Nyt loppuu asiointi, jos ei tapahdu muutosta. Haluan asiallisesti ilmaista tuosta älyttömästä autojen parkkeerauksesta. Nyt ollut joku mersu lähes POIKITTAIN mittareiden edessä, ja muutenkin oven edustat täytetään pakuilla tai kemppimiehen fordilla. Täällä on helvetin ikävä asioida muutenkin kun hakee rolls ruokaa. Parlamentti vahtaa ja osottelee sormillaan että tämä ei kyllä kuulu tänne. Ikävää, koska rolls ruoka on parasta mitä saa, mutta en mielellään asioi kun ei ole "tervetullut" fiilis. Asiakaspalvelu todella hyvä ja iloisia ihmisiä ovat, mutta ne asiakkaat jotka vahtaavat ja supisee naureskellen, ei nappaa.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Normaalia persujen käytöstä,siihen joko tottuu tai sitten ei
- Anonyymi00002
Tuo on totta. Kun menet sisään puhe loppuu hetkeksi. Ja kun menet pöytään syömään vahdataan. Ja nämä isot autot on kylän "toimitusjohtajien" jotka istuu työpäivästä puolet NESTEELLÄ.
- Anonyymi00003
Ihmettelen kun omistaja ei puutu tuohon autojen pysäköintiin oven edessä tai tankkien edessä. Onkohan hänen äänestäjiä. 🤔🤔
- Anonyymi00004
Pysäköinti on kyllä hieman erikoista, mutta tuskin tästä asiasta nyt saadaan puoluepoliittista. Fiksuinta olisi mennä keskustelemaan omistajan kanssa asiasta, eikä itkeä täällä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pysäköinti on kyllä hieman erikoista, mutta tuskin tästä asiasta nyt saadaan puoluepoliittista. Fiksuinta olisi mennä keskustelemaan omistajan kanssa asiasta, eikä itkeä täällä.
Persujen kokoontumis ajot
- Anonyymi00005
Pysäköin lähelle ovea, jos otan vain take a way kahvin ja sämppärin mukaan. Kun menen syömään jätän auton parkkipaikalle. Aina olen hyvin mahtunut, mutta uuden omistajan myötä välillä ollut enemmän ruuhkaa ja ehkä sen vuoksi voisi selkeät parkkiruudut helpottaa.
Miten ajattelette, että omistaja voisi maksaviin asiallisesti käyttäytyviin asiakkaisiin puuttua? Joka paikassa on omat parlamentit. - Anonyymi00006
Minulla on aloittajalle kätevä ratkaisumalli ongelmaan. Mene autokouluun kertauskurssille ja vaihda semmoinen auto, missä on kääntyvät etupyörät!
- Anonyymi00007
Pitäisikö Ähtärin palkata pysäköinninvalvoja. Tulisi tuloja ja saataisiin jollekin hyvä työpaikka?
- Anonyymi00010
Siinä olisi Nisulle oiva duuni eduskunnasta putoamisen jälkeen.
- Anonyymi00008
Kuulostaa siltä, että suurin ongelmasi ei ole "parlamentti", vaan aivan omat harhaluulosi.
Se, että toiset asiakkaat istuvat kahvilla ja keskustelevat keskenään, ei tarkoita, että heitä kiinnostaisi pätkääkään sinun tekemisesi. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä, eikä kukaan järjestä mitään ”parlamenttia” sinua kytätäkseen. On melkoista vainoharhaisuutta kuvitella jokaisen hymyn ja kuiskauksen liittyvän jotenkin itseensä.
Jos et kestä muiden ihmisten normaalia olemassaoloa julkisella paikalla ilman, että teet siitä draamaa, suosittelemme hakemaan Rollsin ruoat jatkossa autokaistan kautta muualta – tai pysymään suosiolla kotona.- Anonyymi00020
Some-P?
- Anonyymi00009
Näköjään on tehonnut kun ei oo ketään parkissa
- Anonyymi00011
Jos yrittäjä ei tajua, että jää myyntiä saamatta kun antaa tollojen parkkeerata miten sattuu, niin kärsiköön sitten tappion. Ehkä on niin menestyvä ettei kaikkia asiakkaita tarvitse.
Onhan siellä Ähtärissä muitakin burger-paikkoja ja käsittääkseni ainakin Pizzeria Oposta saa hyvät kepsut ja ranut. Tilaa on parkkiksella ja sisällä, mutta jos ei kelpaa niin on ilman. - Anonyymi00012
Miten Ähtärissä on niin huonokuntoista sakkia ettei jakseta kävellä parkkipaikoilta rakennuksiin. Nesteestä en nyt puhu.
Tukitaan pelastusreitit kun ei neidit ja herrat jaksa kävellä. Työpv jälkeen kyllä jaksetaan lenkkeillä. - Anonyymi00013
Nesteen porukka varmasti osaa arvostaa että tätä palstaa käytetään heidän julkisena palautelaatikkonaan. Toivottavasti sillä nyt voitetaan jotain, että täällä itketään eikä oteta yhteyttä suoraan henkilökuntaan.
- Anonyymi00014
Kommaria korpee kun ei saa aatteen bensaa ja bonuksia absilta.Kuulemma jotkut vajakit ajaa töysän saleen tankkaamaan.
- Anonyymi00015
kaameen kallista bensaa,,,,,
- Anonyymi00016
Tupa Pekka joka omistaa nesteen kiinteistön voisi purkaa vanhan ja siirtää uuden ison nesteen 400metriä tiestä taaemmaksi,, vanha neste tulisi parkkipaikaksi ja tankkaus asema saisi pysyä paikallaan, Olisiko pekalta 13 milj.€. Laittaa uuteen huoltoasema rakennukseen ja parkkipaikkoihin. Sekä tietenkin valkoiseen maaliin mikä osoittaisi parkkipaikat.
- Anonyymi00017
Olen aloittelijan puolella. On se vittu maista kun syöt. Nämä vaihtaa vähän väliä.
- Anonyymi00018
Sä oot vaan niin kuuma 😘
- Anonyymi00021
Olkaa ilosia, että teillä on vielä tällänen asema kylällä. Se on katoavaa kansanperinnettä ja niillä asemilla, jotka vielä on olemassa, pihoissa on autot parkkeerattu miten sattuu. Ei kaiken tarvi mahtua maalattuun ruutuun. Tilaa on kyllä ja kaikkien halukkaiden autot mahtuu. Itsetunto on huono jos ei kestä mennä sisälle. Luultavasti eivät puhu sinusta. Jokainen tietää, mikä nämä perinteiset asemat on tappanut.
- Anonyymi00023
Tämä on kyllä totta👍👍👍👍
- Anonyymi00024
Mikä ne on lopettanut?
- Anonyymi00022
Totuushan on että pahimpia arvostelijoita on justiinkin nämä "herrakerhot"..
- Anonyymi00025
On se näinkin. Tekemiset on vähissä, kun on aikaa istuskella ja ihmetellä.
- Anonyymi00026
Jätin auton autoliikkeen pihaan ja kävelin Nesteelle pullakahville. Oli hyvää ja kukaan ei tuijottanut yhtään mitään.
Väkiä oli tupa täynnä.
Suosittelen. - Anonyymi00027
No joo, täytyy myöntää että se pysäköinti on aina ollu siinä hieman, no, Ähtäristä. Loistava paikka muuten sijainniltaan ja palveluitaan sekä edellisen että nykyisen omistajan toimesta. Reilu 20 vuotta siinä käyny satunnaisesti.
- Anonyymi00028UUSI
Kannattaa varata psykiatriselta osastolta aika, mikäli on niin pahoja harhoja, että kuvittelee ihmisten tuijottavan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384