Onko teillä mennyt ikinä wc pönttö tukkoon?

Anonyymi-ap

Minulla aikoinaan meni. Vedin pöntön ja pinta vain nousi ja nousi.
Sitten kuului valtava "höörps" ja pöntöön ei jäänyt yhtään edes vettä. Voin kuvitella, kun se lasti on täältä penthousesta asti ottanut vauhtia ja läsähtänyt kaivoon.

>Simiti<

23

81

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Juu, kerran on noin käynyt ja sai kyllä jännittää, et nouseeko, et menee reunojen yli, mut ei onneks mennyt ja sitten vaan veden pinta alkoi laskemaan ja losahti meneen viemäriin.

• Anonyymi00002
        UUSI

Se on kyllä jänskää, kun se pinta vain nousee ja nousee...

>Simiti<

• UUSI

Yhdellä exällä kerran kävi. Oli vuodenvaihde ja oltiin järkätty sen kämpälle juhlat, porukkaa oli pikkasta vaille 20. Sitten yläkerran vessa meni tukkoon ja sitten alkoi tavarat valumaan lattialle. Kun alakerran ränni kerran veti, tiesi ettei koko putki paskakaivolle ole tukossa, vaan se on vaan yläkerran pytyssä se vika.

Kun ei sitten muutakaan keinoa oikein ollut, niin oli vaan pakko riisua kledjut ja työntää käsi pöntön kurkkuun ettimään sitä tukosta. Sehän löytyi ja komealla röyhtäisyllä pönttö tyhjeni. Sitten Rande siirtyi suoraan suihkuun. Eikä ollu viimenen jännä paikka sinä uutena vuotena, oli vähän tapahtumarikkaammat kekkerit.

• Anonyymi00003
        UUSI

Ihailen sitä, että teit tuon! ☺️👍

Terveydelle vaarallistahan tuo on paljain käsin. Toivottavasti et saanut mitään tautia.

Mutta ihailen pelottomuuttasi!

🦄

• Anonyymi00004
        UUSI

Heh. Voin kuvitella tilanteen, kun käsi syvällä pöntössä. Mutta varmana mahtista, kun kuului se "röyhtäisy" ja tukos oli selätetty.

Aikoinaan, kun oli Maine Coon ja pari maatiaista, niin niitä karvoja oli lattiakaivo, pesualtaat ja ihan joka paikka täynnä. Silloin tukokset olivat melko yleisiä.

Mun piti ostaa kuivausrumpu, joka on ainoa keino saada karvat vaatteista pois.

>Simiti<

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Terveydelle vaarallistahan tuo on paljain käsin. Toivottavasti et saanut mitään tautia.

🦄

Ei siitä tauteja tullut, miljoonat ihmiset elää pahemmissa oloissa koko ikänsä, niin en sinällään ollut edes huolissani.

Pelottomuutta se ei sinänsä ollut, oli avopuoliso joka oli hetkellisessä paniikissa, niin piti tehdä sen mihin kyvyt sillä hetkellä riittivät. Ja vanupuikkohan siellä oli kerännyt materiaa kunnes koko homma meni tukkoon. Sen jälkeen meikkauspiste siirtyi toisaalle ihan oma-aloitteisesti.

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Heh. Voin kuvitella tilanteen, kun käsi syvällä pöntössä. Mutta varmana mahtista, kun kuului se "röyhtäisy" ja tukos oli selätetty.

Aikoinaan, kun oli Maine Coon ja pari maatiaista, niin niitä karvoja oli lattiakaivo, pesualtaat ja ihan joka paikka täynnä. Silloin tukokset olivat melko yleisiä.

Mun piti ostaa kuivausrumpu, joka on ainoa keino saada karvat vaatteista pois.

>Simiti<

Juu, se oli voittajan fiilis kun pönttö kurahti 😁

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

🦄

Pakko kommentoida tähän, ettei se ole terveydelle vaarallista, ellei sitten nuole käsiään sen jälkeen.
        Kertoihan menneensä heti suihkuun sen jälkeen.

Muuten ihailusi on aiheellista. Ei kaikki uskalla työntää kättään vessanpönttöön. Aikoinaan tehtaalla oli niiiiiiin likaisia hommia, että tyvekistä huolimatta oli mentävä kesken päivää pesulle.

Se taasen oli oikeasti vaarallista, koska Kobolttihienopulveri menee ihostakin läpi ja aiheuttaa syöpää.

>Simiti<

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

🦄

Ei ole vaarallista, jos on terve ehjä iho eikä tosiaan pääse verenkiertoon ja elimistöön mitään kautta mikään sairastuttaja kolipöpö tms.

Mutta suosittelen käyttämään jotain muuta kuin omaa kehoa viemäriputkessa avaajana.

Vaikka taivuteltava ohut putki tms. mikä toimii rassina ja mahtuu ja voi muotoilla putken mukaan.

• UUSI
        randombypasser kirjoitti:

Ei siitä tauteja tullut, miljoonat ihmiset elää pahemmissa oloissa koko ikänsä, niin en sinällään ollut edes huolissani.

Pelottomuutta se ei sinänsä ollut, oli avopuoliso joka oli hetkellisessä paniikissa, niin piti tehdä sen mihin kyvyt sillä hetkellä riittivät. Ja vanupuikkohan siellä oli kerännyt materiaa kunnes koko homma meni tukkoon. Sen jälkeen meikkauspiste siirtyi toisaalle ihan oma-aloitteisesti.

Juu, mutta ongelma onkin siinä, että sinä ja sun keho on tottunut kontrolloituun pöpöilyyn toisin, kun heillä jotka on tottuneet elämään pöpölässä.

Suojeltu keho on aina herkempi ja alttiimpi uusille pöpöille, kun pöpöillä karaistu.

Samoin immuunipuolustusvajeesta kärsivillä. Nyrkkisääntö.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, mutta ongelma onkin siinä, että sinä ja sun keho on tottunut kontrolloituun pöpöilyyn toisin, kun heillä jotka on tottuneet elämään pöpölässä.

Suojeltu keho on aina herkempi ja alttiimpi uusille pöpöille, kun pöpöillä karaistu.

Samoin immuunipuolustusvajeesta kärsivillä. Nyrkkisääntö.

Miettii vaikka huulirasvoja, huulipunia jne. Nehän on pöpömahneetteja ja niitä käyttävät ihmiset vetää suuhunsa ja sisäänsä jatkuvasti paitsi sitä itse kemikaalia, niin myös kaikki ne bakteerit mitkä niihin tarttuu ja niissä muhii. Huulet on aina sen verran kosteat ja lämpöiset, että pöpöt viihtyy.

Ja ne viihtyy myös siinä kemikaalipurkissa, ne mitkä ei tarvitse isäntää ylläpitämään elämää.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Miettii vaikka huulirasvoja, huulipunia jne. Nehän on pöpömahneetteja ja niitä käyttävät ihmiset vetää suuhunsa ja sisäänsä jatkuvasti paitsi sitä itse kemikaalia, niin myös kaikki ne bakteerit mitkä niihin tarttuu ja niissä muhii. Huulet on aina sen verran kosteat ja lämpöiset, että pöpöt viihtyy.

Ja ne viihtyy myös siinä kemikaalipurkissa, ne mitkä ei tarvitse isäntää ylläpitämään elämää.

Terveellisin voide olisi omasta puhtaasta ihosta erittynyt rasva, sipaista sormella rasvaa huuliin. Se on se luonnollisin pöpöineen. Ei niin kiva mielikuvana tosin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Pesuhuoneen lattiakaivo muutaman kerran mennyt tukkoon ja sitten kun on ollut pesulla, niin lattialle vaan kertyi vettä.
      Aatamin asussa sitten lattiakaivon ritilä irti ja metelliputkella puhaltamaan lattiakaivon vesilukon mutkaa.
      Kuplia pullahteli ja hetken päästä alko vedenpinta laskeen, kun tukos poistui.

• Anonyymi00007
        UUSI

Minä puhdistan kylpyhuoneen lattiakaivon kahden viikon välein ja käytän verkkoa, joka estää hiusten pääsyn sinne.

🦄

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä puhdistan kylpyhuoneen lattiakaivon kahden viikon välein ja käytän verkkoa, joka estää hiusten pääsyn sinne.

🦄

Tuo verkkohomma on fiksua. Hyvä sinä!

>Simiti<

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo verkkohomma on fiksua. Hyvä sinä!

>Simiti<

Oisko samanlainen verkko myös wc pyttyyn ?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oisko samanlainen verkko myös wc pyttyyn ?

Sitten vedenpuhdistuslaitokselle päätyisi halkaisijaltaan neliön muotoisia, pitkiä ulostesuikaleita. Olisi siinä puhdistamolla pohdittavaa. 🤔🍟

🦄

• Anonyymi00010
      UUSI

Tää on sitte semmonen juttu mistä voi saada Trauman

• Anonyymi00012
        UUSI

Jaa guben kakkauutiset. No älä ole niin herkkä, sillä siitä särystä pääsee

• Anonyymi00011
      UUSI

Kyllä ja ihan vasta.

Taloon on vaihdettu ihan uudet wc-pöntöt. Vesilukkosuppilo on vanhoja kapeampi, eikä se tykännyt nielaista plnttöön turvonneita talouspapereita.

Pönttö täyttyi ääriään myöten. Vesi lähti vajumaan alas hyvin hyvin hyvin hitaasti. Sen kyllä tiesi, ettei sinne ole tarpeille menemistä.

Lopulta vettä oli niin vähän, että sai rautalankahenkarilla tongittua mutkan ja nosteltua mytyt pois.

• Anonyymi00013
        UUSI

Talouspaperi ja käsipyyhepaperi yleensä eivät lainkaan sovi wc pönttöön, ei se sitä vedä. Siitä on varoitus joissakin julkisissa vessoissa.
        Asun uudehkossa talossa. Joudun vetää ulosteen kaksi kertaa mutta pissi menee kerralla. Jos ole pois pidempään, pohjavesi alenee, siihen myös tulee jostain väriä, ilmeisesti jostain tulee ulostetta takaisin. Huoltomies on käynyt ja laittoi sen minun syyksi etten vedä tarpeeksi. Ei pidä paikkaansa, vedän pissin yhden kerran ja ulosteen kaksi kertaa. Lähtiessäni paikasta pänttöön jää kirkas vesi. Mielestäni jotain mälsää on talon viemäristössä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Talouspaperi ja käsipyyhepaperi yleensä eivät lainkaan sovi wc pönttöön, ei se sitä vedä. Siitä on varoitus joissakin julkisissa vessoissa.
        Asun uudehkossa talossa. Joudun vetää ulosteen kaksi kertaa mutta pissi menee kerralla. Jos ole pois pidempään, pohjavesi alenee, siihen myös tulee jostain väriä, ilmeisesti jostain tulee ulostetta takaisin. Huoltomies on käynyt ja laittoi sen minun syyksi etten vedä tarpeeksi. Ei pidä paikkaansa, vedän pissin yhden kerran ja ulosteen kaksi kertaa. Lähtiessäni paikasta pänttöön jää kirkas vesi. Mielestäni jotain mälsää on talon viemäristössä.

Selvästi on viemäreissä vikaa. Toivottavasti on sen verran uudehko talo, että on takuut voimassa. Toki vaatii myös aktiivisuutta asukkaalta, huoltomieheltä ja isännöitsijältä saada homma korjattua. Vuokratalossa tuskin tulee tapahtumaan, mutta As. Oy voi onnistua, kun on omat rahat suoraan kyseessä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Ennen vanhaan oli melkein joka taloudessa marjopumppu. Eli imukuppi puuvarren päässä. Toimii edelleen minulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      848
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      68
      845
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      818
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      104
      784
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      738
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      38
      602
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      500
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      475
    14. 39
      475
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      465
    16. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      465
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      461
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      438
    20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    Aihe