Ketkä joutuvat tulijärveen?
Ketkä jäävät maapallolle kun tuomiopäivä on ohi?
Ketkä pääsevät paratiisiin kun tuomiopäivä tuleee
27
69
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Paavalin herjaajien lahkon osoite ainakin selvä.
- Anonyymi00002
Vastaus on selvä.
Jeesuksen seuraajat eli hänen lampaansa pelastuvat ja siionistien seuraajat eli rasistiset vanhan liiton siionistivuohet joutuvat tulijärveen.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi00003
Maapallolta poistutaan siksi aikaa, kun Jumala tuhoaa pahan ja käärii vanhan maallisen pois ja luo uutta ja katoamatonta tilalle. Sitten palataan uudistetun maan päälle. Mutta siellä asuvat vain ne, jotka ovat tehneet parannuksen, joiden nimi on Karitsan Elämän kirjassa.
- Anonyymi00012
Joutuuko muiden uskontojen edustajat tulijärveen? Uskontojen jotka eivät usko evankeliumin ilosanomaan,?
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joutuuko muiden uskontojen edustajat tulijärveen? Uskontojen jotka eivät usko evankeliumin ilosanomaan,?
Uskonto ei pelasta ketään, ainoastaa jeesuksen sosvinty pelastaa jotka uskovt häneen. Evankeljumin kautta.
- Anonyymi00004
Käykää istumaan veneeseen metsään. Kyllä Jeesus tulee seuraavalla komeetalla noutamaan!
- Anonyymi00005
Suomessa on jo ekumeeninen tosikristittyjen KIRKKOLAIVUE, joka on purjehtimassa taivaaseen.
https://ekumenia.fi/aineistot/laiva-ekumeenisen-liikkeen-tunnuksena-ja-muista-tunnuksista/
"Kristus laivan kapteenina
Laiva on tunnettu vertauskuva seurakunnasta eli kirkosta, jossa Kristus on kapteeni. Jo vanhan ajan kirkollisiin opettajiin kuulunut Hippolytos käytti tätä vertausta todeten: Maailma on meri, jolla kirkko purjehtii kuin laiva, mutta aallot eivät voi sitä tuhota. Laivan mastona on risti, koska pelastus on Jeesuksen ristin varassa, mutta samalla ilmaistaan, että Kristus itse on mukana kirkkonsa elämässä ja ohjaa sen taivaaseen." - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suomessa on jo ekumeeninen tosikristittyjen KIRKKOLAIVUE, joka on purjehtimassa taivaaseen.
https://ekumenia.fi/aineistot/laiva-ekumeenisen-liikkeen-tunnuksena-ja-muista-tunnuksista/
"Kristus laivan kapteenina
Laiva on tunnettu vertauskuva seurakunnasta eli kirkosta, jossa Kristus on kapteeni. Jo vanhan ajan kirkollisiin opettajiin kuulunut Hippolytos käytti tätä vertausta todeten: Maailma on meri, jolla kirkko purjehtii kuin laiva, mutta aallot eivät voi sitä tuhota. Laivan mastona on risti, koska pelastus on Jeesuksen ristin varassa, mutta samalla ilmaistaan, että Kristus itse on mukana kirkkonsa elämässä ja ohjaa sen taivaaseen.""Jeesus ohjaa kristittyjen laivaston MEREN POHJAAN ???!!!"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18612384/jeesus-ohjaa-kristittyjen-laivaston-meren-pohjaan-!!! - Anonyymi00007
Jeesus tulee lentvällä lautasella. Ei ole pitkätukkainen hipin näköinen kuin taiteilijat ovat luvanneet vaan iso kalju pää , isot mustat silmät, pieni keho.
Puhuu outoa kieltä. - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jeesus tulee lentvällä lautasella. Ei ole pitkätukkainen hipin näköinen kuin taiteilijat ovat luvanneet vaan iso kalju pää , isot mustat silmät, pieni keho.
Puhuu outoa kieltä.Antikristus saattaa tullakin.
- Anonyymi00008
Paratiisi oli maan päällä, mutta se hävitettiin pois.
- Anonyymi00009
Matt. 27:44
Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.
Ryövärin armo on lisätty sinne vasta kirkolliskokouksessa, kun Nikean papit halusi turvata selustansa. - Anonyymi00010
Tuomiopäivä on se kun synnytään.
Karman laki alkaa toimia. - Anonyymi00011
Joutuuko buddhalaiset tulijärveen kun eivät ota evankeliumin ilosanomaa vastaan)?
- Anonyymi00014
Nämä ovat kristinuskon perusasioita, ja löytyvät Raamatusta, varmimmin KJB:sta.
Jeesus tempaa omansa, uskovat kristityt ja kaikki pienet lapset, taivaaseen pian. Siellä käymme läpi kristuksen tuomioistuimen. Saamme palkkioita, jos olemme tehneet uskossa ollessamme jotain Jumalan kunniaksi. Jos emme ole, jäämme palkkioitta, mutta pelastusta emme menetä siinäkään tapauksessa.
Jokainen ei-uskova joutuu helvettiin odottamaan viimeistä tuomiota.
