Juoksetko mies karkuun

Anonyymi-ap

Jos kysyisin sinulta, että voisitko yrittää kanssani vauvaa?
Miksi tämä kysymys poistetaan täältä, mutta kaikki haukkumis viestit yms. Saa täyttää palstan.

36

333

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kysymyksen perusteella kuulostat naiselta, joka ei edes ole tarpeeksi aikuinen äidiksi.

• Anonyymi00032

Täällä kolme äänestänyt naista tahallisen tökeröllä tavalla performoivan silmiin pistävän katkeran aapeeäijälle mussuttajan kommenttia. Kertoo siltä, että misogynia tyhmentää ja tekee elämänkouluväkeä liiankin opportunistiseksi niin justiin kerta- narriksi
        T naiselta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Täällä kolme äänestänyt naista tahallisen tökeröllä tavalla performoivan silmiin pistävän katkeran aapeeäijälle mussuttajan kommenttia. Kertoo siltä, että misogynia tyhmentää ja tekee elämänkouluväkeä liiankin opportunistiseksi niin justiin kerta- narriksi
        T naiselta

Mitä tulee ensimmäiseen kommentoijaan, niin eipä ole paljoa varaa sanoa kypsyydestä jos oma älyllinen taso on tuo

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

T naiselta

Mikä helvetin nisogynia?
        Kyllä te olette typeriä.

• Anonyymi00002

Juoksujalkaa tulisin sinne.

• Anonyymi00003

niin eihän sitä tiiä tulevasta

• Anonyymi00004

Toivottavasti hän jonka kanssa yritän ei omi tätä ja luule minun kirjoittamaksi jollekin toiselle. Ne testot kyllä mietityttää vieläkin, että onkohan enää ollenkaan elollista tavaraa.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

En juokse karkuun ja voidaan yrittää.

• Anonyymi00007

Jos teet sen :))

• Anonyymi00008

Olen eräs nainen ja en kaipaa enää vauvoja.

• Anonyymi00009

Tippa kuumeeseen!

• Anonyymi00010

😡😡

• Anonyymi00036
        Anonyymi00010 kirjoitti:

😡😡

Tällä on joku kehityshäiriö selvästi ja ehkä liikaa brenkkua lisäksi niin au tistinen uga buga esineellistämiseehhehee ei ota loppuakseen

• Anonyymi00011

Aina voisin yrittää. Yrittänyttä ei laiteta… ellei nainen, paksuksi. Se tarkoittaisi kuitenkin vuoden evakkoa makkarista ja senkin jälkeen saisi aina mojovan potkun kasvoihinsa juuri silloin h-hetkellä.

• Anonyymi00012

Kyllä... Teen vauvan jos niin haluat kultaseni

• Anonyymi00014

tehdään 🥹🥹⚖️

• Anonyymi00015

Ainakin neljä👩‍❤️‍👩🫃🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻🙏🏻

• Anonyymi00024

Ensin kuitenkin meidän pitää tutustua syvällisesti toisiimme ja sen jälkeen päättää, onko elämä jo tarpeeksi hyvää ilman babyy.

• Anonyymi00013

tahtoisin vielä yhden :)

• Anonyymi00016

Olisi ihana saada vauva ihan semmoisen a prinsessana :) ettei mies olisi kokoajan häätämässä minua ja meidän rumaa vauvaa pois :) ’ tuolta ko ne vauvat näyttää kaikki vauvat on muuten rumia’ mentaliteetilla. Tahtoisin ehdottomasti sitten vielä yhden jos löydän ihanan miehen jolle riitän transuna ja kohtelee minua NAISENA.

• Anonyymi00035

Just niin, tuskin naisille katkera aapeeäijä sinunkaan äiti kovin onnellinen on rumasta vauvasta. Etenkään nyt kun näkee mitä sinusta tuli aina ei voi voittaa joskus tulee porkkana. T naiselta

• Anonyymi00017

jos noin ei ole menetän taas itseni ja olen kaikista muidta tytöistä mustis ja kokoajan masentunut:( koska pelkään etten taaskaan ole tarpeeksi

• Anonyymi00018

Tottakai juoksen ja kauas.Kauas pilvet karkaavat.

• Anonyymi00019

Anonyymillä palstalla kyselet, jo on hienot lähtökohdat lapsen elämään. Ehkä hänestäkin tulee palsta-aktiivi aikanaan?

• Anonyymi00034

Jotenkin liikuttavan väkinäistä mölinää naista esittävän aloitukseen. En ostais lippua sinun esitykseen, komedienne. Ta To

• Anonyymi00020

Mulla taitaa olla lähemmäks sata metria semmoista 50cm korkeaa paperia, että jos oot valmis, niin niihin passais alkaa tekemään sotasuunitelmaa.

• Anonyymi00021

En toki juokse karkuun. Kerro vähän lisää itsestäsi? Oletan, että olet ikäluokkaa 30+-? Minä olen 50 luokkaa,,,

• Anonyymi00022

Neljä ois kiva👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻🙏🏻

• Anonyymi00026

Niin, vois tehdä vaikka neloset kerralla. Neljä ilmansuuntaa ja yhteensä neljä kättä - jotenkin yhtälö ei täsmää 🤔

• Anonyymi00023

Voitaisiin harjoitella tekemistä

• Anonyymi00027

"Babe, lähtisitkö kanssani tekemään Babyy 🎸"

• Anonyymi00028

Oletko äänestänyt perussuomalaisia? Tämä on ylen sivusto joten he poistavat ps ajatuksia kirjoittelevien viestit. Tekevät vas vaalityötä ylessä.

• Anonyymi00029

Aika loppuu pian. Mielummin sit vaan kasvatan nykyset niinku tähän asti ja vähemmän menoja ei tarvetta mennä töihin.

• Anonyymi00030

Pääsee aiemmin helppouteen kiinni. (Eläköityminen)

• Anonyymi00031

Kuitenkin pitää muistaa että päätöstä lapsesta ei tehdä huvin vuoksi, ei liian pinnallisesti, koska se vaikuttaa kuitenkin dramaattisesti suhteeseen ja tavallaan molemmat menettävät sen "päähenkilön" roolin elämässään ja lapsesta tulee se pitkäikäinen päähenkilö. Ymmärrän sen ajatuksen, että nainen haluaisi lapsen kanssani ja ehkä ajattelee, että siitä tulisi maailman suloisin lapsi. Voihan se olla, mutta koskaan ei voi tietää millainen sieltä lopulta tulisi. Näen kuitenkin että kauneinta maailmassa on naisen ja miehen välinen suhde, jossa tunneyhteys ja -side on niin vahva ja vetovoimainen ja toisesta haluaa oppia kaikki, päästä varpaisiin. Jo siinä olisi todella paljon hyvää yhteiseen elämään, tietenkään ei ole pakko sulkea mitään mahdollisuuksia pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      182
      1060
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      707
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      39
      531
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      513
    10. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      507
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      504
    12. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      484
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      42
      454
    15. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      153
      449
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      430
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      25
      423
    19. 21
      422
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe