En yleensä pääse puusta pitkään, mutta nyt latvustossa nuokkuessani muistin erään tärkeän asian. Täytät tietääkseni tänään vuosia, etkä ole meille kertonut mitään! Miksi? ;) Siksi varmaan veit vanhempasi lounaalle, ja jätit meidät tänne jupisemaan keskenämme. ;op
Eipä tässä muuta kuin, ole hyvä yksitypy:
Paljon onnea vaan,
paljon onnea vaan,
paljon onnea yksitypy,
paljon onnea vaan!
Vietä hauska synttäripäivä! Toivottavasti muutkin huuhaalaiset muistavat Sinua! :))))))))))))))
SYNTTÄRIT: yksitypy!!!
36
1359
Vastaukset
- ykköskolli evk
Paaljon onneaa typy!
- Doe-01
Eipä ollut tuostakaan tietoa.Mutta kuitenkin minun ja SY:n puolesta,joka ei nyt ehdi koneelle:
Happy Birthday,yksitypy,happy birthday to you:)))!!
Vietähän mukavat synttärit.Täältä tulee lahjaksi virtuaalinen laatikko viiniä ja iso paketti Rooibos-teetä:))- ykkköskolli evk
Synttärilista.
Siellä se lukee! :P)))!!!:::... - varatartsan
ykkköskolli evk kirjoitti:
Synttärilista.
Siellä se lukee! :P)))!!!:::...Sieltähän minäkin sen bongasin ;)))
- ykköskolli evk
varatartsan kirjoitti:
Sieltähän minäkin sen bongasin ;)))
salaperäinen, eikä ole kertonut mitään!
Muttta galleriasivun kaitta "käry" kävi.
Hyvin pitkälti!
;:Ö)))!!!:::... - Doe-01
ykkköskolli evk kirjoitti:
Synttärilista.
Siellä se lukee! :P)))!!!:::...Typy vaan on niin vaatimaton,ettei viitsi mainostaa:))Täytyykin oikeen mailata onnitteluviesti.
- hupstuija
Count your garden by the flowers
never by the leaves that fall.
Count your days by golden hours
don't remember clouds at all.
Count your nights by stars, not shadows
count your life with smiles, not tears.
And with joy on every birthday
count your age by friends, not years.
- Poet unknown - Mikä ihme siinä on, että juuri noin minäkin aina teen kerran vuodessa - vedän "tämän päivän" matalalla profiililla.
Liekö tämä(kin) sitä sielujen sympatiaa, josta joskus aiemmin oli puhe - mene ja tiedä..........?
Vuosia ei Sinulle ole kertynyt vielä paljoa, joten lopuksi siteeraan kummallekin tuttua verbaalivirtuoosia:
"Nuoruus on lahja, mutta vanheneminen on taidetta........."
Nauti elämästä - ja pysy terveenä, t. MM.- yksitypy
sitä vanhenemistaan juhlii? :=))))
Turhaan alkaa stressaamaan itteensä jollain synttäreiden järjestämisellä. Yleensähän se sankari tekee ne juhlat muille, kun pitäis olla toisin päin.
Junnun laulujen sanoissa on aina jokin viisas sanoma. Ja onhan niitä hyviä sanoittajia toki muitakin.
Kyllähän tämä typy terveenä pysyy. Ja osaa väliin elämästäkin nauttia. Ajattelin jos tuonne 100-vuotiaaksi asti "lenkkeilis" :=)))) yksitypy kirjoitti:
sitä vanhenemistaan juhlii? :=))))
Turhaan alkaa stressaamaan itteensä jollain synttäreiden järjestämisellä. Yleensähän se sankari tekee ne juhlat muille, kun pitäis olla toisin päin.
Junnun laulujen sanoissa on aina jokin viisas sanoma. Ja onhan niitä hyviä sanoittajia toki muitakin.
Kyllähän tämä typy terveenä pysyy. Ja osaa väliin elämästäkin nauttia. Ajattelin jos tuonne 100-vuotiaaksi asti "lenkkeilis" :=))))Ensin huomenta jälleen! Niin - tarkoitinkin, että nuoruus on lahja - juhli sitä!
Kerkiää tässä vanheta jokainen, vai mitä?
>Turhaan alkaa stressaamaan itteensä jollain synttäreiden järjestämisellä. Yleensähän se sankari tekee ne juhlat muille, kun pitäis olla toisin päin.<
- tosi on - itsellä tuo päivä on tasan kahden viikon kuluttua, erittäin matalalla profiililla olen päättänyt tuon päivän viettää.
