Taiteellinen ja tykkää tehdä käsitöitä. Viihtyy ennemmin kotona ja haluaa tehdä kodista kauniin. Ei hyppää jatkvuasti kaiken maailman riennoissa eikä ole kovaääninen, vaan ennemmin hiljainen introvertti, joka rakastaa kahdenkeskisiä syvällisiä keskusteluja. Ei mikään seikkailunhaluinen surffaaja, vaan sellainen joka lähtee mieluummin vaikka taidenäyttelyyn, kahvilaan tai puistokävelylle. Juo ennemmin teetä kuin kahvia. Ei pukeudu paljastavasti vaan hillitysti.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
JOO O 🙆♂️🤣
- Anonyymi00002UUSI
Mikä naurattaa? :)
- Anonyymi00003UUSI
Höh......
En sitten varmaan ole tuollainen "naisellinen nainen" kun oon aika kovaääninen useimmiten.- Anonyymi00004UUSI
Yöks. Naisen ei saa nauraakaan ääneen . mieluusti vähän hihittää!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yöks. Naisen ei saa nauraakaan ääneen . mieluusti vähän hihittää!
Kaikkea sitä saakin lukea!
- Anonyymi00005UUSI
Löytynee ajalta ennen 50-lukua.
Jos tarvitset villasukkia niin opettele neulomaan. - Anonyymi00006UUSI
Mä en tykkää keskustella syvällisesti. Juon kahvia. Pukeudunkin välillä paljastavasti ja tarvittaessa pidän ääntä.
- Anonyymi00007UUSI
Täällä tuollainen! 🙋♀️
- Anonyymi00009UUSI
Hienoa että kaltaisiasi naisia vielä löytyy. Tunnutte olevan vähemmistössä, tai ehkei teitä vaan tapaa kovin helposti missään jos vietätte paljon aikaa kotona.
- Anonyymi00014UUSI
Mikäpä tuossa, paitsi hillittömän paljastavasti pukeutuminen on mun puolestani sallittua myöskin :D
sivusta
- Anonyymi00008UUSI
Mä olen just tälläinen kaikilta muilta osin paitsi, että juon paljon kahvia, pukeudun välillä vartalonmyötäisiin vaatteisiin ja käyn aina välillä tai joitain kertoja vuodessa tanssimassa mutta en silti juo. Muuten kyllä kaikki muu osuu. Niin ja olen luontaisesti tälläinen enkä kenenkään muun vuoksi. Onhan se hienoa jos näitä ominaisuuksia vielä arvostetaan. S
- Anonyymi00012UUSI
Itse ainakin arvostan, enkä usko olevani ainoa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko uskovainen? Tuntuu että tälläisiä vanhanaikaisia ja perinteisiä naisellisia naisia löytyy enemmän uskovaisista, mikä on sinänsä sääli koska mitään uskovaista naista en huolisi, kun en ole itsekään. Olisipa nainen, joka on kuvatun mukainen ihan omasta takaa ja ilman että siihen liittyy mikään usko johonkin Jeesukseen.
- Anonyymi00010UUSI
Unohdin mainita, että kun löytäisi vielä tälläisen naisen, mutta joka EI ole mikään uskovainen. Uskovaista en todellakaan halua, kun en ole itsekään.
-Ap- Anonyymi00015UUSI
Kysyisin sellaista että miksi nainen ei saisi olla uskovainen?
Ei kaikilla se uskossa olo näy tai vaikuta samoin kuin joillain toisilla. - Anonyymi00016UUSI
Voisit tulla uskoon, mikäs ongelma siinä sitten on? Tekstisi kuulostaa hyvin ennakkoluuloiselta uskovia kohtaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voisit tulla uskoon, mikäs ongelma siinä sitten on? Tekstisi kuulostaa hyvin ennakkoluuloiselta uskovia kohtaan.
Hyi helvetti, voisit itse tulla siitä uskostasi pois
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kysyisin sellaista että miksi nainen ei saisi olla uskovainen?
Ei kaikilla se uskossa olo näy tai vaikuta samoin kuin joillain toisilla.Eihän siitä mitään tule jos ollaan eri mieltä tuollaisista asioista.
- Anonyymi00013UUSI
En tiennytkään olevani naisellinen 🤣
- Anonyymi00017UUSI
Kukas tuollainen?
- Anonyymi00018UUSI
Kaikkea noit löytyy, mutta juon kahvia. En oo uskonnollinen, en ole uskossa. Kyllähän meitä vielä on olemassa, vaan taidamme suurin osa olla jo varattuja.
- Anonyymi00022UUSI
Miten niin suurin osa varattuja?
- Anonyymi00019UUSI
Muuten täsmäisi, mutta juon kahvia, kuten kai valtaosa suomalaisista.
En tosin ymmärrä, että kuinka nämä kriteerit liittyvät naisellisuuteen. En niitä itse mitenkään naisellisina sinänsä näe, ja pitäisin vastaavista piirteistä miehellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912116Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433