Saas nähdä duetto Kari Tapio ja Anne Mattila Karin uudella cd:llä syksyllä???
Huhuja ...... Seurataan.....
KARI TAPIO JA ANNE MATTILA
12
1012
Vastaukset
- rita
Kuulostaa lupaavalta.
Toivottavasti toi on Aprillipila, vaikei nyt olekkaan Aprillipäivä.
- ihminen
Jos sulla ei oikeesti ole mitään sanottavaa niin voisitko kerrankin jättää kommentit väliin?
ihminen kirjoitti:
Jos sulla ei oikeesti ole mitään sanottavaa niin voisitko kerrankin jättää kommentit väliin?
Kyllä mulla olis paljonkin sanottavaa tosta duettoparista, mutta en viitsi sanoo, kun täälä on niin herkkänahkaista porukkaa.
- voi voi
Justiinax kirjoitti:
Kyllä mulla olis paljonkin sanottavaa tosta duettoparista, mutta en viitsi sanoo, kun täälä on niin herkkänahkaista porukkaa.
Kyllä sä Justiina olet tosiaan yksi aprillipila ja jos joku on herkkänahkainen niin sinä itse.
Ja pieni pyyntö jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa niin jätä tosiaan kommentoimatta koska sun kommenttis on TOSI TYPERIÄ.
Kuuntele sä vaan sitä Kansan määkimistä. voi voi kirjoitti:
Kyllä sä Justiina olet tosiaan yksi aprillipila ja jos joku on herkkänahkainen niin sinä itse.
Ja pieni pyyntö jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa niin jätä tosiaan kommentoimatta koska sun kommenttis on TOSI TYPERIÄ.
Kuuntele sä vaan sitä Kansan määkimistä.Eli jos ei ole valmis ylenmäärin hehkuttamaan Kari Tapiota ja/tai Anne Mattilaa ja heidän mahdollista duettoaan , joutuu pitämään turpansa kiinni... näinhän se mielipiteenvapaus Suomessa menee. Kaikki erimieltä olevat pyritään hiljentmään.
- !!!
anne ja kari tapio eivät tee duettoa.anne tekee dueton reijo taipaleen kanssa.
- oikein
Taipaleen kanssa se tehdään?
- tämä
oikein kirjoitti:
Taipaleen kanssa se tehdään?
on totta meni yksi Taipale fani evakkoon... Ei helv. Yök pelkkä ajatuskin, mikähän olis Reiskalle seuraaja, en missään tapauksessa fanita Mattiloiden kanssa duetoijaa.
- minna
tämä kirjoitti:
on totta meni yksi Taipale fani evakkoon... Ei helv. Yök pelkkä ajatuskin, mikähän olis Reiskalle seuraaja, en missään tapauksessa fanita Mattiloiden kanssa duetoijaa.
Pienestäpä se sun Reijofanius on kiinni.Molemmat vaan tekee omaa uraansa ei kai se nyt mikään ihme"seuraaja"tartte olla jos tekee dueton jonkun kanssa,voi herranjestas tuota ajatuksenjuoksua...
- Taipale
minna kirjoitti:
Pienestäpä se sun Reijofanius on kiinni.Molemmat vaan tekee omaa uraansa ei kai se nyt mikään ihme"seuraaja"tartte olla jos tekee dueton jonkun kanssa,voi herranjestas tuota ajatuksenjuoksua...
YÖK ole vaan Mattila, mä alan kirkuu jo nyt pelkästä ajatuksesta..EIIIIIIIII.Olkoonkin mustavalkoinen maailmani. Vaikka viisimiljoonaa Suomalaista olisi erimieltä, mielestäni Mattilat on YYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKKKKKKKK...ja piste.
- levy on
Taipale kirjoitti:
YÖK ole vaan Mattila, mä alan kirkuu jo nyt pelkästä ajatuksesta..EIIIIIIIII.Olkoonkin mustavalkoinen maailmani. Vaikka viisimiljoonaa Suomalaista olisi erimieltä, mielestäni Mattilat on YYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKKKKKKKK...ja piste.
jo varmaankin äänitetty Taipaleen kanssa. Ja onkin......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604966Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582109- 2052052
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131324Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181028- 89946
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66867
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839