Minusta on aika surullista, että tärkeistä ihmissuhdeasioista pitää puhua anonyymillä keskustelupalstalla eikä suoraan IRL tai edes yksityisesti.
Jos ihmisellä on jotain sanottavaa toiselle, olisi paljon reilumpaa sanoa se hänelle suoraan. Tällainen vihjailu ja asioiden vatvominen julkisella palstalla vain sotkee kaikkea lisää.
Itse olisin mieluummin keskustellut asiat kasvotusten kuin täällä.
Ihmetyttää
50
215
Vastaukset 50
- Anonyymi00001UUSI
Mun elämää jaetaan reaaliajassa julkisesti ja oon tottunu siihen koska sitä on kestäny vuosikaudetm tossa on esim mun säästötilin summa täsmällisesti
- Anonyymi00003UUSI
Mikä säästötili? 😅 siellä on about 2 euroo 🤣
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä säästötili? 😅 siellä on about 2 euroo 🤣
Mulla menee joka korttimaksusta 2,5e säästöpossuun mutta vielä toistaiseksi olen tarvinut ne ennen seuraava palkkaa mutta viimeksi sinne jäi 0,5e
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla menee joka korttimaksusta 2,5e säästöpossuun mutta vielä toistaiseksi olen tarvinut ne ennen seuraava palkkaa mutta viimeksi sinne jäi 0,5e
🤣🙄😅😁
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
🤣🙄😅😁
Tai ehkä jäi käyttötilille kaksi kynppiä mutta jätin ne vaa sinne
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tai ehkä jäi käyttötilille kaksi kynppiä mutta jätin ne vaa sinne
Niin paljon 😱
- Anonyymi00002UUSI
Miksi et sitten tehnyt niin? 🤔
- Anonyymi00008UUSI
Olen yrittänyt kyllä mutta hän pitää puhelimen minulta kiinni ja huutaa täällä
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen yrittänyt kyllä mutta hän pitää puhelimen minulta kiinni ja huutaa täällä
Eikö sinulla herää sellainen tunne, että olet jo tehnyt kaikkesi ja että rajat on laitettava huudollekin poistumalla.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eikö sinulla herää sellainen tunne, että olet jo tehnyt kaikkesi ja että rajat on laitettava huudollekin poistumalla.
No joo niin se taitaa olla.
Ap
- Anonyymi00004UUSI
No miksi et sitten ole keskustellut tai keskustele? Ai nii, sinäkin odotat että toinen tekee sen.
- Anonyymi00009UUSI
Se on hänen vuoro. Tilanteessa jossa itse lähti ja jätti ja ghostasi
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa, mikähän vuoronumero mulle on jaettu 🤔
ohi - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jaa, mikähän vuoronumero mulle on jaettu 🤔
ohiEi ole sellaista kellekään ollut jaossa. Naurettavaa kuvitella että tää olis joku huoratalo
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samoin kävi minulle, että ystäväni lähti, jätti ja ghostasi minut...🥲
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Samoin kävi minulle, että ystäväni lähti, jätti ja ghostasi minut...🥲
Otan osaa. Ei tunnu kivalta se.
Ap - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Otan osaa. Ei tunnu kivalta se.
ApKiitos sinulle kuka oletkin! Paljon olen itkenyt, vaikka turhaa kai se on.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kiitos sinulle kuka oletkin! Paljon olen itkenyt, vaikka turhaa kai se on.
Niin olen minäkin
Ap
- Anonyymi00006UUSI
ÄLÄ TUU TÄNNE ROPLAA MUN RENTUKKAA
MITÄ EILISTÄ JUTTUA JANKUTTAA
MUN TAKAPIHA ON NYT COSTA-RICA - Anonyymi00010UUSI
Sitä voi miettiä sitä irl "vihjailua*myös ja eiköhän siinä silloin joku ole toiminut hyvin väärin, jos joku tänne joutuu tulla purkamaan tilannettaan.
Pitääkö sen loukatun mennä vielä kerjäämään vielä kaiken lisäksi. Mikä on loukkaajan vastuu, muu kuin tulla sanomaan missä hän saa sydäntään ja mieltään purkaa.- Anonyymi00012UUSI
Ei loukatun tarvitse mitään kerjätä, eikä kukaan kiellä purkamasta pahaa oloa. Mutta jos kyse on kahden ihmisen välisestä suhteesta ja toiselle vihjaillaan asioita anonyymillä palstalla, niin eihän niitä asioita sillä tavalla oikeasti selvitetä.
Jos olen loukannut, haluaisin kuulla suoraan mitä olen tehnyt ja saada mahdollisuuden vastata siihen. Minusta se kuuluu ihan molempien vastuuseen. Julkinen vihjailu ja arvuuttelu tekee tilanteesta vain pahemman.
T mustasusi - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei loukatun tarvitse mitään kerjätä, eikä kukaan kiellä purkamasta pahaa oloa. Mutta jos kyse on kahden ihmisen välisestä suhteesta ja toiselle vihjaillaan asioita anonyymillä palstalla, niin eihän niitä asioita sillä tavalla oikeasti selvitetä.
Jos olen loukannut, haluaisin kuulla suoraan mitä olen tehnyt ja saada mahdollisuuden vastata siihen. Minusta se kuuluu ihan molempien vastuuseen. Julkinen vihjailu ja arvuuttelu tekee tilanteesta vain pahemman.
T mustasusiMistå tiedät että juuri sinun tilanteesta vihjaillaan?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
T mustasusiSivusta; Väärä suunta mielestäni. Jos olet loukannut, sinun tulee hoitaa asia oma-aloitteisesti.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sivusta; Väärä suunta mielestäni. Jos olet loukannut, sinun tulee hoitaa asia oma-aloitteisesti.
No kerro mitä voin tehdä?
T ap - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistå tiedät että juuri sinun tilanteesta vihjaillaan?
Tuo trolli tee mitään muuta ku vihjailee ja johdattelee muita näissä draamoissaan. Tää selvittely on jatkunut täällä jo vuosia, ja aina löytyy vaan sitä mukamas-asiaa, jota ei kinä ollut. Tää typerä nettikirjoittelu on aiheuttanut koko ilmiön jota ei suostuta näkemään, kun niin kovasti selvitystä kaivataan ja aina vaan uusia kierroksia, ja miten nyt estolla on joku tuntematon joka tiedä edes osallisuudestaan kun juttu pyörii itsestään täällä yötä päivää.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
T apJos olet loukannut ja ymmärrät tehneesi niin, niin sittenhän yleensä pyydetään anteeksi. Oikeassa elämässä tietty.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuo trolli tee mitään muuta ku vihjailee ja johdattelee muita näissä draamoissaan. Tää selvittely on jatkunut täällä jo vuosia, ja aina löytyy vaan sitä mukamas-asiaa, jota ei kinä ollut. Tää typerä nettikirjoittelu on aiheuttanut koko ilmiön jota ei suostuta näkemään, kun niin kovasti selvitystä kaivataan ja aina vaan uusia kierroksia, ja miten nyt estolla on joku tuntematon joka tiedä edes osallisuudestaan kun juttu pyörii itsestään täällä yötä päivää.
Jos pidät minua trollina, se on sinun tulkintasi. Minulle tämä ei ole ollut mitään peliä tai palstadraamaa, vaan kyse on oikeasta ihmissuhteesta ja oikeista tunteista.
Juuri siksi olen koko ajan ihmetellyt, miksei asioista voida puhua suoraan niiden ihmisten kesken joita ne koskevat, vaan niitä pitää selvittää anonyymillä palstalla.
Ap - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos pidät minua trollina, se on sinun tulkintasi. Minulle tämä ei ole ollut mitään peliä tai palstadraamaa, vaan kyse on oikeasta ihmissuhteesta ja oikeista tunteista.
Juuri siksi olen koko ajan ihmetellyt, miksei asioista voida puhua suoraan niiden ihmisten kesken joita ne koskevat, vaan niitä pitää selvittää anonyymillä palstalla.
ApKuten aiemmin ketjussa todettu useampaan kertaan, sinähän sen itse voit valita. Oikean elämän keskustelut.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
ApSiksi, kun jos koet selvittämisen tarvetta ja etenkin jos tiedät loukanneesi, niin sinä hoidat sen asian, ei kukaan toinen tai kolmas.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
T apkas kummaa, kun jäljet johtaa sylttytehtaalle.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuten aiemmin ketjussa todettu useampaan kertaan, sinähän sen itse voit valita. Oikean elämän keskustelut.
En voi, kun ei ole mitään kanavaa auki. Ei ole soittoa eikä viestiä tullu ja täällä vihjaillaan että on jo eteenpäin elämässä mennyt. Aika nopeasti tulin vaihetuksi
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
En voi, kun ei ole mitään kanavaa auki. Ei ole soittoa eikä viestiä tullu ja täällä vihjaillaan että on jo eteenpäin elämässä mennyt. Aika nopeasti tulin vaihetuksi
No jos teillä ei ole oikeaa kanavaa, eli oikeaa yhteyttä ollutkaan, niin voit kai unohtaa.
Jos on, ja olet loukannut, sinun tulee ottaa yhteys. Ei hänen. Eikö niin? - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
No jos teillä ei ole oikeaa kanavaa, eli oikeaa yhteyttä ollutkaan, niin voit kai unohtaa.
Jos on, ja olet loukannut, sinun tulee ottaa yhteys. Ei hänen. Eikö niin?Hän loukkaa minua täällä ja kuvittelee, että minulla on täällä joku haaremi.
Ap - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hän loukkaa minua täällä ja kuvittelee, että minulla on täällä joku haaremi.
ApKäännät jostain syystä tilanteen pois oikeasta elämästä. Miksi? Jos tiedät loukanneesi, sinun tulisi pyytää anteeksi oikeassa elämässä. Eikö? Vastaa kysymykseen, jos uskallat.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos olet loukannut ja ymmärrät tehneesi niin, niin sittenhän yleensä pyydetään anteeksi. Oikeassa elämässä tietty.
Joo niin. Pitää lähteä sitten ajamaan 350km pyytämään anteeksi
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuten aiemmin ketjussa todettu useampaan kertaan, sinähän sen itse voit valita. Oikean elämän keskustelut.
Pallo ei ole minulla
Ap
- Anonyymi00024UUSI
Missä täällä semmoisia on puhuttu? Nähny vaan uppomunia jne..
- Anonyymi00025UUSI
Ei ole minulta sellaiset ollut koskaan
T mustasusi - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
T mustasusiMiksi et vain selvitä asioitasi oikeassa elämässä, pyydä anteeksi, jos on syytä? Miksi on niin vaikeaa?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
T mustasusiAi sinunko kanssa täällä vaan kirjoitellaan. En ees tunne sinua. Muuta tiedä kun oot se teiniin ihastunut muistaakseni.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ai sinunko kanssa täällä vaan kirjoitellaan. En ees tunne sinua. Muuta tiedä kun oot se teiniin ihastunut muistaakseni.
Minulla on kyllä ollut suhde aikuisen ihmisen kanssa tässä ihan viime aikoina
T mustasusi - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi et vain selvitä asioitasi oikeassa elämässä, pyydä anteeksi, jos on syytä? Miksi on niin vaikeaa?
En pysty kun ei hän halua olla yhteyksissä
Ap - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
ApEt ole edes yrittänyt!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
ApOletko varma vai käytätkö tekosyynä olla lähestymättä anteeksipyynnöin? Jos on joku kova kivi nainen ja teillä ei ole oikeaa yhteyttä, tai hän on selvästi ilmaissut, ettei halua kuulla sinusta (oikeassa elämässä sanonut), niin sitten parempi antaa olla.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletko varma vai käytätkö tekosyynä olla lähestymättä anteeksipyynnöin? Jos on joku kova kivi nainen ja teillä ei ole oikeaa yhteyttä, tai hän on selvästi ilmaissut, ettei halua kuulla sinusta (oikeassa elämässä sanonut), niin sitten parempi antaa olla.
Ei se ole tekosyy. Olen yrittänyt pyytää anteeksi ja selvittää asioita suoraan. Jos hän ei halua olla yhteydessä, kunnioitan sitä.
Minua ihmetyttää vain se, että jos yhteyttä ei haluta oikeassa elämässä, miksi samoja asioita kuitenkin käsitellään ja vihjaillaan täällä anonyymisti.
Ap - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei se ole tekosyy. Olen yrittänyt pyytää anteeksi ja selvittää asioita suoraan. Jos hän ei halua olla yhteydessä, kunnioitan sitä.
Minua ihmetyttää vain se, että jos yhteyttä ei haluta oikeassa elämässä, miksi samoja asioita kuitenkin käsitellään ja vihjaillaan täällä anonyymisti.
ApEn tiedä miksi joku tekisi niin? Sittenhän sinä olet tehnyt sen, mitä voi, jos olet lähestynyt oma-alotteisesti anteeksipyytäen. Selkeästi. Ehkä kannattaa jatkaa eteenpäin?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Et ole edes yrittänyt!
Olen yrittänyt soittaa joka ikinen päivä ja sähköpostia lähettänyt ja äidillesikin kirjoitin. Kukaan ei vastaa
Ap - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olen yrittänyt soittaa joka ikinen päivä ja sähköpostia lähettänyt ja äidillesikin kirjoitin. Kukaan ei vastaa
ApKuulostaa siltä, että hän ei halua olla yhteyksissä. Ehkä sinun kannattaa jatkaa elämääsi keskittyen muihin juttuihin.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että hän ei halua olla yhteyksissä. Ehkä sinun kannattaa jatkaa elämääsi keskittyen muihin juttuihin.
Niinhän minä olen tehnyt. Mutta hän ei usko sitä. Vaan kuvittelee että minulla on täällä muita naisia kasa kaupalla. Ja veetuilee minulle täällä.... Siksi tämän kirjoitin. Sovinnon takia.
Ap - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niinhän minä olen tehnyt. Mutta hän ei usko sitä. Vaan kuvittelee että minulla on täällä muita naisia kasa kaupalla. Ja veetuilee minulle täällä.... Siksi tämän kirjoitin. Sovinnon takia.
ApJatka omaa elämääsi. Ehkä kuvittelet kirjoitusten olevan sinulle… saatat löytää jonkun oikean elämän ihmisen jossa pätee oikeat teot ja sanat ja kohtaamiset. Eikä ole sekasotkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 99478
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397