tatska

tiltu

mitä mieltä jos tytöllä oikean olkapään takana pentagrammi? en tod mikään wicca/saatananpalvoja, se on vaan mielesäni kaunis symboli. ja oikeastihan se tarkoittaa onne, valkoista magiaa ja elementtejä...

11

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu

      tai ole valmis selittelemään loppuikäsi valintaasi..

    • Andy

      Pakko nyt kommentoida sen verran, että kyllä oma mielipiteeni on se, että kannattaa ottaa jos vakaasti koet sen "omaksi" symboliksi, tiedät paljon sen eri merkityksistä ja pidät siitä. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee, itsellesihän sen tatskan otat etkä muille! Ärsyttää se kun tällä palstalla heti jos jollain on joku idea tatskan suhteen, niin heti ollaan lyttäämässä se..

      • kiva saada tollastakin palautetta! kiitän ja kumarran


      • totuuden torvi

        Olet Andy täysin väärässä!

        Täällä eletään yhteisössä jossa on muodostunut erilaisia tapoja ja moraalisääntöjä. Ei niitä niin vain voi murtaa ja muuttaa. Jos haluaa näkyvästi leimata itsensä ikuisesti vaikkapa hakaristillä tai saatananpalvojien merkeillä on turha syytellä suurta enemmistöä ahdaskatseiseksi heidän nuivan suhtautumisen takia.


      • tiltu
        totuuden torvi kirjoitti:

        Olet Andy täysin väärässä!

        Täällä eletään yhteisössä jossa on muodostunut erilaisia tapoja ja moraalisääntöjä. Ei niitä niin vain voi murtaa ja muuttaa. Jos haluaa näkyvästi leimata itsensä ikuisesti vaikkapa hakaristillä tai saatananpalvojien merkeillä on turha syytellä suurta enemmistöä ahdaskatseiseksi heidän nuivan suhtautumisen takia.

        se EI OLE SAATANANPALVOJIEN MERKKI!!! se merkitsee viittä elementtiä:VESI,ILMA,MAA,TULI JA VOIMA. se liitetään myös valkoiseen magiaan. meillä suomessa talon perustuksiin piirretään pentagrammi suojelemaan. sinunkin talossa on varmaan.


      • hhh
        tiltu kirjoitti:

        se EI OLE SAATANANPALVOJIEN MERKKI!!! se merkitsee viittä elementtiä:VESI,ILMA,MAA,TULI JA VOIMA. se liitetään myös valkoiseen magiaan. meillä suomessa talon perustuksiin piirretään pentagrammi suojelemaan. sinunkin talossa on varmaan.

        Mutta otapa huomioon, että todennäköisesti suurin osa ihmisistä ei tiedä näiden symbolien alkuperäistä merkitystä. Jos otat pentagrammin ihoosi, ole tosiaankin valmis selittelemään tai ottamaan saatananpalvojan leiman otsaasi. Henk.kohtainen mielipiteeni on, että ota kuva jos olet harkinnut ja sen haluat. Itse tiedän tuon alkuperäisen merkityksen ja vaikka en tietäisikään, niin mikäs minä olen muita tuomitsemaan!


      • Andy
        totuuden torvi kirjoitti:

        Olet Andy täysin väärässä!

        Täällä eletään yhteisössä jossa on muodostunut erilaisia tapoja ja moraalisääntöjä. Ei niitä niin vain voi murtaa ja muuttaa. Jos haluaa näkyvästi leimata itsensä ikuisesti vaikkapa hakaristillä tai saatananpalvojien merkeillä on turha syytellä suurta enemmistöä ahdaskatseiseksi heidän nuivan suhtautumisen takia.

        No joo, mutta tuntuu vaan että kohta ei kukaan enää viitsi ottaa mitenkään persoonallisia tatskoja, kun aina joku on mussuttamassa ja kritisoimassa niitä...tai siis varsinkin tällä palstalla missä porukka vaikuttaa jotenkin ihmeen vihamieliseltä..


    • moved

      Jos haluat kuvan, ota se. varmaan osaat kuitenkin aavistaa, että monet liittävät sen esimerkiksi wiccoihin,gooteihin ja jotkut jopa saatananpalvontaan, joten kannattaa harkita tarkkaan. kumminpäin ajattelit sen tähden muuten laittaa?

      • kärki ylöspäin (=valkoinen magia). kärki alaspäinhän tarkoittaisi mustaa magiaa


      • ......
        tiltu86 kirjoitti:

        kärki ylöspäin (=valkoinen magia). kärki alaspäinhän tarkoittaisi mustaa magiaa

        Ota jos haluat, kannattaa vain varautua siihen että saat kuulla vittuilua/saatananpalvojaksi nimittelyä tatuoinnin johdosta sillä kaikki (dorkat) eivät tajua kyseisen symbolin merkitystä, vieläkin naurattaa kun muistelen yläasteaikaisia "wannabe-saatananpalvojia" joiden reppuun oli kirjoitettu "satan is my lord" ja piirretty pentagrammi ns. oikein päin. xD


      • Heli
        ...... kirjoitti:

        Ota jos haluat, kannattaa vain varautua siihen että saat kuulla vittuilua/saatananpalvojaksi nimittelyä tatuoinnin johdosta sillä kaikki (dorkat) eivät tajua kyseisen symbolin merkitystä, vieläkin naurattaa kun muistelen yläasteaikaisia "wannabe-saatananpalvojia" joiden reppuun oli kirjoitettu "satan is my lord" ja piirretty pentagrammi ns. oikein päin. xD

        Olen kuullut jostain, että tähti yksi sakara ylöspäin ois Jeesuksen merkki ja tähti 2 sakaraa ylös ois se paholaisen merkki...mut kempä tietää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe