Vain pieni nuoriso kannattaa tätä liikettä, suurin yleisö suhtautuu vastahankoisesti siihen. Miesten osallistuminen naisten urheilukisoihin kuumensi tunteita ja aiheutti säröjä aatteen kannattavuuteen.
https://www.youtube.com/watch?v=1qJfbiW5WSM
Transgender aate on romahtamassa
61
235
Vastaukset 61
En taaskaan katso videotasi. Jotain jenkki jäpätystä, mutta totean että aatteenahan koko transsukupuolisuus onkin pimeä.
Eihän se mikään aate kuulu ollakkaan.- Anonyymi00001
Sanoo itse transgenderi.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Sanoo itse transgenderi.
Mä en koe olevani transgenderi, koska olen sinut asian kanssa naiskehossani. Sitten jos tosiaan transsaisin itseni asia olisi fakta.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä en koe olevani transgenderi, koska olen sinut asian kanssa naiskehossani. Sitten jos tosiaan transsaisin itseni asia olisi fakta.
Olen enemmänkin transpositiivinen. Eli ihminen jonka identiteetti on maskuliininen naiskehossa. Muttei mies identiteetti.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Olen enemmänkin transpositiivinen. Eli ihminen jonka identiteetti on maskuliininen naiskehossa. Muttei mies identiteetti.
Ja sanooko joku aasi kaikkia naisia transsukupuolisiksi joilla on parta? Vain tyhmä olettaa, että parta on merkki transsukupuolesta yhtään kellään. Mä olen partanainen. Nainen joka tykkää miesmäisestä ominaisuudesta parta.
Ihan kun joku mies voi tykätä itsellään kaarevasta lantiosta tms. naisellista.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja sanooko joku aasi kaikkia naisia transsukupuolisiksi joilla on parta? Vain tyhmä olettaa, että parta on merkki transsukupuolesta yhtään kellään. Mä olen partanainen. Nainen joka tykkää miesmäisestä ominaisuudesta parta.
Ihan kun joku mies voi tykätä itsellään kaarevasta lantiosta tms. naisellista.Katsoppa Carmelo Actorynon videot. Mies jolla on tissit ja tissiliivit. Identiteetti mies.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Katsoppa Carmelo Actorynon videot. Mies jolla on tissit ja tissiliivit. Identiteetti mies.
Joudenkin hullujen mielestä naisella ei saa olla karvoitusta, kuten miehellä. Onhan apinoillakin ja kyllä ne naarasapinoita on ne karvaisetkin.
Aivoja saa käyttää jos on sellaiset.Tökstöksnöö kirjoitti:
Joudenkin hullujen mielestä naisella ei saa olla karvoitusta, kuten miehellä. Onhan apinoillakin ja kyllä ne naarasapinoita on ne karvaisetkin.
Aivoja saa käyttää jos on sellaiset.Lisään vielä Pcos, Hope Schmerfeld. Naiset häpeää aivan turhaan karvojaan ja partaansa, juoksee laserissa koska maailma on sairas eikä hyväksy sitä minkä luonto loi yhdelle, muttei toiselle.
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/Hope-Schmerfeld-suffers-from-hirsutism-6764685.jpg?r=1772012856220
Olispa kaikki yhtä rohkeesti mitä ovat.Tökstöksnöö kirjoitti:
Lisään vielä Pcos, Hope Schmerfeld. Naiset häpeää aivan turhaan karvojaan ja partaansa, juoksee laserissa koska maailma on sairas eikä hyväksy sitä minkä luonto loi yhdelle, muttei toiselle.
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/Hope-Schmerfeld-suffers-from-hirsutism-6764685.jpg?r=1772012856220
Olispa kaikki yhtä rohkeesti mitä ovat.Sirkuskin teki parrakkaista naisista aikoinaan pilaa ja naurunkohteita. Kiusaajia tuli ihmettelemään sankoin joukoin parrakasta naista. Ihmiset on typeryksiä, eikä mun mielipide muutu muuksi. Erilaisuuden hyväksyntä on monilla vielä ihan hakoteillä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00001 kirjoitti:
Sanoo itse transgenderi.
Ero sukupuolesta: Maskuliinisuus identiteetin osana tai ilmaisuna ei katso biologista sukupuolta. Kuka tahansa – mies, nainen tai muunsukupuolinen – voi kokea maskuliinisuuden omakseen tai ilmentää sitä, kuten.
AI - Anonyymi00010
Tökstöksnöö kirjoitti:
Maskuliininen nainen tarkoittaa naista, jonka sukupuolen ilmaisu, ulkonäkö, pukeutuminen tai käytös sisältää piirteitä, joita kulttuurissamme pidetään perinteisesti miehisinä. Maskuliinisuus on osa yksilön identiteettiä tai tyyliä, eikä se määritä henkilön seksuaalista suuntautumista tai sukupuoli-identiteettiä – maskuliininen nainen voi olla nainen ja identifioitua sellaiseksi täysin riippumatta siitä, miltä hän näyttää.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Maskuliininen nainen tarkoittaa naista, jonka sukupuolen ilmaisu, ulkonäkö, pukeutuminen tai käytös sisältää piirteitä, joita kulttuurissamme pidetään perinteisesti miehisinä. Maskuliinisuus on osa yksilön identiteettiä tai tyyliä, eikä se määritä henkilön seksuaalista suuntautumista tai sukupuoli-identiteettiä – maskuliininen nainen voi olla nainen ja identifioitua sellaiseksi täysin riippumatta siitä, miltä hän näyttää.
Juu, harmaa alue sukupuolisuudessa mikä tuntuu olevan binäärisessä maailmassa-pakko valita, molempia ei saa olla.
Tai ihmiset menee sekaisin. 🙄 Kumpi sä nyt sitten olet, mitäs sun housuissa on? Öööö, paskatahra ja kusen haju, mitäs sun?
Hölmölästä suoraan iso osa ihmisiä. Oikeasti.
- Anonyymi00002
Te olette molemmat enemmän sekaisin, kuin minä. Ja minulla sentään tuli onnettomuudessa fyysinen aivovamma.
Mikä teidän selityksenne on?
>Simiti<- Anonyymi00003
Ketkä molemmat?
- Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Simiti puhuu peilikuvalleen? 🙂
Se näkee sinut kahtena, aivovamma.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se näkee sinut kahtena, aivovamma.
Tai itsensä siis. Eihän se minua missään nää. Aivovamma.
- Anonyymi00008
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tai itsensä siis. Eihän se minua missään nää. Aivovamma.
Vittu sä oot sekaisin oleva umpijuntti ja täysi pelle!
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vittu sä oot sekaisin oleva umpijuntti ja täysi pelle!
Täällä aika moni on enemmän sekaisin, kun mä. Tapauskossaan.
Jatka pellenä, äläkä tyrkytä rooliasi mulle.- Anonyymi00013
Rupesitko sitten naiseksi ennen vai jälkeen vamman?
- Anonyymi00005
Lienet sen verran yksinkertainen, että uskot muoti-ilmiöksi.
(miksei vasenkätisyydestä ole kehitetty aatetta)
((ja varsinkin sekakätisyydestä))
(((vaadin vasen- ja sekakätisten ylpeysparaateja kaupunkien keskustoihin ja kätisyysaatelippuja salkoihin)))
((((kaikki aatteet keräävät joukkoonsa enimmäkseen idiootteja))))(((((ja jos joku sekakätisten marssi jossain järjestettäisiin, niin en varmasti osallistuisi, sillä siellä olisi vain joitain kulttihurahtaneita pilaamassa asiat)))))
((((((olen siis osittain vasenkätinen ja varsinkin kännyköiden ja kaukosäätimien ym. vempeleiden kanssa... ja lisäksi olen vasensilmäinen ja -korvainen))))))
Voin kertoa, että parta pysyy. Ja jokainen jota se ärsyttää saa vaan luvan tottua parrakkaisiin femiineihin ja maskuliineihin naisiin. Elämä on oppikaa sietämään sitä. Ei se käskemällä muuksi muutu.
- Anonyymi00011
Olet kertonut, että olet koko ikäsi seurustellut. Tuliko miehet baarissa helposti tekemään tuttavuutta?
Todellavaikeeta Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet kertonut, että olet koko ikäsi seurustellut. Tuliko miehet baarissa helposti tekemään tuttavuutta?
TodellavaikeetaEn lle pesinyt baareissa. Ja olen käynyt baareissa vain kumppanin kera ja työn takia, karaokenvetäjänä. Ei ole aloitteita tehty kun juopot jotka nyt kyselee kaikilta jolla 2 jalkaa.
Niitten hölinät on yks monta. Evvk.- Anonyymi00015UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
En lle pesinyt baareissa. Ja olen käynyt baareissa vain kumppanin kera ja työn takia, karaokenvetäjänä. Ei ole aloitteita tehty kun juopot jotka nyt kyselee kaikilta jolla 2 jalkaa.
Niitten hölinät on yks monta. Evvk.Olet kuitenkin aina löytänyt elämän aikana miehiä. Parta ei ole häirinnyt ketään miestä?
Todellavaikeeta Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet kuitenkin aina löytänyt elämän aikana miehiä. Parta ei ole häirinnyt ketään miestä?
TodellavaikeetaHeh, olen melko monta kertaa kertonut ettei parta ole oikea, vaan kuvanmuokkaus.
- Anonyymi00021UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, olen melko monta kertaa kertonut ettei parta ole oikea, vaan kuvanmuokkaus.
Entäs sun voimatasot? Onko ollut yhdellekään miehelle ongelma?
Todellavaikeeta - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Entäs sun voimatasot? Onko ollut yhdellekään miehelle ongelma?
TodellavaikeetaTai sinun hauikset?
Todellavaikeeta
- Anonyymi00006
Enpäs ole moisesta aatteesta kuullutkaan. Olen käsittänyt kysessä olevan lähinnä psykofyysinen tila, jota jotkut yksilöt kokevat.
- Anonyymi00016UUSI
Toinen kysymys on kuitenkin se, kuinka paljon pitää mennä aina vain joidenkin ehdoilla.
Todellavaikeeta - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toinen kysymys on kuitenkin se, kuinka paljon pitää mennä aina vain joidenkin ehdoilla.
TodellavaikeetaNoi kuinka paljon mielestäsi pitää? Ja kenen ehdoilla? Kenen pitää muuttaa itseään toisen osapuolen ehtojen takia? Jokuhan nimittäin aina joutuu, jollei ole kykyä antaa muiden olla vapaasti mitä ovat.
- Anonyymi00012
Transsukupuolisuus ei ole koskaan mikään aate ollutkaan.
No jos rehellisiä ollaa, niin sellaisiakin ihmisiä on jotka ajaa asiaa aatteena. Ja se näkyy siinä miten suhtautuu biologiaan.
He kieltävät oikean syntymä sukupuolensa, mikä on kromosomien määräämää ja sukupuolihormonien aikaan saamaa, ikään kuin se lakkaisi olemasta sillä tunteella, että on väärässä kehossa. Tai väärän värinen tai väärän pituinen jne.
On oikei tuntea olevansa miehekäs, naisellinen tai kaikkea muuta. Mutta jos keho ei muutu itsekseen ja auttamatta fyysiseen sukupuoleen, jota aivoillaan koke olevansa, niin silloinhan se sukupuoli ei ole se mitä tahdonvoimallakaan se ei ole.
Vaan sitä pitää sorkkia hormonein ja leikkauksin, jotta se olisi se mitä aivot kokee ja haluaa sen olevan. Entäs kun jos aivot on väärässä?Tökstöksnöö kirjoitti:
No jos rehellisiä ollaa, niin sellaisiakin ihmisiä on jotka ajaa asiaa aatteena. Ja se näkyy siinä miten suhtautuu biologiaan.
He kieltävät oikean syntymä sukupuolensa, mikä on kromosomien määräämää ja sukupuolihormonien aikaan saamaa, ikään kuin se lakkaisi olemasta sillä tunteella, että on väärässä kehossa. Tai väärän värinen tai väärän pituinen jne.
On oikei tuntea olevansa miehekäs, naisellinen tai kaikkea muuta. Mutta jos keho ei muutu itsekseen ja auttamatta fyysiseen sukupuoleen, jota aivoillaan koke olevansa, niin silloinhan se sukupuoli ei ole se mitä tahdonvoimallakaan se ei ole.
Vaan sitä pitää sorkkia hormonein ja leikkauksin, jotta se olisi se mitä aivot kokee ja haluaa sen olevan. Entäs kun jos aivot on väärässä?Mä ymmärrän kyllä transition tarpeen henkisen hyvinvoinnin ja kehoinhon yhtenä hoitomuotona. Sen kun jos se auttaa ja jaksaa elää.
Mutta biologiaa se ei ole, mutta biologiaan sekaantumista se on.
Aivojen osalta biologian selittää vain silloin, jos se voidaan todeta kehossa on rinnakkaisen sukupuolen aivot.
Tunne voi olla mitä vaan ja muuttuakin. Pakkomielteestä katumukseksi yms.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä ymmärrän kyllä transition tarpeen henkisen hyvinvoinnin ja kehoinhon yhtenä hoitomuotona. Sen kun jos se auttaa ja jaksaa elää.
Mutta biologiaa se ei ole, mutta biologiaan sekaantumista se on.
Aivojen osalta biologian selittää vain silloin, jos se voidaan todeta kehossa on rinnakkaisen sukupuolen aivot.
Tunne voi olla mitä vaan ja muuttuakin. Pakkomielteestä katumukseksi yms.Ja aatteen ihmiset taas meinaa, että kun mä haluan, mun on saatava olla.
Sitten ne saa olla.- Anonyymi00014UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Vaan sitä pitää sorkkia hormonein ja leikkauksin, jotta se olisi se mitä aivot kokee ja haluaa sen olevan. Entäs kun jos aivot on väärässä?Et vain ymmärrä eroa biologisen ja psykologisen sukupuolen välillä. Näissä vaaditaan hoksottimia.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja aatteen ihmiset taas meinaa, että kun mä haluan, mun on saatava olla.
Sitten ne saa olla.Voishan sitä sano niinkin, että synnyin naiskehoon, mieskehoon.
Mutta mua ahdistaa elää siinä ja haluaisin mielummin elää rinnakkaisen sukupuolen kehoisena. Kokisin sen kehon ja sosiaalisen sukupuolen enemmän itsenilaiseksi, persoonalleni paremmaksi ja peilikuvakin olisi kivempi.
Eikä höpöttää mitään uskonnon kaltaisia selityksiä kävelen vetten päällä ja synnyin ihan väärään kehoon. Henkimaailman juttuja.Anonyymi00014 kirjoitti:
Et vain ymmärrä eroa biologisen ja psykologisen sukupuolen välillä. Näissä vaaditaan hoksottimia.
Ymmärrän ja se on juuri se mitä ei voida biologisesti todistaa. Ja se pitäisi kyetä jotta transsukupuoli on oikea sukupuoli. Eikä mutu.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ymmärrän ja se on juuri se mitä ei voida biologisesti todistaa. Ja se pitäisi kyetä jotta transsukupuoli on oikea sukupuoli. Eikä mutu.
Tässä niitä hoksottimia tarvitaan vielä enemmän siis.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et vain ymmärrä eroa biologisen ja psykologisen sukupuolen välillä. Näissä vaaditaan hoksottimia.
Minäkin olisin mielummin syntynyt miessukupuoleen, kun naissukupuoleen. Ihan kaikki mitä mä olen olis sopinut paremmin miessukupuolen ominaisuuteen, mutta luontoäiti päätti että mun on opittava elämää siinä mitä sain.
Ja mä opin. Ei se aina kivaa ole. Mutta suurin työ on jo tehty, eikä enää ole väliä mitä kehoa sieluni asuttaa, se on vain keho.Tökstöksnöö kirjoitti:
Minäkin olisin mielummin syntynyt miessukupuoleen, kun naissukupuoleen. Ihan kaikki mitä mä olen olis sopinut paremmin miessukupuolen ominaisuuteen, mutta luontoäiti päätti että mun on opittava elämää siinä mitä sain.
Ja mä opin. Ei se aina kivaa ole. Mutta suurin työ on jo tehty, eikä enää ole väliä mitä kehoa sieluni asuttaa, se on vain keho.Kun keho ei ole rikki, ei sitä mielen vuoksi kannata rikkoa. Mun oma mielipide omasta sukupuolestani psykologisena ja fyysisenä sukupuolena ja ihmisenä.
Mä pidän ihan mahdollisena aivojen sukupuolisuutta, mutten sitä että keho on koskaan väärä. Asenne on väärä, ei keho.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kun keho ei ole rikki, ei sitä mielen vuoksi kannata rikkoa. Mun oma mielipide omasta sukupuolestani psykologisena ja fyysisenä sukupuolena ja ihmisenä.
Mä pidän ihan mahdollisena aivojen sukupuolisuutta, mutten sitä että keho on koskaan väärä. Asenne on väärä, ei keho.Jonkun toisen näkökulma on, muokkaa keho kun mieltä et pysty. Mun näkökulma on opettele hyväksymään itsesi sellausena, kun olet. Ja se ei aina ole kivaa. Ei migreeni ja fibrokaan ole.
Silti nekin on, eikä burana korjaa.
- Anonyymi00017UUSI
Hyvä päätös Trumpilta.
https://yle.fi/a/74-20141828
"Yhdysvaltain presidentti Donald Trump allekirjoittaa asetuksen, joka kieltää jatkossa transsukupuolisilta osallistumisen naisten sarjoihin tai joukkueisiin urheilukilpailuissa."
Todellavaikeeta- Anonyymi00028UUSI
En voi mitään sille, että minusta on täysin naurettavaa, että presidentti häärää tuollaisten asioiden parissa. Ilmeisesti pressalle pitää keksiä edes jotain tekemistä, kun ei se mistään oikeista asioista enää mitään tajua.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
En voi mitään sille, että minusta on täysin naurettavaa, että presidentti häärää tuollaisten asioiden parissa. Ilmeisesti pressalle pitää keksiä edes jotain tekemistä, kun ei se mistään oikeista asioista enää mitään tajua.
Tämäpä juuri. Naurettava maa, jossa presidentti pohtii tällaisia. Ei ihme, että Yhdysvallat on menettänyt asemansa. Kun taso on tuo, niin vajoaminen vain jatkuu.
- Anonyymi00018UUSI
Tuo juttu on maksumuurin takana, mutta otsikossa tuleekin kaikki olennainen.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000010977970.html
Sukupuolia Yhdysvalloissa on jatkossa vain kaksi. Oikea suunta.
Todellavaikeeta Höh. Just kun alkaisi taso riittää siihen että naisten sarjassa pärjäisi, niin ei sitten enää olekaan cool olla transginger. En kestä. Romahdan.
- Anonyymi00020UUSI
Miten oli sun itsetunto, kun totesit, että se yksi brasilialainen laulaja teki yli 50 iässä penkkipunnerrusta 70 kilolla. Vaikka niistä isoista painoista pudotettaisiin yhteensä 20 kiloa, siitä huolimatta penkkiä 10 kertaa 50 kilolla.
Todellavaikeeta Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten oli sun itsetunto, kun totesit, että se yksi brasilialainen laulaja teki yli 50 iässä penkkipunnerrusta 70 kilolla. Vaikka niistä isoista painoista pudotettaisiin yhteensä 20 kiloa, siitä huolimatta penkkiä 10 kertaa 50 kilolla.
TodellavaikeetaPenkki tai mikään maksimivoimajuttu ei ole minun lajini. Voin tehdä penkistä niitä 10 sarjoja 50 kilolla. Se on nyt kokeiltu ja riittää minulle.
- Anonyymi00019UUSI
Vaikka minä olen koko ikäni pitänyt isoja naisia seksikkäinä, olennaista tässä onkin juuri se, että ovat syntyneet naisiksi. Heti, jos alkavat "valittelemaan", että ovat jotakin "muuta", en pidä enää viehättävinä.
Mietitäänpä vaikkapa tätäkin intialaista naisnäyttelijää. On joskus nimetty Aasian seksikkäimmäksi naiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=u7gnoB1b4M0
On pituutta vähintään 170, joka on intialaiselle naiselle paljon.
Katsokaapa tuota vartaloa, näyttääkö kovin heiveröiseltä?
Kuunnelkaa ääntä, onko naisen ääneksi matala vai korkea?
Ainakin mitä olen nähnyt juttuja tuosta näyttelijästä, aina seurustellut miesten kanssa, enkä ole koskaan kuulut, että olisi "valitellut" esimerkiksi vaikkapa "muunsukupuolisuudesta".
Mitä siis olen nähnyt tämän esiintymisiä julkisuudessa, tietääkseni aina on naisena esiintynyt. Lapsenkin on ehtinyt hankkimaan.
Suurin ongelma mulle on pikemminkin se, että iso ja vahva nainen on mulle "liian hyvä".
Todellavaikeeta- Anonyymi00023UUSI
Aina on ollut miesmäisiä naisia olemassa, ja tiedetään tasan tarkkaan mistä se johtuu, se on kromosomihäiriö. Näistä asioista ei vaan saa puhua ääneen, kun nykyään sukupuoli on "oma valinta".
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aina on ollut miesmäisiä naisia olemassa, ja tiedetään tasan tarkkaan mistä se johtuu, se on kromosomihäiriö. Näistä asioista ei vaan saa puhua ääneen, kun nykyään sukupuoli on "oma valinta".
Ihminen, jossa "häiriöitä" riittää varmasti "enemmän kuin tarpeeksi" olen minä. En varmasti olisi joutunut moneen kertaan peruskoulun aikoihin "lasten vankilaan", jos minulla ei olisi "häiriöitä". Ikävää, kun näitä "häiriöitä" on jopa lihaskasvussa. Tämän takia minusta ei tekemälläkään saa "normaalia" hetero miestä.
"Häiriöitä" tosiaan riittää ja en ole sitten aikuisena kelvannut yhdellekään "normaalille" naiselle.
Jos naisella on "vähän enemmän" lihasmassaa ja voimaa, "vähän enemmän" pituutta, "vähän matalampi" ääni, löytyy naisen genitaalit, jotka ovat olleet siellä jo syntymästä asti, kykenee saamaan lapsia, on hetero, miksi alkaa "valittaa" jostakin "muunsukupuolisuudesta", jos on paljon viehättävämpi, kun on hiljaa.
Todellavaikeeta - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ihminen, jossa "häiriöitä" riittää varmasti "enemmän kuin tarpeeksi" olen minä. En varmasti olisi joutunut moneen kertaan peruskoulun aikoihin "lasten vankilaan", jos minulla ei olisi "häiriöitä". Ikävää, kun näitä "häiriöitä" on jopa lihaskasvussa. Tämän takia minusta ei tekemälläkään saa "normaalia" hetero miestä.
"Häiriöitä" tosiaan riittää ja en ole sitten aikuisena kelvannut yhdellekään "normaalille" naiselle.
Jos naisella on "vähän enemmän" lihasmassaa ja voimaa, "vähän enemmän" pituutta, "vähän matalampi" ääni, löytyy naisen genitaalit, jotka ovat olleet siellä jo syntymästä asti, kykenee saamaan lapsia, on hetero, miksi alkaa "valittaa" jostakin "muunsukupuolisuudesta", jos on paljon viehättävämpi, kun on hiljaa.
TodellavaikeetaNiin, en tiedä miksi ne naiset aina valittaa kaikesta, oli asiat sitten ihan miten päin hyvänsä niin valituksen määrä on vakio.
Sinulla selkeästi on häiriöitä, mutta olisiko ne enempikin mielenterveydellisiä, kuin kromosomaalisia. Sinulla on vaan "vääränlaisia" häiriöitä, siksi et saa arvostusta osaksesi, toisin kuin henkilö joka uskoo olevansa muuta sukupuolta kuin mitä näyttäisi olevan. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin, en tiedä miksi ne naiset aina valittaa kaikesta, oli asiat sitten ihan miten päin hyvänsä niin valituksen määrä on vakio.
Sinulla selkeästi on häiriöitä, mutta olisiko ne enempikin mielenterveydellisiä, kuin kromosomaalisia. Sinulla on vaan "vääränlaisia" häiriöitä, siksi et saa arvostusta osaksesi, toisin kuin henkilö joka uskoo olevansa muuta sukupuolta kuin mitä näyttäisi olevan.Juuri tämän "liian pitkälle" menevän "tasa-arvon" takia minua on jo hyvin pian peruskoulun jälkeen alkaneet kiinnostaa "vähemmän tasa-arvoiset" kulttuurit. Venäjän kieltähän olen yrittänyt opetella, mutta eipä mulla venäläistenkään naisten kanssa helpompaa ole ollut. No se hyvä puoli siellä on, että siellä ei ainakaan naisjulkkiksissa näe tätä "valittelua", että olisi jollain tavoin "muunsukupuolinen".
Tämäkin venäläinen naislaulaja on ehtinyt jo lapsenkin hankkimaan, enkä ole koskaan nähnyt julkisuudessa "valittelevan" ainakaan mistään "muunsukupuolisuudesta". Miesten kanssa olen nähnyt julkisuudessa seurustelevan. Onko tämänkään ääni nyt naiselle siitä "korkeimmasta" päästä. Pärjääkö hintelät miehet, jos mitataan hartioiden leveyttä? Entäs hintelän miehen "narukädet"?
https://www.youtube.com/shorts/ZWVeZBRQ77k
https://www.youtube.com/shorts/FiL1WYDEocg
Tuossa vielä juttu venäläisessä Komsomolskaja Pravda lehdessä, kun kertoi laihduttaneensa.
https://www.spb.kp.ru/daily/27765/5222838/
Tuossa on kuva, jossa ainakin hartioiden näyttäisi edelleen olevan tallella ja tietysti hyvä näin.
Pituuttakin tällä laulajalla on yli 170. Venäjällä tuo vähän päälle 170 pituus taitaa kuitenkin olla myös naisilla aika yleistä.
Jos tuon näköiseen naiseen törmäisin esimerkiksi baarissa, miettisin ensimmäisenä juuri tätä kysymystä, olenko minä "riittävän tasokas".
Todellavaikeeta - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juuri tämän "liian pitkälle" menevän "tasa-arvon" takia minua on jo hyvin pian peruskoulun jälkeen alkaneet kiinnostaa "vähemmän tasa-arvoiset" kulttuurit. Venäjän kieltähän olen yrittänyt opetella, mutta eipä mulla venäläistenkään naisten kanssa helpompaa ole ollut. No se hyvä puoli siellä on, että siellä ei ainakaan naisjulkkiksissa näe tätä "valittelua", että olisi jollain tavoin "muunsukupuolinen".
Tämäkin venäläinen naislaulaja on ehtinyt jo lapsenkin hankkimaan, enkä ole koskaan nähnyt julkisuudessa "valittelevan" ainakaan mistään "muunsukupuolisuudesta". Miesten kanssa olen nähnyt julkisuudessa seurustelevan. Onko tämänkään ääni nyt naiselle siitä "korkeimmasta" päästä. Pärjääkö hintelät miehet, jos mitataan hartioiden leveyttä? Entäs hintelän miehen "narukädet"?
https://www.youtube.com/shorts/ZWVeZBRQ77k
https://www.youtube.com/shorts/FiL1WYDEocg
Tuossa vielä juttu venäläisessä Komsomolskaja Pravda lehdessä, kun kertoi laihduttaneensa.
https://www.spb.kp.ru/daily/27765/5222838/
Tuossa on kuva, jossa ainakin hartioiden näyttäisi edelleen olevan tallella ja tietysti hyvä näin.
Pituuttakin tällä laulajalla on yli 170. Venäjällä tuo vähän päälle 170 pituus taitaa kuitenkin olla myös naisilla aika yleistä.
Jos tuon näköiseen naiseen törmäisin esimerkiksi baarissa, miettisin ensimmäisenä juuri tätä kysymystä, olenko minä "riittävän tasokas".
TodellavaikeetaMielenterveysongelmista vielä: kun pohdittaisiin, mikä ne aiheuttaa ja voiko jo valmiiksi "huonoja" lähtökohtia vielä entisestään pahentaa. Siinäkin vielä pohdittavaa, millä tavalla pahennetaan tilannetta entisestään ja millä tavalla tilanne voitaisiin pitää edes "siedettävänä".
Fakta on jokapatauksessa tämä: meillä on erilaiset kyvyt. Jos joillakin yksilöillä ei ole "riittävät kyvyt", miksi näin on ja kuka sanoo sen "absoluuttisen totuuden", että kykyjen pitää olla 100% juuri sellaiset, mitä nämä "aina oikeassa olevat" väittävät. Ovatko nämä "aina oikeassa olevat" OIKEESTI aina oikeassa? Vai löytyisikö sittenkin jo valmiiksi p**kalle tilanteelle jokin vaihtoehto.
No suomalaisten lapsettomuus saattaa olla jopa maailman korkeinta ja Venäjälläkin syntyvyys parempaa kuin meillä Suomessa, vaikka ei se syntyvyys Venäjälläkään mitenkään erityisen korkeaa ole. Intiassa vieläkin parempaa.
Nämä kysymykset: onko lapsettomuus Suomessa sen takia niin korkeaa, koska suomalaiset miehet eivät halua lapsia vai sen takia, että täällä nämä "aina oikeassa olevat" vaativat miehiltä "kaikessa täydellisyyttä".
Todellavaikeeta - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mielenterveysongelmista vielä: kun pohdittaisiin, mikä ne aiheuttaa ja voiko jo valmiiksi "huonoja" lähtökohtia vielä entisestään pahentaa. Siinäkin vielä pohdittavaa, millä tavalla pahennetaan tilannetta entisestään ja millä tavalla tilanne voitaisiin pitää edes "siedettävänä".
Fakta on jokapatauksessa tämä: meillä on erilaiset kyvyt. Jos joillakin yksilöillä ei ole "riittävät kyvyt", miksi näin on ja kuka sanoo sen "absoluuttisen totuuden", että kykyjen pitää olla 100% juuri sellaiset, mitä nämä "aina oikeassa olevat" väittävät. Ovatko nämä "aina oikeassa olevat" OIKEESTI aina oikeassa? Vai löytyisikö sittenkin jo valmiiksi p**kalle tilanteelle jokin vaihtoehto.
No suomalaisten lapsettomuus saattaa olla jopa maailman korkeinta ja Venäjälläkin syntyvyys parempaa kuin meillä Suomessa, vaikka ei se syntyvyys Venäjälläkään mitenkään erityisen korkeaa ole. Intiassa vieläkin parempaa.
Nämä kysymykset: onko lapsettomuus Suomessa sen takia niin korkeaa, koska suomalaiset miehet eivät halua lapsia vai sen takia, että täällä nämä "aina oikeassa olevat" vaativat miehiltä "kaikessa täydellisyyttä".
TodellavaikeetaMissä asiassa joku sitten vaatii sinulta, että sinun kykyjesi pitää olla 100%:sti jotakin? Itse en ole nimittäin moiseen koskaan missään törmännyt, en edes töissä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Missä asiassa joku sitten vaatii sinulta, että sinun kykyjesi pitää olla 100%:sti jotakin? Itse en ole nimittäin moiseen koskaan missään törmännyt, en edes töissä.
Kyllä ne kovat vaatimukset nähdään viimeistään parisuhdemarkkinoilla.
Tosin tämäkin on kyllä monimutkainen ongelma, jos itse myös kiinnostuu helposti siinä mielessä "vääristä" naisista, jos liian usein joutuu miettimään, olenko juuri sille naiselle "riittävän tasokas". Sitten sitä alkaa baarissa mököttää, joka taas vie mahdollisuuksia
Todellavaikeeta - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tosin tämäkin on kyllä monimutkainen ongelma, jos itse myös kiinnostuu helposti siinä mielessä "vääristä" naisista, jos liian usein joutuu miettimään, olenko juuri sille naiselle "riittävän tasokas". Sitten sitä alkaa baarissa mököttää, joka taas vie mahdollisuuksia
TodellavaikeetaEi ole näkynyt missään lähipiirissäni.
Edelleen missä sinulta tuollaista muka vaaditaan? - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Todellavaikeeta"jos liian usein joutuu miettimään, olenko juuri sille naiselle "riittävän tasokas""
Siinäpä sinun ongelmasi juurisyy on. Sinä ihan itse mietit tuollaista ja kuvittelet tuollaista. Kukaan ei sinulta mitään vaadi, vaan sinä kuvittelet niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433