Haluan kuulla jos olet aiemmin valehdellut ettei kiinnosta ja jättänyt kertomatta aidot tunteesi. Tule rohkeasti lähelleni sanomaan asiasi, älä kysy kaukaa pahvilaatikko kädessä tai odota selän takana hetkeä kun huomaan sut. Minulla on lievä kuulonalenema, suppea havainnointi ja pelkään sua siellä missä ollaan viimeksi nähty. Tulethan lopulta?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ei ehdi ku pitää hoitaa duunit xD
- Anonyymi00002
Miksi pelkäisit siellä?
- Anonyymi00005
Voi vidduu, joku muu ehti esittämään trolliäijälle johdattelevia kysymyksiä. Itsemeritoituneen nettietsivän urani koki takaiskun. -sihteeri manit ja penit
- Anonyymi00003
Tulen minä. Minä en vain nää kuin kaksoiskuvia ja sumeutta. Mutta ei haittaa vaikka teitä ois kaks. Kuulen myös vain kauniin hiljaisen puheen. Koska kuulossani on tasoja jotka uupuu. Lonkkavikaa ja selkävika ja välillä vähän hikoiluttaa. Pissatessa sattuu ja polvikin on kipee.
- Anonyymi00007
Jos sullon aapeeäijä vaikka toi tyrä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos sullon aapeeäijä vaikka toi tyrä?
On sekin ja pukamatkin vaivaa
- Anonyymi00004
Jos pelkäät mua siellä missä ollaan viimeksi nähty, niin saat pelätä aina tai oppia pois peloistasi, koska eihän me missään muualla koskaan nähdäkään kuin siellä. Taidat vaan pelätä minun käyttäytymistä siellä (pelkäät että menetän kontrollin?!) tai muiden ihmisten katseita?? Ja olenhan minä parin edellisen kohtaamisen aikana sulle sanonut ja näyttänyt, että et ole aivan yhdentekevä ihminen minulle. Mutta että pahvilaatikko kädessä - ennemmin lasi..? Taisi siis mennä ohi :D
- Anonyymi00006
Jotenkin masentavaa, että epävakaa pieni porukka sommittelee yhä edelleen aapeeäijän sekavista jatkokertomuksista kokonaisuuksia päässään tai näkee muuten vaivaa suhteessa johonkin yksilöön missä miksi miten- akselilla. Toiset ihan sen takia, että ovat rakastuneet omaan ääneensä "kaiken" kertojaäänenä ja osalla fiiraa muusta syystä
- Anonyymi00011
😮💨🥹 älää ... koska kukaan ei kukaan ole saanut mua sanattomaksi. Se vähän sinussa jännittää. En sinua pelkää vaan sitä ympäristöä. Sinä olit paras turva ikinä. Sinä tulit vimmatun lailla kotiin kun minä pelkäsin. Mutta en halua pelätä elämässä yleensä. En ole enää vanha minä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jotenkin masentavaa, että epävakaa pieni porukka sommittelee yhä edelleen aapeeäijän sekavista jatkokertomuksista kokonaisuuksia päässään tai näkee muuten vaivaa suhteessa johonkin yksilöön missä miksi miten- akselilla. Toiset ihan sen takia, että ovat rakastuneet omaan ääneensä "kaiken" kertojaäänenä ja osalla fiiraa muusta syystä
Kerro miksi itse olet täällä ja olet noin huolissasi jokaisesta aloittajasta?
- Anonyymi00008
kai minut on tuomittu yksin kulkemaan kun olen niin päihderiippuvainen
- Anonyymi00009
ellen löydä toisen kaltaiseni vierelle
- Anonyymi00012
Sekin on oma valinta. Ehkä kaksi samanlaista ymmärtää paremmin toisiaan. Varsinkin jos on riippuvuudesta kyse.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sekin on oma valinta. Ehkä kaksi samanlaista ymmärtää paremmin toisiaan. Varsinkin jos on riippuvuudesta kyse.
jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1941101- 80727
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40562- 39549
- 23543
- 46540
- 106530
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41527Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va169523Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko45480Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27463Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425