nimittäin ehdokkaaksi presidentin vaaleissa.
Lupaan valita eduskunnan huuhaan palstoilta
ja jotka ei mahdu eduskuntaan nimitän korkeaan virkaan.Mäntyniemi annetaan huuhaan tytöille Typy Brune Quuu johtavat sen toimintaa.Perskuti ja Kippari saavat tehdä mitä haluaa minsterin eduilla.Kaikille teille löytyy hyvä virka.
Entiset edustajat ja ministerit laitan yhteiskuntapalvelukseen sekä sieni ja marja metsään.Itsenäisyyspäivän juhliin ei kutsuta ketään sinne on avoimet ovet. Itse lomailen suurimman osan vuotta.Vaikka laitoin vain muutaman nimen ei se tarkoita mitään etuoikeuksia
sillä kaikille löytyy jotakin.Hakemuksia voi jättää postiin osoiteella Nylkysen parlamentti pl 800 0200 korvatunturi.Hakemukset on hyvä tehdä ajoissa,että voin heti valituksi tulemiseni jälkeen lähteä matkoille.
Minä suostun
38
1438
Vastaukset
- heh
...avustajaksesi 10000 kuukausipalkalla ja tunnin työviikolla.
- joku...
vapaa-aikaan liittyvä virka vapaana?Suunnittelija kenties?
- sir-nylkynen
Näytät esimerkkiä et hae etkä tee minkäänlaista työtä olet ammatti työtön palkkakin on kohtuullinen.
- tytteli
Jos pistäisit sinne sieni- ja marjamettään joitaki laiskoja tyyppejä.. Satun nimittäin olemaan himo- marjastaja nuoresta iästäni huolimatta.. Tylyä, jos kaikki ois putsattu, kun menee metsään :O) Muuten kyllä olet saava ääneni vaaleissa..
- sir-nylkynen
Jospa sinä ottaisin tuon sieni ja marjametsä asian omaksesi keksitään virkanimike tuonnepana
- tytteli
sir-nylkynen kirjoitti:
Jospa sinä ottaisin tuon sieni ja marjametsä asian omaksesi keksitään virkanimike tuonnepana
Kyllä se passaa.. Eikä nimikkeen tarvi olla ees kovin hieno.. Nimihän ei tunnetusti naistakaan pahenna!! :)
- perskuti
Olisit kyllä niin oivallinen ja samalla demokraattinen diktaattori,..että saat ääneni!
- sir-nylkynen
Taitaa olla vaatimatonnimitys sinulle.Tohtorin tai Professorin nimi lienee itsestään selvyys
jo musiikimakusi ansiosta.Asiat päätetään kuitenkin demokraattisesti minä en ole kenekään yläpuolella se on huuhaa parlamentti joka yhteistuumin tekee päätökset eikä siinä ole ns sisäpiiriä. - perskuti
sir-nylkynen kirjoitti:
Taitaa olla vaatimatonnimitys sinulle.Tohtorin tai Professorin nimi lienee itsestään selvyys
jo musiikimakusi ansiosta.Asiat päätetään kuitenkin demokraattisesti minä en ole kenekään yläpuolella se on huuhaa parlamentti joka yhteistuumin tekee päätökset eikä siinä ole ns sisäpiiriä.Vaatimattomasti pyydän saada pitää huolen vaalikassasta, jotenkin tuntuu, että siintä minä todella osaan pitää huolen..:DDD
- sir-nylkynen
perskuti kirjoitti:
Vaatimattomasti pyydän saada pitää huolen vaalikassasta, jotenkin tuntuu, että siintä minä todella osaan pitää huolen..:DDD
minulla kun nuo raha-asiat on vähän niin ja näin.
Minä en tiedä miten setelistä näkee onko se oma vai toisen.Hoida sinä rahapuoli.
Resupentti Sir-Nylkynen - perskuti
sir-nylkynen kirjoitti:
minulla kun nuo raha-asiat on vähän niin ja näin.
Minä en tiedä miten setelistä näkee onko se oma vai toisen.Hoida sinä rahapuoli.
