30seconds to mars, suosittelen!

onnu

Hei suomen kansalaiset!
Tahdon esitelle suuremalle osalle kenties tuntemattoman amerikkalaisen spacerokki bändin kuin 30second to marssin.
Ensimäinen levy (kantaen bändin nimeä) ilmestyi vuonna 2002 ja suosittelen koko sydämestäni tätä kaikille jotka nyt etsivät jotain uutta ja koskettavaa musiikkia. Joka ikinen biisi on mahdotonta tykitystä, ollen niitä harvoja albumeja missä joka ikinen biisi on hyvä!
Nyt toisen levyn, (ILMESTYY 30 ELOKUUTA) kynnyksellä olen ottanut asiakseni jakaa tätä rakkautta ympäri suomea. koska piru vie suomi on sen arvoinen!
Joten havahtukaa arjesta, ottakaa tulevan syksyn pimeyteen pala valoa, 30seconds to mars sen tarjoaa. se pelastaa minun huonot päiväni joka kerta.

ja jos tämä puhe ei vielä tehoa, niin on teinityttösille vielä ässä hihassa..bändin keulassa komeilee my so called lifen, unelmien sielun messu, aleksanteri ym sinisiä silmiään sielukkaasti räpsytellyt jared leto. joka on varmaan näytteliämaailman uskottavin rokkari.

tämä bändi on ansainnut hetken teidän ajastanne, tutustukaa ihmeessä :)

ja kaikki ne jotka ei sitten tykkää ja tulee narisee tänne, nii miua ei kiinnosta..pitäkää mielipiteenne ominanne :)

www.30secondstomars.com

8

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velcroh

Olen kuullut bändiltä pari biisiä. Hyvältä kuulostaa!

• nnn

..eka levy ollut tossa hyllyssä jo pidemmänkin aikaa. hyvinhän tuo toimii, kakkoslevy ehkä vielä paremmin. sekin on tossa koneella ollut jo joitakin viikkoja, kun ei malta odottaa kauppoihin tulevia (hyi minua). ja hei, vaikka se oliskin täyttä sontaa niin onhan siinä namupala-jared :)

• Space_cowgirl

Siis todellakin olin muuten juuri tulossa tänne aikeissa promota tätä bändiä! Ihanaa että on sielunsiskoja :D Tai veljiä. Kuin vaan.

Se täytyy kyllä sanoa myöskin tuosta bändin musiikista että ensimmäisellä kerralla kun kuulin ensimmäisen levyn Edge of the earthin niin huh. Se oli menoa. Se on niin jotenkin... Mä en ikinä normaalisti tykkää mistään biiseistä ekalla kunntelukerralla, varsinkin jos ne on Englanniks, mutta tuo oli kyllä niin gaah :D

Ja Jared on kyllä iha pirun hyvännäkönen.

• höppänä
        Space_cowgirl kirjoitti:

Siis todellakin olin muuten juuri tulossa tänne aikeissa promota tätä bändiä! Ihanaa että on sielunsiskoja :D Tai veljiä. Kuin vaan.

Se täytyy kyllä sanoa myöskin tuosta bändin musiikista että ensimmäisellä kerralla kun kuulin ensimmäisen levyn Edge of the earthin niin huh. Se oli menoa. Se on niin jotenkin... Mä en ikinä normaalisti tykkää mistään biiseistä ekalla kunntelukerralla, varsinkin jos ne on Englanniks, mutta tuo oli kyllä niin gaah :D

Ja Jared on kyllä iha pirun hyvännäkönen.

Mustakin 30 seconds to mars on hyvä bändi. Kuulin biisin attack ja se oli tosi hyvä. Ihmettelin kun kuulin että Jared Leto laulaa siinä. Yleensä näyttelijät ei osaa laulaa mut Jaredil on tosi hyvä ääni!

• oli
        höppänä kirjoitti:

Mustakin 30 seconds to mars on hyvä bändi. Kuulin biisin attack ja se oli tosi hyvä. Ihmettelin kun kuulin että Jared Leto laulaa siinä. Yleensä näyttelijät ei osaa laulaa mut Jaredil on tosi hyvä ääni!

joku planet horse. oletteko kuulleet? kenen oli?

• venus

Aivan Mahtava bändi! Ihanaa musaa! Oon täysin myyty! :D
      Jared Leto -fani oon ollu jo kauan, mutta sen upee lauluääni oli mulle uutta, siis kun hokasin että sillä on bändikin ;D
      30 Seconds To Mars:sta ei voi sanoo muuta ku WWWAU!
      Ne muuten esiinty eilen Late Night with Conan O'Brien -ohjelmassa! Olin ihan sulaa vahaa sekä visuaalisesti että auditiivisesti ;)

• onnu

muistakaa myös että uus levy on nyt ilmestynny. sitä vaan ruinaamaan paikkakuntanne levykauppoihin että tilaavat :)
        bändin sivuilta näkee attack videoo ja voi kuunnella kolmee uutta biisiä.
        ja jaredleto.orgista voi ladata live esiintymisiä viimeisen kahden viikon aikana kun pojat on esiintynny ties missäkin tvohjelmissa :)

jep minekin rakastuin kolmisen vuotta siihen capricorniin ja ootin vesikielellä esikoislevyjä ja sieltä pamahti sellainen paketti joka vei sydämen täysin. harvoin kukaan tekee levyn missä on joka ikinen kappale hyvä. ja vielä toiseen kertaan, koska uusin levykin on juuri sellainen.
        rakkautta rakkautta vain :)

• 321stel

Olin juuri tulossa promoamaan bändiä taas. Kiva nähdä muitakin samanmielisiä! Ostin tuon toisen levyn juuri, oli loppu parista paikasta kun kyselin joten sitä joutui odottelemaan hetken aikaa. Mutta oli kyllä ehdottomasti odotuksen arvoinen. Eka levy on hiukan rajumpaa, mutta toisessa näkyy jo kasvu lyriikoiden ja musiikin kautta -mikä on normaalia. Aivan mahtavaa musaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3283
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2965
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2232
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1665
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1594
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      10
      1538
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1428
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1368
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1335
    Aihe