Naisellinen nainen

Anonyymi-ap

Taiteellinen ja tykkää tehdä käsitöitä. Viihtyy ennemmin kotona ja haluaa tehdä kodista kauniin. Ei hyppää jatkvuasti kaiken maailman riennoissa eikä ole kovaääninen, vaan ennemmin hiljainen introvertti, joka rakastaa kahdenkeskisiä syvällisiä keskusteluja. Ei mikään seikkailunhaluinen surffaaja, vaan sellainen joka lähtee mieluummin vaikka taidenäyttelyyn, kahvilaan tai puistokävelylle. Juo ennemmin teetä kuin kahvia. Ei pukeudu paljastavasti vaan hillitysti.

22

175

Äänestä

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

JOO O 🙆‍♂️🤣

• Anonyymi00002
        UUSI

Mikä naurattaa? :)

• Anonyymi00003
      UUSI

Höh......
      En sitten varmaan ole tuollainen "naisellinen nainen" kun oon aika kovaääninen useimmiten.

• Anonyymi00004
        UUSI

Yöks. Naisen ei saa nauraakaan ääneen . mieluusti vähän hihittää!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Yöks. Naisen ei saa nauraakaan ääneen . mieluusti vähän hihittää!

Kaikkea sitä saakin lukea!

• Anonyymi00005
      UUSI

Löytynee ajalta ennen 50-lukua.

Jos tarvitset villasukkia niin opettele neulomaan.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mä en tykkää keskustella syvällisesti. Juon kahvia. Pukeudunkin välillä paljastavasti ja tarvittaessa pidän ääntä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Täällä tuollainen! 🙋‍♀️

• Anonyymi00009
        UUSI

Hienoa että kaltaisiasi naisia vielä löytyy. Tunnutte olevan vähemmistössä, tai ehkei teitä vaan tapaa kovin helposti missään jos vietätte paljon aikaa kotona.

• Anonyymi00014
        UUSI

Mikäpä tuossa, paitsi hillittömän paljastavasti pukeutuminen on mun puolestani sallittua myöskin :D
        sivusta

• Anonyymi00008
      UUSI

Mä olen just tälläinen kaikilta muilta osin paitsi, että juon paljon kahvia, pukeudun välillä vartalonmyötäisiin vaatteisiin ja käyn aina välillä tai joitain kertoja vuodessa tanssimassa mutta en silti juo. Muuten kyllä kaikki muu osuu. Niin ja olen luontaisesti tälläinen enkä kenenkään muun vuoksi. Onhan se hienoa jos näitä ominaisuuksia vielä arvostetaan. S

• Anonyymi00012
        UUSI

Itse ainakin arvostan, enkä usko olevani ainoa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko uskovainen? Tuntuu että tälläisiä vanhanaikaisia ja perinteisiä naisellisia naisia löytyy enemmän uskovaisista, mikä on sinänsä sääli koska mitään uskovaista naista en huolisi, kun en ole itsekään. Olisipa nainen, joka on kuvatun mukainen ihan omasta takaa ja ilman että siihen liittyy mikään usko johonkin Jeesukseen.

• Anonyymi00010
      UUSI

Unohdin mainita, että kun löytäisi vielä tälläisen naisen, mutta joka EI ole mikään uskovainen. Uskovaista en todellakaan halua, kun en ole itsekään.
      -Ap

• Anonyymi00015
        UUSI

Kysyisin sellaista että miksi nainen ei saisi olla uskovainen?
        Ei kaikilla se uskossa olo näy tai vaikuta samoin kuin joillain toisilla.

• Anonyymi00016
        UUSI

Voisit tulla uskoon, mikäs ongelma siinä sitten on? Tekstisi kuulostaa hyvin ennakkoluuloiselta uskovia kohtaan.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voisit tulla uskoon, mikäs ongelma siinä sitten on? Tekstisi kuulostaa hyvin ennakkoluuloiselta uskovia kohtaan.

Hyi helvetti, voisit itse tulla siitä uskostasi pois

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kysyisin sellaista että miksi nainen ei saisi olla uskovainen?
        Ei kaikilla se uskossa olo näy tai vaikuta samoin kuin joillain toisilla.

Eihän siitä mitään tule jos ollaan eri mieltä tuollaisista asioista.

• Anonyymi00013
      UUSI

En tiennytkään olevani naisellinen 🤣

• Anonyymi00017
      UUSI

Kukas tuollainen?

• Anonyymi00018
      UUSI

Kaikkea noit löytyy, mutta juon kahvia. En oo uskonnollinen, en ole uskossa. Kyllähän meitä vielä on olemassa, vaan taidamme suurin osa olla jo varattuja.

• Anonyymi00022
        UUSI

Miten niin suurin osa varattuja?

• Anonyymi00019
      UUSI

Muuten täsmäisi, mutta juon kahvia, kuten kai valtaosa suomalaisista.

En tosin ymmärrä, että kuinka nämä kriteerit liittyvät naisellisuuteen. En niitä itse mitenkään naisellisina sinänsä näe, ja pitäisin vastaavista piirteistä miehellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      91
      2116
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1373
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      137
      1025
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      226
      991
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    6. 95
      843
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      741
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      734
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      717
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      690
    11. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    12. 46
      622
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      611
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      27
      503
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      470
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33