Mistä voi ostaa string bikineitä? Tarvitsisin niitä lähtiessäni etelän rannoille. Olen käynyt useissa alusvaateliikkeissä, mutta niissä on yleensä joko ei oota tai sitten yksi ainut vaihtoehto johon ei ole liivejä. Löytyykö Suomesta esim. postimyyntiä tai nettikauppaa? Onko hyviä ulkolaisia nettikauppavihjeitä / kokemuksia? Vielä vaikeampaa tuntuu olevan löytää poikaystävälle string uikkareita. Mistähän niitä löytyisi? Pikaisia vinkkejä odotellen.
Mistä string bikinit?
4
2543
Vastaukset
- Pate
Netistä löytyy useita, tässä pari:
www.wickedweasel.com (Australia), naisille
www.alphamoda.com (Kreikka), naisille ja miehille
www.bikinini.com (Kanarian saaret), naisille ja miehille
www.kiniki.com (Englanti), miehille
Miehille löytyy stringuikkarit Helsingin Sokokselta, tosin vain yhdenmalliset (etuosa on aika iso). - biginit
Etelässä niitä myydään pilvin pimein,joka mahdollista väriä/kuviota löytyy.
- String
Sin Cityn Helsingin myymälässä näin joskus muistaakseni Olaf Benzin uimastringit. Myös jotkin Eros Venezianin luomukset Keltaisessa Ruusussa Helsingin Kampissa vaikuttavat materiaaliltaan sopivilta uimakäyttöönkin...
www.sincity.fi
www.keltainenruusu.fi - Minna
Tuommoinen sivu tuli surffatessa vastaan!
http://www.putiikki.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574