kertokaas tietämättömälle et paljo suunnilleen mahtuu mp3:sia 128mb muistiin? tekeekö semmosella minimuisti soittimella mitään?
128mb?
7
422
Vastaukset
- Crazy.Boy
Itelläni on aiptekin 128 mb:n mp3 soitin, jonne mahtui noin 17 mp3 tiedostoa mutta nyt mahtui sitte 33 WMA tiedostoa. Pyöräilylenkkiin riittää vallan mainiosti !Ite en liiku paljon , siksipä ostin 128mb:n soittimen, jos sä pyöräilet.. paljon tottahan toki kannattaa ostaa jo 256mb:n soitin!!!
Ajattele jos mä ostin verkkokaupasta 128 mb:n mp soittimen 52.90 ja nyt saa samaan hintaan 256 MB:n soittimen!Eli enää 128 mb:n soittimia ei myydä niin paljon kuin ennen...
Gigantista saa muuten jo 512 mb:n soittimen pilkkahintaan olikohan se hinta jotain 70€...- kekkonen
no mutta cd:seenki menee enemmä ku 17... kyl sit varmaan pitäs panostaa ja ostaa joku isompimuistine :/
- Nimetön
kekkonen kirjoitti:
no mutta cd:seenki menee enemmä ku 17... kyl sit varmaan pitäs panostaa ja ostaa joku isompimuistine :/
Minulla itselläni on 128mb soitin ja siihen mahtuu noin 30 biisiä
- Crazy.Boy
kekkonen kirjoitti:
Siihen mahtuu noin 62 WMAQ tiedostoa, ja noin 31 MP3 tiedostoa... Gigantista saa ainakin mp 3 soittimia halvalla!
Hyvää kesää sulle!
Mp3-tiedostojen kanssa voi käyttää nyrkkisääntöä mega ja minuutti musiikkia (128 kbps). Tämä tietysti riippuu pakkaussuhteesta. Korkeammalla pakkaussuhteella äänenlaatu kärsii mutta kappaleet vievät vähemmän tilaa. Kannettavilla soittimilla ja erityisesti vakiokuulokkeilla tämä ei ole kovin suuri ongelma, sillä huonot kuulokkeet ja taustamelu pilaavat hyvänkin äänenlaadun. Oman kokemuksen mukaan 128 kbps (mp3) riittää hyvin kannettaviin soittimiin.
- jyrää
Mp3 soittimien hinnat ovat vielä(kin) törkeen kallita kannettaviin cd-soittimiin verrattuna. Itse ostin vuosi sitten cd-soittimen joka soittaa mp3:sia maksoi 39€ (maksaa tänäänkin yhtä paljon). Kun cd:lle mahtuu 700Mb, ja noin 50€ maksavalle mp3.soittimelle 128Mb niin ero on mielestäni erittäin suuri.
- Homma pelaa
128 kbps bitratella siihen menee MP3-muodossa kamaa 128 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752336Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1411990
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011460
- 611323
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 711161