Olen mielestäni epäonnistunut ja huono koska en ole löytänyt kumppania. En ole kenenkään valinta.
Vastaukset 20
Ehkä olet niin helmi ettei kukaan ole vielä älynnyt sinua. Ei sinkkuus tarkouta, että olis millään muotoa huono ihminen tai kumppani.
Pariutuminen vaatii ennenkaikkea päätöksiä ja yksi päätös johtaa toiseen mitä ne ikinä onkaan.Mä en esimerkiksi usko teoriaan parhaat menee ekana. Äänekkäimmät, rohkeimmat ja tyrkyimmät pariutuu ekoina.
- Anonyymi00003UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä en esimerkiksi usko teoriaan parhaat menee ekana. Äänekkäimmät, rohkeimmat ja tyrkyimmät pariutuu ekoina.
Niin se on. Ujona ja hiljaisena on saanu aina katsella vierestä muiden pariutumisia.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin se on. Ujona ja hiljaisena on saanu aina katsella vierestä muiden pariutumisia.
Ujona ja hiljaisena saattaisit myös olla se jota jallitetaan ja satutetaan, koska jostain syystä ihmiset vaan luulee, että ujoja ja hiljaisia voi kohdella miten huvittaa.
Oletko ajatellut asiaa niin päin, ettei kaikki välttämättä edes ansaitse sinua? En minäkään aikoinaan osannut niin ajatella. Ujona ja hiljaisena pinnistelin rohkeuteni pintaan ja tutustuin ihmisiin, vaikken oikein edes tiennyt miten pitäisi edetä.
No sitten vaan juttelin mitä ulis sain suustani. Pikkuhiljaa elämä ja työ opetti mut puhumaan, vielä vähän elämää eteenpäin elettyäni opin kantapääni kautta miten ihmiset suhtautuu erilaiseen ihmiseen.
Joka ei ole suuna päänä esillä, kaikessa mukana ja sosiaaliset tilanteet uuvutti ja uuvuttaa edelleen. Ei tullut mentyä oikein mihinkään missä ihmisiin voisi tutustua enemmin.
Piti käyttää vähät tilaisuudet ja tarttua toimeen ja puhua, ottaa kontaktia. Senkin uhalla, että tule ne rukkaset kukkasten sijaan.
Näin jälkeenpäin mietin oliko kaikki se rähmällään rämpiminen vaivan arvoista edes, tuntui tulevan enemmän köniin kun kivaa kohtelua.
No nyt mä olen tämmöinen. Tuun juttuun kun haluan tulla ja paskat nakkaan, kun en halua tulla. Kukaan ei enää pyörittele miten lystää.
Hankala.
Ihmiset ei tykkää jos olet hankala, koska silloin sua ei voi työntää mihinkään suuntaan ja syrjään helposti, toisin kun jos oot hiljainen ja ujo.- Anonyymi00016UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä en esimerkiksi usko teoriaan parhaat menee ekana. Äänekkäimmät, rohkeimmat ja tyrkyimmät pariutuu ekoina.
Tai ihan vaan tavikset... Oikeasti mitä enemmän poikkeaa massasta, vaikkakin hyvällä tavalla, sitä vaikeampaa on löytää samanhenkinen kumppani. Koska sellaisia ihmisiä on vaan yksinkertaisesti vähemmän.
- Anonyymi00001UUSI
Olet nykyaikainen. Nykyään deittaillaan eikä haluta palloa jalkaan. Kaverit some ja elämykset ovat tärkeämpiä. Ei tule sydänsuruja. Hyvin harva parisuhde on pidemmän päälle mitenkään erityisen onnellinen.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä siinä voi muuta ku hyväksyä vaan. Keksii jotain muuta tekemistä kuin sen sinkkuuden märehtimistä. Ehkä se joku päivä sitten kosahtaa omalle kohdalle.
- Anonyymi00004UUSI
Sinkkuus = Seksi.
Avioliitto = Eunukkus.- Anonyymi00006UUSI
On harha käsitys että sinkkuus on automaattisesti Seksi.. Ei se sitä ole varsinkaan keski-ikäisenä. Paljon vaan yksinäisiä koti-iltoja se on.
- Anonyymi00005UUSI
Ole tyytyväinen että olet sinkku siinä on erittäin paljon hyviä puolia.
- Anonyymi00007UUSI
Kaikessa on puolensa. Sekä parisuhteessa että sinkkuna olemisessa.
- Anonyymi00008UUSI
Tuskin olet todellakaan ainoa, joka ei ole löytänyt kumppania itselleen!
- Anonyymi00009UUSI
Keskityn muuttamaan elämääni. Jos oikea mies tulee vastaan niin tulee. En aio odotella tai jäädä paikoilleni etananvauhdilla suhteessa eteneviä vartomaan. Kiinnostus ehtii syttyä ja sammuakin, kun tarpeeksi kauan pykii.
- Anonyymi00010UUSI
Mikä on päämääränä siinä suhteessa?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä on päämääränä siinä suhteessa?
Ei mikään, koska en minä en todellakaan halua enää koskaan minkään ikäistä ihmistä elämääni! PAKIT TULEE SATAVARMASTI!!! Aika naurettavaa kaikkien niiden kamalien vuosien jälkeen enää luulla, että voisin olla missään tekemisissä hänen kanssaan, eikä minua kiinnosta yksikään mies niin, että haluaisin olle tekemisissä!
- Anonyymi00011UUSI
Ei sinkkuna oleminen nykyään mikään harvinainen poikkeustila. Yksin asuminen ja ilman samassa taloudessa asuvaa puolisoa eläminen on Suomessa lisääntynyt jo pitkään, ja varsinkin työikäisissä miehissä yksin eläminen on naisia yleisempää.
Eli jos olet sinkku, et todellakaan ole yksin siinä veneessä, vene alkaa olla jo melkoinen autolautta.
Parisuhde ei myöskään ole mikään ihmisarvon mittari. - Anonyymi00012UUSI
Jumituit minuun, vaikka en koskaan osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa sinua, kuten en muitakaan miehiä kohtaan! Päästä irti minusta ja ala etsiä nuorempien naisten ryhmästä uutta naista elämääsi!
- Anonyymi00014UUSI
Mietihän mistä johtuu jumiutuminen? Ei voi olettaa muuta tapahtuvan jos tälla tavalla kohtelet ihmistä.
- Anonyymi00015UUSI
Tulen kohta käymään siellä sinun luona ja sitten jutellaan asiat selviksi. Näin tämä ei saa olla.
- Anonyymi00017UUSI
Lopeta etsiminen ja siirrä ajatukset muihin asioihin.Niin minäkin olen tehnyt aikaa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541084Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171049- 82861
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80769Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206640- 59631
- 105627
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet201610- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html263495Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 5408
- 30407
- 47400
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9144390- 29358