Demonian kenkiä netistä?

Slanted Bride

Tietääkö kukaan vieläkö jostain voi tilata demonian kenkiä/saappaita? Uusien tullisäännösten takia tilaaminen muualta kuin EU:n sisältä on käytännössä mahdotonta, ja ainut brittiläinen firma jonka tiedän on lopettanut kansainväliset toimitukset.

Help?

25

15936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okmox

      X-tra-x.de?

      • Slanted Bride

        XtraX tuntuu myyvän demonian kenkiä itse keksityillä nimillä ja rajatummalla väri- ja materiaalivalikoimalla. Eikä tietenkään koskaan niitä malleja joita etsin.


    • Rotersand

      Hm, no oletko ajatellut Pennangalania, siellä on aikalailla samantyyppisiä kenkiä ja voisin sanoa, että laatukin takaa enemmän.
      Olen tosin kuullut juttua, että Demonian laatua olisi paranneltu viimeaikoina (?)

      Mutta jos tosiaan Demoniaa haluat, niin tuossa naapurimaamme kauppaisi suht edulliseen hintaan noita.
      Luotettavuutta en voi taata!

      http://asylumwear.no/

      Saksalaiset tekevät yleensä mielellään bisnestä suomalaisten asiakkaiden kanssa, siksipä suosittelisin tuota -> http://www.darkshoes.de/

      Olen itse tuolta yhdet Pennangalanin kengät tilannut, kun olivat niin edulliseen hintaan myynnissä.

    • joonasvaan

      http://www.joyboots.fi verkkokaupassa on koko demonian valikoima ja hinnat ovat erittäin kohtuulliset ;-) (lue edulliset).

      Minä olen tilannut sieltä muutamat demonian kengät ja on pelannut hyvin.

      Suosittelen.

    • Anonyymi

      Fruugosta saa demonia kenkiä moneen makuun❤️

      • Anonyymi

        Oliko siis ihan luotettava sivu? Paljon toimitusaika oli


    • Anonyymi

      mitä kokoa tarttet? meillä olis demonian korkosaappaat.

    • Anonyymi

      Tilattiin 5 viikkoa sitten eikä ole saatu kenkiä vieläkään.
      Kenkien toimitusaika luvataan 4-10 päivää.
      Olen laittanut heille 4 sähköpostia eikä mihinkään vastata.
      Nyt kannattaa olla varovainen koska heillä ei ole aikomustakaan lähettää kenkiä. Näin tehdään kun yritystoiminta takkuaa ja rahat kyllä kelpaa.
      En suosittele että tilaatte täältä mitään jos ette halua tulla huijatuksi.

      • Anonyymi

        Mistä siis tilasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä siis tilasit?

        Demoniasuomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demoniasuomi

        Voi ei. Menin tilaamaan sieltä kengät eilen. Eli siis en voi odottaa saavani niitä :(( sinne meni melkein 80€ :((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demoniasuomi

        Olis pitänyt lukee tää keskustelupalsta ennen kun ostin. Sivusto vaikutti kuitenkin luotettavalta, mut aloin sit ihmettelee et miks tililläni meni 4€ enemmän kuin mitä ois pitänyt. Siinä vaiheessa alkoi haiskahtaa kusetus ja aloin selaa netin palstoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis pitänyt lukee tää keskustelupalsta ennen kun ostin. Sivusto vaikutti kuitenkin luotettavalta, mut aloin sit ihmettelee et miks tililläni meni 4€ enemmän kuin mitä ois pitänyt. Siinä vaiheessa alkoi haiskahtaa kusetus ja aloin selaa netin palstoja.

        Voih, mekin erehdyimme tilaamaan https://www.demoniafinland.com/ sivulta kahdet kengät. Ihmettelin, kun ei tullut mitään vahvistusta tilauksesta ja sitten päädyin tänne lukemaan viestejä..
        Miten teillä asiat ovat edenneet, jotka ette ole saaneet ostoksianne, ja olette olleet yhteydessä kuluttaja-asiamieheen/tehneet rikosilmoituksen?
        Onkohan kukaan tuolta saanut tilaamiaan kenkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih, mekin erehdyimme tilaamaan https://www.demoniafinland.com/ sivulta kahdet kengät. Ihmettelin, kun ei tullut mitään vahvistusta tilauksesta ja sitten päädyin tänne lukemaan viestejä..
        Miten teillä asiat ovat edenneet, jotka ette ole saaneet ostoksianne, ja olette olleet yhteydessä kuluttaja-asiamieheen/tehneet rikosilmoituksen?
        Onkohan kukaan tuolta saanut tilaamiaan kenkiä?

        Juuri itsekin varmaan astuin miinaan eli tilasin ja maksoin kengät 98 € ,ja veloittavat 102,04 ??
        No lukemani perusteella jäin ilman kenkiä tällä kertaa
        Olis pitänyt siis ottaa selvää ensin


    • Anonyymi

      Juupa juu, ei tullut meillekään kenkiä.
      6 viikoo sit tilattiin.
      Neuvon muitakin ottamaan kuluttaja asiamieheen yhteyden.

      • Anonyymi

        Hei,
        Tilasimme myös sivustolta www.demoniafinland.com.
        Epäily huijauksesta heräsi kun korttimaksu ei mennyt ensin läpi mutta sitten oli tullut katevaraus kortille kuitenkin ja epämääräinen sähköposti. Rikosilmoitus tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Tilasimme myös sivustolta www.demoniafinland.com.
        Epäily huijauksesta heräsi kun korttimaksu ei mennyt ensin läpi mutta sitten oli tullut katevaraus kortille kuitenkin ja epämääräinen sähköposti. Rikosilmoitus tehty.

        Mäkin erehdyin tilaamaan tuolta, ja nyt huolestuttaa. Miten rikosilmoituksen kanssa sujuu?


    • Anonyymi

      Hei! Tiedättekö onko tää demonia finland sama asia kuin demonia suomi, koska mentiin noin kaksi viikkoa sitten tilaamaan demonia suomesta ja pelkään että se on huijaus. :(

    • Anonyymi

      Toivon kovasti että joku vastaa, oon vähän myöhässä tosin.. 😅😬

    • Anonyymi

      Tarkoitan siis että on demonia finland.com mutta on myös demonia suomi.net joten ajattelin, että onko nuo ihan sama kauppa ja menetin noin 80€ vai että nuo on eri kaupat ja oon turvassa ja ne tulee? Laitoimme sähköpostia mutta kukaan ei ole vastannut joten vähän epäilyttävää. 🤔😒

    • Anonyymi

      Totentanzilla on joitakin demonian kenkiä joskus saatavilla!

    • Anonyymi

      Just meinasin itekki tilata kyseiseltä sivustolta kenkiä, menin kuitenki kattoo muilta sivuilta ja sit hoksin kattoo tän palstan ja pistin kyl sivuston kiinni ja jätin tilaamatta, luotin onneksi oman intuitioon ku tuli tunne että ei tää voi pitää paikkaansa et näitä kenkiä sais niin halvalla!!

    • Anonyymi

      Älkää ostako mitään seuraavalta nettifirmalta kun Demonia Suomi .. huijaavat .. kun olet tilannut lähettävät vain rihkamasormuksen vaikka et ole sellaista tilannut... jos olet kuitenkin tilannut tolta sivustolta niin mene sulje pikaisesti pankkitilisi .. ja lopuksi tee rikosilmoitus jos et saa sieltä sitä mitä olet tilannut ...

    • Anonyymi

      Pahis.fi:ssä on joitain Demonia kenkiä ja tuleevat ihan ajallaan. Ei tommosta DemoniaSuomi huijausta.

      • Anonyymi

        pahis.fi on tosi asiallinen verkkokauppa, itsellä vain hyviä kokemuksia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe