Raamatussa puhutaan ainoastaan ja vain siitä, kuinka Jumala on ilmoittanut itsensä Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.
Raamatussa puhutaan toisin sanoen JUMALAN ILMOITUKSESTA, joka on yhtä kuin Jeesus Kristus.
Mitä tekee puolestaan Usko Toivonen?
Usko Toivonen puhuu umpirakastuneena itse keksimästään ja epäraamatullisesta RAAMATUN ilmoituksesta.
Usko Toivonen on luonut itselleen ihkaoman epäjumalan, jota hän palvoo ja ihastelee ilmeisesti tajuamatta tätä.
Hassuinta tässä on, että Usko kaiketi kuvittelee olevansa "raamatullinen", vaikka hän on tällä omalla keksinnöllään nimenomaan astunut Raamatun ULKOPUOLELLE – keksinyt jotain, jota RAAMATUSSA EI OLE.
Hän kuvittelee omaa epäraamatullisuuttaan raamatullisuudeksi ja tulee samalla tehneeksi itsestään oman jumalansa ryhdyttyään käyttämään Raamattua keppihevosenaan. Eikä ainoastaan Raamattia vaan Jumalaa: hän on itse keksimällään käsitteellä syrjäyttänyt käsitteen, joka LÖYTYY Raamatusta: JUMALAN ilmoituksen omassa Pojassaan.
Koska tällä palstalla on nähty Uskon kirjoittavan JUMALAN ilmoituksesta? Ei koskaan. Sen sijaan on MAHDOTONTA lukea Usko Toivosen kuolettavia jorinoita ilman, etteikö hän VÄHINTÄÄN KERRAN TAI KAHDESTI käytä rakastamaansa epäjumalaa "Raamatun ilmoitus" ja vetoa siihen. Ja tuon käsitteen myötä itseensä.
Kyseessä on saatanallisen nerokas retorinen kikka.
Usko Toivosen kirjoitukset tällä palstalla ovat riittejä, joissa hän palvoo itseään ja omaa epäraamatullista keksintöään.
Raamatussa puhutaan toisin sanoen JUMALAN ILMOITUKSESTA, joka on yhtä kuin Jeesus Kristus.
Mitä tekee puolestaan Usko Toivonen?
Usko Toivonen puhuu umpirakastuneena itse keksimästään ja epäraamatullisesta RAAMATUN ilmoituksesta.
Usko Toivonen on luonut itselleen ihkaoman epäjumalan, jota hän palvoo ja ihastelee ilmeisesti tajuamatta tätä.
Hassuinta tässä on, että Usko kaiketi kuvittelee olevansa "raamatullinen", vaikka hän on tällä omalla keksinnöllään nimenomaan astunut Raamatun ULKOPUOLELLE – keksinyt jotain, jota RAAMATUSSA EI OLE.
Hän kuvittelee omaa epäraamatullisuuttaan raamatullisuudeksi ja tulee samalla tehneeksi itsestään oman jumalansa ryhdyttyään käyttämään Raamattua keppihevosenaan. Eikä ainoastaan Raamattia vaan Jumalaa: hän on itse keksimällään käsitteellä syrjäyttänyt käsitteen, joka LÖYTYY Raamatusta: JUMALAN ilmoituksen omassa Pojassaan.
Koska tällä palstalla on nähty Uskon kirjoittavan JUMALAN ilmoituksesta? Ei koskaan. Sen sijaan on MAHDOTONTA lukea Usko Toivosen kuolettavia jorinoita ilman, etteikö hän VÄHINTÄÄN KERRAN TAI KAHDESTI käytä rakastamaansa epäjumalaa "Raamatun ilmoitus" ja vetoa siihen. Ja tuon käsitteen myötä itseensä.
Kyseessä on saatanallisen nerokas retorinen kikka.
Usko Toivosen kirjoitukset tällä palstalla ovat riittejä, joissa hän palvoo itseään ja omaa epäraamatullista keksintöään.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Raamatussa ei maita Usko Toivosta, ei lestoja, ei helareita joten heitä ei voi vetää Raamattuun mukaan.
Jos herjata haluaa, niin pitää herjata sitä mikä on Raamatussa. Vaikka Paavalia.
Mikä tietenkin myös riskaapelia touhua taivaspaikan suhteen ja sitäkin kannattaa muutamaan kertaan harkita ennen kuin toimeen ryhtyy.
Yksi Usko Toivosen patologisen kierouden seurausilmiöistä on se, että AINA kun hänelle julistaa sovituksen sanaa, joka kuuluu:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan",
hän julistaa TÄMÄN SOVITUKSEN SANAN NÄIN ILMAISTUNA ELI TISMALLEEN NIIN KUIN SE ON KIRJOITETTU,
"omaksi opiksi".
Usko Toivoselle sovituksen sana, jonka ylösnnoussut Herra Jeesus antoi Paavalille julistettavaksi,
on "oman opin" julistamista.
Kuinka tämä on mahdollista?
No juuri siten, että on ensiksi tajunnut ottaa käyttöönsä taikasauvan nimeltä "RAAMATUN ilmoitus", jolla voi operoida mielensä mukaan, vaikkapa mitätöidä Raamatusta tosiasiassa löytyvän JUMALAN ilmoituksen, joka on yhtä kuin Jeesus Kristus, jonka kutsumus huipentui ristillä, jonka TARKOITUKSEN ja LOPPUTULEMAN ilmaisee yllä mainittu sovituksen sana.
Usko Toivonen toisin sanoen etäännyttää itsensä siitä, mitä Raamatussa todellisuudessa lukee JUMALAN ilmoituksesta elli Jeesuksesta Kristuksesta, ja antaa itse keksimällään RAAMATULLE VIERAALLA sanaparilla itselleen luvan leipoa Raamatusta itselleen mieluisan opin ja julistaa Raamatun tiiveimmän ja olennaisimman jakeen 2 Kor. 5:19 mitättömäksi.
Tosiasiassa Usko Toivonen sysää Jumalan ja Hänen ilmoituksensa Pojassaan sivuun, asettuu itse Jumalan paikalle ja alkaa lässyttää ja jaaritella "RAAMATUN ilmoituksesta", sanaparista, jonka hän on itse poiminut tyhjästä.
Ja koska Usko on humaltunut tästä itse kehittelemästään epäjumalasta, joka palkitsee hänet automaattiisesti, koska hän itse saa päättää, mitä "Raamatun ilmoitus" on, Usko ei tule koskaan luopumaan tästä ikuisestä kehä(päätelmä)stään, joka perustuu siihen, että hän on kruunannut itsensä Jumalan paikalle, ja joka aina ja ikuisesti kruunaa hänet yhä uudestaan jumalaksi, kun hän alkaa näpytellä näppistään.
Raamatussa ei tosiaan mainita mitään Usko Toivosesta. Se silkkaa mielikuvituksen tuotetta jos niin kuvittelee että Raamattu herjaa jotain yhtä henkilöä tai edes jotain seurakuntaa. Harhaoppia sellainen länkytys on.
Vaikka Paavalin herjaaminen ei ole sen uskottavampaa, niin siinä kuitenkin on kohde Raamatussa ja voi käyttää Raamatun sanaa siihen-siis sitä johon ei usko- että näin tässä murhamies valehtelee.
Siihen uskoon kannattaa siirtyä niin edes vähän on uskottavuutta harhaopissa.
Sun jutut hhuitelee ihan omissa sfääreissään. Sä olet vähän omituinen.
Matt.26:56 Mutta tämä on kaikki tapahtuneet, että prophetain kirjoitukset täytettäisiin. Silloin kaikki opetuslapset jättivät hänen ja pakenivat. Biblia (1776)