Kiehtooko sinua miehenä enemmän nainen joka on perinteinen, kiltti, hymyilevä, sosiaalinen ja luonteeltaan enemmän passiivinen ja alistuva kuin päättäväinen ja itsevarma? Siis en tarkoita millään epäterveellä tavalla, ettei olisi rajoja vaan luonteenpiirteenä. Vai viehätytkö enemmän naisesfa joka on tämän vastakohta? Näyttävä, itsevarma, vakava, ei mikään kiltti tyttö vaan ennemminkin tuhma ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen ja joka haluaa myös ainakin välillä olla dominoivana osapuolena.
Vastaukset 84
Miehenä? Vastaan miehen näköisenä, että tykkään tasapainoisista, miellummin hyvää tahtoa ja tahtotilaa sydän täynnä, kun ilkeyttä ja katkeruutta.
Intohimokaan ei vaadi mitään elokuvien yliampuvaa bad bad girl olemusta. Ja kovin kiihkeät naisetkin esittää aina puolet. 😂- Anonyymi00001
Missä sanottiin "ilkeä ja katkera"? Luetun ymmärtäminen...
Anonyymi00001 kirjoitti:
Missä sanottiin "ilkeä ja katkera"? Luetun ymmärtäminen...
Minun tekstissä. Halusin rajata selvästi ne piirteet pous. Olkoon miten tuhmis olevinaan vaan. 😂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Minun tekstissä. Halusin rajata selvästi ne piirteet pous. Olkoon miten tuhmis olevinaan vaan. 😂
Usein ne olevinaan beijbet on piilokatkeria kilpailevia ja övereitä. Siinä piilee se riski noitten kovisten kanssa. Aina.
Nainen mikä ei ole olevinaan hottis yleensä on se aito hottis. Ei feikki.- Anonyymi00017
Tökstöksnöö kirjoitti:
Usein ne olevinaan beijbet on piilokatkeria kilpailevia ja övereitä. Siinä piilee se riski noitten kovisten kanssa. Aina.
Nainen mikä ei ole olevinaan hottis yleensä on se aito hottis. Ei feikki.Siis kuka sanoi että "olevinaan"? Taas luetun ymmärtäminen... Sellainen joka OIKEASTI on sellainen ihan luonnostaan. Kyllähän nyt ihmiset syntyvät erilaisilla luonteilla, kaikki eivät vaan luonnostaan ole sellaisia "kittejä tyttöjä".
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siis kuka sanoi että "olevinaan"? Taas luetun ymmärtäminen... Sellainen joka OIKEASTI on sellainen ihan luonnostaan. Kyllähän nyt ihmiset syntyvät erilaisilla luonteilla, kaikki eivät vaan luonnostaan ole sellaisia "kittejä tyttöjä".
Eikö sulle saa eri skenaarioita esittää, vaan sun kaavoilla pitää asiaa miettiä? Mitä keskustelua se muka on, ettei saa rönsyillä?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siis kuka sanoi että "olevinaan"? Taas luetun ymmärtäminen... Sellainen joka OIKEASTI on sellainen ihan luonnostaan. Kyllähän nyt ihmiset syntyvät erilaisilla luonteilla, kaikki eivät vaan luonnostaan ole sellaisia "kittejä tyttöjä".
Eikä tää mitenkään kumoudu sun teoriasi kautta tämäkään.
Nainen mikä ei ole olevinaan hottis yleensä on se aito hottis. Ei feikki.- Anonyymi00025
Miltä sivustolta aapeeäijä lataat humpuukiprofiiliesi kuvat? Aika miehen näköinen on kuva joo
- Anonyymi00029
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nainen mikä ei ole olevinaan hottis yleensä on se aito hottis. Ei feikki.Tökstöksnöö kuvaili juuri
ihmistyypin, johon törmään aina vaan useammin: ”piilokatkera, kilpaileva ja överi”.
Ja nämä kohtaamiset ovat tulleet työelämän kautta.
Meni hetki tajuta, että se/ ne on pinnan alla ilkeä, kilpaileva,
pahansuopa, huvikseen paha.
Pinta on alussa ihan muuta. Anonyymi00025 kirjoitti:
Miltä sivustolta aapeeäijä lataat humpuukiprofiiliesi kuvat? Aika miehen näköinen on kuva joo
Partoja löytyy kun osaa etsiä. Appeja on paljon erilaisia. Muuta ei tarvi muovailla näyttääkseen mieheltä.
Mutta toki, joskus on kiva liittää vähän värifilttereitä ja taustaa, naisellisiin kuviin pidentää hiukset, lisätä meikki filtteri. Ne muovaa minusta tehokkaammin naamaa kaikki naiselliset jutut. Tunnistamattomaksi. 😂
Mies jutut parta ja ehkä pidennetyt hiukset ei huijaa muuta kun ne.
Ihmisestä on helppo ottaa vaikka mimmosia kuvia ja tekoäly auttaa kyllä, jos haluaa antamalla vaikka jalat jalattomalle.Anonyymi00029 kirjoitti:
Tökstöksnöö kuvaili juuri
ihmistyypin, johon törmään aina vaan useammin: ”piilokatkera, kilpaileva ja överi”.
Ja nämä kohtaamiset ovat tulleet työelämän kautta.
Meni hetki tajuta, että se/ ne on pinnan alla ilkeä, kilpaileva,
pahansuopa, huvikseen paha.
Pinta on alussa ihan muuta.Ja niitä ihmisiä on helvetisti enemmän, kun vastakohtia.
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kokeile joku parta app omaan naamaas, jollei sellainen jo kasva muuten. Niillä saa parran poistettuakin. Siinähän sen heti näkee sitten miehistääkö vaiko ei ja tykkääkö vai ei. Mulle toi on hyvä maski.
Oma naama karvalla, melko helppo naamari halloweeniinkin. 🤪Tökstöksnöö kirjoitti:
Kokeile joku parta app omaan naamaas, jollei sellainen jo kasva muuten. Niillä saa parran poistettuakin. Siinähän sen heti näkee sitten miehistääkö vaiko ei ja tykkääkö vai ei. Mulle toi on hyvä maski.
Oma naama karvalla, melko helppo naamari halloweeniinkin. 🤪Facessa mun naama saa peukkuja aina, kun kuva on vedetty naiselliseksi. Eli ei aidoksi minuksi ja mulle se on alleviivannut sen ihmisten maneerin, naisen tulee näyttää naiselliselta ollakseen 👍.
Nämä mun ikäryhmän naiset etenkin on näissä pettämättömän aivopestyjä. Testieni mukaan.Tökstöksnöö kirjoitti:
Facessa mun naama saa peukkuja aina, kun kuva on vedetty naiselliseksi. Eli ei aidoksi minuksi ja mulle se on alleviivannut sen ihmisten maneerin, naisen tulee näyttää naiselliselta ollakseen 👍.
Nämä mun ikäryhmän naiset etenkin on näissä pettämättömän aivopestyjä. Testieni mukaan.Yksikin peilin eessä otettu kuva minusta meikattuna naisten vaatteissa ja virheet pois filtterillä oli minusta ahdistavan feikki kuva minusta. Mutta kaveripiirini koki sen ilmeisesti kivaksi. Ihmisethän reagoi usein 👍 pitämiinsä asioihin.
- Anonyymi00037
Tökstöksnöö kirjoitti:
Partoja löytyy kun osaa etsiä. Appeja on paljon erilaisia. Muuta ei tarvi muovailla näyttääkseen mieheltä.
Mutta toki, joskus on kiva liittää vähän värifilttereitä ja taustaa, naisellisiin kuviin pidentää hiukset, lisätä meikki filtteri. Ne muovaa minusta tehokkaammin naamaa kaikki naiselliset jutut. Tunnistamattomaksi. 😂
Mies jutut parta ja ehkä pidennetyt hiukset ei huijaa muuta kun ne.
Ihmisestä on helppo ottaa vaikka mimmosia kuvia ja tekoäly auttaa kyllä, jos haluaa antamalla vaikka jalat jalattomalle.No vastaushan se aapeeäijä toki tämäkin. Kiitos tästä kovasti
Anonyymi00037 kirjoitti:
No vastaushan se aapeeäijä toki tämäkin. Kiitos tästä kovasti
No se on se minuun liittyvä oikea vastaus. Otan itsestäni kuvan ja liitän milloin mitäkin pinnalle mikä muuttaa oikean ulkonäköni antaen uuden. Teille näkyvän ulkonäön.
Itse mä parhaiten kuitenkin kasvonikin tiedän mitä ne on ja mitä ne ei ole. Ei kukaan muu.
- Anonyymi00002
Maailma on rankka ja vaatii paljon. En haluaisi kotonani enää mitään kovaa vaan rakastavaa kunnioitettavaa hellää iloista naista.
- Anonyymi00003
En minä ajattele tuolla tavalla kaksijakoisesti.
- Anonyymi00019
No ei kai kukaan ajattele, eikö se ole selvä? Mutta kysymys olikin että JOS pitäisi jompikumpi valita, niin kumpaan suuntaan kallistut?
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
No ei kai kukaan ajattele, eikö se ole selvä? Mutta kysymys olikin että JOS pitäisi jompikumpi valita, niin kumpaan suuntaan kallistut?
23:53
Onko jokinmtaka-ajatus? Oletko ollut vain tuhma? Haluatko puolustusta? Haluatko talloa kiltit naiset jalkoihidi?
Vilma
- Anonyymi00004
Aika huonot vaihtoehdot.
- Anonyymi00005
Molemmat kuulostavat ihan yhtä kiinnostavilta.
- Anonyymi00006
Miksei voi saada yhdistelmää?
-keinovaginamies-- Anonyymi00007
Samaa mietin. Kiltteys ja tuhmuus eivät sulje toisiaan pois.
Aletheias Täähän on tää psykologian klassikko, madonnah..ra, jolle myöhempi tutkimus löysi miehisen vastinparin, joka oli jotakuinkin mallia koti-isihimorakastaja 😂
Faktisesti aniharva haluaa sellaista kumppania, joka on 24/7/365 aina tasaisesti yhdenlainen. Jo lähtökohtaisesti kuulostaa aika epäseksikkäältä, aina sitä yhtä ja samaa.- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Samaa mietin. Kiltteys ja tuhmuus eivät sulje toisiaan pois.
AletheiasEi ne pysy täälläkään näköjään kommentit.
Kyllä tämä on joku kiihkouskovaisten palsta. Joutuvat pidättelemään omaa mielikuvitustaan niin kovin, että palstalta poistetaan kaikki mikä houkuttelee heidän heikkoa mieltään lankeemuksen tielle :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00010
Niinpä. Kiehtovin yhdistelmä on se, kun ihminen on aidosti kiltti, lämmin ja huomaavainen, mutta silti kiihkeä, intohimoinen ja sopivan tuhma mieleltään. Jos on vielä älykäskin niin 😍
Aletheias - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niinpä. Kiehtovin yhdistelmä on se, kun ihminen on aidosti kiltti, lämmin ja huomaavainen, mutta silti kiihkeä, intohimoinen ja sopivan tuhma mieleltään. Jos on vielä älykäskin niin 😍
Aletheias👍
Ei uskalla enempää kommentoida, jottei poisteta :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
👍
Ei uskalla enempää kommentoida, jottei poisteta :)
-keinovaginamies-Tuo on ihan riittävä kommentti 😊
Ehdin nähdä sen poistetunkin. Aika nihkeä linja tänään poistoissa, eihän siinä mitään pahaa edes ollut.
Aletheias Anonyymi00010 kirjoitti:
AletheiasNo tämä. 👍👍👍
Ja ylipäänsä se mitä tuntee ja tekee on aitoa, eikä esitystä. Monet esittää saadakseen satimeen vaikka mitä helvetin rooleja.- Anonyymi00016
Tökstöksnöö kirjoitti:
No tämä. 👍👍👍
Ja ylipäänsä se mitä tuntee ja tekee on aitoa, eikä esitystä. Monet esittää saadakseen satimeen vaikka mitä helvetin rooleja.Aitous on ehdottoman tärkeää. Se, että on oma itsensä, vaikka se ei olisi aina sitä parasta itseään.
Aletheias
- Anonyymi00013
ukolle löylymä kauhaa puohon vuaan!ja ämmälle sammoin
- Anonyymi00015
hieno immeinen! nyt on meininki kohillaan!!!
- Anonyymi00014
En pidä siitä, että assertiivisuus tai sen puute sekoitetaan hyväntahtoisuuteen tai pahantahtoisuuteen.
Ne ovat kaksi eri dimensiota, jotka eivät riipu toisistaan.
🦄- Anonyymi00020
Kuka sitten on sekoittanut?? Luetun ymmärtäminen..
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuka sitten on sekoittanut?? Luetun ymmärtäminen..
Aloittaja teki niin.
Näissä kohdissa aloitusta rakennetaan dikotomia:
Ensimmäinen vaihtoehto:
"perinteinen, kiltti, hymyilevä, sosiaalinen ja luonteeltaan enemmän passiivinen ja alistuva" (kuin päättäväinen ja itsevarma)
Toinen vaihtoehto:
"Näyttävä, itsevarma, vakava, ei mikään kiltti tyttö vaan ennemminkin tuhma ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen ja joka haluaa myös ainakin välillä olla dominoivana osapuolena."
Assertiivisuutta osoittavat piirteet tuossa ovat seuraavia:
- sosiaalinen
- päättäväinen
- itsevarma
Näistä aloittaja luokittelee sosiaalisuuden tuohon dikotomian ensimmäiseen vaihtoehtoon, ja päättäväisyyden ja itsevarmuusden jälkimmäiseen.
Hyväntahtoisuutta osoittavat:
- kiltteys
- seksuaalinen kokeilunhalu (jos sillä pyritään toisen osapuolen nautinnon lisäämiseen)
Näistäkin aloittaja luokittelee kiltteyden tuohon dikotomian ensimmäiseen vaihtoehtoon ja seksuaalisen kokeilunhalun jälkimmäiseen.
En siis oikein ymmärrä noita kahta luetteloa. Mielestäni ne sekoittavat keskenään assertiivisuuden ja hyväntahtoisuuden.
🦄 - Anonyymi00027
Tai sitten sitä joko on toksinen tai ei ole toksinen ja se miten toinen kokee tai vastaanottaa käytöksen ei ole määriteltävissä esim siten, että passiivisaggressiivinen sössöttäjä toteaa, että ikävää että susta tuntuu tuolta. Ei liity guben keinotekoisen eroottiseen galluppiin.
- Anonyymi00018
Elämäsi tärkein kysymys?
Eikö ensimmäinen ja tärkein asia olisi tietää totuus ikuisuudesta! – Mitä Sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet? On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
1. Uskoon tulleet pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.
Jeesus on sovittanut syntitilasi Goltatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä ja verensä kautta voit saada syntisi anteeksi. ”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.” Joh. 11:25- Anonyymi00028
Oletko aina konsumoinut aapeeäijä näitä hengellisiä asioita kuin post it aforismeja, mitä on kiva lätkiä vaikka kylppärin peiliin? Hämmentävää tämä ainakin on
- Anonyymi00021
Sellanen kiltti, suht sosiaalinen (ei yltiö), itsevarma, puolensa pitävä.
En tajua ollenkaan tuota adjektiivia "tuhma" minkään seksiin liityvän yhteydessä. Seksissä ei ole mitään tuhmaa.- Anonyymi00022
"En tajua ollenkaan tuota adjektiivia "tuhma" minkään seksiin liityvän yhteydessä. Seksissä ei ole mitään tuhmaa."
Tuo on kyllä yksi tärkeistä jutuista. Ei sellaista, joka käyttää sanaa tuhma mistään seksiin liittyvästä. En minäkään. Yleensä tuhma on nimenomaan sitä esittämistä. Ootas kun vetäsen tuhmaa roolin päälle.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En minäkään. Yleensä tuhma on nimenomaan sitä esittämistä. Ootas kun vetäsen tuhmaa roolin päälle.
Tuli lähinnä joku Fifty Shades of Grey elokuva mieleen. Missä paha poika saa kiltin tytön tuhmaksi hömpötys.
Jos sitä tykkää pitkaista stilettikoron ohimoon, niin senkus kunhan ei perään totea, ai kun mä oon tuhma.- Anonyymi00023
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuli lähinnä joku Fifty Shades of Grey elokuva mieleen. Missä paha poika saa kiltin tytön tuhmaksi hömpötys.
Jos sitä tykkää pitkaista stilettikoron ohimoon, niin senkus kunhan ei perään totea, ai kun mä oon tuhma.Niinpä. Sitä joko tykkää jostakin tai sitten ei tykkää. Haluaa testata tai ei halua. Asiaan ei liity tuhmuus millään tavalla.
Kai nyt saa mullakin joku himo olla, vaikken hyväksytyksi oikeena sukupuolena tuliskaan moiseen. Biomiehethän ne vaan moisiin saa luvan. Kaikki muu on vähintäänkin tuhmaa ja hyi olkoon. 😆
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kai nyt saa mullakin joku himo olla, vaikken hyväksytyksi oikeena sukupuolena tuliskaan moiseen. Biomiehethän ne vaan moisiin saa luvan. Kaikki muu on vähintäänkin tuhmaa ja hyi olkoon. 😆
Ja bottikin pahoitti mielensä sylitanssista tisseineen. Voi ny...
- Anonyymi00024
Tuolle "tuhmalle" pitäisi kyllä kehittää jokin parempi sana kuvaamaan sitä, mitä sillä yritetään kuvata. Minunkin korvaani sana "tuhma" kuulostaa väärältä, kun puhutaan jostain seksiin liittyvästä.
Aletheias - Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuolle "tuhmalle" pitäisi kyllä kehittää jokin parempi sana kuvaamaan sitä, mitä sillä yritetään kuvata. Minunkin korvaani sana "tuhma" kuulostaa väärältä, kun puhutaan jostain seksiin liittyvästä.
AletheiasVoisko käyttää sitten termiä kokeiluintoinen? Tai vapaamielinen? Vaihtelun haluinen?
-keinovaginamies- Anonyymi00024 kirjoitti:
AletheiasOnhan sille jo nimi. Roolileikki.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voisko käyttää sitten termiä kokeiluintoinen? Tai vapaamielinen? Vaihtelun haluinen?
-keinovaginamies-Nuo voisivat olla ihan hyviä sanoja 🤔 Kaipaisin kuitenkin jotain, mikä kuvastaisi sellaista mielen pilkettä ja sydämen lämpöä tuon kokeilunhalun lisäksi.
Aletheias - Anonyymi00035
Tökstöksnöö kirjoitti:
Onhan sille jo nimi. Roolileikki.
Mielenkiintoista 🤔 Minä en vetäisi näiden välille yhtäläisyysviivaa, vaikka roolileikki voi hyvin olla osa "tuhmuutta", mutta ei välttämättä.
Ihmiset taitaa mieltää sanan "tuhma" hyvin eri tavoin, kun se liitetään seksiin.
Aletheias Anonyymi00035 kirjoitti:
Mielenkiintoista 🤔 Minä en vetäisi näiden välille yhtäläisyysviivaa, vaikka roolileikki voi hyvin olla osa "tuhmuutta", mutta ei välttämättä.
Ihmiset taitaa mieltää sanan "tuhma" hyvin eri tavoin, kun se liitetään seksiin.
AletheiasNo mikä ei tulee luonnostaan on silloin leikkiä roolilla eli tuhmakin on silloin rooli. Ja menee sateenvarjon alle roolileikit.
- Anonyymi00036
Tökstöksnöö kirjoitti:
No mikä ei tulee luonnostaan on silloin leikkiä roolilla eli tuhmakin on silloin rooli. Ja menee sateenvarjon alle roolileikit.
Miksi "tuhmuus" ei tulisi luonnostaan? Jos toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan tavalla, joka tuottaa nautintoa ja hyvää oloa sekä itselle että kumppanille, niin miksi se ei tulisi luonnostaan?
Aletheias Tökstöksnöö kirjoitti:
No mikä ei tulee luonnostaan on silloin leikkiä roolilla eli tuhmakin on silloin rooli. Ja menee sateenvarjon alle roolileikit.
Mun mastermind sanoo, kattotermi josta haarautuu eri rooleja ja niiden yhdistelmiä. Tuhma, kiltti, vauva, koira, kakka jne. Kukin ilmentää niitä sitten persoonallaan miten tykkää.
Muutoinhan asiaa ei edes tarvitse kategorioida mitenkään.- Anonyymi00038
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos sitä tykkää pitkaista stilettikoron ohimoon, niin senkus kunhan ei perään totea, ai kun mä oon tuhma.Onhan sitä tullut tallottua kun siihen ei niin sellaista lähikontaktia sisälly
- Anonyymi00039
Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin niin,
Mutta minusta tässä haettiin hyvää sanaa sellaiselle joka nimen omaan tulee luonnostaan. Kokeilua/vaihtelua, joka perinteisen lähetyssaarnaajatouhuilijan mielestä voi olla "tuhmaa".
-keinovaginamies- - Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voisko käyttää sitten termiä kokeiluintoinen? Tai vapaamielinen? Vaihtelun haluinen?
-keinovaginamies-Yhtä keinotekoisia minusta. Kokeiluhaluinen kuulostaa joltain elämyshaluiselta "adhd" sähellykseltä. Vapaamielisyys taas on aivan eri asia, koska ihminen voi silti olla kaikkea muuta kuin vapaamielinen ja hänellä voi olla hyvinkin tiukat rajat. Vaihtelunhaluinen taas kuulostaa täysin kyvyttömältä sitoutumaan.
- Anonyymi00041
Tökstöksnöö kirjoitti:
En kyllä näe sanan roolileikki kuvaavat tuota. Roolileikki voi osalle olla tapa ilmentää sitä "tuhmuuttaan", mutta valtaoson sanoisin kyseessä olevan ihan eri asia.
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi "tuhmuus" ei tulisi luonnostaan? Jos toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan tavalla, joka tuottaa nautintoa ja hyvää oloa sekä itselle että kumppanille, niin miksi se ei tulisi luonnostaan?
AletheiasSanoisin, ainakin omalla kohdallani, että kyseon nimenomaan täysin lupnnostaan tulevastaasiasta, johon ei liity mitään rooleja.
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Yhtä keinotekoisia minusta. Kokeiluhaluinen kuulostaa joltain elämyshaluiselta "adhd" sähellykseltä. Vapaamielisyys taas on aivan eri asia, koska ihminen voi silti olla kaikkea muuta kuin vapaamielinen ja hänellä voi olla hyvinkin tiukat rajat. Vaihtelunhaluinen taas kuulostaa täysin kyvyttömältä sitoutumaan.
Ja siis tietenkin jokainen saa käyttää mitä sanoja tahtoo ja mitkä itselle hyviltä tuntuvat.Kerroin van sen, miltä nuo mainitut juuri minusta tuntuivat. Jos minulle kertoo olevansa kokeilunhaluinen, vapaamielinen tai vaihtelunhaluinen seksiin liittyen, niin se aiheuttaa samanlaisen sanotaan nyt vaikka inhoreaktion kuin tuo tuhmakin. Automaattinen ensireaktioni on, että juu ei kiitos.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin niin,
Mutta minusta tässä haettiin hyvää sanaa sellaiselle joka nimen omaan tulee luonnostaan. Kokeilua/vaihtelua, joka perinteisen lähetyssaarnaajatouhuilijan mielestä voi olla "tuhmaa".
-keinovaginamies-No mikä vika siinä kokeilu sanassa sitten on? Kokeillaas välillä näin, minusta asia on sillä hyvä.
- Anonyymi00044
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mun mastermind sanoo, kattotermi josta haarautuu eri rooleja ja niiden yhdistelmiä. Tuhma, kiltti, vauva, koira, kakka jne. Kukin ilmentää niitä sitten persoonallaan miten tykkää.
Muutoinhan asiaa ei edes tarvitse kategorioida mitenkään.Ahaa, nyt alkaa aueta. Miellämme sanan "tuhma" siis vähän eri tavalla. Minä ajattelen sen olevan enemmänkin kuin asenne tai tapa suhtautua seksiin, mikä näkyy sitten siinä, millä tavoin seksuaalisuuttaan ilmentää. Se, mitkä nuo tavat ovat, voivat sitten olla mitä tahansa, ei välttämättä mitään kinkyä tms.
Aletheias Anonyymi00041 kirjoitti:
En kyllä näe sanan roolileikki kuvaavat tuota. Roolileikki voi osalle olla tapa ilmentää sitä "tuhmuuttaan", mutta valtaoson sanoisin kyseessä olevan ihan eri asia.
No minä luulin, että etsitään sanaa mikä kkorvaa tuhman. Eli ymmärsin ilmeisesti väärin.
Minusta sille mitä seksissä tekee ei tarvita sanoja, kunhan yhteisymmärrys ja suostumus on annettu. Itse en nää mitään tarvetta sanoittaa mitään mitä en lähesty roolissa.
Kunhan se kumppanille aukeaa oikein, ei väliä muulla.- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin niin,
-keinovaginamies-"Kokeilua/vaihtelua, joka perinteisen lähetyssaarnaajatouhuilijan mielestä voi olla "tuhmaa"."
Juurikin tuo on se "ongelma", johon viittasin tällä "En tajua ollenkaan tuota adjektiivia "tuhma" minkään seksiin liityvän yhteydessä. Seksissä ei ole mitään tuhmaa." Jos jo se, että ei lähetyssaarnaajaa, on jonkun mielestä tuhmaa tai edes kokeilua tai vaihtelua, niin ei kiitos. Kyseisen kaltainen ihminen aiheuttaa inhoreaktion. Tökstöksnöö kirjoitti:
No minä luulin, että etsitään sanaa mikä kkorvaa tuhman. Eli ymmärsin ilmeisesti väärin.
Minusta sille mitä seksissä tekee ei tarvita sanoja, kunhan yhteisymmärrys ja suostumus on annettu. Itse en nää mitään tarvetta sanoittaa mitään mitä en lähesty roolissa.
Kunhan se kumppanille aukeaa oikein, ei väliä muulla.Tietysti jos haluaa perkaa ja analysoida miksi haluaa jotain, silloinhan niitä sanoja tarvitaan. Epäselvissä tilanteissa erityisesti.
Onko kaikelle haluamiselle edes sanaa?Tökstöksnöö kirjoitti:
Tietysti jos haluaa perkaa ja analysoida miksi haluaa jotain, silloinhan niitä sanoja tarvitaan. Epäselvissä tilanteissa erityisesti.
Onko kaikelle haluamiselle edes sanaa?Tää on just yks ominaisuus parisuhteissa, että joutuu kauheasti sanoittamaan itseään ja asioitaan välttääkseen väärinkäsitykset. Minä ainakin olen melko väsynyt nimenomaan siihen parisuhteessa.
Se on rasittavinta parisuhteissa. Jatkuvaa perustelua ja ratakiskottelua.- Anonyymi00046
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kunhan se kumppanille aukeaa oikein, ei väliä muulla.Jos haemme sanaa, niin silloin varsinkin roolileikki on minusta epäsopiva. Kuten todettua niin jokainen saa tietysti käyttää mitä tahansa sanoja, jotka itsestä tuntuvat hyviltä. Minä en kuitenkaan leiki harrastaessani seksiä, eikä siihen liity mitään rooleja.
- Anonyymi00048
Tökstöksnöö kirjoitti:
No mikä vika siinä kokeilu sanassa sitten on? Kokeillaas välillä näin, minusta asia on sillä hyvä.
No ehdotin jo sitä kokeilunhaluista, mutta kun siihen pitäisi saada vielä ympättyä se sisäinen lämpö ja silmien pilke :)
Vaikeaa on teidän naisten kanssa. :))
Lähteä muihin hommiin, eikä höpötellä tämmösiä joutavanpäiväisyyksiä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00049
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tietysti jos haluaa perkaa ja analysoida miksi haluaa jotain, silloinhan niitä sanoja tarvitaan. Epäselvissä tilanteissa erityisesti.
Onko kaikelle haluamiselle edes sanaa?Sitäpä minä juurikin alunperin hain takaa, että mihin näitä määreitä "tuhma" jne. joita tässä on esitetty, ylipäänsä seksin yhteydessä tarvitaan. En tpdellakaam tajua, eivätkä ne edes kerro mistään mitään, kun jokainen kuitenkin tulkitsee ne täysin omalla tavallaan. Vaikka joku väittäisi olevansa tuhma, kokeilunhalunen, vapaamielinen tai what ever, niin silti aina täytyy kuitenkin selvittää mitä se käytännössä tarkoittaa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
No ehdotin jo sitä kokeilunhaluista, mutta kun siihen pitäisi saada vielä ympättyä se sisäinen lämpö ja silmien pilke :)
Vaikeaa on teidän naisten kanssa. :))
Lähteä muihin hommiin, eikä höpötellä tämmösiä joutavanpäiväisyyksiä.
-keinovaginamies-Jaa, minä kun koen, että se on tässä nyt mies, joka on se vaikea osapuoli ja yrittää käyttää sanoja kuvaamaan asioita, joihin ei tarvita sanoja. No mistäpä minä tiedän, jos sinä sitten oletkin nainen.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sitäpä minä juurikin alunperin hain takaa, että mihin näitä määreitä "tuhma" jne. joita tässä on esitetty, ylipäänsä seksin yhteydessä tarvitaan. En tpdellakaam tajua, eivätkä ne edes kerro mistään mitään, kun jokainen kuitenkin tulkitsee ne täysin omalla tavallaan. Vaikka joku väittäisi olevansa tuhma, kokeilunhalunen, vapaamielinen tai what ever, niin silti aina täytyy kuitenkin selvittää mitä se käytännössä tarkoittaa.
Jos nyt ajattelen vaikka itseäni, niin en ole mitään noista tässä mainituista. En ole tuhma, en kokeiluintoinen, en vapaamielinen, enkä vaihtelunhaluinen. Minulla on tasan tarkkaan tiedossa mistä pidän ja mistä en, mihin suostun ja mihin en. Vedän rajani tiettyihin kohtiin, eivätkä ne inttämällä tai vonkaamalla siirry.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jos nyt ajattelen vaikka itseäni, niin en ole mitään noista tässä mainituista. En ole tuhma, en kokeiluintoinen, en vapaamielinen, enkä vaihtelunhaluinen. Minulla on tasan tarkkaan tiedossa mistä pidän ja mistä en, mihin suostun ja mihin en. Vedän rajani tiettyihin kohtiin, eivätkä ne inttämällä tai vonkaamalla siirry.
Lisään vielä vähän tälleen provosoiden, että jos jotkut haluavat tunkea laavalamppuja toistensa ahtereihin tai kuseksia toistensa päälle, niin siitä vaan. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta edes kokeilla.
- Anonyymi00053
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin niin,
-keinovaginamies-Niin, juuri jotain tuollaista sanaa haetaan, mikä kuvaisi sitä, että on avoin tutkimaan seksuaalisuuttaan, kokeilemaan, hyvällä mielellä, luottamuksella. Se tulee luonnostaan, pakottamatta. Siinä on mukana nautintoa, iloa, lämpöä, kiihkoa, luottamusta, vapautta, huumoriakin. Eikä sanaa "tuhma" kuvaa tuota oikealla tavalla.
Tästä keskustelusta huomaa hyvin, ettei hyvää sanaa suomen kielessä ole olemassakaan.
