Elämän tarkoitus on jo tiedossa, mutta se ei riitä.
Siihen kuuluu vaatimuksia, jotka ihmiskunta on laiminlyönyt ja seuraukset ovat katastrofaaliset.
Extinction.
Ihminen on ainoa olento maailmassa, joka voi tietää tarkoituksen ja myös laiminlyö sen.
Tekee tietoisesti väärin taikka sitten on eksynyt ja pahasti ja suurin osa ihmisistä jakaantuu näihin kahteen ryhmään.
:/
Nainen, nyt voidaan puhua filosofiaa
34
194
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Kun ihmiskunta on harhassa ja pimennossa, niin sitä on helppo hallita.
Heille annetaan ja opetetaan uusi tarkoitus.
Alkuperäinen tarkoitus unohtuu ja ihminen palvelee illuusiota ja sen rakentajia ja siitä on tullut hänen tarkoituksensa.
:/- Anonyymi00023
Mutta niinhän Raamatussa ennustetaankin käyvän. Herra itse lähettää voimakkaan eksytyksen ja siihen monet menevät.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta niinhän Raamatussa ennustetaankin käyvän. Herra itse lähettää voimakkaan eksytyksen ja siihen monet menevät.
Ei kaikki ole Herralta mikä on Herran nimiin laitettu ja Herran nimissä tehty.
:/ - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei kaikki ole Herralta mikä on Herran nimiin laitettu ja Herran nimissä tehty.
:/Ahaa, eli siis tässä kohtaa Ilmestyskirjaa onkin mielestäsi virhe?
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ahaa, eli siis tässä kohtaa Ilmestyskirjaa onkin mielestäsi virhe?
Paavali sanoi tuon väkevän eksytyksen tulevan Herralta.
:/ - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
:/Matt. 16:6
Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta".
:/ - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
:/Niinhän minäkin kirjoitin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niinhän minäkin kirjoitin.
Paitsi että tarkoitin sen lukevan Ilmestyskirjassa. Sieltä ainakin itse olen sen lukenut. Sen kirjoittaja ei ole Paavali vaan Johannes.
- Anonyymi00002
Hyvää yötä 😴😞
- Anonyymi00006
Ja niin he nukahtivat, eivätkä olleet valmiita.
:/ - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja niin he nukahtivat, eivätkä olleet valmiita.
:/On pakko nukkua ees hetki ku oon valvonut melkein pari vrk jo.
Mutta ajatus siitä että en nukaha yksin on kiva. Kiitos 😴🤗 - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
On pakko nukkua ees hetki ku oon valvonut melkein pari vrk jo.
Mutta ajatus siitä että en nukaha yksin on kiva. Kiitos 😴🤗Aina joku toinenkin nukkuu jossain.
Kun toiset nukkuvat, toiset valvovat.
Vahtivuorot ovat annettu ja jaettu, mutta he eivät vahdi.
Ja niin tuli karkaa ja leviää ja yllättää heidät kaikki.
- Anonyymi00003
Ystävästä koulutetaan ystävänsä vihollinen ja vihollisensa "ystävä" palvelija ja orja.
Sinut käännetään itseäsi vastaan.
Valtakunnat ja kansakunnat tuhotaan sisältä päin ja he ovat jo saaneet teidät.
:/- Anonyymi00009
Kyllä. #Stubb on tästä hyvä esimerkki. Lähti Trumpin luo pelaamaan hyväveli pelejä. Myymään suomea ja itseään. Sai nöyryytystä jälkikäteen.
- Anonyymi00004
Lääkkeeksi ja ratkaisuksi tarjotaan uusi illuusio ja ongelma, jolla teidät tuuditetaan syvemmälle harhaanne.
Se vaihdetaan ja taas olet hetken onnellinen uudessa kuplassasi matkalla kohti samaa päämäärääsi.
Extinction.
:/ - Anonyymi00005
tule kulta joskus juttelemaan näimme eilen päivällä et ollut ehkä ihan selvänä
- Anonyymi00007
Olin selvä päivällä, vasta illalla sitten otin muutaman.
Ja vaikka näimme, niin et tullut juttelemaan.
Kävelimme jälleen toistemme ohi sanaakaan sanomatta ja katseita vaihtamatta.
Niin on kai tarkoituskin.
:/ - Anonyymi00010
Nää ei oo multa sitte🙄
- Anonyymi00011
Lykkään myrkyn juomaveteesi ja ruokaasi, levitän kemikaalia kaikkialle ja turrutan mielesi.
Traumatisoin sinut jo syntymästäsi, jotta pysyt kurissa.
Niin he suunnittelivat ja toteuttivat suunnitelmansa.
Ja niin he ovat kuin lauma ilman paimenta, täysin vieraiden vietävissä ja petojen ajaessa heitä kohti tuhoaan.
Extinction.
:/- Anonyymi00027
Ehkä näin jos olisit ns yhtä tärkeä mies kuin vaikka putin, muuten vaikuttaa vähän tasapainottomalta ajattelulta, gubbe
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ehkä näin jos olisit ns yhtä tärkeä mies kuin vaikka putin, muuten vaikuttaa vähän tasapainottomalta ajattelulta, gubbe
Tuleeko teillä kellään muulla mitään mieleen tästä päiväkirjamaisesta pakinoinnista, mitä tämä mies jollekin naiselle täällä pitelee? Luopukaa vaikka tästä alkuun, siitä se prosessi hiljalleen etenee luonnollisesti
- Anonyymi00013
Ja Herra katseli maailmaa ja pudisti päätään.
Nukkuvat yhä.
Eloa on paljon, mutta elonkorjaajia vähän.
Vain varkaat toimivat pimeässä ja korjaavat eloa toisten pelloista.
Ja kun äkkiä kajahtaa ja taivaat raikaavat kun torvet soivat, he heräävät ilkosillaan.
Heidät löydetään nukkumasta.
:/- Anonyymi00014
He juoksevat karkuun piiloutuakseen.
Pakenevat bunkkereihinsa huutaen vuorille: kätkekää meidät!
- Anonyymi00017
Isossa mittakaavassa, sillä mitä asioista ajattelen, ei ole kovinkaan suurta painoarvoa. Ymmärrän omat lähtökohtani, näkemykseni arvo, on kuin pieru saharassa. Vaikka tämän elämäni yrittäisin elää parhaani mukaan ja vaikka ns oikeudenmukaisesti, ei siitä jää jäljelle mitään.
Syystä tai toisesta meistä lähes jokainen leikkii järjestelmän mukana, paitsi tietenkin möttönen. Toiset ajattelematta ehkäpä sen koommin, mistä ne arvot syötetään, toiset olohuonefilosofeina yksinään ihmetellen maailman menoa, koettaen sopeutua elämään omalla tasollaan. Meillä ihmisillä on kuitenkin aivan mielettömän paljon erilaisia ajatuksia, joita haluaisimme jakaa jollekin ja tulla kuulluiksi (tai useimmiten, ei kaikki välitä jakaa ajatuksiaan).
LS- Anonyymi00022
Se mikä on hyvää on hyvää, mutta jos järjestelmä kaapataan ja käytetään väärin, niin sitä vääryyttä vastaan tulee taistella.
Ellei Möttönen tekisi mitä tekee, ei kukaan muukaan sitä tekisi.
Ja siksi kun välinpitämättömät vanhemmat kuolee, Möttönen oli lapsiensa tuki ja turva ja valoisampi tulevaisuus.
:/ - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se mikä on hyvää on hyvää, mutta jos järjestelmä kaapataan ja käytetään väärin, niin sitä vääryyttä vastaan tulee taistella.
Ellei Möttönen tekisi mitä tekee, ei kukaan muukaan sitä tekisi.
Ja siksi kun välinpitämättömät vanhemmat kuolee, Möttönen oli lapsiensa tuki ja turva ja valoisampi tulevaisuus.
:/Työsi on täysin turhaa ajanhukkaa sinulle itsellesi ja kukaan muukaan tuosta mitään saa.
Jokainen on vanhempi omille lapsilleen niillä omilla kyvyillään, toiset onnistuvat paremmin ja toiset eivät ehkä niin hyvin.
LS - Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Työsi on täysin turhaa ajanhukkaa sinulle itsellesi ja kukaan muukaan tuosta mitään saa.
Jokainen on vanhempi omille lapsilleen niillä omilla kyvyillään, toiset onnistuvat paremmin ja toiset eivät ehkä niin hyvin.
LSMinä saan ja sain.
Ja uskolliset saavat nauttia myös sen hedelmää.
:/ - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minä saan ja sain.
Ja uskolliset saavat nauttia myös sen hedelmää.
:/No siitä vaan, sinun elämäsi, sinun valintasi.
LS - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
No siitä vaan, sinun elämäsi, sinun valintasi.
LSAivan.
Kun on valinnut hyvän osan ja tehnyt sen eteen työtä, niin saa nauttia sen hedelmää.
- Anonyymi00018
Mikä on muuten möttösen mielestä elämän tarkoitus? Minusta sillä ei ole mitään tarkoitusta.
LS- Anonyymi00020
Pitää maailmasta huolta.
:/ - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Pitää maailmasta huolta.
:/Nauttia sen hedelmää.
- Anonyymi00019
Mikä sinun mielestäsi on elämän tarkoitus? Mielestäni pari asiaa on aika keskeisiä: 1. lähimmäisen rakkaus, toisista välittäminen, 2. anteeksianto silloin, kun toinen on sen ansainnut(ei pidä olla katkera, eikä kostaa, ellei vastassa ole joku, joka tekee kaiken aikaa pahaa ja naureskelee sillä), 3. omien halujen toteuttaminen ja oman mielenkiinnon ja omien vahvuuksien mukaan eläminen(jos tunnet persoonallisuuspsykologiaa paremmin ja olet siitä kiinnostunut, ei paikkasi ole toimia hitsaajana)... Sitten on 4. eli pyrkimys ymmärtää toisia... ihminen, joka kieltäytyy ymmärtämästä toisia, keskittyy toisten tuhoamiseen keksittyjen tekosyiden varjolla... Sitten on 5. jokainen on vastuussa omista teoistaan ja omat teot pohjaavat siihen, mitä kyseinen ihminen kulloisellakin hetkellä tietää, eli ovat suhteessa tietoon... eli täytyy toimia oikein olemassaolevan tiedon pohjalta... ihmisellä on viime kädessä vapaa tahto omassa kontekstissaan.
Nykyihminen valitsee useimmiten maassa makaavan kuolevan rikoksen uhrin ohittamisen piittaamattomasti, trendikahvilaan kävelemisen ja kokoomuksen äänestämisen. Kuolevan auttamiseen ja rikoksen tutkintaan käytettävät rahat käytetään mieluummin uuteen ratikkaan, jolla voidaan huristella rikollisen kanssa trendikahvilaan äänestämään kokoomusta...
mukavuushamsteri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487