Profetia vainajahengeltä

Anonyymi-ap

Helluntailaisten tärkein profetia on Ruotsista (Tukholman profetia) on kuin Iltapaskojen lööpeistä..

Totuus että se on tässä ajassa vainajahengestä.

: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".

13

55

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Skandaalilehtien otsikoista saa hyviä profetioita. Sitten aina vaan muuttaa päivämäärää eteenpäin, kun mitään ei tapahdu.

• Anonyymi00002

Eikös sen Corbatsohvinkin pitänyt tulla jo monta kertaa sieltä henkimaailmasta takaisin.

• Anonyymi00003

Hulluntailaisten profetiat aiheiuttavat hullutusta helluntaipiireissä.
      Jeesuksenkin piti tulla viime syksynä.

• Anonyymi00004

Helluntaiusko ilmenee kielilläpuhumisena ja ennustuksina.

• Anonyymi00005

Raamattu kieltää vainajahenget.

• Anonyymi00006

Helluntailaisten vallassa on Tukholmasta tuleva vainajahenki.

Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, JOLLA ON VALLASSAAN VAINAJAHENKI, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä". Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, JOLLA ON
      VALLASSAAN VAINAJAHENKI".

• Anonyymi00007

Helluntailaisuudessa Pyhää Henkeä imitoivat henkivallat esim. vainajahenki.

Lahkolaiset voisivat katsoa Raamatusta mitä siellä sanotaan vainajahengestä..

• Anonyymi00008

1Sam.28:7 Silloin sanoi Saul palvelioillensa: etsikäät minulle vaimo, jolla noidan henki on, mennäkseni hänen tykönsä ja kysyäkseni häneltä. Hänen palveliansa sanoivat hänelle: katso, Endarissa on vaimo, jolla on noidan henki. Biblia (1776)

• Anonyymi00009

1Sam.28:6 Ja Saul kysyi Herralta, ja ei Herra mitään häntä vastanut, ei unen, eikä valkeuden, eli prophetan kautta. Biblia (1776) 2Moos.28:30. 4Moos.12:6. 27:21. 1Sam.14:37-52.

• Anonyymi00010

1Sam.28:15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enään, ei propfeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsuin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä. Biblia (1776) 1Sam.18:12.

• Anonyymi00011

1Sam.28:15 Mutta Samuel sanoi Saulille: miksis olet minua vaivannut nostaen minua? Saul sanoi olen suuressa ahdistuksessa: Philistealaiset sotivat minua vastaan ja Jumala on minusta erinnyt, ja ei vastaa enää minua prophetain eikä unen kautta; sentähden olen minä antanut sinua kutsua, ilmoittamaan, mitä minun tekemän pitää. Biblia (1776)

• Anonyymi00012

Jes.8:19 Kuin siis he teille sanovat: kysykäät noidilta ja tietäjiltä, jotka kuiskuttelevät ja tutkivat, (niin sanokaat:) eikö kansa pidä Jumalaltansa kysymän? (eikö ole parempi kysyä) eläviltä kuin kuolleilta? Biblia (1776) 5Moos.18:11. 1Sam28:11.

• Anonyymi00013

3Moos.19:31 Älkää kääntykö vainaja- tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. 3Moos.20:6. 20:27.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      305
      1195
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      845
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      783
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      663
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      652
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      41
      636
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      586
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      565
    9. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    10. 45
      527
    11. 32
      511
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      505
    13. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      33
      497
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      78
      463
    15. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    17. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      427
    18. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      426
    19. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    20. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      26
      384
    Aihe