Hei suomen kansalaiset!
Tahdon esitelle suuremalle osalle kenties tuntemattoman amerikkalaisen spacerokki bändin kuin 30second to marssin.
Ensimäinen levy (kantaen bändin nimeä) ilmestyi vuonna 2002 ja suosittelen koko sydämestäni tätä kaikille jotka nyt etsivät jotain uutta ja koskettavaa musiikkia. Joka ikinen biisi on mahdotonta tykitystä, ollen niitä harvoja albumeja missä joka ikinen biisi on hyvä!
Nyt toisen levyn, (ILMESTYY 30 ELOKUUTA) kynnyksellä olen ottanut asiakseni jakaa tätä rakkautta ympäri suomea. koska piru vie suomi on sen arvoinen!
Joten havahtukaa arjesta, ottakaa tulevan syksyn pimeyteen pala valoa, 30seconds to mars sen tarjoaa. se pelastaa minun huonot päiväni joka kerta.
ja jos tämä puhe ei vielä tehoa, niin on teinityttösille vielä ässä hihassa..bändin keulassa komeilee my so called lifen, unelmien sielun messu, aleksanteri ym sinisiä silmiään sielukkaasti räpsytellyt jared leto. joka on varmaan näytteliämaailman uskottavin rokkari.
tämä bändi on ansainnut hetken teidän ajastanne, tutustukaa ihmeessä :)
ja kaikki ne jotka ei sitten tykkää ja tulee narisee tänne, nii miua ei kiinnosta..pitäkää mielipiteenne ominanne :)
www.30secondstomars.com
30seconds to mars, suosittelen!
8
741
Vastaukset
- Velcroh
Olen kuullut bändiltä pari biisiä. Hyvältä kuulostaa!
- nnn
..eka levy ollut tossa hyllyssä jo pidemmänkin aikaa. hyvinhän tuo toimii, kakkoslevy ehkä vielä paremmin. sekin on tossa koneella ollut jo joitakin viikkoja, kun ei malta odottaa kauppoihin tulevia (hyi minua). ja hei, vaikka se oliskin täyttä sontaa niin onhan siinä namupala-jared :)
- Space_cowgirl
Siis todellakin olin muuten juuri tulossa tänne aikeissa promota tätä bändiä! Ihanaa että on sielunsiskoja :D Tai veljiä. Kuin vaan.
Se täytyy kyllä sanoa myöskin tuosta bändin musiikista että ensimmäisellä kerralla kun kuulin ensimmäisen levyn Edge of the earthin niin huh. Se oli menoa. Se on niin jotenkin... Mä en ikinä normaalisti tykkää mistään biiseistä ekalla kunntelukerralla, varsinkin jos ne on Englanniks, mutta tuo oli kyllä niin gaah :D
Ja Jared on kyllä iha pirun hyvännäkönen. - höppänä
Space_cowgirl kirjoitti:
Siis todellakin olin muuten juuri tulossa tänne aikeissa promota tätä bändiä! Ihanaa että on sielunsiskoja :D Tai veljiä. Kuin vaan.
Se täytyy kyllä sanoa myöskin tuosta bändin musiikista että ensimmäisellä kerralla kun kuulin ensimmäisen levyn Edge of the earthin niin huh. Se oli menoa. Se on niin jotenkin... Mä en ikinä normaalisti tykkää mistään biiseistä ekalla kunntelukerralla, varsinkin jos ne on Englanniks, mutta tuo oli kyllä niin gaah :D
Ja Jared on kyllä iha pirun hyvännäkönen.Mustakin 30 seconds to mars on hyvä bändi. Kuulin biisin attack ja se oli tosi hyvä. Ihmettelin kun kuulin että Jared Leto laulaa siinä. Yleensä näyttelijät ei osaa laulaa mut Jaredil on tosi hyvä ääni!
- oli
höppänä kirjoitti:
Mustakin 30 seconds to mars on hyvä bändi. Kuulin biisin attack ja se oli tosi hyvä. Ihmettelin kun kuulin että Jared Leto laulaa siinä. Yleensä näyttelijät ei osaa laulaa mut Jaredil on tosi hyvä ääni!
joku planet horse. oletteko kuulleet? kenen oli?
- venus
Aivan Mahtava bändi! Ihanaa musaa! Oon täysin myyty! :D
Jared Leto -fani oon ollu jo kauan, mutta sen upee lauluääni oli mulle uutta, siis kun hokasin että sillä on bändikin ;D
30 Seconds To Mars:sta ei voi sanoo muuta ku WWWAU!
Ne muuten esiinty eilen Late Night with Conan O'Brien -ohjelmassa! Olin ihan sulaa vahaa sekä visuaalisesti että auditiivisesti ;)- onnu
muistakaa myös että uus levy on nyt ilmestynny. sitä vaan ruinaamaan paikkakuntanne levykauppoihin että tilaavat :)
bändin sivuilta näkee attack videoo ja voi kuunnella kolmee uutta biisiä.
ja jaredleto.orgista voi ladata live esiintymisiä viimeisen kahden viikon aikana kun pojat on esiintynny ties missäkin tvohjelmissa :)
jep minekin rakastuin kolmisen vuotta siihen capricorniin ja ootin vesikielellä esikoislevyjä ja sieltä pamahti sellainen paketti joka vei sydämen täysin. harvoin kukaan tekee levyn missä on joka ikinen kappale hyvä. ja vielä toiseen kertaan, koska uusin levykin on juuri sellainen.
rakkautta rakkautta vain :)
- 321stel
Olin juuri tulossa promoamaan bändiä taas. Kiva nähdä muitakin samanmielisiä! Ostin tuon toisen levyn juuri, oli loppu parista paikasta kun kyselin joten sitä joutui odottelemaan hetken aikaa. Mutta oli kyllä ehdottomasti odotuksen arvoinen. Eka levy on hiukan rajumpaa, mutta toisessa näkyy jo kasvu lyriikoiden ja musiikin kautta -mikä on normaalia. Aivan mahtavaa musaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042