Mitä helluntainaiset iloisesti antavat ?
Ei surkeillen eikä pakosta.
Iloinen antaja
28
98
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Lahkolaisuuteen on aina liittynyt kavaluutta.
"Ja katso, nainen tulee häntä vastaan, porton puvussa, kavala sydämeltä"- Anonyymi00006
Miksi valehtelet.
- Anonyymi00002
Jeesuksen opetuslapsia on aina pilkattu lahkoiksi.
- Anonyymi00003
Raamatussa "lahkot ja eriseurat" tarkoittaa huonoja asioita.
Niinkuin kahkoapostoli Olsen.- Anonyymi00009
mitä matalaotsainen säälittävä trolli keuhkoaa? puuttuuko aivot
- Anonyymi00004
Jos ei tunnista mikä on lahko ei voi olla tevehenkinen kristitty.
- Anonyymi00005
Jeesuksen opetuslapset ovat ympäröity rakkaudella. Siitä heidät tuntee, että Jeesuksen opetuslapset kulkevat Jeesuksen yhteydessä. Jeesus on Tie Totuus ja Elämä, kukaan ei voi tulla Jeesuksen luokse ellei Isä hänä vedä. Siksikin on tärkeä tulla Hänen luokseen viivyttelemättä.
- Anonyymi00010
Helluntaislangia "rakkauden ympärileikkaus",
miten se näkyy pastorissa ? - Anonyymi00020UUSI
Ai että isä vetää ensiksi,
ja poika samoille liukkaille?
Kullostaa uskovaisten hääyöltä.
- Anonyymi00007
Helluntaiseurakunta ei puutu tupakoinnin syntiin.
Näin se menee.. sitä taivassa vihataan syntisiä tupakoitsijoita.
Temmataanko syntiset ylensyöjät ?- Anonyymi00011
onko kymmenessä käskyssä tupakointikin?
Ainakin kirkoon kuuluvat lestadiolaisuryhmillä on viralliset tupakointipaikatkin, niin mitä keuhkoaja sitten aivottomana jauhaa palstalla,
älykö puuttuu- no niin näyttäisi ----
- Anonyymi00008
Ensimmäinen ihminen jolle Jeesus ilmaisi itsensä oli portto nainen Sykarin kaivolla.
- Anonyymi00013
Johanneksen evankeliumi luku 4. Lue se tarkasti ja mieti mitä kaikkea tuossa tapahtui. Jeesus ilmoitti ensimmäistä kertaa olevansa Jumalan lähettämä Kristus, Hän ilmoitti sen Huonotapaiselle naiselle. Vain ihmisiä välttelevä nainen nainen kävi kaivolla päivän kuuminpana hetkellä, jolloinka muut ihmiset välttelivät kovaa auringonpaahdetta.
- Anonyymi00019UUSI
Siinnäkö Jeesus tunnusti olevansa homoseksuaali?
- Anonyymi00012
Minä en kuulu Helluntaiseurakuntaan, joten minulta on ihan turhaa yrittää saada pillua kenenkään!
- Anonyymi00014
Ap.t.20:35 Kaikki olen minä teille osoittanut, että niin pitää työtä tehtämän: heikkoja korjattaman ja muistettaman Herra Jesuksen sanoja, jotka hän sanoi: autuaampi on antaa kuin ottaa. Biblia (1776) Luuk.6:38. 16:9. Ef.4:28. 1Tess.4:11.
- Anonyymi00015
Luuk.14:33 Niin siis jokainen teistä, joka ei luovu kaikista mitä hänellä on, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776)
- Anonyymi00016
Rakkautta. muoto siitä miten jaetaan on kostolla pelottelu ja helvetillä uhkailu. Sitä minä en tiedä missä se rakkaus on vai onko se voima joka tulee ilmi vasta kuoleman kautta.
Suvaitsevaisuus. se on jotakin aivan käsittämätöntä, missä sitä on? - Anonyymi00017UUSI
Tuttava poikamies sanoi että uskonnolliset tilaisuudet ovat parhaita tärppipaikkoja. Iloisia antajia hänelläkin riitti....
- Anonyymi00018UUSI
Parasta vielä että olivat häveliäitä, toisilleen katkeria ja kateellisia. Sai rauhassa käydä yksitellen läpi koko kanatarhan.
- Anonyymi00023UUSI
Ylläpito poistaa käsin viestejä!
- Anonyymi00024UUSI
Kymmenykset on pakko jonka kieltäminen vie pois siunauksen.
- Anonyymi00025UUSI
Kumi perse. Kumitissit. Kumi huulet. Muovihiukset. Muoviripset. Muovikynnet. 🤭.
- Anonyymi00026UUSI
Kokouksessa lahkopastori painotti sanaa "iloinen antaja."
- Anonyymi00027UUSI
Pastorit puhuvat omaan pussiin.
- Anonyymi00028UUSI
Sivistyneessä maassa, jossa kiihottaminen kansanryhmää vastaan on selkeästi lailla kielletty, Suomen suurin keskustelualusta, suomi24 ylläpitää palstaa, jossa avoimesti rikotaan lakia ja jossa helluntailaiset ja muut Jeesukseen uskovat joutuvat pilkan ja halveksinnan kohteeksi.
Merkittävä osa helluntaisuutta käsittelevän palstan aloituksista täyttää rikoksen tunnusmerkit, kiihottaminen kansanryhmää vastaan. - Anonyymi00029UUSI
Koko itsenäisyyden ajan sama mentaali on huokunut korkeasta kirkosta.
Ja sama jatkuu. Joku kirkasotsa valittaa kuinka luttereita vainotaan.
Eihän noita voi normijärkisinä pitää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361459Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93801Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47451Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 30413
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381