Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Feronomit naisten iskuun?

Mies_

Niin, tässä olen kauan pohtinut naiseen vaikuttavista feromoneista. Maaginen tuoksu, joka saa naisen pauloihisi. Onko jollakin näistä kokemuksia. Itse olen huomannut, kun olen masturboinut yöllä ja unohtanut käydä pesulla. Aamulla en ehtinyt. Haisin hienokseltaan siemennesteeltä. Sillä oli jotakin vaikutusta naiseen. Oli jotenkin kiinnostuneempi minusta. Onko tälläsestä kokemusta? Olisi mukava saada näkemyksiä asiasta. Tekeekö siemennesteeltä tuoksuva mies sinuun nainen vaikutuksen? Oletko sinä mies huomannu vastaavaa käytöstä naisessa, että heistä tulee jotenkin erilaisia? Onko kokemuksia niin sanotuista kaupallisista feronomeista?

24

7688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spekulle haista.

      Tai jollekin eritteille.

      • Mies_

        ...Sen olen kyllä huomannut, että naisesta tulee seksuaalisesti aktiivisempi kun hiukan on eritettä kalsareissa. Ei paljon, mutta sen verran mitä talouspaperilla on saanut puhdistettua. Liiat pois. Tämä voi jostakin kuulostaa iljettävältä, mutta ilmeisesti toimii ainakin omalla kontollani. Ehkäpä se vie naisen ajatukset sänkyhommiin. En tiedä, mutta kommetteja kiitos.


    • Nella

      hirveetä huijausta tuollaiset hajujutut :)

      • pyydän ,että

        kävisitte suihkussa, ennen kuin otatte kontaktia meihin naisiin:) Olette seksikkäitä juuri niin miehisinä kuin olette, mutta peseytymällä kunnioitatte kumppaneitanne!


    • helvetti

      kai pesit edes kädet?

      • Mies_

        Huvittunut.. Ompa se huomattu, että mikä pätee elukoihin, se pätee ihmisiinkin. Naiset ei ole elukoita. Itsekin tunnustan meneväni hienoisesta pillun hajusta sekaisin. Mutta on se jännä huomata, että luonto äiti on kehittänyt "lääkkeen" naisten/miesten iskemistä varten. Kyllä luonto keinot keksii, ajatella.


      • yks
        Mies_ kirjoitti:

        Huvittunut.. Ompa se huomattu, että mikä pätee elukoihin, se pätee ihmisiinkin. Naiset ei ole elukoita. Itsekin tunnustan meneväni hienoisesta pillun hajusta sekaisin. Mutta on se jännä huomata, että luonto äiti on kehittänyt "lääkkeen" naisten/miesten iskemistä varten. Kyllä luonto keinot keksii, ajatella.

        niin:)


    • yyyyyy

      Itse olen kokeillut kaupallista feromonipitoista kölninvettä, enkä ole omasta mielestäni havainnut minkäänlaista vaikutusta entiseen tilanteeseen verrattuna. Käytän silti ainetta edelleen, koska se tuoksuu muuten ihan kivalta.

      On kyllä ihan tutkittu juttu, että feromonit vetoavat vastakkaiseen sukupuoleen. Paras feromonin lähdehän taitaa olla hiki. Siispä lenkkipolulle tai kuntosalille iskemään... ;)

      On kai aika ristiriitaista tietoa siitä, miten sitten nämä kaupalliset valmisteet tehoavat vai tehoavatko. Kysehän on aika paljon uskon asiastakin, ellei valmisteiden tehoa ole tutkittu kattavasti. Toisaalta onko sekään välttämättä huono asia, jos sinänsä tehoton tuote parantaa kantajansa itsetuntoa ja helpottaa naisten lähestymistä? Ja onko tuote enää silloin varsinaisesti "tehoton"...? :)

      • haju tehoaa!

        Itse olen havainnut sen, että ollessani rakastunut (saavuttamattomaan kohteeseen) ja siitä syystä seksuaalisestikin kaihoisassa tilassa miehet melkeinpä tungeksivat seuraani jos erehdyn menemään ravintolaan.
        Uskon että alitajuisesti mies haistaa myös ovulaation, jos nainen ei hölvää itseään hajusteilla, jotka peittävät nämä kaikista houkuttavimmat tuoksut.
        Hienoinen hienhaju ja päivän jalassa olleet pikkuhousut ovat myös sopivan houkutteleva hajusteannos, joka tuntuu pikemminkin lisäävän kiinnostusta. Tämän olen huomannut kun olen extempore mennyt ravintolaan töiden jälkeen.
        Itselleni tärkeää on mille mies haisee eli tuoksuu. Jonkun tietyn miehen hajusta pidän kovasti, vaikka hän haisisi joskus hiellekin, joitakin en taas vain voi sietää. Jotkut haisevat mm. liiaksi jotenkin karjulle, testesteronille, eikä sillä ole pesemisen ja siisteyden kanssa mitään tekemistä.


      • en käytä mitään
        haju tehoaa! kirjoitti:

        Itse olen havainnut sen, että ollessani rakastunut (saavuttamattomaan kohteeseen) ja siitä syystä seksuaalisestikin kaihoisassa tilassa miehet melkeinpä tungeksivat seuraani jos erehdyn menemään ravintolaan.
        Uskon että alitajuisesti mies haistaa myös ovulaation, jos nainen ei hölvää itseään hajusteilla, jotka peittävät nämä kaikista houkuttavimmat tuoksut.
        Hienoinen hienhaju ja päivän jalassa olleet pikkuhousut ovat myös sopivan houkutteleva hajusteannos, joka tuntuu pikemminkin lisäävän kiinnostusta. Tämän olen huomannut kun olen extempore mennyt ravintolaan töiden jälkeen.
        Itselleni tärkeää on mille mies haisee eli tuoksuu. Jonkun tietyn miehen hajusta pidän kovasti, vaikka hän haisisi joskus hiellekin, joitakin en taas vain voi sietää. Jotkut haisevat mm. liiaksi jotenkin karjulle, testesteronille, eikä sillä ole pesemisen ja siisteyden kanssa mitään tekemistä.

        hajusteita, koska olen allerginen niille. Niinpä omat houkuttelevat sulotuoksuni pääsevät vapaasti leviämään, eikä minun tarvitse koskaan istua ravintoloissa yksin...terv. edellinen.
        Kun en ole tärvellyt nenääni voimakkailla hajusteilla, pystyn myös haistamaan sopivan miehen...


    • nainen2

      vastakkainen sukupuoli erittää jotain kiihokkeita, mikäli itse on kiinnostunut kohteesta. Mutta hajut, ne vain jollakin käsittämättömällä tavalla tehoavat, hullaannuttavat. Jokin kiinnostava mies voi tuoksua taivaalliselta. Tuoksu haiseen nenään sielläkin missä sitä todellisuudessa ei ole eli kyllä vastakkainen sukupuoli "tuoksuu" sille mitä hän ajattelee vastapuolestaa:)

      • tutkinut

        Ei pidä sekoittaa hikeä ja sen yhteydessä olevaa epäpuhtautta, joka haisee pahalta feronomeihin. Feronomit ovat miljoonien vuosien aikana kaikille nisäkkäille ja myös ihmisille ominainen sukupuolten ominaistuoksu. Ihminen ei tajua tietoisesti tätä tuoksua vaan se vaikuttaa tiedostamatta. Tuoksun vaikutuksesta nainen esim. tajuaa miehen sopivuuden lapsen isäksi. Tässä tulevat esiin lajin kehitykseen kuuluvat tekijät. Keinotekoisilla hajuilla peitetään haitallisesti nämä tiedostamattomat tuoksut.


      • Hukassa2016

        Nainen2: Ennen kuin kiinnität miehen hajuun millään lailla huomiota niin alitajuntasi on määritellyt alle 3sekunnissa että onko mies kiinnostava.


    • yrittää

      markkinoida ja jäljitellä.Ja kun seksuaalisuus on niin vahva alue,kauppa käy kuin siimaa.Mutta olen kuullut että feromonit itsessään ei tuoksu vaan se on jotain mikä aistitaan syvemmällä tasolla...joten ole kiltti ja käy pesulla,ennenkuin lähdet kaupungille.Onhan hikikin vanhana ja vaatteissa seisovana vastenmielistä.

      • Lukekaa ihmeessä

        Asiaa nimittäin feromoneista. Ja muistakaahan... Jos annatte omien feromonien vaikuttaa toiseen henkilöön ja näin etsiä sitä ideaalista henkilöä itsellenne, niin jättäkää hajusteet ja lähtekää pihtaana liikenteeseen! Jos hiki pääsee olemaan iholla kauan, se eltaantuu ja alkaa haista pahalle, ja näin ollen karkoittaa ne ideaalitkin kumppanit. Tämä on jännä juttu. Suosittelen lukemaan linkittämäni sivun kokonaan.

        terkuin Feminiini


      • feminiini
        Lukekaa ihmeessä kirjoitti:

        Asiaa nimittäin feromoneista. Ja muistakaahan... Jos annatte omien feromonien vaikuttaa toiseen henkilöön ja näin etsiä sitä ideaalista henkilöä itsellenne, niin jättäkää hajusteet ja lähtekää pihtaana liikenteeseen! Jos hiki pääsee olemaan iholla kauan, se eltaantuu ja alkaa haista pahalle, ja näin ollen karkoittaa ne ideaalitkin kumppanit. Tämä on jännä juttu. Suosittelen lukemaan linkittämäni sivun kokonaan.

        terkuin Feminiini

        http://asiallinen.tripod.com/01vetovoima.html


    • Matias

      Itse runkkaan päivittäiset mällini purkkeihin, joita säilytän jääkaapissa. Aah! Ennen radalle lähtöä käyn suihkussa, minkä jälkeen levitän purkkien sisällön ympäri kehoani. Haisen mällille metrien päähän - aah! Pitää vain muistaa ottaa kaikki purkit kaapista, tai muuten voi tulla nolo tilanne myöhemmin. Deodoranttia en käytä, koska sehän on neitimäistä. Hien tuoksu vetää puoleensa, mutta vanhalta hieltä ei pidä haista. Suihku, puhtaat vaatteet ja pieni hiki pintaan ennen tositoimia toimii todellakin. Myös erilaiset fantasiat tuovat esiin minussa olevan eläimen. Puhuessani naisen ajatukseni ovat aina muualla. Aah! Katsekontakti on silti pidettävä; rintojen tuijottelu yms. ei kannata. Myöskin käpälöinti on pahasta ja se kannattaa alkuvaiheessa rajoittaa kasvojen ja kaulan alueelle. Myöhemmin voikin sitten tehdä mitä haluaa - Aah! Vielä yksi temppu jota käytän: naisille tarkoitetut hajusteet. Haju kertoo sinun olleen äsken naisen kanssa ja mikä onkaan puoleensavetävämpää. Naiset suorastaan lakoavat jalkojesi juureen luullessaan sinun olevan varattu/mieshuora. Aaah! Nyt onkin taas aika täyttää purkki...Aaah...

      • yyyyyy

        Kuulostaa loogiselta, mutta silti "vähän" epäilen, toimitko oikeasti näin... :)


    • osiddjjdgjioodgj

      Siemenneste ei sisällä feromonia. Ainoastaan miehen hiki vaikuttaa naiseen. Se sisältää feromonia sen verran, että kun käytät samaa paitaa 2 päivänä, niin jo se saa sinut levittämään feromonia tilaan. Vaikkakin jatkuvasti sitä ihminen luovuttaa. Esimerkiksi, kun kiihdyt ja saatat tuntea olosi kuumottavaksi ihastuksesi lähellä, tämä lämpö edesauttaa fermonin tuottoa.

      Jos pääset lähelle naista, niin vaikutus on vahvempi. Nainen, jos on jo valmiiksi ihastunut sinuun, kiintyy enemmän.


      Tutkimuksissa on todettu, että miehen hien hajua saa naisen rentoutumaan.

    • just asking question

      Tuli muuten mieleeni, että mitenköhän miesten tuoksu vaikuttaisi naiseen? Lämpeäisikö nainen paremmin, jos olisi laittanut jotain oikein hyvää ja tarpeeksi voimakkaasti tuoksuvaa tuoksua?

      • just asking question

        Tarkoitin tuoksulla nyt siis miesten hajuvesiä... you know.


      • kokeillaan!
        just asking question kirjoitti:

        Tarkoitin tuoksulla nyt siis miesten hajuvesiä... you know.

        Ai, mä käsitin että laittais miehen hienhajua ja feromoneita itseen (naisen) ja katsoisi miten naiset reagoi :D

        Jos vaikka kiehnäisi miehessä kiinni pari tuntia ja laittaisi hänen kaksi päivää pitämänsä paidan päälle ja siiten suuntaisi baariin.


    • Testim_

      Naiset innostuvat ja tulevat myötämielisemmäksi teststeronigeeli nimeltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe