Alatko jo tottua?
Vastaukset 31
- Anonyymi00001UUSI
Mihin?
- Anonyymi00002UUSI
Mihin mä sopeudun mä en totu
- Anonyymi00004UUSI
Lisään. En unohda Tn.
- Anonyymi00003UUSI
Trauman saatuaan ei totu.
- Anonyymi00005UUSI
Ai vanha ukon häirintään, vainoamiseen, salakuunteluun ja kiusaamiseen pitäs tottua?
- Anonyymi00007UUSI
Ei!
- Anonyymi00014UUSI
Sivusta. Mielensäpahoittajien maassa tällainen ylireagointi mahdollista naisilta, kun toinen synnyttää mielipahaa herkälle (väärin ymmärtäjien määrä kasvaa).
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta. Mielensäpahoittajien maassa tällainen ylireagointi mahdollista naisilta, kun toinen synnyttää mielipahaa herkälle (väärin ymmärtäjien määrä kasvaa).
Tuossa ed kommentoijan listauksessa ei ole paljoa väärän tulkinnan varaa mutta koitahan gubbe sinäkin puhua mustaa valkoiseksi. Vetoa vaikka "persuuteen" tai omaan persukseen. Sivusta Ta To
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuossa ed kommentoijan listauksessa ei ole paljoa väärän tulkinnan varaa mutta koitahan gubbe sinäkin puhua mustaa valkoiseksi. Vetoa vaikka "persuuteen" tai omaan persukseen. Sivusta Ta To
Kaikissa asioissa on kaksi puolta. Tuskin kumpikaan on tapahtuneeseen täysin syytön. Riitely on paljon helpompaa kuin sopiminen. Halu sopia naisilta harvemmin puuttuu, vaikka muuta väittäisivät.
Siksi tähän reakoin. Enkä kiellä ylireakoinnin mahdollisuutta, joka voi olla molemmilla tapana, silloin kun puurot ja vellit menee sekaisin? Peli voi olla toisilla todella likaista ja uhriutuvaakin.
- Anonyymi00006UUSI
Onhan tämä ollut poukkoilua. Viides kerta toden sanoo.
- Anonyymi00008UUSI
Mikä viides kerta?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä viides kerta?
Seuraava on viides yritys.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seuraava on viides yritys.
Sinä oot se seko vuokranantaja joka täällä kostaa sen kompostin tarkastajan kans.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinä oot se seko vuokranantaja joka täällä kostaa sen kompostin tarkastajan kans.
Jaa meillä gubbe menee samaan laariin tai kaikilla, voi siellä käydä hypistelemässä evvk. T
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En ole kenenkään vuokranantaja. En tunne palstan väkeä, jos täällä on oma sakkinsa. Omia mietteitäni kirjoitan.
- Anonyymi00010UUSI
EI tähän kotona olemisen paskaan totu vaikka samaa on jauhettu jo vuosia.
- Anonyymi00011UUSI
Ai vuosikymmeniä kestävään paisuhteeseen? Jep.
- Anonyymi00012UUSI
Joo on se hyvä.
- Anonyymi00015UUSI
Pitää palautua parilla kissavideolla you tuubissa välillä ja muistuttaa itseään sinä et ole tämä ihminen oikeasti
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pitää palautua parilla kissavideolla you tuubissa välillä ja muistuttaa itseään sinä et ole tämä ihminen oikeasti
Miksi tulee mieleen että hän puhui kissavideoista lähiaikoina.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi tulee mieleen että hän puhui kissavideoista lähiaikoina.
ohhh boy
- Anonyymi00013UUSI
On kokemus tällaisista sekopäistä. Onneks ei enää. :D
- Anonyymi00019UUSI
Bozo's release the kraken. Too bad
- Anonyymi00020UUSI
Tämä osuu nyt niin hyvin, että pakko vastata. Joo ja sen olen olettanut olevan sun tän hetkinen tavoite mutta en tiedä varmaksi. En kuitenkaan ole kyllästymässä. Suhteissa on vaiheita.
- Anonyymi00023UUSI
Ei ole mitään suhdetta
- Anonyymi00021UUSI
En vieläkään totu siihen, etten näe pitkään aikaan sitä miestä, josta tykkään, mutta joka ei ehkä tykkääkään enää.
- Anonyymi00025UUSI
Ei pidä tottua. Ei pidä antaa veden seisoa paikallaan. Vesi on tarkoitettu virtaamaan ja sekoittumaan ja antamaan elämälle happea. Ihminen on tarkoitettu virtaamaan ja muuttumaan elämän virrassa.
- Anonyymi00026UUSI
Aloituksessa puhutaan nyt nimenomaan muutoksesta, mutta pienemmässä mittakaavassa.
- Anonyymi00029UUSI
Onko se tarkoitus? Onko sinulla nyt hyvä olla?
- Anonyymi00030UUSI
Ei ollut enää vaihtoehtoja.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ollut enää vaihtoehtoja.
Kuin mikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425