Nainen kuinka monta teet kerralla

Jos miehesi sanois tekisitkö huomenna pullapitkoa niin montako pitkoa teet kerrällä kun aloitat ja teetkö kenties pakkaseen eli pakastimeen muutaman mistä hyvä ottaa kunnes teet uuden satsin tai jotain muuta kahvi kastamiseksi ja teetkö pullan rusinoilla vai iman rusinoita
29129
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

15 litran taikina

Äänestä
  • Tuo ei sano minulle mitään vaan kuinka monta pitkoa tuosta tulis

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuo ei sano minulle mitään vaan kuinka monta pitkoa tuosta tulis

n. 120 pitkoa

1Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

n. 120 pitkoa

Ei kai siitä ihan noin paljoo tule kaimma mutta hyvä niitä on tehdä heti useampi ettei heti lopu

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei kai siitä ihan noin paljoo tule kaimma mutta hyvä niitä on tehdä heti useampi ettei heti lopu

tuleepas!!

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

tuleepas!!

No uskotaan en tinkaamaan rupea

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuo ei sano minulle mitään vaan kuinka monta pitkoa tuosta tulis

Pyrkisin tekemään viikon tarpeen mukaisesti, 5-10 pitkoa? Mieluiten rusinoilla, kun rusinat on vatsalle terveellisiä. Kerran viikossa voisi sopia leipomispäivän, jolloin leivotaan viikon tarpeet ja muina päivinä sitten muuta tarpeen mukaan. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehtyä. Jolloin yhteinen aika olisi maksimaalista.

Äänestä

En tee pullia. Kakut on parempia.

Äänestä
  • sä mitää osaa

Äänestä

• On nekin hyviä mut nyt pyydettiin tekeen pullapitkoo ja hyvii sellaisia

Äänestä

Perunajauhoista ja ruisjauhoista tulee hyvät pullat.
Mieheltä

Äänestä
  • Ei tule 😂

Äänestä

No helvatti. Yrittäävät sensuroida komentoja! Pitkoja akka leipomaan ja äkkiä sittenkin.🤛

Äänestä

Mielestäni miehen kuuluu osata leipoa ei siitä taidosta ole haittaa yhtään ja se on kivaa kun ei heti yritä olla huippu leipuri tosin itse syön omat leipomukset muille se on vapaaehtoista haluaako koskea räpellyksiini.
Terveisin mies: 52 vuotta

Äänestä

Palstalla ollaan taas ihan 50-luvulla. Nyt on vuosi 2026. Jo 70-80-luvulla miehet leipoivat itse. Koskaan aiemminkaan eivät miehet rasittaneet vaimojaan leipomis ym pyynnöillään. Naiset leipoivat, kun leipoivat, jos leipoivat.

- Sheena

Äänestä
  • Koskaan aiemmin ei tarvinnut pyytää leipomaan.

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Koskaan aiemmin ei tarvinnut pyytää leipomaan.

sivusta
    perustele. Meillä ei missään leivottu pullaa säännöllisesti, vaan kuten tuossa edellä sanottiin, leivottiin jos leivottiin, todella harvoin omalle perheelle, piti olla erikoistilaisuus kuten syntymäpäivät ja vieraita.

Äänestä

Jos toivotaan, toivotaan pitkäaikainen, teen yhden pikkuruisen, loput korvatillikoita.
Vilma

Äänestä

En koskaan leivo.

Äänestä

Hän, joka sitä pullaa syö, saa luvan myös leipoa sitä.

Äänestä

Huomenna on kauppapäivä, eli kyllä mä pitkon voin miehelle tuoda, jos se sellaisen halua. Herra kertoo itse rusinoilla vain ilman ja millaista laatua ostetaan. Jos ei kerro, niin hakekoon ite mieleisensä.

Äänestä

Voin hakea kaupan pullapisteestä yhden pitkon, jos on ihan pakko. En leivo.
Olen huono jauhopeukalo, enkä halua rääkätä ketään omilla leipomuksillani.

Äänestä

Mies ostaa itse kaupasta pakastepullia ja paistaa niitä itselleen lohturuuaksi, pitäisi huolestua mutta en enää jaksa. Hänelle tuli jo diabetes, kuten "ennustin", mutta pullaa kuluu.

Äänestä

"kahvi kastamiseksi"
Missä päin Suomea edelleen puhutaan kuin satavuotta sitten?

1Äänestä

Kuinka paljon on veren sokeriarvosi? Paastosokeri ja pitkäsokeri. Ei kannata syödä pullaa eikä makeita kuin kohtuullisesti yhtenä päivänä viikossa. Kohtuullisuus on pulla tai pari, eikä mättöannoksia ruuassakaan.

Äänestä
  • Pidäppä huoli omasta terveydestäsi.

Äänestä

En leivo. Jos tekee mieli pullaa niin haen kaupasta ja syön hyvällä omallatunnolla vaikka olenkin ylipainoinen nainen.
Jaksaa sitten tätä pashaa elämää taas paremmin.

Äänestä

Kyllä mä tekisin miehelle pullaa jos sitä haluaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos miehesi sanois tekisitkö huomenna pullapitkoa niin montako pitkoa teet kerrällä kun aloitat ja teetkö kenties pakkaseen eli pakastimeen muutaman mistä hyvä ottaa kunnes teet uuden satsin tai jotain muuta kahvi kastamiseksi ja teetkö pullan rusinoilla vai iman rusinoita

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu