KAIPUU < SORROW

blackmagictiger

KUKA ESITTÄÄ ALKUPERÄISEN VERSION KAPPALEESTA JONKA MARKKU ARO JA KARI TAPIO OVAT LEVYTTÄNEET

3

1766

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maza

Sorrow-piisin alkuperäinen esittäjä on Liverpoolista kotoisin oleva bändi Merseys. Sorrowin on levyttänyt myös David Bowie, jota versiota kuulee soitettavan eniten.

• Anonyymi

Bowien ja Merseysin Sorrow on aivan eri biisi kuin Markku Aron ja Kari Tapion Kaipuu-Sorrow. Se on Mort Shumanin säveltämä ja sanoittama ja voit kuunnella vaikka tästä herran itsensä esittämänä.
        https://www.youtube.com/watch?v=OQGxIiPpalA

Eli esim. Bowie ei todellakaan ole esittänyt tätä Aron ja Tapion esittämää biisiä.

• Anonyymi

Mort Shuman....siitä on olemassa jonkun muun versio englanniksi, joka soi aikanaan paljon, mutta en muista kuka oli ko. esittäjä, mielestäni se siinä versiossa ei kuitenkaan ollut säveltäjä, eli Mort Shuman itse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      630
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      79
      604
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      50
      563
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      190
      541
    Aihe