Nainen olet sitten varattu tai sinkku eli miten suhteessa tai sinkkunainen viettelet hemmottelet miehen lemmen leikkiin kanssasi
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Sanomalla "no niin"
- Anonyymi00002UUSI
Ei minun tarvitse viekotella tai hemmotella. Olen luonnostaan toisen huomioon ottava.
-Ty - Anonyymi00003UUSI
Luulen että sulla on siitä jo jonkinmoinen päättely, tai jotain... ;)
- Anonyymi00004UUSI
En yhtään millään tavalla. En huoli miestä, jota tarvisi vietellä.
- Anonyymi00005UUSI
Ei minulta tämäkään aloitus
Laitan voileivät valmiiksi. ☺️🥪
- Anonyymi00006UUSI
Eli voi leivistä tietää jälkkäriksi on seksiä no ei huono
- Anonyymi00007UUSI
En osaa flirttailla, en iskeä, enkä vietellä.
Olen vain.
Vilma
Saanut rakkautta, saanut rakastaa.
Jotain on tapahtunut. Klik. - Anonyymi00008UUSI
Leikkaan munat irti ja paan pannulle
En osaa. En ole yhtään viettelijä olemukseltani. Kai se intensiivinen katse silmiin ja hymy on toiminut joskus, kun ei ole yksinkään tarvinut olla.
Nykyään se ei enää kyllä toimi.Nykyään se epäviehettävyys tulee varmastikin heteromiehen silmiin olemuksestani. En enää ole femiinikääreen sisällä ja maskin kautta itseni.
Olen itseni aidon itseni kautta ja se on varmasti liian miehekäs heteromiehen makuun. Riisunut pintani muistuttamaan sisintäni, siihen se homma tyssää.
En vaan ymmärrä miksi sitä ei mies pysty sanomaan. Onhan niitä naisellisuakin naisia varmasti vapaana, jos sellaisen haluaa. Minä en estä, en anna vauhtia, mutta ymmärrän.
- Anonyymi00009UUSI
Olisihan se ihmeellistä jos joku nainen yrittäisi, edes vähn.
- Anonyymi00010UUSI
En osaa vietellä tarkoituksellisesti. Sellainen näkyvä keimailu tai mikään silmien vinkkailu ei sovi minulle, mutta kyllähän sitä jokin olemuksessa muuttuu, jos miehen lähellä on sellainen olo, että haluaisi miehen vetävän itseään vasten ja suutelevan. En osaa selittää, mikä se jokin on, mikä muuttuu.
Aletheias- Anonyymi00011UUSI
Xena kertoi aikoinaan hyvän vinkin, sitten kun on päästy jo pidemmälle.
Nainen makoilee sängyllä polvet koukussa ja yhdessä, kurkkaa polviensa välistä miestä silmiin ja hymyilee arvoituksellisesti.
Voin sanoa että mulle ainakin toimisi.
(Niin, paitsi että mullehan toimii kaikki :)))
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44854
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 62443
- 40437
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420