini suuttui silmittömästi kun "kehtasin" toivoa omenapiirakkaa aamupalaksi synttäreille, se oli mun synttärilahjatoive sille vuodelle, mutta homma päättyi siihen, että äiti satutti mua ja ajoi nurkkaan, seurasi perässä kun pakenin ulos ja lopulta sain aamiaiseni vasta seuraavan vuorokauden puolella sen jälkeen kun olin itkeny koko päivän.
Seuraavana vuonna äiti teki selväksi, että ne synttäritarjoilut on viimenen asia minkä se tekee mun hyväksi, jonka jälkeen saan pärjätä ite, eikä se "enää laita tikkua ristiin mun hyväksi, eikä piittaa, vaikka mulla ois miten hätä, siinähän on".
Kohta on taas synttärit ja ahdistaa, en haluais että se pilaa nekin. Elämässä ei oo loputtomasti synttäreitä ja kadehdin niitä lapsia, joitten äitit jaksaa hoitaa niitä ja vieläpä laittaa niille synttärijuttuja ja kaikkee. Onnekkaita olette te, joitten äitiä ei oo käytetty loppuun, kuten minä oon omani kuulemma käyttänyt. Halusin sanoa tän johonkin, koska asia sattuu niin paljon. Toivottaisitteko mulle hyvää syntymäpäivää?
Synttärit
5
50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Hyvää syntymäpäivää. 😢💔 Jos sun kirjoitus on aito sun pitää kertoa jossain jollekin turvalliselle aikuiselle että sua kaltoinkohdellaan. Säkin ansaitset ne synttärit siinä missä muutkin lapset. 🫂
- Anonyymi00002
Hmm. Äitisi saattaa oirehtia mieleltään tilanteissa joissa kokee jäävänsä yksin järjestelyjen kanssa. Siivoathan huoneesi ja teet vanhempien toiveiden mukaan kotiasiat ne jotka annettu? Mietin vain sitä mistä tuo syyttely lähtenyt liikkeelle, ettekö saa arkea nähtävästi toimiin? Kolmannen henkilön kanssa keskustelu toki voi auttaa mutta kannattaa ensin miettiä olisko joku millä saisitte arjen toimiin.
Äidilläsi voi olla toki muutakin rankkaa ja hänellä naksahtaa kohdassa jossa kokee selästään taas revittävä lisää. Nykyään on kaikenlaista pahoinvointia ja yksinäisyyttä... En mitenkään sano että sinun tulee syyttää tuista itseäs. Lohduttautua voit sillä että sanat on vaan sanoja!- Anonyymi00004
sanat ei oo vaan sanoja, niillä voi traumatisoida toisen vaikka loppu elämäksi
- Anonyymi00003
Ja hyvää syntymäpäivää!!!<3
- Anonyymi00005
Tuskin lohduttaa, mutta kyse ei ole sinusta, vaan äidistäsi jolla asiat ei ole hyvin.
Puhu jollekin aikuiselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen432000- 791341
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841331Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m151214Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291095Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.951015- 75990
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok158832Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast56782Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää61738Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13719Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86717Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27688- 44687
- 147671
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.96653Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa24651- 28648
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93642- 51637