Hieman epäreilua

Anonyymi-ap

Minusta on epäreilua ajatella, ettei toinen olisi tehnyt mitään tai ettei olisi välittänyt, jos yhteys on ensin laitettu poikki ja sitten odotetaan, että toinen jotenkin tietää, mitä pitäisi tehdä.

Etäisyyksien päästä ei noin vain lähdetä perään, eikä varsinkaan silloin, jos ei tiedä, halutaanko edes yhteyttä.

Palstan suhteen tilanne on vielä ristiriitaisempi, jos sinne menemisestä on aikaisemmin nimenomaan sanottu, ettei pitäisi mennä. Miten siinä pitäisi päätellä, että yhtäkkiä juuri sieltä pitäisi alkaa etsiä toista ja huudella perään?

Jos yhteys katkeaa eikä asioista puhuta suoraan, jäljelle jäävälle ihmiselle jää vain arvailu. Ei silloin voi tietää, pitäisikö yrittää enemmän, antaa tilaa vai mitä toinen oikeastaan odottaa.

Kenenkään ei pitäisi joutua lukemaan ajatuksia tai arvaamaan sääntöjä, joita ei ole kerrottu.

25

258

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Lisään. Ja kun minä rakastan jotakuta, en minä korvaa sitä ihmistä noin vain jollain toisella. Minulle ihmiset eivät ole vaihdettavia osia, jotka vain otetaan pois ja laitetaan uusi tilalle.

• Anonyymi00003

Itse toimit samalla tavalla. Lopeta ulina ja tee jotain.

• Anonyymi00005

Minä en tiedä kuka olet.

• Anonyymi00009

Mitähän mun kuuluisi tehdä kun ei kukaan sano.

• Anonyymi00004

Sulle on siis käynyt niin, että sekä yhteys on laitettu poikki ja vielä sanottu että älä mene palstalle? Palstalta olet sitten lukenut jotain josta päättelet että sinun vielä odotetaan tekevän kuitenkin jotain, vaikka yhteyttä reaalielämässä ei ole?

• Anonyymi00006

No niin on käynyt kauan kauan sitten jo että on kielletty tänne tulemasta ja minä olen pitänyt lupaukseni paitsi nyt kun on viikkoja mennyt eikä toisesta kuulu yhtään mitään selvitystä että mikä on suhteemme tilanne vaikka tiedän kyllä että hän kuvittelee että ei ole mitään suhdetta ollutkaan. Kyllä on ollut kun ollaan oltu kuukausia saman katon alla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No niin on käynyt kauan kauan sitten jo että on kielletty tänne tulemasta ja minä olen pitänyt lupaukseni paitsi nyt kun on viikkoja mennyt eikä toisesta kuulu yhtään mitään selvitystä että mikä on suhteemme tilanne vaikka tiedän kyllä että hän kuvittelee että ei ole mitään suhdetta ollutkaan. Kyllä on ollut kun ollaan oltu kuukausia saman katon alla.

Anteeksi nyt vain, mutta kuulostaa epäuskottavalta että kuukausia saman katon alla asunut kuvittelisi ettei mitään suhdetta ollutkaan. Toisekseen, miksi asia selviäisi yleisellä keskustelupalstalla?

• Anonyymi00008

Ei se noin ollut että laitettiin poikki ja kiellettiin tulemasta vaan oli kielletty jo melkein kaksi vuotta sitten

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kuulostaa epäuskottavalta että kuukausia saman katon alla asunut kuvittelisi ettei mitään suhdetta ollutkaan. Toisekseen, miksi asia selviäisi yleisellä keskustelupalstalla?

Minä en tiedä kuka sinä olet, enkä siksi osaa sanoa mitä taustaa tunnet tai et tunne.

Sivullisen silmin tämä voi varmasti näyttää kummalliselta, en sitä ihmettele. Mutta tämä koko tilanne on ollut minullekin todella outo, samoin moni asia mitä täällä tapahtuu.

Juuri siksi en haluaisi selvittää tällaisia asioita anonyymillä palstalla, vaan suoraan sen ihmisen kanssa jota asia koskee.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en tiedä kuka sinä olet, enkä siksi osaa sanoa mitä taustaa tunnet tai et tunne.

Sivullisen silmin tämä voi varmasti näyttää kummalliselta, en sitä ihmettele. Mutta tämä koko tilanne on ollut minullekin todella outo, samoin moni asia mitä täällä tapahtuu.

Juuri siksi en haluaisi selvittää tällaisia asioita anonyymillä palstalla, vaan suoraan sen ihmisen kanssa jota asia koskee.

Miksi sitten selvität täällä? Ei se auta asiaa, jos yhteys on kerran laitettu poikki. Mikä saa sut kuvittelemaan että se kuukausia saman katon alla asunut jonka mielestä mitään suhdetta ei ollutkaan, yhtäkkiä olisikin täällä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi sitten selvität täällä? Ei se auta asiaa, jos yhteys on kerran laitettu poikki. Mikä saa sut kuvittelemaan että se kuukausia saman katon alla asunut jonka mielestä mitään suhdetta ei ollutkaan, yhtäkkiä olisikin täällä?

Kyllä hän on täällä. Satun vaan olemaan siitä ihan täysin varma.

• Anonyymi00012

Ei ajatuksia pystykkään lukemaan jos ei niitä ole jonnein kirjoitettu ne pitää osata kuulla ei toimi muutoin opettelin ajankuluksi jo pienenä kun oli tylsää "kuinka herkkä kuulo voi olla" kuinka voi toisen ajatukset kuulla ei mitenkään pitäisi olla täysi mahdottomuus se kun on yliluonnollista tietääkseni siihen ei pysty kuin minä ja jälkikasvuni olen opettanu heitä pitämään senkin osaamisen piilossa löytyy yllättävän paljon hyväksikäyttäjiä jotka haluaisivat sitäkin osaamista käyttää hyväkseen sinänsä haitallinen osaaminen että pitää oppia erittelemään omat ajatukset muiden ajatuksista saattaa hetkellisesti aiheuttaa jonkinlaisia mielenterveydellisiä ongelmia oletetusti johtuu siitä että lapsi ei aina ajattele mitä suustaan päästää saattaa moni hämmästyä ajatus menee näin "mistä toi pysty tietämään mitä mietin/ajattelin" lapsi kun on useimmille toi tai nuo

• Anonyymi00013

Sinä huijaat itseäsi täällä. Ei se ihminen täällä käy sinulle kirjoittamassa. Huomaa et omit jokaisen viestin joka voisi olla häneltä ja luot toivoa. Täällä käy ne jotka kaipaa seassa. Tuntuu että onko tuo edes aito tilanne kun kirjoitat siitä niin paljon. Jos hän on halunnut rauhaa sinusta niin vainoamiseltahan tuo vaikuttaa kun et sitä usko.

• Anonyymi00015

Sinä et tunne häntä etkä meidän välistä tilannetta, joten et voi tietää varmaksi, käykö hän täällä vai ei.

Minulla on omat syyni ajatella niin kuin ajattelen, mutta en väitä tunnistavani jokaista anonyymiä kirjoittajaa häneksi. Juuri siksi tämä palsta on niin hankala paikka selvittää mitään.

• Anonyymi00016

Hän on kieltänyt sinua tulemasta tänne. Miksi täällä haluasi selvittää mitään. Ja estänyt sinut. Sinä selvittelet muiden välejä vaan. Minullekin vastasit jossain välillissä muissa ketjuissa jotain laita puhelin päälle ja voinko soittaa, rakastan sinua jne.. En edes tunne sinua.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hän on kieltänyt sinua tulemasta tänne. Miksi täällä haluasi selvittää mitään. Ja estänyt sinut. Sinä selvittelet muiden välejä vaan. Minullekin vastasit jossain välillissä muissa ketjuissa jotain laita puhelin päälle ja voinko soittaa, rakastan sinua jne.. En edes tunne sinua.

Ei minua ole kielletty menemästä sinne. Sellaista viestiä en ole häneltä suoraan saanut. En ole selvittelemässä mitään muiden välejä se on sinun oma tulkinta. Minulla kun ei täällä ole välejä kenenkään kanssa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä olen koko ajan täällä kirjoittanut kuin hänelle. Olen vaan olettanut kysyjän olevan hän. Että turha syyllistää.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nimenomaan tämän takia olen sanonut, että anonyymi palsta on huono paikka selvittää mitään. Täällä voi vastata väärälle ihmiselle luullen hänen olevan joku toinen.

Se ei tarkoita, että olisin kiinnostunut muiden väleistä. Olen yrittänyt saada selvyyttä omaan tilanteeseeni, ja juuri tämä sekoittuminen on yksi syy siihen, miksi asioista pitäisi pystyä puhumaan suoraan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja tuo, että et muka enää edes tunne minua, on aika loukkaavaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä olen koko ajan täällä kirjoittanut kuin hänelle. Olen vaan olettanut kysyjän olevan hän. Että turha syyllistää.

Miksi ihmeessä teet niin? Ketä se auttaa sotket vaan omaa päätäsi jos hän asiat haluaa kanssasi selvittää tekee sen nyös oikeasti.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja tuo, että et muka enää edes tunne minua, on aika loukkaavaa.

En ole se E nainen mikä lie ketä kaipailet.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En ole se E nainen mikä lie ketä kaipailet.

Niin olet se T tai joku A tai K, en tunne teitä enkä välitä tunteakaan.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nimenomaan tämän takia olen sanonut, että anonyymi palsta on huono paikka selvittää mitään. Täällä voi vastata väärälle ihmiselle luullen hänen olevan joku toinen.

Se ei tarkoita, että olisin kiinnostunut muiden väleistä. Olen yrittänyt saada selvyyttä omaan tilanteeseeni, ja juuri tämä sekoittuminen on yksi syy siihen, miksi asioista pitäisi pystyä puhumaan suoraan.

Tietenki älyttämön huono paikka. Tää on keskustelupalsta.Tuohan on ihan järjetöntä. Ja vaikka olisi totta miksi edes suostut tuohon.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Niin olet se T tai joku A tai K, en tunne teitä enkä välitä tunteakaan.

Ei hekään varmaan sinua. Enkä oo kukaan noistakaan. Ei aikuista ihmistä voi tunnistaa kirjaimesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      198
      1171
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      747
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      712
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      611
    5. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      191
      602
    6. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    7. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      42
      579
    8. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      553
    10. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      550
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      290
      526
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    14. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      504
    15. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      48
      497
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      493
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      32
      451
    19. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      69
      448
    20. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      32
      441
    Aihe