Jos ex-ministeri hälyytti vahingossa apua ja sai naamansa ip-lehteen, niin persut ajelita dösällä hakemaan turvallisuusuhkaa.
Voi hyvä hyttyset suomalaisten hysteriaa.
Vilma
Vaalit on tulossa!
Persutkin halusivat julkisuutta
16
50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Landepersut eivät uskaltaneet poistua bussista Stadissa, överi hassua :)
Paljon melua tyhjästä. Minä ajoin itse henkilöautolla tutustumassa Itä-Helsinkiin ja minusta tuo Östersundom vaikutti kohtuullisen mukavalta seudulta.
- Anonyymi00003UUSI
scrg kirjoitti:
Paljon melua tyhjästä. Minä ajoin itse henkilöautolla tutustumassa Itä-Helsinkiin ja minusta tuo Östersundom vaikutti kohtuullisen mukavalta seudulta.
Uskalsitko nousta pois autosta?
Landepersuhan ei ilmeisesti uskalla jalkautua Stadissa ilman käsiasetta :) Anonyymi00003 kirjoitti:
Uskalsitko nousta pois autosta?
Landepersuhan ei ilmeisesti uskalla jalkautua Stadissa ilman käsiasetta :)En tällä kertaa. Mutta aiemmin olen siirtynyt jalan rautatieasemalta sekä Katajanokalle että Länsisatamaan.
- Anonyymi00005UUSI
Hirveää teeskentelyä.
Uskaltavatko ulkomaanmatkoille samaiset ihmiset?
Vilma
- Anonyymi00002UUSI
Sinäkin olet Vilma niin persaukinen, että harkitset Albaniaan muuttoa. Samoin muut täällä.
Silti vastustat loiseläinten kotiin lähettämistä.- Anonyymi00006UUSI
Nyt kyllä nyt tikuilla silmiin. 13:12
Ihan omistusasunnossa odotan putkiremppaa, mikä on itse maksettava ilman tukia. Jee. Ties mistä tulevat alihankkijoiden duunarit.
Vilma
Minä en luokittele ihmisiä loiseläimiksi. No. Mutta tosin.
Edustajathan elelevät meidän kustannuksella. - Anonyymi00011UUSI
Painu työtön kelapummi prsu vittuus.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Painu työtön kelapummi prsu vittuus.
19:01
Siis mitä? Ei minulla ole mitään yhteyttä Kelaan.
Vilma
Siisti suusi. Yritä käyttäytyä aikuismaisesti, jos olet aikuinen.
- Anonyymi00004UUSI
Ja demarit ulvoivat kuorossa, kun puolustusministeri käy Israelissa työasioissa, niin pitäisi käydä myös palestiinalaisia katsomassa ja ostamassa linkoon sieltä kiviä.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllähän Valtonen on ilmaissut tuoreekseltaan mielipiteensä.
Netanjahutski on Putukan ja Trumpikan lisäksi uhoaja.
Ehkei noilla kolmella enää pelistä, niin nousee nuppiin jotain mömmöä.
Vilma - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllähän Valtonen on ilmaissut tuoreekseltaan mielipiteensä.
Netanjahutski on Putukan ja Trumpikan lisäksi uhoaja.
Ehkei noilla kolmella enää pelistä, niin nousee nuppiin jotain mömmöä.
VilmaLisäys
Valtonenhan on ulkoministeri ja kok. - Anonyymi00012UUSI
Vittu oot pelle!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vittu oot pelle!
19:02
Mikä sua riivaa. Keitä teetä. Se voi rauhoittaa tai rauhoittavia, mitä epäilen sun käyttävän.
Vilma
- Anonyymi00009UUSI
Toisaalta. Kesäteatterikausi on päättynyt.
Mutta aliarvioivat seuraajia.
Äo? - Anonyymi00010UUSI
Normi vajakkipersuilua. Oli kuulemma salaa käyty vessassa paskalla...
Tajuaako ne itsekään kuulostavansa huumehörhöiltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541084Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171049- 82861
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80769Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206640- 59631
- 105627
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet201610- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html263495Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 5408
- 30407
- 47400
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9144390- 29358