Resupentti Sir-NylkynenSiinä on kaksi mahdollisuutta,..vain kaksi.
Jos ne rahat on Sinun taskussa, niin ne on Sinun.
Sitä vastoin jos ne rahat on kaverin taskussa ja Sinä olet Resupentti,..niin sinä määräät kenen ne rahat on.:=))
luulisin että saattais palkka nousta jos emännöimään pääsen....:))))
- Abuela
en haluais mitään virkaa enää hakea, kun olen jo eläkkeellä,mut voisko mun eläkkeeni vaikka kymmenkertaistaa,että voisin ostaa rantahuvilan aurinkorannikolta..,:)) Kiitos paljon,Herra Presidentti.
- Abuela
Huomasin olleeni itsekäs.Tietenkin kaikille muilleki kymmenkertainen eläke. :)))
- sir-nylkynen
Abuela kirjoitti:
Huomasin olleeni itsekäs.Tietenkin kaikille muilleki kymmenkertainen eläke. :)))
Ja eläkkeet nousevat eik' niistä mene veroa.
- Dr.Swan
Toki tarvitsette oman puoskarin palkka-listoillenne?Ekakertahan oli jo ilmainen....
- sir-nylkynen
Meillä on se maailmanympäri matka tekemättä
se ei kuitenkaan ole unohtunut.
- quistis
kiittää ja kumartaa...Mun ääni on sit Sun:o)))
- quistis
kiittää ja kumartaa...Mun ääni on sit Sun:o)))
- Aki 43
Valtion keskushallinnon muodostavat Nylkysen virkaan astumisen jälkeen suomi24:n huuhaa palsta sieltä valittuine ministereineen, joita on 13 sekä keskushallinnon muut yksiköt, joita on noin 60.
Olisko muuten enää edes ministereiden avustajien paikkoja jäljellä? =)- quistis
Eikö nukuta tänäänkään??
- Aki 43
quistis kirjoitti:
Eikö nukuta tänäänkään??
Ei vielä nukuta!! Pitää pyöriä täällä vielä, mieluummin kuin sängyssä. Asioita on kyllä päivällä, mutta jospa sitä heräis ennen iltaa!! =)
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
Ei vielä nukuta!! Pitää pyöriä täällä vielä, mieluummin kuin sängyssä. Asioita on kyllä päivällä, mutta jospa sitä heräis ennen iltaa!! =)
jos aikoo asioimaan..niin paitsi,jos asiointi liittyy johonkin muuhuh...heh..
- Aki 43
quistis kirjoitti:
jos aikoo asioimaan..niin paitsi,jos asiointi liittyy johonkin muuhuh...heh..
Pitää viedä taas anomus Kelaan ja jääkaapin täytettä hakea. Eipä muuta näillä rintamilla kiireitä...
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
Pitää viedä taas anomus Kelaan ja jääkaapin täytettä hakea. Eipä muuta näillä rintamilla kiireitä...
edes muistanut syödä...?
- Aki 43
quistis kirjoitti:
edes muistanut syödä...?
Voileipää, tomaattia ja hedelmiä... ei mitään raskasta. Kunhan katsoo kaapista aina ettei pääse ainaskaan pilaantumaan mikään. Vaikka valo siellä melkein vaan loistaakin. ;)
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
Voileipää, tomaattia ja hedelmiä... ei mitään raskasta. Kunhan katsoo kaapista aina ettei pääse ainaskaan pilaantumaan mikään. Vaikka valo siellä melkein vaan loistaakin. ;)
arvasin ton:o( Sä näännyt ja kohta pää enemmän kipee...Kuulse mies...sun pitää syödä kunnolla...et jaksat...:o)
- Aki 43
quistis kirjoitti:
arvasin ton:o( Sä näännyt ja kohta pää enemmän kipee...Kuulse mies...sun pitää syödä kunnolla...et jaksat...:o)
Pitkästä aikaa päätä ei särkenyt. Kaupasta tuon taas jotain ja koitan muistaa tehdä. Puuroaineksia olis kaapissa pitäis kai niitäkin käyttää joskus ettei tule mönkiäisiä niihin, heh.
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
Pitkästä aikaa päätä ei särkenyt. Kaupasta tuon taas jotain ja koitan muistaa tehdä. Puuroaineksia olis kaapissa pitäis kai niitäkin käyttää joskus ettei tule mönkiäisiä niihin, heh.
vuokis...mönkijäinen:o))
- Aki 43
quistis kirjoitti:
vuokis...mönkijäinen:o))
Mä ajattelin että ihan sun mielikses pitäisin itestäni huolta =)
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
Mä ajattelin että ihan sun mielikses pitäisin itestäni huolta =)
pidä vaan...Näin teet yhden naisen iloiseksi...
- Aki 43
quistis kirjoitti:
pidä vaan...Näin teet yhden naisen iloiseksi...
Kehittelen kotisivujani tässä ohessa ja tossa on yks mikä ei kyllä vielä ole ajankohtainen.
Aurinko luo valonsa koivun valkealle rungolle
Jonka huurteista hopeoidut oksat
Eivät sure kadottamiaan lehtiä.
-"Aki 43" - quistis
Aki 43 kirjoitti:
Kehittelen kotisivujani tässä ohessa ja tossa on yks mikä ei kyllä vielä ole ajankohtainen.
Aurinko luo valonsa koivun valkealle rungolle
Jonka huurteista hopeoidut oksat
Eivät sure kadottamiaan lehtiä.
-"Aki 43"en mäkään sure menneitä vuosiani...:o))
- Aki 43
quistis kirjoitti:
en mäkään sure menneitä vuosiani...:o))
Koko elämän ajan sitä oppii, ja joka kerta tuntuu että liian myöhään... eli periaatteessa ei kuitenkaan koskaan ole liian myöhäistä.
Mulla on tuostakin aiheesta yks filosofointi, mutta toivottavasti kukaan ei vaivu siitä masennukseen:
Vastasyntynyt
Kuin omenankukka
Jos ei tule halla
Tie jatkuu raakileeksi
Raakileina
Karvaina vihreinä pikkuomenoina
Taistelemme matoja vastaan
Kypsymme päivä päivältä
Vanhemmat katsovat ylimielisesti
Olet vielä niin nuori...
Mutta sitten kun
Jos luoja suo
Ja olemme saaneet kypsyä
Ja juuri kun olisimme valmiita elämään
Tulee pikkupojat
Sadonkorjaajat tai yöpakkaset
Maukkaimmillamme
Meidän aikamme on lähteä
-"Aki 43" - quistis
Aki 43 kirjoitti:
Koko elämän ajan sitä oppii, ja joka kerta tuntuu että liian myöhään... eli periaatteessa ei kuitenkaan koskaan ole liian myöhäistä.
Mulla on tuostakin aiheesta yks filosofointi, mutta toivottavasti kukaan ei vaivu siitä masennukseen:
Vastasyntynyt
Kuin omenankukka
Jos ei tule halla
Tie jatkuu raakileeksi
Raakileina
Karvaina vihreinä pikkuomenoina
Taistelemme matoja vastaan
Kypsymme päivä päivältä
Vanhemmat katsovat ylimielisesti
Olet vielä niin nuori...
Mutta sitten kun
Jos luoja suo
Ja olemme saaneet kypsyä
Ja juuri kun olisimme valmiita elämään
Tulee pikkupojat
Sadonkorjaajat tai yöpakkaset
Maukkaimmillamme
Meidän aikamme on lähteä
-"Aki 43"voi käydä:o)) Ei masennuta...:o)) Aki kiitos seurastasi ja hyvää yötä..Tavataan..niinhän:o))
- Aki 43
quistis kirjoitti:
voi käydä:o)) Ei masennuta...:o)) Aki kiitos seurastasi ja hyvää yötä..Tavataan..niinhän:o))
Ohops! Kello onkin jo yli kaks! Juu, ainahan sitä täällä tavataan!! =))
- sir-nylkynen
jokin nimitys
- perskuti
sir-nylkynen kirjoitti:
jokin nimitys
Huomaamattani tulin eilen kipeäksi,..
meinaan tittelinkipeäksi:=))
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584