Mitä te tekisitte jos kotonanne asuisi himokas nuolija, joka väkipakolla esim. tunkeutuu iltaisin peittonne alle?
Antaisitteko nuolla esim. varpaiden välit? Säästäähän siinä jalanpesussa vettä ja saippuaa.
-keinovaginamies-
Himonuolija
63
288
Vastaukset 63
- Anonyymi00001UUSI
Onko siellä vielä pennun sänkytavat opetuksen alla? 😄
Aletheias Odotappas kun se kehveli keksii alkaa nakertamaan varpaita, sitten se vasta on ilo ylinnä 😂
Mulla oli nuorena katti, joka vielä pentuna nukkumaan mennessä kömpi liki joka yö viereen ja alkoi tiskaamaan kainaloa. Toisinaa se vintiö eteni rintakehää kohti ja yritti imeä nänniä, joskus melkoisella hartaudellakin. Ehkä vähän kiusallista 😂
- Anonyymi00009UUSI
randombypasser kirjoitti:
Mulla oli nuorena katti, joka vielä pentuna nukkumaan mennessä kömpi liki joka yö viereen ja alkoi tiskaamaan kainaloa. Toisinaa se vintiö eteni rintakehää kohti ja yritti imeä nänniä, joskus melkoisella hartaudellakin. Ehkä vähän kiusallista 😂
Oho,
Siinähän reipas kissimirri.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00003UUSI
työntäisin löylymä kauhan ukon hanuriin,joka ilta eka! ja syvälle
- Anonyymi00005UUSI
Koiranaiset on niin totaalinen turn off, ettei tosikaan.
- Anonyymi00006UUSI
Jostain syystä palstan botti ei pidä kommenteista/vastauksista joita tällainen kevyt perjantaiketju tuottaa. :))
-keinovaginamies-- Anonyymi00007UUSI
Botti tunnistaa sun jutut jo niin hyvin, että on valmiiksi suodatin päällä 😄
Aletheias - Anonyymi00008UUSI
Huomasin, tavaraa katoaa nopeammin kuin ehtii uutta tuottamaan 😂
Joku kuiva, angstinen ja nuori botti selvästi.
-keinovaginamies- Anonyymi00007 kirjoitti:
AletheiasSiksi se onkin aika kummaa, että sun jutut ei lähde... Onko Allu mode... 🤔 Vai ehkä tekoälybotti 😂
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
AletheiasNäin se taitaa olla.
Pottuvarpaiden väli -kommentti lähti heti :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00013UUSI
Se on se akneihosta kärsivä teini, joka poistelee. Kiljuu ämmää kaikille ja ihmettelee, miksi ketään ei kiinnosta sen incelin jutut.
>Simiti< - Anonyymi00015UUSI
Siksi se onkin aika kummaa, että sun jutut ei lähde... Onko Allu mode... 🤔 Vai ehkä tekoälybotti 😂
Tietenkään mun jutut ei lähde. Nehän on täysin viattomia ja nuhteettomia 😇😇😇
Aletheias Anonyymi00015 kirjoitti:
Aletheias"täysin viattomia ja nuhteettomia" 🤔🙄🤭😂🤣
Tai sitten... Botti ei poista botin kirjoituksia 😁- Anonyymi00022UUSI
"täysin viattomia ja nuhteettomia" 🤔🙄🤭😂🤣
Tai sitten... Botti ei poista botin kirjoituksia 😁Olisipa mahtavaa olla botti täällä, sun kirjoitukset olis jatkuvan tarkkailun alla 😅
Aletheias Anonyymi00022 kirjoitti:
Olisipa mahtavaa olla botti täällä, sun kirjoitukset olis jatkuvan tarkkailun alla 😅
AletheiasNiin, totta, et sä voikaan olla botti, hitsi. Koska jos olisit, multa lähtis vähintään 90% kommenteista välittömästi 😂
- Anonyymi00024UUSI
Niin, totta, et sä voikaan olla botti, hitsi. Koska jos olisit, multa lähtis vähintään 90% kommenteista välittömästi 😂
Vähintään 😂 Tai no riippuu, miten nuhteettomalla tuulella itse olisin moderoidessani sun kommentteja 😁
Aletheias Anonyymi00024 kirjoitti:
Vähintään 😂 Tai no riippuu, miten nuhteettomalla tuulella itse olisin moderoidessani sun kommentteja 😁
AletheiasEli käytännössä multa ei poistettais ikinä mitään... Thin ice Allu 🤣
- Anonyymi00026UUSI
Eli käytännössä multa ei poistettais ikinä mitään... Thin ice Allu 🤣
Elämässä voi välillä vähän rätistä 😇😂🥰
Aletheias Anonyymi00026 kirjoitti:
Elämässä voi välillä vähän rätistä 😇😂🥰
AletheiasAaaaah, niin kiehtovaa, kun asetelma kääntyykin toisinpäin 😁
Ja muuten, välillä vähän rätistä... Eeeeenpä tiiä, sanoisin että jätä luistimet kaappiin 😂- Anonyymi00028UUSI
Aaaaah, niin kiehtovaa, kun asetelma kääntyykin toisinpäin 😁
Ja muuten, välillä vähän rätistä... Eeeeenpä tiiä, sanoisin että jätä luistimet kaappiin 😂Ei pidä jumittua liiaksi vain yhteen asetelmaan 😁
Ja luistimet jalkaan vaan ja menoksi, pysyypähän vauhti yllä samalla kun rätistelee 😇😅
Aletheias Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei pidä jumittua liiaksi vain yhteen asetelmaan 😁
Ja luistimet jalkaan vaan ja menoksi, pysyypähän vauhti yllä samalla kun rätistelee 😇😅
AletheiasNiin, tätähän sivuttiin hetki sitten toisessa aloituksessa 😇
No siis vauhtia kannattaa pitää, oikeastaan kaasu pohjassa, sen verran ohkaselta jää näyttää allasi 😁- Anonyymi00029UUSI
Niin, tätähän sivuttiin hetki sitten toisessa aloituksessa 😇
No siis vauhtia kannattaa pitää, oikeastaan kaasu pohjassa, sen verran ohkaselta jää näyttää allasi 😁Niinpä, asetelmaa pitää vaihtaa tilanteen ja tarpeen mukaan 😇
Hyvä taktiikka, pitää sellaista vauhtia yllä ettei edes jää ehdi rätistä 😄
Aletheias Anonyymi00029 kirjoitti:
Niinpä, asetelmaa pitää vaihtaa tilanteen ja tarpeen mukaan 😇
Hyvä taktiikka, pitää sellaista vauhtia yllä ettei edes jää ehdi rätistä 😄
AletheiasAsetelmaa, asentoa, asennetta, mikä kulloinkin on tarpeen 😇
Oikea asenne! Opit nyt parhaalta ohuen jään luistelijalta ja nopeasti opitkin, olet luonnonlahjakkuus 😂- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
AletheiasSut pitäis laittaa vankilalinnaan juttujesi perusteella.
Minut taas pitäisi juttujeni perusteella valita Suomen keisariksi loppuelämän ajakseni.
Jos tulisi tylsää, niin hyvyydessäni armahtaisin sinut.
>Simiti< - Anonyymi00034UUSI
Asetelmaa, asentoa, asennetta, mikä kulloinkin on tarpeen 😇
Oikea asenne! Opit nyt parhaalta ohuen jään luistelijalta ja nopeasti opitkin, olet luonnonlahjakkuus 😂Tiedän, olen nähnyt sut jäillä luistelemassa aika usein. Sen taidon sä todella osaat 😅
Ja kyllä, pitää osata olla riittävän muuntautumiskykyinen tilanteen vaatimalla tavalla 😇
Aletheias - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sut pitäis laittaa vankilalinnaan juttujesi perusteella.
Minut taas pitäisi juttujeni perusteella valita Suomen keisariksi loppuelämän ajakseni.
Jos tulisi tylsää, niin hyvyydessäni armahtaisin sinut.
>Simiti<Pöh, lähinnä nunnaluostariin minä kuuluisin juttujeni perusteella 😁
Aletheias
Rotat on. Ne lipsuttaa kädet, naaman ja huuliakin välillä (niitä mitkä suuhun kuuluun). Marsutkin osa tykkää sylissä ollessa lipsuttaa käsiä.
Rotat oli äsken sylissä tai kiipeilee pitkin minua, kun meen häkin ovelle ja avaan oveen. Pitää välillä kiirettä, että ehtii ottaa rottusen pyllyn alta käden seuraavan kiipeilijän tueksi ettei putoa.
Yksi parkkeeraa aina käsivarrelle makaamaan siliteltäväksi ja samaan aikaan kuusi muuta koheltaa pitkin päätä, niskaa, millon mihinkin päin. Sitten pitää vähän käsipainiakin nuorempien kanssa ehtiä. 😀
Välillä mun koko pää on häkin sisäpuolella ja ai että tulee pusuja ja manikyyritkin vielä.- Anonyymi00011UUSI
Paljonko sulla/teillä on niitä sängyssä ja mitä se playstationinhakkaaja on siitä mieltä?
-keinovaginamies- Anonyymi00011 kirjoitti:
Paljonko sulla/teillä on niitä sängyssä ja mitä se playstationinhakkaaja on siitä mieltä?
-keinovaginamies-Ei ne sängyssä ole kun käymätietä. Eikä pelimies ole silloin sängyssä, vaan pelaamassa.
Eihän se oikein tykkää eläimistä sängyllä. Kun ne voi vaikka kusasta hänen tyynylle. Mutta eipä tuo omasta hajustaan paljon poikkea. Niin tuskin huomaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ne sängyssä ole kun käymätietä. Eikä pelimies ole silloin sängyssä, vaan pelaamassa.
Eihän se oikein tykkää eläimistä sängyllä. Kun ne voi vaikka kusasta hänen tyynylle. Mutta eipä tuo omasta hajustaan paljon poikkea. Niin tuskin huomaa.Ja mulla on 9 rotta naarasta, oli 12. Uroksia oli 3. Pojat on kuolleet ihan peräkkäin. Ja ikävä on jokaista piuhapyllyä ovat niin lutusia persoonia kukin. Ja persoonia ei mitään ryhmäsieluja.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja mulla on 9 rotta naarasta, oli 12. Uroksia oli 3. Pojat on kuolleet ihan peräkkäin. Ja ikävä on jokaista piuhapyllyä ovat niin lutusia persoonia kukin. Ja persoonia ei mitään ryhmäsieluja.
Otan jossain kohtaa taas, kun talous kohenee ja sydänsärky helpottaa isoja pojan möllyköitä. Ne on niin makeita ukkoja. Tunteellisia kun mitkä.
- Anonyymi00023UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Otan jossain kohtaa taas, kun talous kohenee ja sydänsärky helpottaa isoja pojan möllyköitä. Ne on niin makeita ukkoja. Tunteellisia kun mitkä.
Mites tuollainen lauma pidetään kohtuullisessa koossa? Onko ne leikattuja?
Ei se rotta taida olla kuitenkaan mikään superlisääntyjä niin kuin esim. hiiri.
-keinovaginamies- Anonyymi00023 kirjoitti:
Mites tuollainen lauma pidetään kohtuullisessa koossa? Onko ne leikattuja?
Ei se rotta taida olla kuitenkaan mikään superlisääntyjä niin kuin esim. hiiri.
-keinovaginamies-Sukupuolet pidetään erossa tietysti toisistaan omissa asumuksissaan. Kyllä yksi rottanaaras voi saada jopa 20 pientä rottaa. Ja kyllä pojathan jeesaa mielellään jos saa tilaisuuden.
Mulla oli pojat eri huoneessakin kun naaraat, ettei ne naaraitten kiimat häiritse joviaalien miesten rauhaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Sukupuolet pidetään erossa tietysti toisistaan omissa asumuksissaan. Kyllä yksi rottanaaras voi saada jopa 20 pientä rottaa. Ja kyllä pojathan jeesaa mielellään jos saa tilaisuuden.
Mulla oli pojat eri huoneessakin kun naaraat, ettei ne naaraitten kiimat häiritse joviaalien miesten rauhaa.Nyt on noi degu miehet sitten pitäny vielä siirtää naaras degujen häkistä hyvän matkan päähän, kun pojat rähisee keskenään ja kiukkuaa mullekin kun haistaa tyttöjen kiiman. Se hirveää mättöä kun ei pääse kaltereista läpi.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nyt on noi degu miehet sitten pitäny vielä siirtää naaras degujen häkistä hyvän matkan päähän, kun pojat rähisee keskenään ja kiukkuaa mullekin kun haistaa tyttöjen kiiman. Se hirveää mättöä kun ei pääse kaltereista läpi.
Ymmärrän nyt sanonnan, vituttaa kuin pientä oravaa. 😂 Deguthan on chilen oravia eikä mitään vitun myyriä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ymmärrän nyt sanonnan, vituttaa kuin pientä oravaa. 😂 Deguthan on chilen oravia eikä mitään vitun myyriä.
Hiirissä mulla onkin pelkkiä uroksia, egyptin okia parisenkymmentä ja yksi söpö kesyhiiri pappa vielä köpöttää vaikka on kohta jo 2 v. Hamsut on naaraita ja natalit ja sopumit. Marsuja on sekä että.
