Laihdutatko vai yritätkö pitää painon kurissa? Va meneekö hurvitellen tämä viikonloppu?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Einespitsaa ja makeaa likööriä jossa makeita suolakurkkuja. Laihdutan.
- Anonyymi00002
Itse olen ketoosissa. Voita, kermaa ja siankylkeä ilman lisäaineita. Olen yksilö ja elän pitkään ja hyvin, vaikka tilastot sanovat muuta. Olen tilastopoikkeus, pilailia ja Einesstein.
- Anonyymi00003
Pitää yrittää pitää saavutettua painoa.
Tänään aamupalaa, vähän poikkeuksellisesti kun pätkäpaastoilen yleensä ilman aamiaista: Siemenleipää voilla ja juustolla, sekä mustikoita, mustikkasoppaa, idätettyjä hampunsiemeniä ja chiaa turkkilaisessa jogurtissa. Inkiväärishotti. Pitää taas harjoitella syömään aamupalaa tulevien hotellireissujen ja loman takia.
Tänään illemmalla pizzaa (tavallista vehnäpohjaista) ja punaviiniä hyvässä seurassa. Yksi poikkeuspäivä kuukaudessa yleensä. Vähän enemmän hiilaria siis. Mutta muuta en taida tänään syödä.
Lääkäri (uusi) laittoi taas verikokeeseen kun ei usko mun loistavia kolesteroliarvoja varsinkaan kun kuuli miten syön. Mun ikäisellä kuulemma aina toisinpäin kolesterolit. Tämä on aina niin hupaisaa. Sanoi sitten että on kyllä syytä olla tyytyväinen. Karppilääkäri ei ihmettele mutta aina kun joku muu on asialla niin sama ihmettely.
Mukavaa viikonloppua!
T kn - Anonyymi00004
Laihdutan.
Tänään uuniperunaa katkarapu-hapankermatäytteellä sekä norjalaista lohta ja kaurapastaa. Mukaan täysjyväruisleipää, margariinia ja vähärasvaista juustoa sekä pakastekasviksia. Iltapalaksi kaurapuuroa.
Huomenna ajattelin lasagnea valmiina tai itse tehtynä sekä pähkinäbroileria ja riisiä valmiina tai itse tehtynä, vihreitä ja ruskeita papuja sekä tietenkin iltapalaksi puuroa. Hedelminä kauden kotimaisia omenoita.
Kaikki annokset punnittuina tai mitattuina, kalorimäärä 1500-2000.
Liikunnaksi kovatahtista juoksua sekä päivittäiset kävelylenkit koiran kanssa. - Anonyymi00005
Aamiainen klo 9.30 aikoihin on n.2-3dl kaurapuuroa, pakastemarjoja, puolukkasurvosta ja 1 dl maitoa ja 1,5 dl kahvia.
Päivän lämmin ruoka klo 14-15.30 aikoihin.
Tänään maapähkinä porkkanakeittoa vajaa n. 2dl, kun teen myös porilaisen.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/maapahkinavoi-porkkanakeitto
Lisäksi voileipäsiivu tai puolikas sämpylä juustolla.
Ehkä lisäksi vielä yksi itse tehty porilainen makkarapihvistä, hampurilais sämpylän välissä, sulatejuustoviipale, sulatejuustokastiketta, sipulia, kurkkusalaattia, ketsuppia ja sinappia.
Jälkiruaksi marjasoppaa.
Illalla klo 18.40 kahvia 2dl ja itse tehty pulla, jossa täytteenä marjahilloa ja vaniljatuorejuustoa.
Yleensä teen keiton tai perunat kastikkeella, josta riittää syömistä 5-6 päiväksi eli n.1,5 perunaa, 5 lihapullaa, kastiketta tai keittoruokaa n.2-3 dl/annos.
Olen mies 56v pituus 170cm ja paino pysynyt 60-61,5 kg välillä.
Tänään oli aamupaino 59,90kg ja tavoitepaino olis joku 56-58kg välillä.
Pyöräilen ympäri vuoden ja kesäisin 30-80km pyörälenkkejä 1-3 kertaa viikossa.
Pallomahaa on vähän, joka pitäs saada poistettua. - Anonyymi00006
Laihdutan. Empä paljoa ole syönyt eikä heikota. Jotain pieniä määriä ja syöntikertojakaan ei paljoa ja lähinnä jotain ruisleivää kalkkumakkaran kanssa otin kahden aikaan kun yhdeltätoista söin vähän pikkuannoksen lämminruokaa (pastaa) ja sitten äsken otin kaksi palaa kaurapuolukkaleipää kalkkunaleikkeen kera , maitoa ja kahvia sekä puolukkavispipuuroa yksi pikkukulhollinen johon lisäsin rasvatonta maitoa ja päälle teelusikallinen sokeria.
Illalla otan vähän broileria pikkumäärän ja pastaa ja ehkä yksi leipä tai korvaan leivän pinaattiohukaisella(2 kappaletta). Ne riittää iltapalaksi. Aamupalalla kevyt kauraleseistä, kaurahiutaleista ja luumusta tehty juttu johon lisäsin rasvatonta maitoa.
kaikki olleet pikkumääriä ja syöntikertoja ei nyt "tuhat kertaa päivässä".
Pienemmälläkin voi pärjää.- Anonyymi00007
vispipuuroon en laittanut sokeria että ihan omaan annokseen lisäsin sokeria sitten.
- Anonyymi00008
"Olet kyllä uskossasi vahva, mutta nyt vetäisin juuri grillimakkaraa ja uunijuureksia, punaviiniä ruokajuomana, huomenna ruotuun, VHH ja pätkäpaasto, tämä ei ole mikään dietti vaan loppuelämän tapa."
"Olen jo aikuinen mies eikä minun tarvitse makkaransyöntiini kysellä lupaa sinulta eikä "ravintotutkijoilta". Eilen oli makkaransyöntiä, tänään munakas kaalilla ja sipulilla suolaa en nyt lisännyt kun tasoittelen eilistä suolan saantiani."
Makkara on hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433