The New York Timesin raati valitsi Breaking Badin vuosisadan parhaaksi tv-sarjaksi.
Itse olisin valinnut samoin, onhan tuo sarja vaan niin käsittämättömän hyvä.
Mikä sinun mielestäsi on paras tv-sarja? 🤓
Paras tv-sarja
15
65
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Benny hill pulmuset ja derric kettu ajo päällä ja kahden keikka
- Anonyymi00002UUSI
Hyviä sarjoja nuokin 🤓
- Anonyymi00003UUSI
Ei huono valinta. Top 10:ssä ehdottomasti.
Mutta parasta sarjaa on yhtä vaikeaa valita kuin parasta kirjaa, parasta elokuvaa, parasta biisiä, parasta albumia jne.
Mutta nostaisin aika korkealle silti David Lynchin Twin Peaks Returnin. Se on kyllä aivan mielettömän hieno. Koko sarjasta voisi tehdä still-kuvineen massiivisen valokuvanäyttelyn. Ja ymmärrän, ettei jokaiselle se putoa. Päästäkseen kiinni siihen, pitää olla katsonut ne aikaisemmat Twin Peaksit ja moneen kertaan vielä. Ja sen päälle vielä kaikki muukin David Lynchin tuotanto.- Anonyymi00011UUSI
En ole tätä kulttisarjaa itse katsonut. Haluaisin katsoa kyllä vielä jos mahdollista. Mikä sarjasta teki niin mielenkiintoisen sinun mielestä? 🤓
- Anonyymi00004UUSI
Pitäydyn kotimaisissa, enkä ole noin tarkka vuosikymmenistä sekalaisessa järjestyksessä:
Karjalan kunnailla, Puhtaat valkeat lakanat, Ruusun aika, Kun taivas repeää (ja jatko-osa Taivas sinivalkoinen), Raid, Reinikainen, Nyrkki.
Nöf 🐷- Anonyymi00012UUSI
Hyviä sarjoja varmasti. Mikä kotimaisissa sarjoissa vetoaa sinuun erityisesti?🤓
- Anonyymi00005UUSI
Twin Peaks. Se oli aika seko. Outo.
Vilma - Anonyymi00006UUSI
Salaiset kansiot Mulder ja Scully, Taisteluplaneetta Gablactica ja viimeisin Game Of Thrones.
Ööh. Katsoin kyllä muitakin, myös Twin Peaks, mutta nykyisin en ole ehtinyt aikaani käyttää.- Anonyymi00013UUSI
Itse katson myös melko vähän televisiota osin ajan puutteenkin vuoksi ja vähänlaisesti olen muita sarjoja seurannut.
Sinulle myös tarkentava kysymys, miksi juuri nämä sarjat kiinnostivat sinua? 🤓
- Anonyymi00007UUSI
No vttu, minulta jäi sarjan päätösjakso näkemättä kun pidin sarjaa niin tylsänä! Arvaa harmittiko kun sain tietää mitä siinä tapahtui.
- Anonyymi00010UUSI
Niin jos kaipasit onnellista loppua, sitä ei perinteisessä ”he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti” mielessä tullut. Vaihtoehdoksi sarja tarjosi psykologisesti haastavia ajatusketjuja. Olisiko päähenkilö voinut jatkaa enää elämää, mielestäni ei.
🤓
- Anonyymi00008UUSI
X filesiä katsoin aikoinaan. Muistan, kun äitini katsoi kauniita ja rohkeita. Se oli pakko nähdä. Isäni kanssa tenavana tuli katsottua call mc call. Se oli myös huippu sarja.
Suosikkia ei minulla sinänsä ole. Kaikki oli aikoinaan huippuja. Viimeisin suosikkini taitaa olla "vielä virtaa". Compo oli mahtis.
>Simiti<- Anonyymi00014UUSI
Boldarit näyttäisi pyörivän edelleen :)
Compoa seurasin itsekin joskus. Se on jännä, miten joku sarja vain valikoituu ja vakiintuu katsottavaksi.
🤓
- Anonyymi00009UUSI
Farscape
- Anonyymi00015UUSI
Mielenkiintoista, miksi juuri se? 🤓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t87696Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447