- Anonyymi00025UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kauheata kidutusta.
Pimpin tuoksua ilmassa ja häkissä pidetään :(
Kyllä nyt tuon sanonnan hyvin ymmärtää.
-keinovaginamies- Anonyymi00025 kirjoitti:
Kauheata kidutusta.
Pimpin tuoksua ilmassa ja häkissä pidetään :(
Kyllä nyt tuon sanonnan hyvin ymmärtää.
-keinovaginamies-Juu, degut on kiivaampia kun rotat temperamentiltään muutenkin. Ei niin lupsakoita, sitten kun on huono päivä tai naiset käryää nenään poljetaan veljeä kuin tulpatonta mopoa. Eli ne homoilee kyllä. 🤣
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, degut on kiivaampia kun rotat temperamentiltään muutenkin. Ei niin lupsakoita, sitten kun on huono päivä tai naiset käryää nenään poljetaan veljeä kuin tulpatonta mopoa. Eli ne homoilee kyllä. 🤣
Ja aina se toinen ei tosiaankaan tykkää olla poljettavana, sitten tulee kenguru tyylin pystypaini, potku puru nyrkkyile. Ja karvat pöllyää.
Sinne kun työntää käden silloin, niin morjes sormet.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja aina se toinen ei tosiaankaan tykkää olla poljettavana, sitten tulee kenguru tyylin pystypaini, potku puru nyrkkyile. Ja karvat pöllyää.
Sinne kun työntää käden silloin, niin morjes sormet.Ja jyrsijä urokset osaa myös ottaa itseltään suihin. Näyttää aika pervolle kyllä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja jyrsijä urokset osaa myös ottaa itseltään suihin. Näyttää aika pervolle kyllä.
Kyllähän nuo naaraatkin toisiaan astuu minkä ehtii. Välillä astuminen on alistamista, välillä kiima apua.
- Anonyymi00027UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, degut on kiivaampia kun rotat temperamentiltään muutenkin. Ei niin lupsakoita, sitten kun on huono päivä tai naiset käryää nenään poljetaan veljeä kuin tulpatonta mopoa. Eli ne homoilee kyllä. 🤣
Veljeksiäkin vielä,
Kyllä on julmaa hommaa.
Mulla ei sielu kestäisi katsoa tuota. Häkin ovi auki heti!
-keinovaginamies- Anonyymi00027 kirjoitti:
Veljeksiäkin vielä,
Kyllä on julmaa hommaa.
Mulla ei sielu kestäisi katsoa tuota. Häkin ovi auki heti!
-keinovaginamies-Juu, ne ei paljon insestiä ja homoilua kammoa. En avaa, talo on muuten turvoksissa deguja. 😂
En teetä poikasia niillä. Vaikka ovat nyt juuri sekä urokset että naaraat optimaalisessa iässä lisääntymään. Liittyy myös synnytyskomplikaatio riskejä. Degut on herkkiä niille.
Toisinaan on rotatkin. Ja mä en eläimiäni myy. Ne on perhettä ei kauppatavaraa, niin joutuu olee ilkee ja estää lisääntymisen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, ne ei paljon insestiä ja homoilua kammoa. En avaa, talo on muuten turvoksissa deguja. 😂
En teetä poikasia niillä. Vaikka ovat nyt juuri sekä urokset että naaraat optimaalisessa iässä lisääntymään. Liittyy myös synnytyskomplikaatio riskejä. Degut on herkkiä niille.
Toisinaan on rotatkin. Ja mä en eläimiäni myy. Ne on perhettä ei kauppatavaraa, niin joutuu olee ilkee ja estää lisääntymisen.Teetin parilla kesyhiiri naaralla aikonaan poikueet omalla valio uroksella ja kun tuli paljon poikia, ei auttanu kun hommata ja tehdä terroja kullekin ukolle. 😅
Niitä oli paljon. Myyn yhä niitä pois. 🤣 Terroja. Naaraat asui äitinsä kanssa ison isossa ja korkeassa terrassa. 150cm pituutta 70cm leveyttä. Korkeuskin oli 60cm.Tökstöksnöö kirjoitti:
Teetin parilla kesyhiiri naaralla aikonaan poikueet omalla valio uroksella ja kun tuli paljon poikia, ei auttanu kun hommata ja tehdä terroja kullekin ukolle. 😅
Niitä oli paljon. Myyn yhä niitä pois. 🤣 Terroja. Naaraat asui äitinsä kanssa ison isossa ja korkeassa terrassa. 150cm pituutta 70cm leveyttä. Korkeuskin oli 60cm.Ja kun mulla on periaate, että 1m leveä terra on minimi, vaikka siellä asuu vain 1. Elintilaa pitää olla ja oksia, korsia, sammalta, kaarnaa, kiviä jne jne. Mukava kämppä ei mikään ankea poikamiesboksi.
- Anonyymi00031UUSI
"Meillä on koirilla yleensä ollut panolelu. Saa nähdä miten tämä nuorimmainen innostuu."
Kuulostaa oudolta. Mulla ei ole ikinä ollut uroskoiraa, joka olisi moista tarvinut. Ei niitä ole mitkään lelut kiinnostaneet. Olisiko teillä koirat stressaantuneita? Ei riittävästi tekemistä, niin pitää nylkytellä? - Anonyymi00033UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja kun mulla on periaate, että 1m leveä terra on minimi, vaikka siellä asuu vain 1. Elintilaa pitää olla ja oksia, korsia, sammalta, kaarnaa, kiviä jne jne. Mukava kämppä ei mikään ankea poikamiesboksi.
Olet tainnut oikein paneutua noiden jyrsijöiden hoivaamiseen. Ei siinä, mikäli innostaa.
Itse en tätä nykyä kyllä jaksaisi moista. Lapsena minulla oli kääpiöhamsteri ja se oli ovela karkuri. En vieläkään ymmärrä, miten ja mistä se karkasi, vai teleporttasiko se itsensä siitä kerrostalost... Häkistään.
Tokikin vanhana 3v rupesi jo laiskottaan. Kävi ruokakupilla ja painui takaisin mökkiinsä.
>Simiti< Anonyymi00033 kirjoitti:
Olet tainnut oikein paneutua noiden jyrsijöiden hoivaamiseen. Ei siinä, mikäli innostaa.
Itse en tätä nykyä kyllä jaksaisi moista. Lapsena minulla oli kääpiöhamsteri ja se oli ovela karkuri. En vieläkään ymmärrä, miten ja mistä se karkasi, vai teleporttasiko se itsensä siitä kerrostalost... Häkistään.
Tokikin vanhana 3v rupesi jo laiskottaan. Kävi ruokakupilla ja painui takaisin mökkiinsä.
>Simiti<Nojoo, näinkin voisi sanoa. Kun johonkin asiaan innostun se vie mukanaan. Tuskin mullakaan tämä 10 vuotta pidempään jatkuu. Omakin fyysinen puoli rapistuu, jaksaminen vähenee ja eläimiä ei puolihuolimattomasti voi pitää ja väittää, että pitää hyvin.
Rotat nyt varmaankin tulee olemaan aina ne jollain tavalla spessut tunteellisina ja älykkäinä eläiminä. Se rottien kanssa elo kun on vastavuoroisemoaa, mitä monen muun jyrsijän kanssa ja siinä määrin antoisampaakin.
Vaikka sydäntä riittää kaikenlaisille eläville, niin jotain on joskus valittavakin. Rajattava. Ja kaikkia en pysty pelastamaan, vaikka miten rescuena tahtoisinkin. 💔
Nautin kyllä näistä pikkukavereista täysillä kun tässä ovat. Olen onnekas kun ovat.Tökstöksnöö kirjoitti:
Nojoo, näinkin voisi sanoa. Kun johonkin asiaan innostun se vie mukanaan. Tuskin mullakaan tämä 10 vuotta pidempään jatkuu. Omakin fyysinen puoli rapistuu, jaksaminen vähenee ja eläimiä ei puolihuolimattomasti voi pitää ja väittää, että pitää hyvin.
Rotat nyt varmaankin tulee olemaan aina ne jollain tavalla spessut tunteellisina ja älykkäinä eläiminä. Se rottien kanssa elo kun on vastavuoroisemoaa, mitä monen muun jyrsijän kanssa ja siinä määrin antoisampaakin.
Vaikka sydäntä riittää kaikenlaisille eläville, niin jotain on joskus valittavakin. Rajattava. Ja kaikkia en pysty pelastamaan, vaikka miten rescuena tahtoisinkin. 💔
Nautin kyllä näistä pikkukavereista täysillä kun tässä ovat. Olen onnekas kun ovat.Nämä on myös paljon tehokkaampia masennuslääkkeitä mitä synteettiset. 👍 Ei niin paskaa päivää, ettenkö hymyile kun on nämä veijarit täällä ilona.
- Anonyymi00012UUSI
Mun koira aikoinaan tuijotti naaman edessä kunnes avasin silmät. Sitten tökkäsi kuonolla täysiä naamaan.
Kerran heräsin, ja tiesin, että on taas tuijottamassa siinä.
Piti mennä peiton alle avaamaan silmät ja vaivihkaa nousta ylös.
On noilla lemmikeillä omia tapojansa. Vanhalla kollilla oli tapana tulla peiton alle lämmittelemään ruumiinlämmölläni. Kerran sattui osuvasti olemaan persuksen kohdalla tyytyväisenä.
Päästin mahtipierun. Kissa kömpi peiton alta pois, katsoi pahasti ja lähti meneen.
>Simiti<- Anonyymi00016UUSI
Kait nyt edes vähän pidättelit, sitä peittoa meinaan.
-keinovaginamies- Mun edesmennyt koira tuli kuonolla tökkimään sängyn viereen, kun oli aika herätä. Ja tamppasi jaloillaan. Välillä osui kirsu silmään ja hetken tykytteli epämukavasti. Pentuna kalusi vuoroin mun varpaita ja vuoroin puisia sängynjalkoja. 😅
Ihana koira oli. Iso ja vanttera tyttö. ❤️Tökstöksnöö kirjoitti:
Mun edesmennyt koira tuli kuonolla tökkimään sängyn viereen, kun oli aika herätä. Ja tamppasi jaloillaan. Välillä osui kirsu silmään ja hetken tykytteli epämukavasti. Pentuna kalusi vuoroin mun varpaita ja vuoroin puisia sängynjalkoja. 😅
Ihana koira oli. Iso ja vanttera tyttö. ❤️Kissat taas veti välillä hipparallia mun yli kun nukuin. Parhaimmillaan ollut 13 kissaa samaan aikaan ja koira.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kissat taas veti välillä hipparallia mun yli kun nukuin. Parhaimmillaan ollut 13 kissaa samaan aikaan ja koira.
Ja joo olen eläinhullu, ei tätä maailmaa jaksais päivääkään jos täällä olis pelkkiä ihmisiä. Helvetin karu ja tunteeton maailma olis. Ahneita apinoita tulvillaan.
- Anonyymi00014UUSI
En salli minkäänlaisia nuolijoita sänkyyni. Koirani, silloin kun niitä oli, nukkuivat toisessa huoneessa.
- Anonyymi00018UUSI
Mulla nukkui Meidän parisängyn alla. Sieltä oli hyvä vahtia.
>Simiti< - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
>Simiti<Ai niin. Toki kun tenava oli pieni, niin nukkui häkkisängyn vieressä.
>Simiti< - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
>Simiti<Yksikään koira, joka minulla on ollut, ei ole ollut hiljainen nukkuja, Milloin kuuluu murinaa, milloin haukunta ja pahimmillaan jopa ulvontaa, kun nukkuvat. Ovat siis saaneet luvn nukkua oven takana.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yksikään koira, joka minulla on ollut, ei ole ollut hiljainen nukkuja, Milloin kuuluu murinaa, milloin haukunta ja pahimmillaan jopa ulvontaa, kun nukkuvat. Ovat siis saaneet luvn nukkua oven takana.
Noh. Tämä oli hiljainen. Collien ja Belgianpaimen sekapi. Todella vahva suojeluvietti.
Muistan, kun tenava ei osannut vielä kävellä, niin piti hännästä kiinni ja koirahan hinasi innoissaan.
Kerran oli hirmu hiljaista. Yllätin molemmat koiran kupilta syömässä nappuloita... 😳
>Simiti< - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Noh. Tämä oli hiljainen. Collien ja Belgianpaimen sekapi. Todella vahva suojeluvietti.
Muistan, kun tenava ei osannut vielä kävellä, niin piti hännästä kiinni ja koirahan hinasi innoissaan.
Kerran oli hirmu hiljaista. Yllätin molemmat koiran kupilta syömässä nappuloita... 😳
>Simiti<Sekin on mahdollista, että sinä et ole yhtä herkkäuninen kuin minä. En ala heräilemään monta kertaa joka ikinen yö, vain siksi, että koira haukkuu tai juoksee unissaan ja kynnet rapisevat lattiaan. Tai kääntää kylkeään ja tuhisee ja puhisee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t87696Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447