omenaviinietikasta kyselisin

tyttönen

heip!
tässä sellaista kyselisin että etikkaa juomalla olen kuukauden sisällä saanut itsestäni jo 6 kiloa pois eli tää tuote tosiaan toimii.kysymys kuuluukin sitten niin että mitä sitten kun olen saavuttanut ihannepainoni..lopettamall etikan juomisen,jämähtääkö paino paikoilleen?joku oli täällä palstalla aikaisemmin pelotellut että etikkaa kun käyttää ihannpainon saavuttamiseen niin kun sen käytön lopettaa niin paino kuulemma siitä huolimatta jatkaisi tippumistaan..pitääkö tuo paikkaansa vai pilailiko joku? olen sen verran huolissani terveydestäni että en halua miksikään anoreksikoksi vaan lähinnä tipauttaa painoa siksi pois että se on terveydelleni hyväksi.

20

11380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      no moikka! mä oisin tosi kiinnostunu tosta omenaviinietikalla laihuttamisesta ja tarttisin nyt neuvoja.. niin..
      paljonko sitä pitää juoda ja missä muodossa?veteen sekotettunako?mistä sitä saa ostaa ja paljonko maksaa??oisin tosi kiitollinen ku vastaisit..
      Onnee sulle!ja toivotaan ettei se paino ainakaan rupee nousee ku sen omenaviinietikan käytön lopettaa!!

      • Gurunda

        Ainakin etikka kirjassa neuvotaan sekoittamaan ruokalusikallinen lasilliseen vettä, juodaan aina ennen ruokailua. Kannattaa varoa hampaiden kiillettä, etikka hajottaa sitä. Pillillä juominen voi olla tässä avuksi.

        Ostaa voi ihan tavallisesta ruokakaupasta.


    • minä

      mitä hyötyä omenaviinietikasta on?

      • tyttönen

        joopa..ei täällä sitten kukaan ole vielä siihen mun varsinaiseen kysymykseen ole vastannut.siis miten käy kun pääsen ihannepainooni ja lopetan etikan käytön??laihdunko entisestään vai pysyykö painoa siinä mihin sen halusinkin tippuvan??

        joku kumma täällä kysyi että mitä hyötyä etikasta on.mä olen ainakin netin kautta löytänyt aika paljonkin hyötyä etikasta.itse käytän sitä niin että otan lasilliseen vettä ruokalusikallisen etikkaa ja noita tuollaisia lasillisia juon päivässä kolme.otan etikkaan aina ruokailun yhteydessä.sen lisäksi lenkkeilen ja en napostele herkkuja enää hirveesti.apua tästä on ollut kun 6 kiloa on jo hävinnyt:)


      • Sundance
        tyttönen kirjoitti:

        joopa..ei täällä sitten kukaan ole vielä siihen mun varsinaiseen kysymykseen ole vastannut.siis miten käy kun pääsen ihannepainooni ja lopetan etikan käytön??laihdunko entisestään vai pysyykö painoa siinä mihin sen halusinkin tippuvan??

        joku kumma täällä kysyi että mitä hyötyä etikasta on.mä olen ainakin netin kautta löytänyt aika paljonkin hyötyä etikasta.itse käytän sitä niin että otan lasilliseen vettä ruokalusikallisen etikkaa ja noita tuollaisia lasillisia juon päivässä kolme.otan etikkaan aina ruokailun yhteydessä.sen lisäksi lenkkeilen ja en napostele herkkuja enää hirveesti.apua tästä on ollut kun 6 kiloa on jo hävinnyt:)

        ...etikan toimivuutta rasvanpoltossa.
        Kerropa mitkä nämä netistä löytämäsi etikan vaikutukset ovat?


      • Soffan

        Omenaviinietikka on luonnontuote, joka sisältää runsaasti kaliumia, fosforia ja kalsiumia sekä jonkin verran magnesiumia, natriumia, klooria, rikkiä, rautaa, fluoria ja piitä. Lisäksi siinä on A-, B1-, B2-, B6-, C- ja E-vitamiineja. Jo Hippokrates hoiti potilaitaan omenaviinietikalla sen puhdistavien, parantavien ja vastustuskykyä parantavien ominaisuuksien takia.

        Ensimmäisenä omenaviinietikan lääkevaikutuksen huomasi maalaislääkäri D.C. Jarvis. Hän totesi omenaviinietikan nopeuttavan eläinten kasvua ja torjuvan sairauksia. Jarvis päätteli sen tehoavan myös ihmisillä ja määräsi potilailleen pitkän iän saavuttamiseksi omenaviinietikan ja hunajan seosta.

        Omenaviinillä sanotaan olevan ainakin seuraavanlaisia ominaisuuksia:
        Vaikuttaa suotuisasti elimistön happo-emästasapainoon
        Parantaa ruoansulatusta
        Vilkastuttaa aineenvaihduntaa
        Helpottaa niveltulehdusten aiheuttamaa jäykkyyttä
        Auttaa kuivaan ja arkaan kurkkuun
        Pitää veren notkeana, jolloin se pääsee virtaamaan pienimpiinkin suoniin
        Auttaa kalsiumin imeytymisessä
        Laskee verenpainetta
        Pienentää syöpäriskiä
        Poistaa verisuonten hyytymiä
        Viivyttää osteoporoosia
        Suojaa aivoja ikääntymiseltä
        Auttaa kontrolloimaan ja normalisoimaan painoa
        Vähentää selluliittia
        Auttaa kuivaan ihoon
        Lievittää auringonpolttamien kipua
        Auttaa estämään hilseen muodostumista, päänahan kutinaa ja kaljuutta
        Pehmittää kireitä, särkeviä raajoja ja arkoja lihaksia


        Omenaviinietikan kerta-annostus on 2 teelusikallista etikkaa sekoitettuna runsaaseen määrään vettä. Joukkoon voi lisätä myös hunajaa (2 teelusikallista). Annoksia nautitaan vähintään yksi päivässä (aamulla) tai aamuin illoin tai ennen jokaista ateriaa. Kurkkukipuun omenaviinietikkaa käytetään kurlausvetenä.

        Jos omenaviinietikan maku tuntuu kestämättömältä, voi sen yrittää sekoittaa esimerkiksi mehuun (Fun Light, appelsiinitäysmehu tms.) tai kivennäisveteen. Kaupoista löytyy myös hunajaomenaviinietikkaa tai hunaja-hera-omenaviinietikkaa, joita voi testata.

        Etikka syövyttää ja pehmittää hammaskiillettä. Hammaslääkärin antama ohje etikan käyttämiseen on seuraava: aamulla ihan ensimmäiseksi pitää pestä hampaat siten että levittää hammastahnan tasaisesti kaikkiin hampaisiin ja sitten harjaa (vähintään 2 min jotta fluori ehtii vaikuttaa) ja lopuksi vielä purskuttaa tahnavaahtoa suussa. Suu huuhdellaan "huolimattomasti" niin että hampaisiin jää suojaava kerros hammastahnaa (yleensä yksi purskuttelu riittää). Tämän jälkeen juodaan etikka-vesi-seos, jonka pitäisi olla melkoisen mietoa (2 tl etikkaa tuopilliseen vettä) ja päälle vielä pelkkää vettä. Ja sitten pitäisi odotella vielä 10 minuuttia ennen kuin pistää suuhunsa yhtään mitään, paitsi xylitol-purkkaa voi syödä heti. Missään tapauksessa hampaita ei saa harjata heti etikan juomisen jälkeen.

        Omenaviinietikan käyttöohjeita:

        Omenaviinietikkakuuri:
        2 teelusikallista omenaviinietikkaa ja saman verran hunajaa sekoitetaan lasilliseen lämmintä vettä ja juodaan aamuin illoin kuuden viikon ajan.

        Suonikohjuihin ja turvotukseen:
        Kasta puuvillarätti omenaviinietikkaan ja kiedo se jalan ympärille. Peitä rätti pyyhkeellä ja makaa jalat koholla noin puoli tuntia. Myös päivittäinen hieronta omenaviinietikalla parantaa verenkiertoa ja virkistää kudoksia. Herkkäihoisten kannattaa laimentaa etikka.

        Puhdistava kylpy:
        Päivittäiset kylvyt, joihin on lisätty 2.5 dl omenaviinietikkaa puhdistavat ja kiinteyttävät ihoa sekä vähentävät finnejä ja muita näppylöitä. Vietä kylvyssä päivittäin noin 20 minuuttia enintään kuuden viikon ajan. Kylvyn jälkeen ihoa ei tulisi huuhtoa.

        Auringon polttamiin, kutiseviin ihottumiin ja lieviin palovammoihin:
        Hoidettava alue peitetään omenaviinietikalla kastetulla pyyhkeellä. Hyönteisten pistoihin ja ihottumiin suositellaan laimennettua omenaviinietikkaa.

        Yskää vastaan:
        Sekoita 5 rkl juoksevaa hunajaa ja 5 tl omenaviinietikkaa. Syntyy mieto yskänlääke, joka vähentää ärsytystä ja irrottaa limaa hengitysteissä. Sekoita 1:1 omenaviinietikkaa ja lämmintä vesijohtovettä (noin 40C). Kasta pyyhe seokseen ja kierrä puolikuivaksi. Makaa pyyhe rinnalla noin puoli tuntia.

        Liikavarpaat ja kovettumat:
        Kasta leipäviipale omenaviinietikkaan. Laita se känsän tai liikavarpaan päälle, sido paikalleen ja anna vaikuttaa yön yli


      • Sundance
        Soffan kirjoitti:

        Omenaviinietikka on luonnontuote, joka sisältää runsaasti kaliumia, fosforia ja kalsiumia sekä jonkin verran magnesiumia, natriumia, klooria, rikkiä, rautaa, fluoria ja piitä. Lisäksi siinä on A-, B1-, B2-, B6-, C- ja E-vitamiineja. Jo Hippokrates hoiti potilaitaan omenaviinietikalla sen puhdistavien, parantavien ja vastustuskykyä parantavien ominaisuuksien takia.

        Ensimmäisenä omenaviinietikan lääkevaikutuksen huomasi maalaislääkäri D.C. Jarvis. Hän totesi omenaviinietikan nopeuttavan eläinten kasvua ja torjuvan sairauksia. Jarvis päätteli sen tehoavan myös ihmisillä ja määräsi potilailleen pitkän iän saavuttamiseksi omenaviinietikan ja hunajan seosta.

        Omenaviinillä sanotaan olevan ainakin seuraavanlaisia ominaisuuksia:
        Vaikuttaa suotuisasti elimistön happo-emästasapainoon
        Parantaa ruoansulatusta
        Vilkastuttaa aineenvaihduntaa
        Helpottaa niveltulehdusten aiheuttamaa jäykkyyttä
        Auttaa kuivaan ja arkaan kurkkuun
        Pitää veren notkeana, jolloin se pääsee virtaamaan pienimpiinkin suoniin
        Auttaa kalsiumin imeytymisessä
        Laskee verenpainetta
        Pienentää syöpäriskiä
        Poistaa verisuonten hyytymiä
        Viivyttää osteoporoosia
        Suojaa aivoja ikääntymiseltä
        Auttaa kontrolloimaan ja normalisoimaan painoa
        Vähentää selluliittia
        Auttaa kuivaan ihoon
        Lievittää auringonpolttamien kipua
        Auttaa estämään hilseen muodostumista, päänahan kutinaa ja kaljuutta
        Pehmittää kireitä, särkeviä raajoja ja arkoja lihaksia


        Omenaviinietikan kerta-annostus on 2 teelusikallista etikkaa sekoitettuna runsaaseen määrään vettä. Joukkoon voi lisätä myös hunajaa (2 teelusikallista). Annoksia nautitaan vähintään yksi päivässä (aamulla) tai aamuin illoin tai ennen jokaista ateriaa. Kurkkukipuun omenaviinietikkaa käytetään kurlausvetenä.

        Jos omenaviinietikan maku tuntuu kestämättömältä, voi sen yrittää sekoittaa esimerkiksi mehuun (Fun Light, appelsiinitäysmehu tms.) tai kivennäisveteen. Kaupoista löytyy myös hunajaomenaviinietikkaa tai hunaja-hera-omenaviinietikkaa, joita voi testata.

        Etikka syövyttää ja pehmittää hammaskiillettä. Hammaslääkärin antama ohje etikan käyttämiseen on seuraava: aamulla ihan ensimmäiseksi pitää pestä hampaat siten että levittää hammastahnan tasaisesti kaikkiin hampaisiin ja sitten harjaa (vähintään 2 min jotta fluori ehtii vaikuttaa) ja lopuksi vielä purskuttaa tahnavaahtoa suussa. Suu huuhdellaan "huolimattomasti" niin että hampaisiin jää suojaava kerros hammastahnaa (yleensä yksi purskuttelu riittää). Tämän jälkeen juodaan etikka-vesi-seos, jonka pitäisi olla melkoisen mietoa (2 tl etikkaa tuopilliseen vettä) ja päälle vielä pelkkää vettä. Ja sitten pitäisi odotella vielä 10 minuuttia ennen kuin pistää suuhunsa yhtään mitään, paitsi xylitol-purkkaa voi syödä heti. Missään tapauksessa hampaita ei saa harjata heti etikan juomisen jälkeen.

        Omenaviinietikan käyttöohjeita:

        Omenaviinietikkakuuri:
        2 teelusikallista omenaviinietikkaa ja saman verran hunajaa sekoitetaan lasilliseen lämmintä vettä ja juodaan aamuin illoin kuuden viikon ajan.

        Suonikohjuihin ja turvotukseen:
        Kasta puuvillarätti omenaviinietikkaan ja kiedo se jalan ympärille. Peitä rätti pyyhkeellä ja makaa jalat koholla noin puoli tuntia. Myös päivittäinen hieronta omenaviinietikalla parantaa verenkiertoa ja virkistää kudoksia. Herkkäihoisten kannattaa laimentaa etikka.

        Puhdistava kylpy:
        Päivittäiset kylvyt, joihin on lisätty 2.5 dl omenaviinietikkaa puhdistavat ja kiinteyttävät ihoa sekä vähentävät finnejä ja muita näppylöitä. Vietä kylvyssä päivittäin noin 20 minuuttia enintään kuuden viikon ajan. Kylvyn jälkeen ihoa ei tulisi huuhtoa.

        Auringon polttamiin, kutiseviin ihottumiin ja lieviin palovammoihin:
        Hoidettava alue peitetään omenaviinietikalla kastetulla pyyhkeellä. Hyönteisten pistoihin ja ihottumiin suositellaan laimennettua omenaviinietikkaa.

        Yskää vastaan:
        Sekoita 5 rkl juoksevaa hunajaa ja 5 tl omenaviinietikkaa. Syntyy mieto yskänlääke, joka vähentää ärsytystä ja irrottaa limaa hengitysteissä. Sekoita 1:1 omenaviinietikkaa ja lämmintä vesijohtovettä (noin 40C). Kasta pyyhe seokseen ja kierrä puolikuivaksi. Makaa pyyhe rinnalla noin puoli tuntia.

        Liikavarpaat ja kovettumat:
        Kasta leipäviipale omenaviinietikkaan. Laita se känsän tai liikavarpaan päälle, sido paikalleen ja anna vaikuttaa yön yli

        Et voinut tosissasi tuota kirjoittaa.

        Koko listan läpikäyminen olisi liian työläs tehtävä, mutta tuodaanpa esiin pari epäkohtaa:

        1) kerroit tuotteen auttavan kalsiumin imeytymisessä - kuitenkaan kalsiumin imeytymistä oikeasti lisäävää D-vitamiinia ei sinun mukaasi ole tuotteessa.

        2) "suotuisa vaikutus elimistön happo-emäs -tasapainoon" - ja höpöhöpö. Terveen ihmisen munuaiset säätävät elimistön pH:n juuri oikealle tasolle...ei siinä mitään muita kikkoja tarvita. Varsinkaan omenaviinietikkaa, joka pikemminkin hieman järkyttää elimistön happo-emäs -tasapainoa ja antaa siten munuaisille lisää töitä.

        Yhteenveto tuotteesta kertomasi koostumuksen perusteella: tuote näyttäisi sisältävän joitakin vitamiineja ja hivenaineita. Joku (ilmeisesti kaupalliset intressit motiivinaan) on sitten koonnut listan kyseisten vitamiinien ja hivenaineiden PUUTOSTILOJEN oireista ja sitten kääntänyt asian virheellisesti niin että kyseisiä vitamiineja nauttimalla saa vastaavat hyödyt vaikka puutostila ei olisikaan. Tämä on täysin väärä tulkinta asiasta.

        Monipuolisesta ravinnosta saa riittävästi ja monipuolisemmin vitamiineja (ja siis nuo vaikutukset) kuin omenaviinietikasta. Tai multitabseista.


      • tyttönen
        Sundance kirjoitti:

        Et voinut tosissasi tuota kirjoittaa.

        Koko listan läpikäyminen olisi liian työläs tehtävä, mutta tuodaanpa esiin pari epäkohtaa:

        1) kerroit tuotteen auttavan kalsiumin imeytymisessä - kuitenkaan kalsiumin imeytymistä oikeasti lisäävää D-vitamiinia ei sinun mukaasi ole tuotteessa.

        2) "suotuisa vaikutus elimistön happo-emäs -tasapainoon" - ja höpöhöpö. Terveen ihmisen munuaiset säätävät elimistön pH:n juuri oikealle tasolle...ei siinä mitään muita kikkoja tarvita. Varsinkaan omenaviinietikkaa, joka pikemminkin hieman järkyttää elimistön happo-emäs -tasapainoa ja antaa siten munuaisille lisää töitä.

        Yhteenveto tuotteesta kertomasi koostumuksen perusteella: tuote näyttäisi sisältävän joitakin vitamiineja ja hivenaineita. Joku (ilmeisesti kaupalliset intressit motiivinaan) on sitten koonnut listan kyseisten vitamiinien ja hivenaineiden PUUTOSTILOJEN oireista ja sitten kääntänyt asian virheellisesti niin että kyseisiä vitamiineja nauttimalla saa vastaavat hyödyt vaikka puutostila ei olisikaan. Tämä on täysin väärä tulkinta asiasta.

        Monipuolisesta ravinnosta saa riittävästi ja monipuolisemmin vitamiineja (ja siis nuo vaikutukset) kuin omenaviinietikasta. Tai multitabseista.

        sundance,äläppäs ala väittämään vastaan etteikö tuo omenaviinietikka tepsi.näyttäis siltä että sinä et usko koko juttuun sitten mitenkään päin.mitenkäs sitten selität minun painonpudotukseni eli 6 kiloa kuukaudessa vaikka en kuitenkaan kauheasti ole elintottumuksiani muuttanut?kandeis varmaan itekkin kokeilla tuotetta ensin ja huomata ne positiiviset vaikutukset mitä seuraa sen käyttämisestä ennenkuin alkaa mitään kritisoimaan!!!


      • Sundance
        tyttönen kirjoitti:

        sundance,äläppäs ala väittämään vastaan etteikö tuo omenaviinietikka tepsi.näyttäis siltä että sinä et usko koko juttuun sitten mitenkään päin.mitenkäs sitten selität minun painonpudotukseni eli 6 kiloa kuukaudessa vaikka en kuitenkaan kauheasti ole elintottumuksiani muuttanut?kandeis varmaan itekkin kokeilla tuotetta ensin ja huomata ne positiiviset vaikutukset mitä seuraa sen käyttämisestä ennenkuin alkaa mitään kritisoimaan!!!

        Selitys löytyy omasta kirjoituksestasi:

        "sen lisäksi lenkkeilen ja en napostele herkkuja enää hirveesti"

        Tuo on aiheuttanut varastorasvojesi pienenemistä ja samalla todennäköisesti elimistösi nesteen määrä on ilmeisesti alentunut, jota kautta suurin osa painonpudotuksesta on tullut.
        Lisäksi en pidä mahdottomana ajatuksena sitä että etikallasi voisi olla jonkintasoinen diureettivaikutus eli aiheuttaisi lisää elimistön nesteiden vähenemistä.

