Helluntailaisten tärkein profetia on Ruotsista (Tukholman profetia) on kuin Iltapaskojen lööpeistä..
Totuus että se on tässä ajassa vainajahengestä.
: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".
Profetia vainajahengeltä
13
55
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Skandaalilehtien otsikoista saa hyviä profetioita. Sitten aina vaan muuttaa päivämäärää eteenpäin, kun mitään ei tapahdu.
- Anonyymi00002
Eikös sen Corbatsohvinkin pitänyt tulla jo monta kertaa sieltä henkimaailmasta takaisin.
- Anonyymi00003
Hulluntailaisten profetiat aiheiuttavat hullutusta helluntaipiireissä.
Jeesuksenkin piti tulla viime syksynä. - Anonyymi00004
Helluntaiusko ilmenee kielilläpuhumisena ja ennustuksina.
- Anonyymi00005
Raamattu kieltää vainajahenget.
- Anonyymi00006
Helluntailaisten vallassa on Tukholmasta tuleva vainajahenki.
Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, JOLLA ON VALLASSAAN VAINAJAHENKI, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä". Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, JOLLA ON
VALLASSAAN VAINAJAHENKI". - Anonyymi00007
Helluntailaisuudessa Pyhää Henkeä imitoivat henkivallat esim. vainajahenki.
Lahkolaiset voisivat katsoa Raamatusta mitä siellä sanotaan vainajahengestä.. - Anonyymi00008
1Sam.28:7 Silloin sanoi Saul palvelioillensa: etsikäät minulle vaimo, jolla noidan henki on, mennäkseni hänen tykönsä ja kysyäkseni häneltä. Hänen palveliansa sanoivat hänelle: katso, Endarissa on vaimo, jolla on noidan henki. Biblia (1776)
- Anonyymi00009
1Sam.28:6 Ja Saul kysyi Herralta, ja ei Herra mitään häntä vastanut, ei unen, eikä valkeuden, eli prophetan kautta. Biblia (1776) 2Moos.28:30. 4Moos.12:6. 27:21. 1Sam.14:37-52.
- Anonyymi00010
1Sam.28:15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enään, ei propfeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsuin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä. Biblia (1776) 1Sam.18:12.
- Anonyymi00011
1Sam.28:15 Mutta Samuel sanoi Saulille: miksis olet minua vaivannut nostaen minua? Saul sanoi olen suuressa ahdistuksessa: Philistealaiset sotivat minua vastaan ja Jumala on minusta erinnyt, ja ei vastaa enää minua prophetain eikä unen kautta; sentähden olen minä antanut sinua kutsua, ilmoittamaan, mitä minun tekemän pitää. Biblia (1776)
- Anonyymi00012
Jes.8:19 Kuin siis he teille sanovat: kysykäät noidilta ja tietäjiltä, jotka kuiskuttelevät ja tutkivat, (niin sanokaat:) eikö kansa pidä Jumalaltansa kysymän? (eikö ole parempi kysyä) eläviltä kuin kuolleilta? Biblia (1776) 5Moos.18:11. 1Sam28:11.
- Anonyymi00013
3Moos.19:31 Älkää kääntykö vainaja- tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. 3Moos.20:6. 20:27.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384