huomenta kaikille tässä huuhaalle et täällä sitä viellä hengissä olen ;=)Mut välillä ei oikein ole jaksanut täällä roikkua ja voi olla et on parempikin et keksii muita kujeita ;=)))
se on sit
26
714
Vastaukset
- aamuset vaan
Missäs Kippari on luurannu,kun on loistanu poisaolollaan?Joko ne muut kujeet on saanu voiton,vai onko lyllästyminen palstoille saanut vallan?Kaihomieli ihan päässy nykimään hihasta,kun et ole ollu huuhailemassa.Eihän sitä nyt noin saa jätää kavereita,ainakaan kun ei ilmoitusta ole näkyny.Mulle on nämä kaikki foorumit ainaki ruvennu tökkimään,ja siks en nytkään rekatulla nikillä kirjoita.
- kippari1
täällä kotosalla olen,mut voimat pikkusen vähissä ja sit välillä ei riitä oikein muutenkaan inspis tänne kirjoitella,mut syy on kyl kai toi eka juttu;=)
- perskuti
Eihän sitä jatkuvasti täällä jaksa, mutta välillä kiva vilkaista näitä kirjoituksia ja itsekin heittää pientä"läppää":=))
- kippari1
syy kai poissa oloon on toi mun kondis joka aika kehnossa välillä,mut sitkeenä periksi en perkule anna;=)
- Sydän.Ystävä
On se vaan kumma että mielessä olet,hyvä että ilmoittelit itsestäsi ;))
Täällä meinaa meininki olla kuin villissä lännessä ;DDDD- kippari1
aika tivolia täällä ollut mitä olen joskus vikaussut palstaa;=)
- quistis
Hyviä kujeita Sinulle:o))
- kippari1
no ei tässä mitään ihmeitä kujeita nyt tehty,mut aina pikkusen mielessä sellaiset on;=))
huomenta....:)))
- kippari1
sit sadellut siellä,no ei täälläkään kaukana se ole:=)
- Doe-01
kippari1 kirjoitti:
Hienoa,että vointisi on taas parempi:=))
- kippari1
Doe-01 kirjoitti:
Hienoa,että vointisi on taas parempi:=))
no välillä hetken parempi kondis,mut voi olla jo vaikka tunnin päästä ihan muuta ;=)
kippari1 kirjoitti:
juuh... ja jatkuu vaan:))))))) kuurottelee....
- Doe-01
kippari1 kirjoitti:
no välillä hetken parempi kondis,mut voi olla jo vaikka tunnin päästä ihan muuta ;=)
saat niillä lääkkeillä edes vähän balanssia:)Mullekin on sitä määrätty 3:sti päivässä,mut ei silti aina auta:(
Mulla on se Retard 100mg. - kippari1
Doe-01 kirjoitti:
saat niillä lääkkeillä edes vähän balanssia:)Mullekin on sitä määrätty 3:sti päivässä,mut ei silti aina auta:(
Mulla on se Retard 100mg.jotain jeesaa,mut kun alkaa olemaan annokset sellaisia et sillä määrällä tokenisi jo isompikin tyyppi niin ei kivaa enää siksi:=(
- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
juuh... ja jatkuu vaan:))))))) kuurottelee....
alkaa jo aurinko paistelemaan et kohta se on sielläkin:=))
- Doe-01
kippari1 kirjoitti:
jotain jeesaa,mut kun alkaa olemaan annokset sellaisia et sillä määrällä tokenisi jo isompikin tyyppi niin ei kivaa enää siksi:=(
toleranssi alkaa olemaan jo niin korkea,että vielä voimakkaammat lääkkeet laskettaisiin jo huumausaineiksi.
Minäkin koitan tolla fillarilla pitää paikat ees vähän notkeina,kun näillä lääkkeillä ei ole paljon asiaa autonrattiin.. - kippari1
Doe-01 kirjoitti:
toleranssi alkaa olemaan jo niin korkea,että vielä voimakkaammat lääkkeet laskettaisiin jo huumausaineiksi.
Minäkin koitan tolla fillarilla pitää paikat ees vähän notkeina,kun näillä lääkkeillä ei ole paljon asiaa autonrattiin..tääkin paska ole joskus sit ohitse ettei tarvii laittaa ainuttakaan pilleriä naamaan päivässä:=)
- marjuska
olin oikein huolestunut :)
nyt voitais kehitellä laivamatkaa maailman ääriin :)))- kippari1
sanonta sanoo mikä pahan tappaisi;=)Mut sit kun olen kunnossa lähdetään merelle etsimään vaikka sitä joka jäi kipparilta löytämättä eli rakkauden satama;=)
- marjuska
kippari1 kirjoitti:
sanonta sanoo mikä pahan tappaisi;=)Mut sit kun olen kunnossa lähdetään merelle etsimään vaikka sitä joka jäi kipparilta löytämättä eli rakkauden satama;=)
helppo löytää minún kanssa :))))
- kippari1
marjuska kirjoitti:
helppo löytää minún kanssa :))))
meinaat et löydät sen saaren kurssin nopeesti:=)))
hyvä hyvä - ja entistä ehompana, toivon niin!
Terveisin, MM.
P.S. Oletko ajellut Ducatilla - kelit ainakin ovat suosineet - toivottavasti kuitenkin itse kuski on kunnossa!- kippari1
tässä viellä kondiksessa olla,mut kohta sentään alkaa tapahtumaan kun pääsee sairaalaan;=)No on tolla ducatilla tullut pikkusen ajeltua eikai niin kipeeksi kippari voi tullakaan ettei jaksa yhtään ajella;=)))
kippari1 kirjoitti:
tässä viellä kondiksessa olla,mut kohta sentään alkaa tapahtumaan kun pääsee sairaalaan;=)No on tolla ducatilla tullut pikkusen ajeltua eikai niin kipeeksi kippari voi tullakaan ettei jaksa yhtään ajella;=)))
>eikai niin kipeeksi kippari voi tullakaan ettei jaksa yhtään ajella;=)))<
- asia ymmärretty!!!
Paranemisiin - pian, t. MM.- kippari1
Man-of-Mystery kirjoitti:
>eikai niin kipeeksi kippari voi tullakaan ettei jaksa yhtään ajella;=)))<
- asia ymmärretty!!!
Paranemisiin - pian, t. MM.kyllä mä tässä paranen kun vaan pääsen sinne tutkimuksiin;=)Joo saa olla aika kipee ennenkuin toi pyörä pihaan jää seisoo;=)))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834