Kaikki meni tällaiseksi?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Ei sua kiinnostanu niin yksinkertaista se on. Sitte yhtäkkiä sulla onki joku muu.
- Anonyymi00002UUSI
Ei mulla ole ketään muuta. Tässä joku reilu kuukausi mennyt kun me ollaan oltu yhdessä ja nyt sää väität tätä mulla on joku muu?? Mistä se joku muu olisi nyt yhtäkkiä tullut? Mulla ei ole tunteita kenkään toiseen ollut, enkä ole muita katsellut nuin sinua.
- Anonyymi00003UUSI
Tietysti mä en ole ihan varma että kuka sinä edes olet. Ei täällä ketään tunnu eikä tiedä. Minä uskon vaan siihen mitä on tosi elämässä. Lukkoon viety sillalta jollain kummalla tempulla ja se on ainoa minkä minä tiedän varmaksi.
- Anonyymi00004UUSI
Ja ihan samaa Minä olen ajatellut että sinulla on joku muu. Koska sulla niitä kiinnostuneita on ollut paljon muutakin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei mulla ole ketään muuta. Tässä joku reilu kuukausi mennyt kun me ollaan oltu yhdessä ja nyt sää väität tätä mulla on joku muu?? Mistä se joku muu olisi nyt yhtäkkiä tullut? Mulla ei ole tunteita kenkään toiseen ollut, enkä ole muita katsellut nuin sinua.
Tuntuuko tämän pulinaukkoaapeen kerronnalliset kerrokset vieläkin sillä tavalla vivahteikkailta? Vika on varmasti teissä näin ollen
- Anonyymi00005UUSI
En ole nukkunut taas yhtään koko yönä. Nykyään ei enää nukuta eikä nälätä. Jotain meni rikki, silloin kun lähdit... Ap
- Anonyymi00013UUSI
No minnekäs "hän" tai sinä sitten taas aapeeäijä läks sitten? Toki tämä teennäinen dramaattisuus saattaa lisätä yksinkertaisten kiinnostusta, mutta ei todellakaan hyvällä tahdolla, joten siitä syystä tyly retoriikka. -Tarvittaessa Tyly
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No minnekäs "hän" tai sinä sitten taas aapeeäijä läks sitten? Toki tämä teennäinen dramaattisuus saattaa lisätä yksinkertaisten kiinnostusta, mutta ei todellakaan hyvällä tahdolla, joten siitä syystä tyly retoriikka. -Tarvittaessa Tyly
Some scarred for life
- Anonyymi00006UUSI
Kaikki päivät menee vaan yksin istuessa. Ap
- Anonyymi00007UUSI
Taas se alkoi 👸🏼🙄
- Anonyymi00008UUSI
Yleensä syy on kommunikaation puute.
- Anonyymi00009UUSI
Niin kyllä. Missä se kommunikaatio sitten on? Mutta nyt täytyy yrittää vähän nukkua. Ap
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin kyllä. Missä se kommunikaatio sitten on? Mutta nyt täytyy yrittää vähän nukkua. Ap
Kyllä näihin sinun nk keskustelun startteihin käy gubbe monikin epävakaa elämään pettynyt mussuttamassa täyttä tuubaa
- Anonyymi00010UUSI
Et tehnyt irl mitään.
- Anonyymi00024UUSI
Voi jos tietäisit.
- Anonyymi00011UUSI
Hän varmaan tietää itse. joten ohi.
- Anonyymi00016UUSI
Se johtui ihan sinusta mitä menit ja pelleilit te huumori ihmiset olette tollaisia kaikki menee pieleen teillä ja sit tyhmänä ihmettelette järki vit päähän
- Anonyymi00017UUSI
Ette voi lukijat kusettaa itseänne ja väittää, ettette ole huamanneet että aapeeäijä jupisee about samat lainit joka ketjuunsa ja ette ole tätä toistuvuutta siinä mielessä muka hiffanneet. T naiselta älyllinen epärehellisyys on yksiselitteisesti säälittävää
- Anonyymi00025UUSI
Pelleilin? Entä mitä itse olet tehnyt?
- Anonyymi00018UUSI
Samaan kysymykseen, toiselle. Haluttomuutesi edes nähdä.
- Anonyymi00019UUSI
Tarpeeksi kauan kun kohtelee huonosti (törkeästi), niin siinä saattaa käydä noin.
Sivu - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarpeeksi kauan kun kohtelee huonosti (törkeästi), niin siinä saattaa käydä noin.
SivuAika vahva väite ihmiseltä, joka tuskin on ollut paikalla näkemässä, miten asiat oikeasti menivät. Jos olet kuullut vain toisen osapuolen version, se ei vielä ole koko totuus. Minä en ainakaan tunnista väitettä, että olisin kohdellut häntä törkeästi. ap
- Anonyymi00022UUSI
Miten niin haluttomuus nähdä? Kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi nähdä, vaan siitä, etten voi tehdä mitään päätöksiä epävarmojen anonyymien vihjailujen perusteella. Tällaiset asiat pitää sopia suoraan, ei palstan kautta. Myös rahatilanne vaikuttaa käytännössä. Ap
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aika vahva väite ihmiseltä, joka tuskin on ollut paikalla näkemässä, miten asiat oikeasti menivät. Jos olet kuullut vain toisen osapuolen version, se ei vielä ole koko totuus. Minä en ainakaan tunnista väitettä, että olisin kohdellut häntä törkeästi. ap
ilmeisesti lukemansa sisäistäminen ei onnistu.
- Anonyymi00021UUSI
Sattuma vaikutti useampaan käänteeseen, kun tätä kaikkea jälkeenpäin miettii.
- Anonyymi00026UUSI
Ja jälleen tätä anonyymiä vihjailua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425