Omenaviinietikka

toimiiko?

Heippa! Onko kukaan kokeillut omenaviinietikkakapseleita laihdutuksen apuna? Jos, niin toimiko?

35

56394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut

      Olen itse laihduttanut 13 kg, tarkkailemalla ruokavaliota sekä syömällä päivittäin omenaviinietikkakapseleita. En osaa sanoa mikä osuus laihtumisessa oli omenaviinietikkakapseleilla, mutta eivät ne ainakaan "hallaa" tehneet. Omalta kohdaltani voin suositella. Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia ko. kapseleista. :)

      • tyty

        Minulla vähensi ainakin karkinhimoa huomattavasti. En ole syönyt kapseleita vaan, lirauttanut 1-2 tl lasilliseen vettä ja juonut aamulla tyhjään vatsaan. Joskus olen laittanut jo illalla valmiiksi coctailin, 1 tl hunajaa, 1 1-2 tl omenaviinietikkaa lasilliseen vettä. Huoneenlämpöisenä miellyttävämpi nauttia. Kannattaa testata!


      • Goktail

        Kerronpa minäkin omenaviinietikan käytöstäni jonka olen hyväksi havainnut. Siis teen seuraavanlaisen goktailin, 10sm juomalasi siihen laitan 1 ruokalusikallisen omenaviinietikkaa 1 rl molkosan uutetta 1 rl kolmiteho juomaa sen jälkeen täytän lasin vaapukkamehulla sekoittaen lusikalla aineet keskenään jonka jälkeen juon seoksen aamuisin ennen ateriaa.Näin olen tehnyt puolivuotta oloni on erittäin hyvä, paino on pudonnut 8 kiloa syön normaalisti lenkkeilen hyvin vähän aivan normaalit kävelyt.Goktaili on pirteä ja hyvänmakuinen, voin suositella toisillekin,on lääkärin tarkastuksessa todettu kaikki arvot normaaleiksi iältäni olen 64v,voitte kokeilla ei tapa.


    • ullswater

      halvemmalla ja tehokkaammin pääset, kun ostat pullon omanaviinietikkaa! itse olen juonut joka aamu 2 tl. lasilliseen vettä jo monta kuukautta, ja hyvin toimii!

      • noin

        niin lähtee kiille hampaista. Suosittelen kapseleita, ei tule vaurioita hampaisiin.


      • sama

        kaapista löytyy punaviinietikkaa,ajaako saman asian?


      • ei aja
        sama kirjoitti:

        kaapista löytyy punaviinietikkaa,ajaako saman asian?

        samaa asiaa. Omenaviinietikka ja punaviinietikka ovat kaksi eri asiaa.


      • sitruunamehukapselit
        noin kirjoitti:

        niin lähtee kiille hampaista. Suosittelen kapseleita, ei tule vaurioita hampaisiin.

        Siksi se juodaankin eikä purskutella suussa. Lopuksi voi huuhtoa hampaat vedellä. Etikka on heikkohappo, vahvempiakin happoja löytyy - esim. sitruunamehu, jonka pH 2 (etikkahapolla viinietikassa pH ~2,5-3).


      • Anonyymi
        sitruunamehukapselit kirjoitti:

        Siksi se juodaankin eikä purskutella suussa. Lopuksi voi huuhtoa hampaat vedellä. Etikka on heikkohappo, vahvempiakin happoja löytyy - esim. sitruunamehu, jonka pH 2 (etikkahapolla viinietikassa pH ~2,5-3).

        Pillilläjuotuna omenaviinietikka, neuvottiin ostaessani, että ei vahingoita hampaita


    • turvottaako

      Hei,turvottaako tuo omenaviinietikka teitä,onko se hyvä ottaa aina aamuisin?.Viisi kiloa laihtunut
      rullaluistelija.

      • toxic_girl

        miten te pystytte juomaan sitä vettä mis on sitä omenaviinietikkaa??!? itse yritin tänään enkä saanut alas kun suullisen....sitten lisäsin siihen reilun teelusikallisen hunajaa mutta ei auttanut lopuksi jaoin lasillisen omenaviinietikka-vesiliusta kahteen lasiin ja kaadoin lopun osaan tuoremehua, mutta en siltikään saanut sitä alas...
        onko vielä jokin keino millä saisi sen etikan maun häviämään???


      • ja muut
        toxic_girl kirjoitti:

        miten te pystytte juomaan sitä vettä mis on sitä omenaviinietikkaa??!? itse yritin tänään enkä saanut alas kun suullisen....sitten lisäsin siihen reilun teelusikallisen hunajaa mutta ei auttanut lopuksi jaoin lasillisen omenaviinietikka-vesiliusta kahteen lasiin ja kaadoin lopun osaan tuoremehua, mutta en siltikään saanut sitä alas...
        onko vielä jokin keino millä saisi sen etikan maun häviämään???

        kuten tuoremehu vesittää kyllä varmaan sen tarkoituksen... jos nyt yleensä uskoo tommosen juonnin jotain kiinteyttävän... kyllä se on liikunta ja hyvä ruokavalio joka jotakin auttaa.


      • ruokavalio
        ja muut kirjoitti:

        kuten tuoremehu vesittää kyllä varmaan sen tarkoituksen... jos nyt yleensä uskoo tommosen juonnin jotain kiinteyttävän... kyllä se on liikunta ja hyvä ruokavalio joka jotakin auttaa.

        Olet oikeassa,liikunta ja ruokavalio ao.
        Itse luistelen lähes päivittäin 20km,syön terveellisesti,mutta sellua löytyy.Ei se aina liikunnalla lähde,itse olen 163cm ja painan 52kg,
        kaksi lasta.


      • 2 tl etikkaa
        toxic_girl kirjoitti:

        miten te pystytte juomaan sitä vettä mis on sitä omenaviinietikkaa??!? itse yritin tänään enkä saanut alas kun suullisen....sitten lisäsin siihen reilun teelusikallisen hunajaa mutta ei auttanut lopuksi jaoin lasillisen omenaviinietikka-vesiliusta kahteen lasiin ja kaadoin lopun osaan tuoremehua, mutta en siltikään saanut sitä alas...
        onko vielä jokin keino millä saisi sen etikan maun häviämään???

        Juo se etikka niin vähään vesimäärään kun mahd.
        juo sitten tuoremehut vasta sen päälle.
        Kamalan makuista on ,mutta aion jatkaa kokeilua.


      • mäkin
        ruokavalio kirjoitti:

        Olet oikeassa,liikunta ja ruokavalio ao.
        Itse luistelen lähes päivittäin 20km,syön terveellisesti,mutta sellua löytyy.Ei se aina liikunnalla lähde,itse olen 163cm ja painan 52kg,
        kaksi lasta.

        liikkunut pian 20 vuotta ja se pääsi yllättään, en kyllä ollut tarkka ruokavaliosta. Mutta nyt kun aloin syödä n. kk sitten pitkäketjuisia hiilareita (matala GI) ja enemmän proteiinia ja jätin rasvan minimiin niin sellu on häipännyt jo nyt melkein kokonaan.. (ja mä oon jo 39v, 169 cm/ 53 kg ja 3 lasta)


      • vasta aloittanut
        toxic_girl kirjoitti:

        miten te pystytte juomaan sitä vettä mis on sitä omenaviinietikkaa??!? itse yritin tänään enkä saanut alas kun suullisen....sitten lisäsin siihen reilun teelusikallisen hunajaa mutta ei auttanut lopuksi jaoin lasillisen omenaviinietikka-vesiliusta kahteen lasiin ja kaadoin lopun osaan tuoremehua, mutta en siltikään saanut sitä alas...
        onko vielä jokin keino millä saisi sen etikan maun häviämään???

        Mä saan sen ainaki alas ku sekotan omenaviinietikan veteen ja puolukkamehuun ja pidän nenästä kiinni. Sit äkkiä pari lasia vettä päälle...


      • minä vaan
        vasta aloittanut kirjoitti:

        Mä saan sen ainaki alas ku sekotan omenaviinietikan veteen ja puolukkamehuun ja pidän nenästä kiinni. Sit äkkiä pari lasia vettä päälle...

        moi!
        miten kauan olette juonut tota kauhean makuista sekotusta, että on alkanut paino laskee? itse aloitin tänä aamuna ja voi taivas kun se onkin pahaa, mut kaippa siihenkin tottuu!


      • Henrietta
        minä vaan kirjoitti:

        moi!
        miten kauan olette juonut tota kauhean makuista sekotusta, että on alkanut paino laskee? itse aloitin tänä aamuna ja voi taivas kun se onkin pahaa, mut kaippa siihenkin tottuu!

        Lopettakaa jo, ei omenaviinietikka ketään laihduta.Olet mitä syöt ja ainoastaan ruokavalio, oikea sellainen, ei mikään laihdutuslimbo, auttaa. On myös kulutettava syömänsä.Jos et liiku tms. syö vähemmän ja asia on sillä siisti.


      • pale
        Henrietta kirjoitti:

        Lopettakaa jo, ei omenaviinietikka ketään laihduta.Olet mitä syöt ja ainoastaan ruokavalio, oikea sellainen, ei mikään laihdutuslimbo, auttaa. On myös kulutettava syömänsä.Jos et liiku tms. syö vähemmän ja asia on sillä siisti.

        jokaisella on oikeus kokeilla mitä haluaa. Ei tuo omenaviinietikan nauttiminen kai niitä kaikkein huonoimpia vaihtoehtoja ole....kun ottaa huomioon mitä kaikkia hölynpölytabujakin on kaupan.


      • sel
        pale kirjoitti:

        jokaisella on oikeus kokeilla mitä haluaa. Ei tuo omenaviinietikan nauttiminen kai niitä kaikkein huonoimpia vaihtoehtoja ole....kun ottaa huomioon mitä kaikkia hölynpölytabujakin on kaupan.

        Eli jos toi ei laihdutuksessa jotain auta ni siinä on niin paljon terveysvaikutuksia että kannattaa muutenkin juoda jo. Omena päivässä pitää lääkärin loitolla tai jotain..

        http://www.eu.gw.com/laihis/omenaviinietikka.html


      • Hapokas!
        minä vaan kirjoitti:

        moi!
        miten kauan olette juonut tota kauhean makuista sekotusta, että on alkanut paino laskee? itse aloitin tänä aamuna ja voi taivas kun se onkin pahaa, mut kaippa siihenkin tottuu!

        Hei!
        Olen juonut omenaviinietikkaa jo yli 10v aamuisin loraus lasilliseen yön yli seisoneeseen veteen. Aluksi laitoin hunajaa mutta en enää vuosiin, voin sanoa, ett makuun tottuu! Vatsa toimii säännöllisesti, mutta vasinaiseen laihtumiseen en usko ilman ruoan vähentämistä ja liikkkumisen lisäämistä. Ei ainakaan mulla toiminu yksistään,nyt 8kg kevyempänä!


      • jgyu
        Henrietta kirjoitti:

        Lopettakaa jo, ei omenaviinietikka ketään laihduta.Olet mitä syöt ja ainoastaan ruokavalio, oikea sellainen, ei mikään laihdutuslimbo, auttaa. On myös kulutettava syömänsä.Jos et liiku tms. syö vähemmän ja asia on sillä siisti.

        niin juuri... ei se millään laihduta! jos pitäis paikkaa,kukaan ei olsi lihava.. olen juonut 4 vuotta,en siksi,et laihduttaisin,vaan kuivan ihon takia. siihen huippuainetta!! eikä kiloakaan ole lähtenyt. vaikka vähän saisikin.


      • mävaan123
        jgyu kirjoitti:

        niin juuri... ei se millään laihduta! jos pitäis paikkaa,kukaan ei olsi lihava.. olen juonut 4 vuotta,en siksi,et laihduttaisin,vaan kuivan ihon takia. siihen huippuainetta!! eikä kiloakaan ole lähtenyt. vaikka vähän saisikin.

        alkaa vaikuttaan kuivaan ihoon?


      • health
        vasta aloittanut kirjoitti:

        Mä saan sen ainaki alas ku sekotan omenaviinietikan veteen ja puolukkamehuun ja pidän nenästä kiinni. Sit äkkiä pari lasia vettä päälle...

        Olen käyttänyt omenaviinietikkaa nyt lähes päivittäin 2 kk:n ajan. Juon suoraan pullosta pienen kulauksen aamuin ja illoin.
        Onko haitallista jos o.etikkaa juo raakana ?
        Onko "yliannostuksella" haittaa vai hyötyä.
        Olen myös laihtunut, mutta kun olen muitakin ruokatottumuksia muuttanut, on tosi vaikea sanoa
        mikä osuun on omenaviinietikalla.
        Omenaviinietikkavinkin sai kaveriltani.


      • haittaa on
        health kirjoitti:

        Olen käyttänyt omenaviinietikkaa nyt lähes päivittäin 2 kk:n ajan. Juon suoraan pullosta pienen kulauksen aamuin ja illoin.
        Onko haitallista jos o.etikkaa juo raakana ?
        Onko "yliannostuksella" haittaa vai hyötyä.
        Olen myös laihtunut, mutta kun olen muitakin ruokatottumuksia muuttanut, on tosi vaikea sanoa
        mikä osuun on omenaviinietikalla.
        Omenaviinietikkavinkin sai kaveriltani.

        Älä juo suoraam,syövyttää kurkun ja hampaat, siksi sekoita veteen, en susittelsi käyttämään säännöllisesti vaan ruokalusikallinen päivässä riittää enkä itse käytä usein ko.valmistetta.Kohtuus katsos kaikessa kuitenkin.


      • heh
        haittaa on kirjoitti:

        Älä juo suoraam,syövyttää kurkun ja hampaat, siksi sekoita veteen, en susittelsi käyttämään säännöllisesti vaan ruokalusikallinen päivässä riittää enkä itse käytä usein ko.valmistetta.Kohtuus katsos kaikessa kuitenkin.

        minä juon pillin kautta!


      • tai muuten
        heh kirjoitti:

        minä juon pillin kautta!

        jos on merkittävä ylipaino, niin kyllä auttaa laihtumaan. Kannattaa kokeilla. Itse aloitin n. 3 kk sitten ja nyt 10 kg painosta pois. Suosittelen.


      • ja muihin
        tai muuten kirjoitti:

        jos on merkittävä ylipaino, niin kyllä auttaa laihtumaan. Kannattaa kokeilla. Itse aloitin n. 3 kk sitten ja nyt 10 kg painosta pois. Suosittelen.

        ala ja yläpään tulehduksiin ?


        kysyy: epätoivoinen elli !


      • kapselit rocks
        ja muihin kirjoitti:

        ala ja yläpään tulehduksiin ?


        kysyy: epätoivoinen elli !

        ov-etikka auttaa hiivasieneen. se tasapainoittaa elimistö ph-arvoja, joten kannattaa kokeilla.

        Minä laihdutin 8kg pelkillä omenaviinietikkakapseleillä 3kk aikana. ruokavaliota en muuttanut (se sama vanha huono ja epäterveellinen).
        samaan syssyyn sitten raskauduinkin, uskon ainakin kapseleilla olleen tehoa. haluan uskoa. nyt pikkukolmonen toiveissa ja omenaviinietikat ostettuina. ;)

        muistan sen erityisen selvästi,että mulla ainakin appelsiini-iho tasoittui todella paljon juuri kapseleiden takia.

        Ja voi että sitä energiamäärää!!! Harmaatkin päivät tuntuivat aurinkoisilta, joka aamu oli helppo nousta ylös, koska oma keho oli niin reipas ja energinen.

        Minä suosittelen lämpimästi. :)


      • minttuliini76
        kapselit rocks kirjoitti:

        ov-etikka auttaa hiivasieneen. se tasapainoittaa elimistö ph-arvoja, joten kannattaa kokeilla.

        Minä laihdutin 8kg pelkillä omenaviinietikkakapseleillä 3kk aikana. ruokavaliota en muuttanut (se sama vanha huono ja epäterveellinen).
        samaan syssyyn sitten raskauduinkin, uskon ainakin kapseleilla olleen tehoa. haluan uskoa. nyt pikkukolmonen toiveissa ja omenaviinietikat ostettuina. ;)

        muistan sen erityisen selvästi,että mulla ainakin appelsiini-iho tasoittui todella paljon juuri kapseleiden takia.

        Ja voi että sitä energiamäärää!!! Harmaatkin päivät tuntuivat aurinkoisilta, joka aamu oli helppo nousta ylös, koska oma keho oli niin reipas ja energinen.

        Minä suosittelen lämpimästi. :)

        ...JA HIVENAINEITA TUOSSA OMENAVIINIETIKASSA. SIKSI SITÄ MYÖS JUON. HAMPAIDEN SUOJAKS KANNATTAA ENSIN PESTÄ RUNSAALLA FLUORIHAMMASTAHNALLA JA SEN JÄLKEEN OTTAA SE LITKU...EIKÄ MISSÄÄN TAPAUKSES SYÖDÄ 10 MIN MITÄÄN MUUTA. SE NIMITTÄIN KULUTTAA HAMPAITA...


      • zazige
        minttuliini76 kirjoitti:

        ...JA HIVENAINEITA TUOSSA OMENAVIINIETIKASSA. SIKSI SITÄ MYÖS JUON. HAMPAIDEN SUOJAKS KANNATTAA ENSIN PESTÄ RUNSAALLA FLUORIHAMMASTAHNALLA JA SEN JÄLKEEN OTTAA SE LITKU...EIKÄ MISSÄÄN TAPAUKSES SYÖDÄ 10 MIN MITÄÄN MUUTA. SE NIMITTÄIN KULUTTAA HAMPAITA...

        Se kuluttaa erityisesti kiillettä,jos hampaiden pesun jälkeen juo hapanta!!!
        Tuohan on opetettu jo nuorena,että ei esim.appelsiinimehuakaan saisi juoda hamp.pesun jälkeen.
        Jos haluaa minimoida o-v-etikan kuluttavaa vaikutusta hampaissa,kannattaa purskutella hyvin vedellä juonnin jälkeen...


      • tjaa-ax
        zazige kirjoitti:

        Se kuluttaa erityisesti kiillettä,jos hampaiden pesun jälkeen juo hapanta!!!
        Tuohan on opetettu jo nuorena,että ei esim.appelsiinimehuakaan saisi juoda hamp.pesun jälkeen.
        Jos haluaa minimoida o-v-etikan kuluttavaa vaikutusta hampaissa,kannattaa purskutella hyvin vedellä juonnin jälkeen...

        "Se kuluttaa erityisesti kiillettä,jos hampaiden pesun jälkeen juo hapanta!!!
        Tuohan on opetettu jo nuorena,että ei esim.appelsiinimehuakaan saisi juoda hamp.pesun jälkeen.
        Jos haluaa minimoida o-v-etikan kuluttavaa vaikutusta hampaissa,kannattaa purskutella hyvin vedellä juonnin jälkeen... "

        Hammaslääkärit tuntuvat suosittelen:

        Pese hampaat hyvin, anna hammastahnan vaikuttaa pari minuuttia. Huuhtele rennosti. Hörppää viinietikkavesi nopeasti, suoraan kurkusta alas, älä "levitä" juomaa hampaisiin ja suuhun. Juo ja purskuttele lopuksi puhtaalla vedellä. Syö korkeintaan ksylitolipurkkaa.


      • Anonyymi
        toxic_girl kirjoitti:

        miten te pystytte juomaan sitä vettä mis on sitä omenaviinietikkaa??!? itse yritin tänään enkä saanut alas kun suullisen....sitten lisäsin siihen reilun teelusikallisen hunajaa mutta ei auttanut lopuksi jaoin lasillisen omenaviinietikka-vesiliusta kahteen lasiin ja kaadoin lopun osaan tuoremehua, mutta en siltikään saanut sitä alas...
        onko vielä jokin keino millä saisi sen etikan maun häviämään???

        Osta tyhjiä kapseleita ja täytä ne sillä etikalla


    • Faktii

      Etikan laihduttava vaikutus on varmistettu ihan lääketieteellisellä tutkimuksella. Mekanismia eli miten se toimii, ei tiedetä. Ja varokaa hampaitanne.

      Suolen seinämähän erittää kylläisyyshormoneja ja jotkut ruoka-aineet, kuten rasva, saavat nämä kylläisyyshormonit paremmin liikkeelle suolenseinämästä vereen. Etikalla saattaa olla samanlainen vaikutus tai sitten ei.

      Suolenseinämän erittämillä hormoneilla on merkittävä osuus diabeteksessa, anoreksiassa ja varmaan ihottumissa, mutta mekanismeja ei tunneta. Syy-yhteydet on havaittu epäsuorasti eli noihin tauteihin vaikuttavat suoliston sairaudet ja/tai suolistoleikkaukset. Etikan ihon parantava vaikutus tulisi siis suolistohormonien kautta.

    • ja kasvikset

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe