Niin että pitäisi tietää että pystyykö Creativen Muvoissa järjestelemään kappaleita kansioihin esim. albumin mukaan?
Vastatkaa Pliis!!
Creative muvon kappaleiden järjestely
4
407
Vastaukset
Kyllä pystyy. Ainakin oma MuVoni näkyy tietokoneelle päin ulkoisena kovalevynä, ja sinne on helppo rakentaa oman mielen mukainen hakemistorakenne.
- Nimetön
Mikä MuVo sulla on?
Ja kiitos vastauksesta Nimetön kirjoitti:
Mikä MuVo sulla on?
Ja kiitos vastauksestaEikö sinun MuVosi näy Explorerin/Resurssienhallinnan listassa kovalevynä, kun kytket sen USB-kaapelilla tietokoneeseen?
- Nimetön
Karmawhore kirjoitti:
Eikö sinun MuVosi näy Explorerin/Resurssienhallinnan listassa kovalevynä, kun kytket sen USB-kaapelilla tietokoneeseen?
Eikun minulla ei ole muvoa kun mietin että ostaisiko muvon 512mb vai creative zen micron koska haluaisin vain tietää että pystyykö muvossa järjestelmään albumit kansioihin koska se olisi pienempi ja halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584