En uskalla oikeen mennä pimeällä yksin ulos 😥😥 Tämänkin ovat eräät toimillansa aiheuttaneet. 😠
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Elikkäs kissan kanssa mökillä vaan lämmittää pitää, kosteaa on. Onko Heikillä mennyt hyvin töiden lomassa.
- Anonyymi00014
Kukas Heikki?
- Anonyymi00003
Varo mörköjä, ne syö naisia.
- Anonyymi00004
Oo varovainen! sua seurataan!
- Anonyymi00005
Ihanku en tietäisi! Mutta syö pääs idiootti!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihanku en tietäisi! Mutta syö pääs idiootti!
Et saa koskaan olla rauhassa!
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitte saan ku ootte viimein vankilassa tai kuolleet. Mäkkis ja Hukkis 🤮😠
- Anonyymi00015
Ootko millon käyny lääkärillä noista harhoistas keskustelemassa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkä sinä? Sul ei oo hajuukaan….😎
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etkä sinä? Sul ei oo hajuukaan….😎
🫢...
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ootko millon käyny lääkärillä noista harhoistas keskustelemassa?
Käypä ite.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Käypä ite.
Hyvä sanottu, kukaan järkevä ja terve ihminen ei ala tekemään toiselle tällaisia juttuja. Täysi sekopää. Ja tässä on vielä kaksi sekopäätä lyöneet "viisaat" päänsä yhteen 🤯
- Anonyymi00007
Etkö voi pyytää ketään seuraksi?
- Anonyymi00008
Kaikilla ei ole ystäviä tai kavereita.
- Anonyymi00017
Otatko tosissas tämän ap:n tarinoinnin? Sama trolli joka purkaa täällä vihaansa toista kohtaan ja sit sepittelee ”uhrina” tätä stooria. 🤮
- Anonyymi00032
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaikilla ei ole ystäviä tai kavereita.
Sen takia minä haluankin löytää 70+ miehen ystäväkseni että voisin lenkkeillä hänen kanssaan ja matkustaa alkuvuoden kovilla pakkasilla ulkomaille lämpimään!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sen takia minä haluankin löytää 70 miehen ystäväkseni että voisin lenkkeillä hänen kanssaan ja matkustaa alkuvuoden kovilla pakkasilla ulkomaille lämpimään!
70+ lyhyet miehet ovat myös sellaisia joista pidän paljon ja tykkäisin halata!
- Anonyymi00009
Trolli
- Anonyymi00010
Jep
- Anonyymi00012
Eikä oo, ite oot!
- Anonyymi00011
Minun kanssa uskallat
- Anonyymi00020
Sivusta: Suljen nyt silmät, tulee pilkkopimeää. Hyvää yötä valoni pimeydessä 😘
- Anonyymi00022
❤️🤗✨
- Anonyymi00019
Vanha viisaus on, että pimeys on "ystävä". Pimeässä on turva.
- Anonyymi00023
Ai onko, enpä oo tuommoista viisautta kuullutkaan, kiitos valaistuksesta 🧡🕯️
- Anonyymi00029
Vanhanaika en on. Lämpökameralla/kiikarilla näkee valitettavasti.
- Anonyymi00021
Ei oo kyl ikinä käyny mitää vaikka oon yöllä myöhään illallakin aika useinkin ollut tässä nyt nii. Oikeestaan ulkona on kiva olla pakkasella pimeällä ja tähystellä vaikka tähtiä
- Anonyymi00024
Oli kyllä taas virhe kirjoittaa tämä ku nää vainoajat saavat tästä vain lisää hupia ja onnistumisen tunnetta!
Mutta kuinkas se mun nujertaminen nyt on ihan päinvastoin mennyt ku oon saanut jo useammalta henkilöltä palautetta että olen vahvempi ja rohkeampi kuin ennen 💛✌️ se ei varmaan ollut tarkoituksemme 🤣- Anonyymi00025
TarkoitukSENNE siis!!
- Anonyymi00027
Vähän on provosoinnin makua tässä ketjun loppupuolella kyllä.
- Anonyymi00030
Vähän helpottaa lumi. Näkee huomattavasti paremmin.
- Anonyymi00034
Näin on. Lumi on kaunista myös, vaikka muuten inhoankin kylmää, inhoan kyllä myös kuumuutta, siksi eniten pidänkin syksystä ja keväästä ku on sopiva eikä kumpaakaan noista ääripäistä 😁
- Anonyymi00035
Kerran oli kyllä niin kova lumipyry etten erottanut oliko se hän joka tuli vastaan 🤭😶🌫️
- Anonyymi00031
Niin minäkin pelkään, koska en halua enää koskaan nähdä stalkkeria missään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2061242- 82788
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48722Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va210715Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47641Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan52639- 81601
- 24575
- 106560
- 39559
- 46550
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja292538Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko54528Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.42521Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27513Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan74511Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47504Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt33489Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91466