Unohdat ko aikaa kuluu? Kun puuttuu se oikea yhteys
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
No sitä tässä on vähä ootettu
- Anonyymi00002
en jaksa tuhlata elämääni miehen kanssa jonka leka sattuu
- Anonyymi00003
En unohda. Oikean elämän yhteys on puuttunut jo pitkään.
- Anonyymi00006
Mitä sitten
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sitten
No sitä vaan että odotan häntä.
- Anonyymi00004
Mielummin pienempi. 🔥
- Anonyymi00010
Mä haluun isoimman😚
- Anonyymi00005
En koskaan
- Anonyymi00007
Ei aika auta unohtamaan.
- Anonyymi00009
En varmasti unohda !
Mun on alistutttava köyhänä ja sairaaana elämään ja vaihtoehtoihin joita en tahdo eläää!!!!!
Sinä voit valita aina vain kaiken kivan!
A- naiselta- Anonyymi00011
Pettääkö maksa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pettääkö maksa?
On muitakin ongelmia kun vain maksa .
Mullla on hermostollinen vika pahentun 3 ja 4 nikaman välissä.
Tai joku muu syy siihen
Tuuperrun ja vasen jalka ja pakara menee tunnnottomaksi .
Opettelen uudelllee käveleen .
Ja hoitoihin on loppumassa rahat
Ja te jotku viiitsittte vikjna että olen tunteeton
Yritän vain selvitä ja jaksaa vielä huomiseen vaikeassa tilanteessa .
Tää on vika kirjoitus multa tänne
En jaksa enää....
A-Naiselta
- Anonyymi00012
kuka unohtaa ja kenet? huono avaus vaihteeksi, kun ei tiedä keitä tämä koskee
- Anonyymi00014
Mitä sitten?
https://m.youtube.com/watch?v=a2YdDhD68g8&pp=0gcJCYsCo7VqN5tD - Anonyymi00015
määrittele yhteys ja oikea yhteys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425