Työtön ei rahaa muualle kuin ruokaan ja laskuihin jos niihinkään.
-Haluan ostaa jotain kivaa joka päivä
Ei sinulla ole varaa
-Hei katso hieno lompakko vain 30e!
Älä osta turhaa krääsä kun sinulla ei ole varaa
-Mistä saisi ruokarahaa rahat loppuu hei katso hieno laukku vain 50e
Sinulla ei ole rahaa ostaa sitä
-Ostan mitä haluan!
Sinulla ei ole varaa!
-Miksi laskuja tulee kokoajan en pysty maksamaan niitä mistä jumala rankaisee minua?
Koska otat velkaa kokoajan ja elät yli varojesi eikö olisi outoa jos otat velaksi tavaroita että niistä ei tulisikaan laskua?
-Teen mitä haluan älä puutu tähän!
Omapa on asiasi
-Hei mitä nyt teen kun laskuja tulee kokoajan en halua ulosottoon?
Enkö sanonut jo sinulle että älä osta turhaa krääsää koska sinulla ei ole varaa
-Joo nyt lopetan
Pari päivää menee
-Hei tilasin 5 hupparia satasella eikö olekin hienoja!
Millä rahalla ne ostit?
-Minulla on säästöjä lompakossa olen tilannut klarnalla kaikki ruuat
Paljonko velkaa on sinne?
-5000e
Eli olet mielestäsi säästänyt 100e setelin kun olet tehnyt samalla velkaa 5000e?
-??? En ymmärrä. En halua ulosottoon jumala rankaisee minua jostain miksi pitää olla näin köyhä.
Tätä dialogia käyn yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Aina ihmetellään miksi ei ole rahaa tai tulee laskuja ja itse tehdään niitä. En ymmärrä ei vaan käsitä miten joku voi olla noin pihalla. Kuitenkin reilusti aikuisesta kyse.
Naisen logiikkaa raha asioissa
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tuo ei ole kyllä naisen logiikkaa vaan nykynuorten jotka luulee, että kaiken kivan voi saada ilman seurauksia ja vastuunottamista
- Anonyymi00002
Jotkut leikkauttaa tissitkin toisten rahoilla ja sitten jättää sen toisen maksamaan ne
Haukkuu sukunsa mutta raha kelpaa silti haukkuu takanapäin
Valmis nuolemaan että saa
Pettää tulevaa miestään toivossa saada rikkaampi komeampi mies
Sotkenut koko perheensä näin Haukkuu sukunsa
Haukkuu vanhemmat kun on sellaiset kädet on sellainen otsa on sellainen nenä miksei kukaan maksa että pääsee leikkaukseen
Saisi edes olla paras ja hienoin
Vanhemmilleen vain vaatimuksia mulla pitää olla
Meillä pitää olla kun muillakin on
Meidän pitää olla samanlaisia ja parempia kuin muut perheet
Vaikka ihminen kuinka raatais se ei koskaan kelpaa narsistille
Kaikki tietää paitsi apina itse
Riikinkukko jonka sielu on pelkkää mustaa täynnä
Mikään raha ei koskaan tule narsistille riittämään
Sielu on kylmä ja musta
Ihminen joka kasvaa ulospäin kukkaa mutta on sisältä mätä kasa- Anonyymi00003
Pääasia on näyttää muille kuinka hyvin suksi luistaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pääasia on näyttää muille kuinka hyvin suksi luistaa
Jonain päivänä se valo loistaa niin kirkkaana että muuttuu sokeaksi ja kys ihminen tajuaa kaiken
Herää unestaan
Siitä voi tulla kivulias tapahtuma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100745Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407