Mikä on teidän mielestä W.A.S.Pin paras levy?
Täytyy tunnustaa että itse olen vasta törmännyt kyseiseen pändiin joten itselläni ei ole hajuakaan..
W.A.S.P
9
719
Vastaukset
- wasp 85
mun mielestä viisi parasta wasp levyä järjestyksessä ovat 1. dying for the world (2002) 2. Wasp (1984)
3. Crimson idol (1992) 4. The last command (1985) 5.unholy terror (2001).. jos sä ostat bändiltä levyn niin osta joko dying for the world tai wasp.. suosittelen.. tottakai nämäkin ovat vaan mun mielipide...- Fani vuodesta -84
...ovat Wasp, Crimson Idol & Electric Circus.
Jos haluat "melodista" mut raskasta kasaria, hanki:
Wasp
Last Command
Electric Circus
Headless Children
Crimson Idol
Still Not Black Enough
Uudemmat 5 levyä ovat räkäsempiä ja miksattu kilisevimmiksi. Tosin niissäkin levyissä on ihan tyydyttäviä biisejä (etenkin Neon God 1 & Dying...). Livet (...Raw & Sting) on paskoja!
PS. Amerikan myydyin WASP-levy on Headless. - vasta poikanen*
Fani vuodesta -84 kirjoitti:
...ovat Wasp, Crimson Idol & Electric Circus.
Jos haluat "melodista" mut raskasta kasaria, hanki:
Wasp
Last Command
Electric Circus
Headless Children
Crimson Idol
Still Not Black Enough
Uudemmat 5 levyä ovat räkäsempiä ja miksattu kilisevimmiksi. Tosin niissäkin levyissä on ihan tyydyttäviä biisejä (etenkin Neon God 1 & Dying...). Livet (...Raw & Sting) on paskoja!
PS. Amerikan myydyin WASP-levy on Headless.Täytyykin käydä levykaupassa heti kun on rahaa!
- en osaa...
...oikeastaan sanoa, mutta kappale tuli heti mieleen. Se on Sleeping in Fire. Aivan ihana!! Meillä tykkää nuoret ja vanhat.
- ,.,.,.,
Crimson Idol on ylivoimainen.
- levyskät
- headless children
- unholy terror
- crimson idol
- dying for the world
ja tietenkin debyytti w.a.s.p. - Mutha
Eka ja toka eli Last command.
Muillakin levyillä on hyviä raitoja, etenkin Crimson idolillla, mutta kokonaisuutena ekat rulaa parhaiten. - Pähkinänsärkijä
Tässähän tietääkseni kysyttiin parasta levyä, ei kymmentä parhainta.
Ja se paras on tietysti The last command. Uuden tuotannon voi melkeinpä tunkea hanuriin ;) On Inside the electric circus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417347Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393781Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172158- 271379
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261377- 321354
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3341168Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141982Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7897