Mies jos olet vastannut jo hiljaisuudella

Anonyymi-ap

Oli syy mikä tahansa esim. seurustelit, virittelit jotain muuta juttua toisten naisten kanssa...
Ja...hiljaisuuden jälkeen palaat...
Mitä luulet haluaako nainen sen jälkeen kun oket laittanut hänet kakkoseksi, enää mitään sinun kanssa?

53

344

Vastaukset 53

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toiset miehet ovat omasta mielestä niin alfoja et kuvittelee naisen odottavan heitä sillä aikaa kun pelaavat aivan omia pelejä.

• Anonyymi00008

Oikea mies ei aiheuta naiselle epävarmuutta vaan selkeyttä..sivusta

• Anonyymi00013

Hyvin sanottu!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oikea mies ei aiheuta naiselle epävarmuutta vaan selkeyttä..sivusta

Oikea mies ei katsele kaltaisiasi mummopissiksiä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oikea mies ei katsele kaltaisiasi mummopissiksiä.

Hyvin sanottu!

• Anonyymi00002

Nyt laitetaan siihen loppu

• Anonyymi00003

Kumpa se nainen tulisi ja hoivaisi minua. En ole muiden naisten kanssa ollut, en kyllä hänenkään kanssa.

• Anonyymi00009

Suomalaiset miehet nykyisin asettuvat juuri tuollaiseen passiiviseen asemaan

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Luit tekstiin jotain mitä siinä ei ole. Tuo oli vain haavekuva, ei pyyntö.
        Olet se sama tyyppi joka haluaa väittää olevansa täydellinen nainen kun ei tee mitään miehen saadakseen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olet se sama tyyppi joka haluaa väittää olevansa täydellinen nainen kun ei tee mitään miehen saadakseen.

Jos luit aloituksen ajatuksen kanssa, tiedät että nainen on jo tehnyt mutta se miten mies reagoi. HILJAISUUDELLA. Sivu

• Anonyymi00023
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos luit aloituksen ajatuksen kanssa, tiedät että nainen on jo tehnyt mutta se miten mies reagoi. HILJAISUUDELLA. Sivu

Vttuako sitten täällä uliset.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vttuako sitten täällä uliset.

Hups osuiko noin pahasti.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Blah blah blah suomalainen mies sitä ja suomalainen mies tätä

• Anonyymi00033
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo semmoisen käsityksen minäkin olen saanut.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Blah blah blah suomalainen mies sitä ja suomalainen mies tätä

Minkälainen suomalainen mies sitten on?

• Anonyymi00004

No kuinka monta naista olet mielessäsi laittanut kakkoseksi, kuten ilmaisit tai viritellyt jne aloittajamies? Hilpeää.

• Anonyymi00051

Rivien välistä voisi melkein lukea että paitsioon jäänyt pskahousu elättelee tätä fantasiaa että säilyisi edes jonkinlainen itseisarvo ja kuvitelma omasta ylivoipaisuudestaan.

• Anonyymi00005

Tähän on melkein pakko vastata... Meriselitykseni on että en kuullut kunnolla tai en olluit hereillä silloin kuin olisi pitänyt. Ymmärrän että koet sen noin ja eipä minulla muuta selitystä ole antaa olen pahoillani. En voi kuulolleni mitään.

• Anonyymi00006

Tekosyy se on tuokin vedota omaan huonoon kuuloon. Hiljaisuus on aina oma päätös ja vastaus naiselle. Ei voi selkeämpää viestiä olla että mies ei halua eikä kunnioita naista sen verran että valitsee muun kuin hiljaisuuden. Sivusta.

• Anonyymi00007

Mitä siis haluat kaiken tuon jälkeen?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä siis haluat kaiken tuon jälkeen?

Pysy kaukana tuollaisesta miehestä joka ei tiedä itse mitä haluaa. Naisen ei ikinä pidä kysyä mitä mies haluaa. Selkeä mies kertoo sen ilman kysymistä. Sivu

• Anonyymi00014

Sanotaanko näin että jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta hän reagoi pienimpäänkin naisen lähestymiseen.

• Anonyymi00015

Mikä sinut herätti jälkeen päin? Luulen että kokeilit vain kepillä jäätä 🧊

• Anonyymi00034

Minusta on niin outoa että täällä pitää naljailla ja veetuilla...mikä ihme on nyt ihmisen tullut? Minä en ole tehnyt mitään pahaa mutta nyt kohdellaan niin kuin olisin pahin rikollinen rikollinen

• Anonyymi00035
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tekosyy se on tuokin vedota omaan huonoon kuuloon. Hiljaisuus on aina oma päätös ja vastaus naiselle. Ei voi selkeämpää viestiä olla että mies ei halua eikä kunnioita naista sen verran että valitsee muun kuin hiljaisuuden. Sivusta.

Mistä hiljaisuudesta sinä puhut? Olin nukkumassa

• Anonyymi00036
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pysy kaukana tuollaisesta miehestä joka ei tiedä itse mitä haluaa. Naisen ei ikinä pidä kysyä mitä mies haluaa. Selkeä mies kertoo sen ilman kysymistä. Sivu

Jos palstalle tulo oli kielletty niin voi herranjumala oikeesti

• Anonyymi00016

Olin suuttunut tai ennemmin loukkaantunut enkä osannut siitä käsin vastata kuin olla hiljaa..

• Anonyymi00037

Ja sitä paitsi täällä aika moni muu vastaa kuin se jonka oletetaan vastaavan. Täällä ei ole kukaan semmoinen meedio joka tietää että kuka kirjoittaja on automaattisesti

• Anonyymi00017

Niin- se on aloittajaäijä aivan totta, että vastaaja voi vastata myös hiljaisuudella ja antaa edustajan pistellä parastaan

• Anonyymi00021

Montako A-Sian ajajaa sua sitte on "edustanu"?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Montako A-Sian ajajaa sua sitte on "edustanu"?

Sulla taisi mennä nyt väärinpäin tuo mitä tämä henkilö tarkoitti. Aloittajäijästä hokija siis.

• Anonyymi00018

Miksi joku vastaa hiljaisuudella,no siksi että hän on valmis ottamaan riskin että menettää toisen,no siksi kun ei kunnioita toista,no siksi kun kaikki muu elämässä menee edelle,no siksi kun ei kiinnosta

• Anonyymi00019

Toivon mukaan käsität tmän oikein, koska wc paperikaan ei ole 1 kertainen, joten mikään loukkaus se ei ole vaan päinvastoin jos on 2 sijalla jne.

• Anonyymi00024

Ghostaajan kuuluu ensin ottaa yhteyttä.

• Anonyymi00027

Ghostaajalle ei vastata enää ikinä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ghostaajalle ei vastata enää ikinä.

Niin mietipäs nyt kumpi se on se ghostaaja?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Niin mietipäs nyt kumpi se on se ghostaaja?

Mies ghostasi ja oli hiljaa kuukausia. Jos mies sen jälkeen palaa, se ei ole ghostaamista koska mitään yhteyttä ei ole ollut ja mies on tehnyt selväksi ettei haluakaan olla tekemisissä.

• Anonyymi00025

Suhteessa ei olla olemalla etäyhteyden päässä vaikka kuinka kauan eikä mietitä miksi joku ei vastaa. Jos nainen oikeasti haluaa jonkun tason suhteen, hän haluaa mahdollisimman nopeasti IRL-yhteyden.

• Anonyymi00026

Käänsitkö ympäri tämänkin jutun?.. Ongelma ei ollut tuo vaan siinä että mies ei vastannut ja mies valitsi hiljaisuuden.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Käänsitkö ympäri tämänkin jutun?.. Ongelma ei ollut tuo vaan siinä että mies ei vastannut ja mies valitsi hiljaisuuden.

Minua on huijattu esiintymällä niin monta kertaa väärällä henkilöllä, jopa sukupuolella etten usko enää kuin kasvokkain irl.

• Anonyymi00029

Ymmärrän, että olet loukkaantunut. Mutta minä en toimi niin kuin nyt tunnut ajattelevan.

Jos minunkin pitäisi uskoa ja luottaa sinuun, niin kyllä minunkin pitäisi voida saada samaa luottamusta takaisin. En voi jatkuvasti todistaa, etten tee asioita, joita en ole tehnyt.

Ja kun luen täällä kaikenlaista, en enää oikein tiedä, mihin pitäisi uskoa ja mikä on totta.

Minä en liity teidän väliseen sotaan millään tavalla. En ole kenenkään puolella enkä ole koskaan ollut. Pesen käteni koko siitä helvetin sodasta. Se ei ole minun asiani eikä minun taisteluni.

Minut on jätetty tilanteeseen, jossa joudun vain arvailemaan, mitä sinä haluat, mitä ajattelet ja miten minun muka pitäisi toimia.

Jos jotain haluat minulta, sano se suoraan. Minä en osaa lukea ajatuksia. Ja tämä palstalla kirjoittelu on helvetin raskasta. Minä vastaan heräsin äsken. Heti pitäisi olla kärryllä mitä täällä tapahtuu.

• Anonyymi00042

Ei ollut sinulle. Turha huoli

• Anonyymi00030

Korjaan olen ollut sinun puolella tuonne tuli jostain syystä nyt että en ole ollut kenenkään puolella En tiedä miksi tekoäly nyt kuvitteli sellaista.. mutta mikään tee nainen ei ole ikinä kiinnostanut minua En ymmärrä miksi koko ajan jauhat sitä samaa. T saa painua hevon perseeseen minun puolesta en tunne enkä välitä tunteakaan.

• Anonyymi00041

Ei ollut sinulle. Rauhoitu.

• Anonyymi00031

Miksi käytän tekoälyä apuna ihan siksi että minä menen helposti ihan lukkoon enkä osaa kirjoittaa niin hienosti kuin eräs. Se auttaa minua jäsentelemään asioita ja miettimään vastausta paremmin etten vastaa vain jollain reaktiolla

• Anonyymi00054

Tuo on muuten totta. Lähes kaikki vastaa täällä palstalla lyhytsanaisena reaktiona aloitukseen. Vain harvat sisäistää aloituksen nopeasti ja alkaa vastaamaan siihen asiana.

• Anonyymi00039

Tässä tuntuu olevan koko ajan sama kuvio: asia käännetään ensin yhteen suuntaan, sitten toiseen, odotetaan minun reaktiotani ja sen jälkeen kaikki käännetään taas minun syykseni.

Sinä teit näin, sinä olet tuollainen, sinä olet tällainen. Mitä tahansa vastaan tai jätän vastaamatta, tuntuu että siitä löydetään taas uusi syy syyttää.

Minä en enää jaksa tällaista jatkuvaa vääntämistä, vihjailua ja arvuuttelua.

• Anonyymi00040

Ei ollut sinulle.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei ollut sinulle.

Eihän täällä mikään ole minulle mutta kunhan nyt vastasin näin kun tässä alkoi aamulla ärsyttämään. Nyt ala laittaa kahvia ja chillaamaan odottamaan työvuoro alkamista.

• Anonyymi00048

Kyllä haluan. Elämässä voi tapahtua muutoksia. Se on vain elämää ja sen tapahtumia. Kaikki torjunta ei aina ole sitä, mitä toinen ajattelee sen olevan. Opetelkaa ymmärtämään elämää. Meillä on kaikilla omat tunteet ja ajatukset, kunnioitetaan niitä.
      -nainen

• Anonyymi00050

Niin raha houkutti enemmän kuin oikea rakkaus.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Itse olen oppinut sen, ensinnäkin on tietenkin hyvää olla rahaa, jotta elämä ei mene vaikeaksi, mutta tunteiden kannalta rahalla ei ole mitään tekemistä. Silloin kun luoja loi ihmiset, hän loi tunteet ihmiselle, jotta ihminen lisääntyisi ja ylläpitäisi elämää. Siinä vaiheessa rahasta ei tiedetty mitään. Vasta myöhemmin ihminen keksi rahan omiin itsekkäisiin tarpeisiin ja kilpailuun. Siksipä raha ei ole sisäänrakennettu ihmiseen. Jos joku antaa sinulle rahaa, voit olla kiitollinen, mutta tuskin tunteet alkaa roihuamaan, ellei itse henkilö aiheuta sitä. Siksipä suurimman onnen voi saavuttaa vain tunteiden kautta, sillä se on jokaisessa meissä, sisäinen rakkauden kaipuu ja sen täyttymys.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

En ymmärrä. Sinuako houkutti vai ketä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      198
      1171
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      747
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      712
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      611
    5. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      191
      602
    6. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    7. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      42
      579
    8. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      553
    10. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      550
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      290
      526
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    14. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      504
    15. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      48
      497
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      493
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      32
      451
    19. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      69
      448
    20. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      32
      441
    Aihe