>Junnun laulujen sanoissa on aina jokin viisas sanoma.<
- niissä on aito, eletyn elämän maku - iloineen ja suruineen: joko hervotonta huumoria tai vakavaa pohdiskelua tyyliin "Yksinäinen saarnipuu". Kuuntele joskus ajatuksella tuon kappaleen teksti.........
Tässäpä tämä, t. MM.- yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
Ensin huomenta jälleen! Niin - tarkoitinkin, että nuoruus on lahja - juhli sitä!
Kerkiää tässä vanheta jokainen, vai mitä?
>Turhaan alkaa stressaamaan itteensä jollain synttäreiden järjestämisellä. Yleensähän se sankari tekee ne juhlat muille, kun pitäis olla toisin päin.<
- tosi on - itsellä tuo päivä on tasan kahden viikon kuluttua, erittäin matalalla profiililla olen päättänyt tuon päivän viettää.
>Junnun laulujen sanoissa on aina jokin viisas sanoma.<
- niissä on aito, eletyn elämän maku - iloineen ja suruineen: joko hervotonta huumoria tai vakavaa pohdiskelua tyyliin "Yksinäinen saarnipuu". Kuuntele joskus ajatuksella tuon kappaleen teksti.........
Tässäpä tämä, t. MM.kuinka paljon yksinäistä saarnipuuta olen kuunnellut ja muitakin Junnun kappaleita. Tuossa vähän nuorempanakin niitä aina tykännyt kuunnella.
Joskus sitä ihmettelee, kun on luonteeltaan tällainen vähän vilkkaampi, niin aina olen kuitenkin tykännyt kuunnella melankolisia ja elämästä kertovia kappaleita. Kait se on tuo sitten elämään vähän tasapainoa. Kun vielä pidän rauhallisista ja vähän boheemin tyylisistä miehistäkin :=))))
Vai sinullakin kahden viikon päästä synttärit :=)))
Oletko sinäkin leijona?
Onkohan se sinun synttäripäivä myös tuolla Galleria-sivulla? :=))) yksitypy kirjoitti:
kuinka paljon yksinäistä saarnipuuta olen kuunnellut ja muitakin Junnun kappaleita. Tuossa vähän nuorempanakin niitä aina tykännyt kuunnella.
Joskus sitä ihmettelee, kun on luonteeltaan tällainen vähän vilkkaampi, niin aina olen kuitenkin tykännyt kuunnella melankolisia ja elämästä kertovia kappaleita. Kait se on tuo sitten elämään vähän tasapainoa. Kun vielä pidän rauhallisista ja vähän boheemin tyylisistä miehistäkin :=))))
Vai sinullakin kahden viikon päästä synttärit :=)))
Oletko sinäkin leijona?
Onkohan se sinun synttäripäivä myös tuolla Galleria-sivulla? :=)))>Oletko sinäkin leijona?<
- olen, eli: itsepäinen, EN laumasielu missään mielessä, periksiantamaton jne.
>Onkohan se sinun synttäripäivä myös tuolla Galleria-sivulla? :=)))<
- ei ole, eikä tule, mutta ajattelepa syvällisemmin: eikö tuo nimimerkkini kerro kaiken itsestäni mahdollisimman lyhyesti (!!!) - jos joku haluaa ottaa tarkemmin - tai yleensä - selvää minusta, niin se onkin sitten jo toinen juttu..........
Muuten: kaunein laulu mielestäni on Kari Rydmanin "Niin kaunis on maa" - oma, surullinen tarinansa sekin, miksi näin.........
Terveisin, MM.- ykstypy
>Oletko sinäkin leijona?<
- olen, eli: itsepäinen, EN laumasielu missään mielessä, periksiantamaton jne.
>Onkohan se sinun synttäripäivä myös tuolla Galleria-sivulla? :=)))<
- ei ole, eikä tule, mutta ajattelepa syvällisemmin: eikö tuo nimimerkkini kerro kaiken itsestäni mahdollisimman lyhyesti (!!!) - jos joku haluaa ottaa tarkemmin - tai yleensä - selvää minusta, niin se onkin sitten jo toinen juttu..........
Muuten: kaunein laulu mielestäni on Kari Rydmanin "Niin kaunis on maa" - oma, surullinen tarinansa sekin, miksi näin.........
Terveisin, MM.tuota luonnettasi olen joskus pohtinut, että taidat olla enemmän vähän mietiskelijäluonne :=)))
Ehkä minäkin sitä olen toisinaan.
Täytyypä sitten kahden viikon päästä onnitella , kun paljastit kuitenkin n. ajankohdan. Tuo tuli niin hyvin sinulta: Ei ole, eikä tule :=))) Itsepäisyys meinaan :=)))
Kaunis on tuo Rydmanin kappale. Ja arvaa mitä. Olen laulanut sitä monesti karaoke-paikoissa. :=)) ykstypy kirjoitti:
tuota luonnettasi olen joskus pohtinut, että taidat olla enemmän vähän mietiskelijäluonne :=)))
Ehkä minäkin sitä olen toisinaan.
Täytyypä sitten kahden viikon päästä onnitella , kun paljastit kuitenkin n. ajankohdan. Tuo tuli niin hyvin sinulta: Ei ole, eikä tule :=))) Itsepäisyys meinaan :=)))
Kaunis on tuo Rydmanin kappale. Ja arvaa mitä. Olen laulanut sitä monesti karaoke-paikoissa. :=))luonneanalyysi osui hyvin kohdalleen - joskus pysähdyn pohtimaan asioita, mitä nyt milloinkin.......
Minä en pysty liikuttumatta kuuntelemaan tuota laulua - olen siis kaiken muun lisäksi pehmo(kin).
"Taustani on, korjaamaton - muuksi en muuttua voi.........." (Junnun kappaleesta "Mä voisin olla amerikkalainen").
Pysy nyt kuitenkin palstalla - luit kai kirjoitukseni etusivulla? En halua ihmisten riitelevän edes virtuaalisesti, saati sitten tosielämässä - välttyähän siltä ei tosin voi, mutta kuitenkin..........? Tasapuolinen haluan olla kaikkia kohtaan!
Terveisin, MM.- yksitypy evk
luonneanalyysi osui hyvin kohdalleen - joskus pysähdyn pohtimaan asioita, mitä nyt milloinkin.......
Minä en pysty liikuttumatta kuuntelemaan tuota laulua - olen siis kaiken muun lisäksi pehmo(kin).
"Taustani on, korjaamaton - muuksi en muuttua voi.........." (Junnun kappaleesta "Mä voisin olla amerikkalainen").
Pysy nyt kuitenkin palstalla - luit kai kirjoitukseni etusivulla? En halua ihmisten riitelevän edes virtuaalisesti, saati sitten tosielämässä - välttyähän siltä ei tosin voi, mutta kuitenkin..........? Tasapuolinen haluan olla kaikkia kohtaan!
Terveisin, MM.mutta tässä väliin taitaa olla parein pysyä pois että muutkin saavat suunvuoron. Liikaa kait olen siellä äänessä ollutkin.
Ja ilman muuta sefun täytyy olla tasapuolinen ja ojentaa väliin, jos huuhailu lähtee hakoteille :=))))
Mutta kyllä mä kuitenkin sua kahden viikon päästä muistan, jos et siitä suutu? Sitten en jos tykkäät huonoa. :=)))) yksitypy evk kirjoitti:
mutta tässä väliin taitaa olla parein pysyä pois että muutkin saavat suunvuoron. Liikaa kait olen siellä äänessä ollutkin.
Ja ilman muuta sefun täytyy olla tasapuolinen ja ojentaa väliin, jos huuhailu lähtee hakoteille :=))))
Mutta kyllä mä kuitenkin sua kahden viikon päästä muistan, jos et siitä suutu? Sitten en jos tykkäät huonoa. :=))))>Mutta kyllä mä kuitenkin sua kahden viikon päästä muistan, jos et siitä suutu?<
- enhän minä siitä suutu - kiva, että joku minuakin muistaa (tämä tuli sydämestä, usko tai älä!). Ei kait kuitenkaan olisi pitänyt itse kertoa???
Eipä tässä muuta - tällä kertaa, t. MM.
- AMR-52
...25 vuotistolppa tul kohal.. ai pakana,mie siul vähä äkänen..)))) jos pittää paikkaasa, antilt LÄMPÖSET HALIT. päivänsankaril, ja muutekii ,vaik ei olis mittää erikoista syytä,mie hallaan..))))))
- ykköskolli evk
Hän on ilmoittanut oikean syntymäpäivänsä?
*epäilee* älkää nyt vielä innostuko *nauraa hän*
Mielenkiintoista katsella miten typyllä loksahtaa suu auki, kun on palstan täydeltä synttärionnitteluja!
:D)))!!!:::...,,,--- - perskuti
Syntymäpäivän johdosta Sinulle yksitypy...!!!
- yksitypy
tuletkohan typyn perässä vaiko minä sinun perässä? :=))))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
tuletkohan typyn perässä vaiko minä sinun perässä? :=))))
Että perskuti on pitäny vähän kiireempää ja menee edellä..:=))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Että perskuti on pitäny vähän kiireempää ja menee edellä..:=))
sitten vähän hidastaa tahtia. Mihin sitä nyt niin kiire valmiissa maailmassa :=)))
Minä menen nykyään iässäni ainoastaan taaksepäin.
Ei tarvi siten vielä pitkään aikaan sinne palvelutaloon mennä :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
sitten vähän hidastaa tahtia. Mihin sitä nyt niin kiire valmiissa maailmassa :=)))
Minä menen nykyään iässäni ainoastaan taaksepäin.
Ei tarvi siten vielä pitkään aikaan sinne palvelutaloon mennä :=)))Palvelutalo ei viellä edes häämötä, tuntuu tosiaan, että vauhti senkuin kovenee,kun päivät menee aivan itse eestään vaikka kuinka jarruttelis:=))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Palvelutalo ei viellä edes häämötä, tuntuu tosiaan, että vauhti senkuin kovenee,kun päivät menee aivan itse eestään vaikka kuinka jarruttelis:=))
se tahtoo olla. Päivät kuluu hukkaan (lainaus Pauli Hanhiniemeä)
Teet sitten jotain tai olit tekemättä, niin aika rientää ja nuoruus entää.
Mutta nuoren mielen kun säilyttää, ei ole vielä mitään hätää :=)) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
se tahtoo olla. Päivät kuluu hukkaan (lainaus Pauli Hanhiniemeä)
Teet sitten jotain tai olit tekemättä, niin aika rientää ja nuoruus entää.
Mutta nuoren mielen kun säilyttää, ei ole vielä mitään hätää :=))Se mieli kun on nuori, niin silloin kaikki muukin on mahdollista:=))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Se mieli kun on nuori, niin silloin kaikki muukin on mahdollista:=))
nyt kyllä Perskuti ajattelet kaksmielisiä :=)))
Eihän meidän iällä enää sellainen ole mahdollista :=)) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
nyt kyllä Perskuti ajattelet kaksmielisiä :=)))
Eihän meidän iällä enää sellainen ole mahdollista :=))Nyt alkaa olemaan paras ikä!
Mistähän tuollaiset harhaopit on peräsin, että ei muka tällä iällä..höh:=((
Nyt on hyvä laittaa "ranttaliks" vähän kaikilla alueilla, tietenkin joiltain osin kohtuutta noudattaen:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Nyt alkaa olemaan paras ikä!
Mistähän tuollaiset harhaopit on peräsin, että ei muka tällä iällä..höh:=((
Nyt on hyvä laittaa "ranttaliks" vähän kaikilla alueilla, tietenkin joiltain osin kohtuutta noudattaen:=))sitä nyt tällä iällä mahdottomia. No.. jos nyt joskus :=)))
Muistatko aikaa kun omat vanhemmat olivat samassa iässä kun itse on nyt. Olisitko voinut silloin ajatellakaan että niin "vanhoilla" vois olla enää mitään sellaista. ? :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
sitä nyt tällä iällä mahdottomia. No.. jos nyt joskus :=)))
Muistatko aikaa kun omat vanhemmat olivat samassa iässä kun itse on nyt. Olisitko voinut silloin ajatellakaan että niin "vanhoilla" vois olla enää mitään sellaista. ? :=))))Ei tietenkään,.. sehän oli jo ajatuksena mahdotonta:=))
En tiedä miten tämän päivän nuoret asiaa käsittelee, ei ole ollut koskaan puheenaiheena, mutta uskoisin, että suurimmalla osalla on samanlaiset asenteet kuin meillä aikoinaan. - yksitypy evk
perskuti kirjoitti:
Ei tietenkään,.. sehän oli jo ajatuksena mahdotonta:=))
En tiedä miten tämän päivän nuoret asiaa käsittelee, ei ole ollut koskaan puheenaiheena, mutta uskoisin, että suurimmalla osalla on samanlaiset asenteet kuin meillä aikoinaan.tullut lapsilta jostain syystä kysyttyä asiaa :=))))
Vaikka ollaanhan me tänä päivänä vähän nuorekkaampia ihmisiä, kun meidän äidit ja varsinkin isoäidit.
Vanhoja kuvia kun omasta mummosta katselee, niin jo 30-vuotiaana oli 60v. näköinen. Huivi päässä, tiukka nuttura ja harmaa pitkä hame :=)))) - perskuti
yksitypy evk kirjoitti:
tullut lapsilta jostain syystä kysyttyä asiaa :=))))
Vaikka ollaanhan me tänä päivänä vähän nuorekkaampia ihmisiä, kun meidän äidit ja varsinkin isoäidit.
Vanhoja kuvia kun omasta mummosta katselee, niin jo 30-vuotiaana oli 60v. näköinen. Huivi päässä, tiukka nuttura ja harmaa pitkä hame :=))))Varman ennen rankka ruumiillinen työ useiden lapsien teko, sekä ravinto olivat ns. Ennenaikaiseen vanhenemiseen osasyynä.
Pukeutuminen senaikaisiin asusteisiin oli luonnollista, ei ollu polaa, eikä armaania,..näillä lähinnä tarkoitan materiaalien"kehitystä".
Nyt tämä pilttiruoalla kasvatetut poikkeavat meistä,..lapset ovat kuin aikuisia vartaloltaan, niinkuin kampauksiltaan ja asuiltaan.
Niin tämä elämä muuttuu, mutta sisäisesti taitaa ihminen olla melkoisen samanlainen kuin ennenkin,..ehkä hiukan laajakatseisempi.
Perskuti lähtee saunaan,..hyvää illanjatkoa Sinulle yksitypy:=)) - yksitypy evk
perskuti kirjoitti:
Varman ennen rankka ruumiillinen työ useiden lapsien teko, sekä ravinto olivat ns. Ennenaikaiseen vanhenemiseen osasyynä.
Pukeutuminen senaikaisiin asusteisiin oli luonnollista, ei ollu polaa, eikä armaania,..näillä lähinnä tarkoitan materiaalien"kehitystä".
Nyt tämä pilttiruoalla kasvatetut poikkeavat meistä,..lapset ovat kuin aikuisia vartaloltaan, niinkuin kampauksiltaan ja asuiltaan.
Niin tämä elämä muuttuu, mutta sisäisesti taitaa ihminen olla melkoisen samanlainen kuin ennenkin,..ehkä hiukan laajakatseisempi.
Perskuti lähtee saunaan,..hyvää illanjatkoa Sinulle yksitypy:=))sitä samaa sinullekin. Lähden tässä seuraavaks romskun pariin. :=))))
- varatartsan
kahvit kera baakelsin! Kenellekään ei ilmeisesti jäänyt epäselväksi, ketä ajattelin. :o)
- yksitypy
että Janeahan sinä :=))
Ja onneksi olkoon. Teit sen sivun, mutta et laittanut mitään itsestäsi. Kuka sen itteään nyt niin hyvin tuntee. Laitat vaan sinne sellaista, mitä kaverit on sinusta sanoneet. Niin minäkin laitoin, vaikka hyvin kyllä osasivat sivuni tehdä :=))))) - varatartsan
yksitypy kirjoitti:
että Janeahan sinä :=))
Ja onneksi olkoon. Teit sen sivun, mutta et laittanut mitään itsestäsi. Kuka sen itteään nyt niin hyvin tuntee. Laitat vaan sinne sellaista, mitä kaverit on sinusta sanoneet. Niin minäkin laitoin, vaikka hyvin kyllä osasivat sivuni tehdä :=)))))Sivuni saakin rakentaa joku muu. Hyvä idea, kerrassaan loistava! Katsotaan, miten onnistuis.
- yksitypy evk
varatartsan kirjoitti:
Sivuni saakin rakentaa joku muu. Hyvä idea, kerrassaan loistava! Katsotaan, miten onnistuis.
niin vähän aikaa ollut täällä palstalla, ettei huuhaalaiset vielä ole päässeet sun "sisälle".
Minulle osasivat proffiilin tehdä vasta vuoden täällä olon jälkeen :=))))
Mutta tietenki olis se mahdollisuus, että sun omat tutut ystävät sen tekis, niin olis nopeammin valmis :=))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834