Taas yksi gallup

:) - hengessä

Kuka on mielestäsi julkisuuden kaunein pienikokoinen (alle 160 cm) nainen?

Itse sanoisin että Kylie Minogue :)

14

4849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pituusmittaa

ylöspäin venyttämällä vastaan, että Winona Ryder. Ainakin Internet Movie Databasen mukaan Winona olisi viisi jalkaa kolme ja puoli tuumaa tai viisi jalkaa neljä tuumaa pitkä eli abouttia 161-163 pätkä. Jos 160 cm on yläraja, niin sitten Gillian Anderson. Vitsaili X-Files-aikoina, että Dana Scully on häntä pidempi (5'3"), kun Gillian oikeasti on 5'2".

• :o)

Jessica Simpson!

• on..

kyllä reilusti yli 160 cm!!

• .....

mun mielestä kylie minogue on ikäisekseen (35v?) kaunis ja pituutta kuulemma 152-153cm..:P

• rumempi pätkä

Tämä menee nyt ihan rajalle, mutta kyllä yksi kauniimmista lyhyistä naisista on Anastacia (160 cm). Juuri tuollainen haluaisin itsekin olla: lyhyt, mutta timmi ja kurvikas.

Avomieheni all time favorit (ja okei, okei, olen mäkin hänestä oppinut pitämään..) on Salma Hayek. Pituus taitaa jäädä reippaasti alle 160 cm:n.

• agila

Salma Hayek !!!!!!!!!

• nämäkin neidot...

...kauniita ovat:

Shannon Doherty ja Isla Fisher - ja pikkuruisia :)

• :) ...

Jennifer Love Hewitt on tosi nätti ja pituutta 157 cm :) Myös Madonna on vain 162 cm, ei mikään kovin pitkä siis.

• mielestä...

ehdottomasti Shakira (155 cm)

Itse asiassa monet kuuluisat kauniit naiset on just näitä minikokoisia. Kylie Minoguekin (155 cm) äänestettiin viime vuonna maailman kauneimmaksi naiseksi :) Ei meillä pikkuruisilla siis ole mitään syytä kitistä ;D

• jerjllö

Eikös nämä spice girlsitkin olivat (tai ovat..) kaikki melko lyhyitä..?
        se mustaihoinen Mel on tooosi kaunis

• ...

...

• jerjllö

Kuka tuo Isla Fisher on?? Kun on mainittu jo useampaan otteeseen, missä elokuvissa näytellyt tms...?

• fisher...

...näyttelee mm. elokuvassa KUOKKAVIERAAT (WEDDING CRASHERS), joka pyörii parasta aikaa finnkinon teattereissa.

Muita Islan leffoja löydät mm. tästä:

http://www.imdb.com/name/nm0279545/

• luin tänään...

iltalehden lööpistä että Kylie Minogue painaa vain 37 kiloa! Hän on pituiseni ja painaa 10 kiloa minua vähemmän! Mitä musta ois jäljellä jos olisin 10 kiloa laihempi? Pelkkää luuta ja nahkaa... onkohan hän oikeassa elämässä kaunis sittenkään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5630
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4244
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1846
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      969
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      695
    Aihe