        Kuitenkaan mikään mainitsemistasi tuotteen alkuaineista/molekyyleistä ei nopeuta normaalitasolla toimivaa aineenvaihduntaa tai lisää varastorasvojen käyttöä. Ei yksin, eikä yhdessä.

        Nämä eivät katsos ole uskon asioita.


      • tyttönen
        Sundance kirjoitti:

        Selitys löytyy omasta kirjoituksestasi:

        "sen lisäksi lenkkeilen ja en napostele herkkuja enää hirveesti"

        Tuo on aiheuttanut varastorasvojesi pienenemistä ja samalla todennäköisesti elimistösi nesteen määrä on ilmeisesti alentunut, jota kautta suurin osa painonpudotuksesta on tullut.
        Lisäksi en pidä mahdottomana ajatuksena sitä että etikallasi voisi olla jonkintasoinen diureettivaikutus eli aiheuttaisi lisää elimistön nesteiden vähenemistä.

        Kuitenkaan mikään mainitsemistasi tuotteen alkuaineista/molekyyleistä ei nopeuta normaalitasolla toimivaa aineenvaihduntaa tai lisää varastorasvojen käyttöä. Ei yksin, eikä yhdessä.

        Nämä eivät katsos ole uskon asioita.

        ihan rauhassa saat olla sitä mieltä asiasta mitä nyt siten ikinä oletkaan mutta sen mä tiedän että suurin syys laihtumiseeni on etikka.mulla ei ole koskaan aikaisemmin paino tippunut näin nopeesti että kuukaudessa jo kuusi kiloa.muutama vuosi taaksepäin kun laihdutin itseäni,en tiennyt vielä etikasta mitään vaan laihdutin silleen normaalisti tyylillä syö terveellisesti ja liiku.kävin silloin 2xpäivässä lenkillä ja joka päivä vielä jumppasin.sellaisella perinteisellä taktiikalla sain kahdessa kuukaudessa seitsemän kiloa pois!!joten tää tämän hetkinen dieettini että kuukaudessa laihdun sen minkä ennen kahdessa on selvästi merkki siitä että jokin on nopeuttanut laihtumistani ja aineenvaihduntaa erityisesti.etikan sanotaan nopeuttavan aineenvaihduntaa joten eipä tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin etikka vai keksitkö sä taas jotain nasevaa vastaan väitettävää??ihan rauhassa.en sinua tunne joten mielipiteesikin on mulle sama,mun mielestä tää on kuitenkin etikan ansiota.oli asiat sit miten tahansa.


      • Wildcat
        tyttönen kirjoitti:

        ihan rauhassa saat olla sitä mieltä asiasta mitä nyt siten ikinä oletkaan mutta sen mä tiedän että suurin syys laihtumiseeni on etikka.mulla ei ole koskaan aikaisemmin paino tippunut näin nopeesti että kuukaudessa jo kuusi kiloa.muutama vuosi taaksepäin kun laihdutin itseäni,en tiennyt vielä etikasta mitään vaan laihdutin silleen normaalisti tyylillä syö terveellisesti ja liiku.kävin silloin 2xpäivässä lenkillä ja joka päivä vielä jumppasin.sellaisella perinteisellä taktiikalla sain kahdessa kuukaudessa seitsemän kiloa pois!!joten tää tämän hetkinen dieettini että kuukaudessa laihdun sen minkä ennen kahdessa on selvästi merkki siitä että jokin on nopeuttanut laihtumistani ja aineenvaihduntaa erityisesti.etikan sanotaan nopeuttavan aineenvaihduntaa joten eipä tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin etikka vai keksitkö sä taas jotain nasevaa vastaan väitettävää??ihan rauhassa.en sinua tunne joten mielipiteesikin on mulle sama,mun mielestä tää on kuitenkin etikan ansiota.oli asiat sit miten tahansa.

        Onneksi olkoon laihtumisestasi.
        Itse en kyl pystyisi juomaan omenaviinietikkaa, on se sen verran pahaa tököttiä...

        Ajattelitkos muuten että sinulla ehkä putosi paino ekalla laiduttamisella hitaammin koska lihaksesi samalla kasvoivat/kiinteytyivät? Kun se lihas painaa kuitenkin enemmän kuin läski..


      • Sundance
        tyttönen kirjoitti:

        ihan rauhassa saat olla sitä mieltä asiasta mitä nyt siten ikinä oletkaan mutta sen mä tiedän että suurin syys laihtumiseeni on etikka.mulla ei ole koskaan aikaisemmin paino tippunut näin nopeesti että kuukaudessa jo kuusi kiloa.muutama vuosi taaksepäin kun laihdutin itseäni,en tiennyt vielä etikasta mitään vaan laihdutin silleen normaalisti tyylillä syö terveellisesti ja liiku.kävin silloin 2xpäivässä lenkillä ja joka päivä vielä jumppasin.sellaisella perinteisellä taktiikalla sain kahdessa kuukaudessa seitsemän kiloa pois!!joten tää tämän hetkinen dieettini että kuukaudessa laihdun sen minkä ennen kahdessa on selvästi merkki siitä että jokin on nopeuttanut laihtumistani ja aineenvaihduntaa erityisesti.etikan sanotaan nopeuttavan aineenvaihduntaa joten eipä tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin etikka vai keksitkö sä taas jotain nasevaa vastaan väitettävää??ihan rauhassa.en sinua tunne joten mielipiteesikin on mulle sama,mun mielestä tää on kuitenkin etikan ansiota.oli asiat sit miten tahansa.

        ...tyyppiseen keskusteluun en lähde.
        Esitin oman näkemykseni tästä tuotteesta, ja en näe tarpeelliseksi kirjoittamaani mitään lisätä.

        Ps. Laihduttamisessa yleensä pyritään vähentämään kehon varastorasvojen määrää. Etenkin ensimmäisten viikkojen aikana vaaka (johon sinä tuijotat) on hyvin huono mittari sille, kuinka paljon rasvaa on lähtenyt. Aina kun laihdutus aloitetaan ja paino lähtee laskuun tapahtuu alussa elimistön nestevarastojen pienenemistä, joka johtaa painon putoamiseen ja siten harhaan pikadiiettien tai nestettä poistavien aineiden toimivuudesta laihdutuksessa.


      • Sellastatänään
        Wildcat kirjoitti:

        Onneksi olkoon laihtumisestasi.
        Itse en kyl pystyisi juomaan omenaviinietikkaa, on se sen verran pahaa tököttiä...

        Ajattelitkos muuten että sinulla ehkä putosi paino ekalla laiduttamisella hitaammin koska lihaksesi samalla kasvoivat/kiinteytyivät? Kun se lihas painaa kuitenkin enemmän kuin läski..

        Lihakset ei kasva vahingossa. Laihduttaessa ainakaan, kun kerta eletään miinus kaloreilla.


    • mä vaan

      voisitko sä kertoo et paljon se etikka maksaa? tarkottaako väkiviinaetikka samaa kun omenaviinietikka??
      kiitti!!

      • tyttönen

        se on omenaviinietikka..väkiviinietikasta en tiedä mutta jos haluat laihtua kuten minä niin hipsi luontaistuote kauppaan ja osta pullollinen omenaviinietikkaa.se pullo maksaa about 5-6 euroa.


      • pulska
        tyttönen kirjoitti:

        se on omenaviinietikka..väkiviinietikasta en tiedä mutta jos haluat laihtua kuten minä niin hipsi luontaistuote kauppaan ja osta pullollinen omenaviinietikkaa.se pullo maksaa about 5-6 euroa.

        Minusta tuon etikan kanssa puuhailu vaikuttaa hirmu työläältä. Se hampaiden kiilteiden varominen, nimittäin. Eikö kapselit toimi yhtä hyvin?


      • naikkonen
        pulska kirjoitti:

        Minusta tuon etikan kanssa puuhailu vaikuttaa hirmu työläältä. Se hampaiden kiilteiden varominen, nimittäin. Eikö kapselit toimi yhtä hyvin?

        mä kokeilin aikanani tota etikkaa... join ja join sitä säännöllisesti, enkä muuttanu ruoka tottumuksiani, ei tippunu grammaakaan.
        sit menin painonvartioihin ja paino tippu heti ku muutin ruoka tottumuksiani. ei siihen etikoita tarvittu, mitään muuta ku itteensä niskasta kiinni ja silmät auki.. sitä yllättävästi huijaa itteensä "mä en syö mitään" jutuilla. sullaki on se sama mut toisin päin, luulet et se etikka on sun laihtumisen takana mut tosi asiassa olet pudottanu sillä liikkumisella yms... aukase nyt hyvä ihminen ne silmäs. mulla on monta tuttua jotka veti tota etikkaa sillon ku se tuli muotiin, ykskään ei oo laihtunu. luin jostain aikoinani tosta tutkimus tuloksen, se oli tyly... tolla huijataan ihmisiä, sillä rahastetaan hyvä uskoisia yms... koska etikan vaikutuksia laihduttamiseen ei ole löytynyt. jos löydän sen lehden niin kirjoitan sen artikkelin tänne.
        onnea silti painon pudotuksellesi!


      • njem
        naikkonen kirjoitti:

        mä kokeilin aikanani tota etikkaa... join ja join sitä säännöllisesti, enkä muuttanu ruoka tottumuksiani, ei tippunu grammaakaan.
        sit menin painonvartioihin ja paino tippu heti ku muutin ruoka tottumuksiani. ei siihen etikoita tarvittu, mitään muuta ku itteensä niskasta kiinni ja silmät auki.. sitä yllättävästi huijaa itteensä "mä en syö mitään" jutuilla. sullaki on se sama mut toisin päin, luulet et se etikka on sun laihtumisen takana mut tosi asiassa olet pudottanu sillä liikkumisella yms... aukase nyt hyvä ihminen ne silmäs. mulla on monta tuttua jotka veti tota etikkaa sillon ku se tuli muotiin, ykskään ei oo laihtunu. luin jostain aikoinani tosta tutkimus tuloksen, se oli tyly... tolla huijataan ihmisiä, sillä rahastetaan hyvä uskoisia yms... koska etikan vaikutuksia laihduttamiseen ei ole löytynyt. jos löydän sen lehden niin kirjoitan sen artikkelin tänne.
        onnea silti painon pudotuksellesi!

        kun sain ensimmäisen lapseni,vuosi hänen syntymän jälkeen olin laihtunut 15 kiloa.sen jälkeen jämähdin siihen enkä mahtunut entisiin farkkuihin.kävelin joka päivä 6 km.painoa siis uli raskauden aikana 25 kg.aloitin tuon omenaviinietikka kuurin siihen kaiken päälle,meni kuukausi ja laihduin loput 10 kiloa.ajatelkaa,kuukaudessa!ja omenaviinietikka vähensi muutenkin ruokahalua,joten mitään ylimääräisiä ei tullut syötyä.elikkä toimi ainakin munun kohdalla.pääsin kokoon 36.


    • liian_hapokasta

      Nostetaan,asia on tärkeä,painoni putoaa aina maltillisesti n0,5-1kg
      kuussa näin:ostan autoon druvan-omenaviinietikkaa ja hunajaa
      sitten joka päivä ostetaan halpis 0,5l hapollinen vesi,kaaetaan 0,5dl vettä pois ja luraus hunajaa ja n 2-3rkl käsivaralta omppuetikkaa sekaan,shake ja raikas juoma on redi.
      NYT tätä kun vaan hörpit niin
      ruoka ei olekaan niin tärkeää,sitä menee vähemmän.

      syy ehkä:ruuan kuidun denatoruituminen,hitaampi GI syödyillä hiilareilla,
      mitä lie mut vähempi safka vaan riittää.
      Välillä sitä vaan laiskistuu eikä jaksa mixailla litkua ja ihan hyväkin
      niin koska aika kevyeksi on taas tullut.

    • kulmis

      Olen kolomisen viikkoa ,aamuisin ottanut luomuetikkaa, aamuisin ruokalusikallinen, lasiin vettä.Nivelten takia (rappaustyö,kosteaa,raskasta)ei tarvi nukkumaasentoa paljonkäännellä.Auttanut polveenki,lapaan,vähentänyt särkylääkkeitä,kylläkin kuivapakkas kausi menossa.Mutta kuullostellaan jos apua niin olokoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe