Montako vuotta veho edusti fiattia 1980-1990l taitteessa

blackmagictiger

Muistaako kukaan että montako vuotta veho edusti fiattia 1980-1990 lukujen taitteessa tai alffaa

2

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asko

Vuoden 1988 alusta olen melko varma, mutta en ole aivan varma, kestikö edustus vuoden 1991 loppuun saakka vai vähän aikaa vuodelle 1992.

• Maahantuonti siirtyi 1986 Helkama-autolta tehtaan ruotsalaiselle tytäryhtiölle Alfa Romeo Svenska AB:lle. Piirimyyntiä hoitivat Helkama-auton liikkeet sekä eräät muut entiset Alfaa kaupanneet putiikit.

Veho aloitti Alfan piirimyyjänä joskus vuoden 1998 aikana. Sillä oli tuolloin jo Fiatin maahantuonti. Vehon piirimyyntiä kesti jonkin matkaa vuoteen 1992. Samana vuonna AR-Svenska lopetti maahantuonnin Suomeen ja Veho luopui Fiatin maahantuonnista.

Veho olisi halunnut Alfan yksinmyynnin, mutta mm. AR-Svenskan vastustuksesta ei onnistunut. AR-S:ssa oli vedetty herne imusarjaan, kun Veho kävi edustusneuvottelut suoraan tehtaan kanssa yli AR-Svenskan.

Lancian maahantuonnilla aloittanut Italkon ryhtyi tuomaan Alfaa ja Fiatia 1993.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1918
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1350
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe