Kaukaiset maailmat

JSS

Jos maailma luotiin ihmistä varten (kuten mm. kristinusko ajattelee), niin miksi Jumala sitten loi samalla käsittämättömän laajan universumin ja lukemattomia tähtiä ja galakseja, jotka eivät vaikuta mitenkään tähän ihmisten asuttamaan planeettaan?

17

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

      Jumalia on useita ja ne kilpailevat kukin omassa "hiekkalaatikossaan" kuka saa kasvatettua hulluimman seuraajalauman.

      Elämää on siis muuallakin avaruudessa.

      • jepjep

        Tämähän on vähän tallaista pikkupoikien muovisotilailla leikkimistä. Kenellä on verisin tanner. Varmaankin kristinuskon jumala aika kovilla pisteillä tällä hetkellä. Naureskelevat kun maan matosta rangaistaan salamalla, rutolla ja muilla hauskoilla pikkujutuilla.


      • Nasse
        jepjep kirjoitti:

        Tämähän on vähän tallaista pikkupoikien muovisotilailla leikkimistä. Kenellä on verisin tanner. Varmaankin kristinuskon jumala aika kovilla pisteillä tällä hetkellä. Naureskelevat kun maan matosta rangaistaan salamalla, rutolla ja muilla hauskoilla pikkujutuilla.

        muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.

        Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.


      • uskomaton tyyppi
        Nasse kirjoitti:

        muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.

        Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.

        ole niinkuin ylivoima:)


      • jokunen
        Nasse kirjoitti:

        muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.

        Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.

        eiks allah ole sama? siis täällä se kertoo olevansa jeesus mutta tuolla etelämpänä sanoo olevansa arabi. ihan kuin yhdessä leffassa oli mies joka kierteli lähi-itää niin sillä oli riipus jossa oli puusta tehty sellainen vehje jolla sai vaihdettua kuvaksu puolikuun, daavidin tähden tai ristin. sitä se aina vaihtoi sen mukaan tuliko siionisti arabi tai kristitty. palvelu toimi aina kun luulivat omaksi väeksi. esittää siis toista henkilöä.


    • lörppö mieli

      kasvun varaa

      • JSS

        lahkolaishihhulit uskovat maailman loppuvan jo muutaman kymmenen vuoden päästä (kun 1948 syntyneet ovat kuolleet).


      • lörppö mieli
        JSS kirjoitti:

        lahkolaishihhulit uskovat maailman loppuvan jo muutaman kymmenen vuoden päästä (kun 1948 syntyneet ovat kuolleet).

        kasvaa tosi noepasti, ja kehittää se valonnopeuteen kykenevä raketti.


    • uskomaton tyyppi

      Näkemämme maailmankaikkeuden Jumala loi hetki sitten ihan vaan evolutionisti-kommunisti-ateisti-satanistien kiusaksi.Todistakaa ettei se ole näin

      oirioijvirjoij

      • luonnonlapsi

        on väitteen esittäjällä.


    • pph

      mennyt vaihtamaan nimimerkkiä?

      • JSS

        Näin on tapahtunut.


      • pph

        niinhän tuolla galleriassasi näytti lukevan...
        aika helppo oli tunnistaa kirjoitustesi perusteella.

        mikäs vika vanhassa oli?


      • JSS
        pph kirjoitti:

        niinhän tuolla galleriassasi näytti lukevan...
        aika helppo oli tunnistaa kirjoitustesi perusteella.

        mikäs vika vanhassa oli?

        en halunnut enää kirjoittaa todellisen henkilön nimellä (Diagoras Meloslainen oli kreikkalainen filosofi), ettei tulisi sekaannusta ynm.. JSS on yksinkertainen nimimerkki, tulee nimikirjaimistani.


    • The_end

      "miksi Jumala sitten loi samalla käsittämättömän laajan universumin ja lukemattomia tähtiä ja galakseja, jotka eivät vaikuta mitenkään tähän ihmisten asuttamaan planeettaan?"

      Eihän sitä tiedä vaikka kaukaisessa tulevaisuudessa vaikuttaisivatkin.

    • itä, jos alienit tulis maahan?

      2.7.2727 Tuhannet lentävät lautasen laskeutuivat Maahan. Ulos astui kuusimetrisiä keltaisia olentoja, joilla oli viisitoista päätä ja kahdeksankymmentä raajaa.

      Katolinen kirkko lakkautettiin, ja Ev.Lut kirkko muutti nimensä "Henkisesti vajaat RY"ksi.

      Alieneilla oli oma uskonto. Jostain syystä siinä ei puhuttu mitään ihmisistä tai jeesuksesta. Sen idea oli se, että suuri jumala Ç=柷g¹(Maassa aiottiin aluksi perustaa kirkko sille, mutta niiden aakkoset ei tehny oikeutta Ç=柷g¹:e), loi nämä oudot örkit, ja käski niiden alistaa koko universumi säälimättömästi.


      Suomi24-foorumin uskonto alueella kaikki muut alueet paitsi ateismi lopetettiin, koska ei kuulema sallinut mitään uskoa. Aiemmat kristityt yrittivät sanoa aluksi, että Jumala, mutta sitten he lukivat raamatun uudestaan, ja rupesivat syömään sieniä päästäkseen takaisin Pyhän Hengen läheisyyteen.

    • JSS

      Ette ole vielä kommentoineet avaukseni kysymystä, ettekö osaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe