Menkat epäsään. e-pillereiden jälkeen

Onko kellään samanlaisia kokemuksia menkkojen poisjäämisestä/muuttumisestä epäsäännölliseksi sekä yhdynnässä tapahtuvaa verenvuotoa e-pillereiden jättämisen jälkeen?
Lopetin pillereiden syömisen (Femoden) syyskuussa -04 syötyäni niitä n 6v. Sain 'normaalin' tyhjennysvuodon jonka jälkeen seuraavat menkat sain vasta tammikuun lopussa. Sen jälkeen on ollut menkat kahdesti, toukokuussa ja kesäkuussa. Olen käynyt gynellä, jossa otettiin seuraavat kokeet (kaikki neg.): raskaus, papa, klamydia, kilpirauhaskoe, prolaktiinin sekä ultra. Kaikki ok.

Lisäksi on kolmena kertana vaivannut "punaisuus" yhdynnän aikana, eli pikkasen verta tullut, niin että kumi hieman värjääntynyt. Menkat eivät kuitenkaan ole alkaneet.

Kyselenki onko kenelläkään samanlaisia vaivoja menkkojen epäsäännöllisyydestä e-pillereiden jälkeen ja kuuluuko tuo pieni 'punaisuus' yhdynnässä tilanteeseen? Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Täytynee vissiin käydä kolmannen kerran gynellä tässä..plääh
3269
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Hei! Itse jätin pillerit pois ja kävi aivan samalla tavalla. Mistään säännöllisestä kierrosta ei ollut enää tietoakaan, vähäistä vuotoa tuli miten sattuu ja kunnon menkkojen väli saattoi olla monta kuukautta. Finnejäkin alkoi tulemaan valtavasti, vaika nuorena niitä ei ollut ikinä. Kyllästyin tähän ja aloin syömään taas pillereitä. Olen sitä mieltä, että pillerit eivät todellakaan ole hyväksi kun niitä usein tulee syötyä monta vuotta. Saa nähdä koska taas uskaltaa/jaksaa jättää ne pois...

Äänestä

jeps, mulla tuli aluks lopettamisen jälkeen lähes joka kuukausi menkat, mutta heittoo oli. ne tuli sillai 28-38 kierroilla.. sit yks kaks loppu ku seinään... ei tullu monen moiseen kuukauteen pisaraakaan.. kyllästyin tekeen testejä ja oleen hämillään ja alotin nuvaringien käytön,jolla käynnistettii kuukautiset.. nyt käytän sitä edellee enkä aijo lopettaa ennenku lapsen teko on mielessä...

Äänestä

Kiitos näistä, hyvä tietää että muilla on ollut samanlaisia ongelmia pillereiden jälkeen. Harkitsen vakavasti pillereiden uudelleen napsimista.

Vielä että esiintyikö teillä yhdynnän aikana vuotoa, vaikkakin ihan pientä sellaista, pilleritauon aikana?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ceylon kirjoitti:

Onko kellään samanlaisia kokemuksia menkkojen poisjäämisestä/muuttumisestä epäsäännölliseksi sekä yhdynnässä tapahtuvaa verenvuotoa e-pillereiden jättämisen jälkeen?
Lopetin pillereiden syömisen (Femoden) syyskuussa -04 syötyäni niitä n 6v. Sain 'normaalin' tyhjennysvuodon jonka jälkeen seuraavat menkat sain vasta tammikuun lopussa. Sen jälkeen on ollut menkat kahdesti, toukokuussa ja kesäkuussa. Olen käynyt gynellä, jossa otettiin seuraavat kokeet (kaikki neg.): raskaus, papa, klamydia, kilpirauhaskoe, prolaktiinin sekä ultra. Kaikki ok.

Lisäksi on kolmena kertana vaivannut "punaisuus" yhdynnän aikana, eli pikkasen verta tullut, niin että kumi hieman värjääntynyt. Menkat eivät kuitenkaan ole alkaneet.

Kyselenki onko kenelläkään samanlaisia vaivoja menkkojen epäsäännöllisyydestä e-pillereiden jälkeen ja kuuluuko tuo pieni 'punaisuus' yhdynnässä tilanteeseen? Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Täytynee vissiin käydä kolmannen kerran gynellä tässä..plääh

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu