Jehovan todistajien oppi on jossain mielessä. Muistan kuinka itse Jehovantodistajana elin kuvitelmissa, kuinka uudessa järjestyksessä avataan uudet kirjakääröt ja naps vain ja tegnologisella kehityksellä ei ole enää rajoja. Kuinkas muuten? Paratiisiahan ei voi alkaa saatuttamaan millään tämän järjestelmän saatuttavilla tekniikoilla, kuten autoilla.
Olin scifi-mielinen jehovantodistaja ja luin scifi-kirjoja, joita lainasin kirjastosta. Mutta Vartiotorniakin kyllä yritin lukea, mutta tylsyytensä vuoksi ne jäivät aina kesken.
No, en ollut Jehovantodistaja parhaimmasta päästä ja minut erotettiinkin myöhemmin, kun en enää jaksanut elää niiden jt-sääntöjen mukaan, ja hyvä niin.
Mutta sitten piristysruiske, tässäpä hyvä scifi-sarja Youtubessa:
https://youtu.be/6K0eCJIJ0Uo?si=YrxcqtT08f3l28vp
Jt-valtakunta on tavallaan scifiä
10
61
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Oletko katsonut Apple TV:n Foundation ja Silo -sarjat?
- Anonyymi00002
Olen katsonut. Hyviä olivat.
- Anonyymi00003
Tätä juuri saatana haluaa
- Anonyymi00004
Oletko lukenut Le Guinin kirjan Pimeyden vasen käsi?
- Anonyymi00005
Ja. . .naps.
Maapallo puhdistuu tosta noin vain.
Ihmettelen suuresti.
Jumalalla on ratkaisu saastuneeseen maahan.
Se kertotaan 2 Piet.10-13.
Yksinkertaista,eikö totta,mutta kun JT:lle ei kelpaa se mitä raamattu sanoo.
Pitää uskoa vartiotorni satuihin,vartiotorni scifiin. - Anonyymi00006
Ei jehovantodistajien järjestö pysyisi pystyssä ilman saatanaa, saatana on heidän työkalunsa, jolla jt-kansaa hallitaan. Uskonto tarvitsee aina jonkin pelotteen porkkanan lisäksi. Pelkkä porkkana eli paratiisi ei myöskään riitä yksin.
Äärimmäiset vastakohdat:
paratiisi -- harmagedon
-jos tottelet jehovantodistajien järjestöä, pääset paratiisiin, jos et kuolet harmagedonissa
jehova -- saatana
-jos tottelet jehovaa, pääset paratiisiin, jos et hän tappaa sinut harmagedonissa
Jos nämä äärimmäiset vastakohdat lakkautettaisiin jt-opetuksesta ja heidän kirjallisuudestaan, niin jehovantodistajien järjestö kaatuisi.
Siksi jehovantodistajien järjestö tarvitsee saatanan avukseen opetuksiinsa. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei jehovantodistajien järjestö pysyisi pystyssä ilman saatanaa, saatana on heidän työkalunsa, jolla jt-kansaa hallitaan. Uskonto tarvitsee aina jonkin pelotteen porkkanan lisäksi. Pelkkä porkkana eli paratiisi ei myöskään riitä yksin.
Äärimmäiset vastakohdat:
paratiisi -- harmagedon
-jos tottelet jehovantodistajien järjestöä, pääset paratiisiin, jos et kuolet harmagedonissa
jehova -- saatana
-jos tottelet jehovaa, pääset paratiisiin, jos et hän tappaa sinut harmagedonissa
Jos nämä äärimmäiset vastakohdat lakkautettaisiin jt-opetuksesta ja heidän kirjallisuudestaan, niin jehovantodistajien järjestö kaatuisi.
Siksi jehovantodistajien järjestö tarvitsee saatanan avukseen opetuksiinsa.Niin. Sen valkeuden enkeliksi tekeytyvän.
"Ette suinkaan kuole"-tyypin. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko lukenut Le Guinin kirjan Pimeyden vasen käsi?
"Erikoisena taustatekijänä on Gethen-planeetan ihmisten kaksineuvoisuus. Kolme neljäsosaa ajastaan he ovat seksuaalisesti passiivisessa somer-tilassa, kunnes säännöllisin välein alkaa kemmer eli seksuaalisesti aktiivinen vaihe. Jos sen aikana ei tapahdu hedelmöittymistä, vaiheen päättyessä palataan someriin"
Siinä voipi sitten tulla monenlaista vastaan, myös kaksi samaa sukupuolta olevaa. ;)
- Anonyymi00009
Sekö ei sitten ole scifiä, että Jeesus saapuu tempaamaan ns omansa ja muut jäävät tänne kärvistelemään? Ufollako se tulee?
- Anonyymi00010
jt -lahko, eikö se pelottele istunnoissaan maailmanlopuilla, onko niillä nyt vahvistettua vuosilukua, kuten esim. oli v. 1975 ?
Näihin juttuihin lisätään sitten että jos lahjoittaisi nyt meille rahaa tai jotain rahanarvoista, kuten kiinteistöjä, asuntoja tai mitä tahansa, koruista vaikkapa autoihin asti, niin yrittäisimme pitää yhteyttä Jehovaan jottei se ihan pahimmiten lahjoittajaa käsittelisi kun loppu tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131245Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 39549
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28424Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411