Muistaako kukaan että montako vuotta veho edusti fiattia 1980-1990 lukujen taitteessa tai alffaa
Montako vuotta veho edusti fiattia 1980-1990l taitteessa
2
781
Vastaukset
- asko
Vuoden 1988 alusta olen melko varma, mutta en ole aivan varma, kestikö edustus vuoden 1991 loppuun saakka vai vähän aikaa vuodelle 1992.
Maahantuonti siirtyi 1986 Helkama-autolta tehtaan ruotsalaiselle tytäryhtiölle Alfa Romeo Svenska AB:lle. Piirimyyntiä hoitivat Helkama-auton liikkeet sekä eräät muut entiset Alfaa kaupanneet putiikit.
Veho aloitti Alfan piirimyyjänä joskus vuoden 1998 aikana. Sillä oli tuolloin jo Fiatin maahantuonti. Vehon piirimyyntiä kesti jonkin matkaa vuoteen 1992. Samana vuonna AR-Svenska lopetti maahantuonnin Suomeen ja Veho luopui Fiatin maahantuonnista.
Veho olisi halunnut Alfan yksinmyynnin, mutta mm. AR-Svenskan vastustuksesta ei onnistunut. AR-S:ssa oli vedetty herne imusarjaan, kun Veho kävi edustusneuvottelut suoraan tehtaan kanssa yli AR-Svenskan.
Lancian maahantuonnilla aloittanut Italkon ryhtyi tuomaan Alfaa ja Fiatia 1993.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446