mitä mieltä jos tytöllä oikean olkapään takana pentagrammi? en tod mikään wicca/saatananpalvoja, se on vaan mielesäni kaunis symboli. ja oikeastihan se tarkoittaa onne, valkoista magiaa ja elementtejä...
tatska
11
1028
Vastaukset
- tiitu
tai ole valmis selittelemään loppuikäsi valintaasi..
- Andy
Pakko nyt kommentoida sen verran, että kyllä oma mielipiteeni on se, että kannattaa ottaa jos vakaasti koet sen "omaksi" symboliksi, tiedät paljon sen eri merkityksistä ja pidät siitä. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee, itsellesihän sen tatskan otat etkä muille! Ärsyttää se kun tällä palstalla heti jos jollain on joku idea tatskan suhteen, niin heti ollaan lyttäämässä se..
- totuuden torvi
Olet Andy täysin väärässä!
Täällä eletään yhteisössä jossa on muodostunut erilaisia tapoja ja moraalisääntöjä. Ei niitä niin vain voi murtaa ja muuttaa. Jos haluaa näkyvästi leimata itsensä ikuisesti vaikkapa hakaristillä tai saatananpalvojien merkeillä on turha syytellä suurta enemmistöä ahdaskatseiseksi heidän nuivan suhtautumisen takia. - tiltu
totuuden torvi kirjoitti:
Olet Andy täysin väärässä!
Täällä eletään yhteisössä jossa on muodostunut erilaisia tapoja ja moraalisääntöjä. Ei niitä niin vain voi murtaa ja muuttaa. Jos haluaa näkyvästi leimata itsensä ikuisesti vaikkapa hakaristillä tai saatananpalvojien merkeillä on turha syytellä suurta enemmistöä ahdaskatseiseksi heidän nuivan suhtautumisen takia.se EI OLE SAATANANPALVOJIEN MERKKI!!! se merkitsee viittä elementtiä:VESI,ILMA,MAA,TULI JA VOIMA. se liitetään myös valkoiseen magiaan. meillä suomessa talon perustuksiin piirretään pentagrammi suojelemaan. sinunkin talossa on varmaan.
- hhh
tiltu kirjoitti:
se EI OLE SAATANANPALVOJIEN MERKKI!!! se merkitsee viittä elementtiä:VESI,ILMA,MAA,TULI JA VOIMA. se liitetään myös valkoiseen magiaan. meillä suomessa talon perustuksiin piirretään pentagrammi suojelemaan. sinunkin talossa on varmaan.
Mutta otapa huomioon, että todennäköisesti suurin osa ihmisistä ei tiedä näiden symbolien alkuperäistä merkitystä. Jos otat pentagrammin ihoosi, ole tosiaankin valmis selittelemään tai ottamaan saatananpalvojan leiman otsaasi. Henk.kohtainen mielipiteeni on, että ota kuva jos olet harkinnut ja sen haluat. Itse tiedän tuon alkuperäisen merkityksen ja vaikka en tietäisikään, niin mikäs minä olen muita tuomitsemaan!
- Andy
totuuden torvi kirjoitti:
Olet Andy täysin väärässä!
Täällä eletään yhteisössä jossa on muodostunut erilaisia tapoja ja moraalisääntöjä. Ei niitä niin vain voi murtaa ja muuttaa. Jos haluaa näkyvästi leimata itsensä ikuisesti vaikkapa hakaristillä tai saatananpalvojien merkeillä on turha syytellä suurta enemmistöä ahdaskatseiseksi heidän nuivan suhtautumisen takia.No joo, mutta tuntuu vaan että kohta ei kukaan enää viitsi ottaa mitenkään persoonallisia tatskoja, kun aina joku on mussuttamassa ja kritisoimassa niitä...tai siis varsinkin tällä palstalla missä porukka vaikuttaa jotenkin ihmeen vihamieliseltä..
- moved
Jos haluat kuvan, ota se. varmaan osaat kuitenkin aavistaa, että monet liittävät sen esimerkiksi wiccoihin,gooteihin ja jotkut jopa saatananpalvontaan, joten kannattaa harkita tarkkaan. kumminpäin ajattelit sen tähden muuten laittaa?
- ......
tiltu86 kirjoitti:
kärki ylöspäin (=valkoinen magia). kärki alaspäinhän tarkoittaisi mustaa magiaa
Ota jos haluat, kannattaa vain varautua siihen että saat kuulla vittuilua/saatananpalvojaksi nimittelyä tatuoinnin johdosta sillä kaikki (dorkat) eivät tajua kyseisen symbolin merkitystä, vieläkin naurattaa kun muistelen yläasteaikaisia "wannabe-saatananpalvojia" joiden reppuun oli kirjoitettu "satan is my lord" ja piirretty pentagrammi ns. oikein päin. xD
- Heli
...... kirjoitti:
Ota jos haluat, kannattaa vain varautua siihen että saat kuulla vittuilua/saatananpalvojaksi nimittelyä tatuoinnin johdosta sillä kaikki (dorkat) eivät tajua kyseisen symbolin merkitystä, vieläkin naurattaa kun muistelen yläasteaikaisia "wannabe-saatananpalvojia" joiden reppuun oli kirjoitettu "satan is my lord" ja piirretty pentagrammi ns. oikein päin. xD
Olen kuullut jostain, että tähti yksi sakara ylöspäin ois Jeesuksen merkki ja tähti 2 sakaraa ylös ois se paholaisen merkki...mut kempä tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437