Tänne jäävät voivat vielä pelastua, mutta se ei ole enää pelkkä uskon kautta uudestisyntyminen, vaan vaaditaan omia tekojakin. Täytyy kieltäytyä pedon merkistä eikä saa palvoa petoa.
Ahdistuksen ajan lopussa Jeesus palaa maan päälle ja tuhoaa vastustajansa. Hän hallitsee maan päällä tuhat vuotta.
Sitten on viimeinen tuomio. Me armon ajan uskovat olemme siellä katsomossa. Jokainen, joka ei uskonut Jeesukseen, ja mahdollisesti tuhatvuotisen valtakunnan ihmiset - en ole varma tästä - joutuu yksitellen Jumalan eteen selittelemään tekojaan. He seisovat alasti siinä, kun kaikki hänen ajatuksensa, sanansa ja tekonsa tuodaan kaikkien nähtäväksi. Lopulta hän joutuu myöntämään, että tuomio on oikeudenmukainen. Jokaisen polvi notkistuu Jumalan edessä. Tuomitut heitetään palavaan järveen, jossa he kituvat ikuisesti.
Jumala haluaisi, että jokainen ottaisi vastaan pelastuksen, joinka Jeesus verellään meille valmisti.- Anonyymi00015
Kuka sinulle on syöttänyt tuollaista pajunköyttä,,?
- Anonyymi00016
Tuo helvetti ei ole edes alkuperäistä Raamatun sanastoa. Sitä ei mainita.
Ja kun ihmiset saavat tekojensa mukaan, silloin tuli lankeaa taivaasta ja tuhoaa jumalattomat. Eivät he kauan kidu, vaan muuttuvat tuhkaksi. Ilm.20:9.
Kuolleet eivät tiedä mitään. Jeesus puhui nukkumisesta, josta herätään. .
- Anonyymi00017
Kaikki joutuvat henkimaailmaan kun noutaja tulee.
Henkimaailma on levon, rauhan ja valon maailma. Kooltaan koko Universum ja siellä liikutaan ajatuksen voimalla ❤️ jeesuksen omat pääsevä paratiisiin,joiden nimet ovat karitsan elämän kirjassa.
Kaikki muut menvät viimeisenllä tuomiolla yhdessä tuliseen järveen minne jout kuolema ja tuonela paholaisen kanssa.- Anonyymi00018
Höpö höpö. 😆
Anonyymi00018 kirjoitti:
Höpö höpö. 😆
Vai on höpö se muuttu kyllä ahdiskukseksi, kun tajuaa mistä riemusta jää ikuisesti pois.
- Anonyymi00019
Suurin osa joutuu ihmiskunnasta helvettiin, trevligt resa till helvete för dom.
Selef " kunnaillainen mies" Urge
Ps. Sekä voittoisa oon ihan oikeesti, lihaksikas, kristitty, ja on sitä mitä roskaväki arvostaa, pätäkkääkin enemmän kuin varmaan mulla sais olla, mutta enpäs anna rahojani " kymmenyksinä" susille.- Anonyymi00020
Koen, että kristityt veljet ja sisaret eivät mua ymmärrä välttämättä, kuten toivon Jeesuksen Nimessä haluavani heijän tulla ymmärrekseellisteelliääriseelllijääkseensä, että mä etin "köyhät" , rahantarpees olevii kristittyi , saatanan lapsii, kerjääjii, heille antakoot saatanan lapset rahansa, tukensa.
Ja mä kylläkkäällisesti löyvän heitäkin ja oon löytänyt, sillä olen varakas vain , jotta saan auttaa talouvellisesti heit kutkatkset rahaksen tarpees , sen ruoka, juoma, laskujen maksusaatavuujes on rahaksella autetulla maksettavaisvainen.
Rahakas,perijäpoika kun oon, rakas veljes,enkö ookkiin vaikka oonkin perintöisii saanut isos rahaksees, jos Herras Jeesukses oot,en oo sua kummoisenpi rahoiseekseni, paitti jumalattomain mielestä oon varmaan haluttavaa seuraa ku kermakakku, nykyjään,
Selef Urge
- Anonyymi00021
Paratiisi oli vain luomistyötä varten, mutta perisynnin vuoksi kaikki saastui ja paratiisi hävitettiin pois.
- Anonyymi00022UUSI
Tuomiopäivä on merkittävä kuin eilinen Minna Canthin päivä.
Tuli ja meni. - Anonyymi00023UUSI
Helvetti, taivas, pelastus, Jeesus jne...
Pelkkää halpamaista kultin markkinointimateriaalia. - Anonyymi00024UUSI
>>>>>>Ketkä joutuvat tulijärveen?
Ketkä jäävät maapallolle kun tuomiopäivä on ohi?<<~<<<<
----------------
Jumala on vanhurskas tuomari. Ne asiat eivät kuulu ihmiselle. Ihmisen asia on elää täöllä Jumala yhteydessä , eikä synnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2231389Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va246933- 89856
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48752Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan66742Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48693- 81611
- 24605
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko67604- 109589
- 49578
Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan76578- 39569
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja302561Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34554Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27553Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47534Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64519Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94509