Aletheias - Anonyymi00054
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kunhan se kumppanille aukeaa oikein, ei väliä muulla.Tämä on hyvä pointti, että ei kaikelle sanoja tarvita, kun seksiä ohjaa kahden ihmisen yhteys ja yhteisymmärrys. Kommunikoinnin tärkeyttä tietenkään vähättelemättä. Tällaisten yleisten keskustelujen yhteydessä sanat kuitenkin ovat oleellisempia.
En minäkään omia suhteitani varten tälle määritelmää kysynyt. Ei se ole koskaan ollut ongelma, ettenkö omissa suhteissani olisi osannut ilmaista "tuhmuutta" muilla keinoin kuin tietyillä sanoilla.
Aletheias - Anonyymi00056
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nuo voisivat olla ihan hyviä sanoja 🤔 Kaipaisin kuitenkin jotain, mikä kuvastaisi sellaista mielen pilkettä ja sydämen lämpöä tuon kokeilunhalun lisäksi.
Aletheias"intensitiivisesti hetkeen eläytyvä" ?
- Anonyymi00057
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ja siis tietenkin jokainen saa käyttää mitä sanoja tahtoo ja mitkä itselle hyviltä tuntuvat.Kerroin van sen, miltä nuo mainitut juuri minusta tuntuivat. Jos minulle kertoo olevansa kokeilunhaluinen, vapaamielinen tai vaihtelunhaluinen seksiin liittyen, niin se aiheuttaa samanlaisen sanotaan nyt vaikka inhoreaktion kuin tuo tuhmakin. Automaattinen ensireaktioni on, että juu ei kiitos.
Vähän samaa mietin, kun noita luin.
Mitä mulle tulee mieleen miehestä, joka käyttää noita sanoja.
Tuhma: Haluaa pissa-kakkajuttuja
Kokeilunhaluinen: Tahtoo joko sidontaa tai anaalia
Vapaamielinen: Haluaa naisen, jonka voi suostutella ihan mihin vaan
Vaihtelunhaluinen: Vaihtaa asentoa 10 sekunnin välein
Tykkää roolileikeistä: Tahtoo dominajuttuja
Että juu, ei tule minullekaan noista yhtään positiivista assosiaatiota. - Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
"intensitiivisesti hetkeen eläytyvä" ?
No tuo on ainakin ehdottoman hyvä kyky ihmisellä, kun seksistä puhutaan ja tuota tarvitaan, jos haluaa olla "tuhma".
Aletheias
- Anonyymi00030
Miksi aloittaja on niin ärhäkkä?
”luetun ymmärtäminen”
mitä ihmeen vaahtoamista?
Ihmiset kysyy ja vastaa.Monilla on piiloaggressiivinen asenne hyökätä jo ennen kun on edes uhattu. Mun puoliso on samanlainen. Rasittava ihminen keskustella monisyisesti.
- Anonyymi00031
Aloittajalle: en halua vastata koska sä raivosit jo muutamalle vastaajalle.
- Anonyymi00047
Eiköhän miehet ole yksilöitä ihan samalla tavalla kuin naisetkin. Ihmettelen kysymystä. Se mikä kiinnostaa ja toimii toiselle ei kiinnosta tai sovi toiselle.
- Anonyymi00055
Pidän enemmän sellaisesta määrätietoisesta naisesta.
Eilen kaveri sai houkuteltua baariin. Mullahan oli hirmu meno päällä. Lauloin karaokea ja juttelin kaikkien kanssa. Jossainvaiheessa pelikaveri lauloi jonkun hitaan biisin ja tiesin, että hän on hyvä siinä. Kysyin naista tanssimaan ja hän lähtikin, tosin piti korjata pyyntö... mulla oli kiire biisille, tuumasin vaan, että "lähe tanssimaan!" Nainen yskähti ja sanoi, että noinko sitä "kysytään". No täytyihän mun korjata... "anteeksi, lähtisittekö?"
Minusta tuossa ja muussakaan itsensä "joksikin" haluamisessa ei ole mitään tuhmaa.
Mutta "tuhma"? En mä oikein sellaista ymmärrä... tai kiltti... eikö voisi olla ennemmin kohtelias, huomioonottava? No jaa, miksi vain joko tai. Vahvakin haluaa joskus olla heikko ja kiltti taas jotain muuta jne. Rakennetaan yhdistelmä aineksista ja käsissä on jotain mihin ei väsy koskaan...tai noh kun naisista on kysymys niin ei ainakaan kovin usein :)
- Anonyymi00058
Onko aloittaja jäänyt pohtimaan omaa käytöstään. Katuu? Liian helppo nakki? Yrittää tallata kilttejä? Ja lähti kyselemään miehiltä? Tekee itseään tykö? Hältäkö sais?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100745Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407