Jos maailma luotiin ihmistä varten (kuten mm. kristinusko ajattelee), niin miksi Jumala sitten loi samalla käsittämättömän laajan universumin ja lukemattomia tähtiä ja galakseja, jotka eivät vaikuta mitenkään tähän ihmisten asuttamaan planeettaan?
Kaukaiset maailmat
17
1474
Vastaukset
- Nasse
Jumalia on useita ja ne kilpailevat kukin omassa "hiekkalaatikossaan" kuka saa kasvatettua hulluimman seuraajalauman.
Elämää on siis muuallakin avaruudessa.- jepjep
Tämähän on vähän tallaista pikkupoikien muovisotilailla leikkimistä. Kenellä on verisin tanner. Varmaankin kristinuskon jumala aika kovilla pisteillä tällä hetkellä. Naureskelevat kun maan matosta rangaistaan salamalla, rutolla ja muilla hauskoilla pikkujutuilla.
- Nasse
jepjep kirjoitti:
Tämähän on vähän tallaista pikkupoikien muovisotilailla leikkimistä. Kenellä on verisin tanner. Varmaankin kristinuskon jumala aika kovilla pisteillä tällä hetkellä. Naureskelevat kun maan matosta rangaistaan salamalla, rutolla ja muilla hauskoilla pikkujutuilla.
muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.
Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen. - uskomaton tyyppi
Nasse kirjoitti:
muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.
Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.ole niinkuin ylivoima:)
- jokunen
Nasse kirjoitti:
muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.
Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.eiks allah ole sama? siis täällä se kertoo olevansa jeesus mutta tuolla etelämpänä sanoo olevansa arabi. ihan kuin yhdessä leffassa oli mies joka kierteli lähi-itää niin sillä oli riipus jossa oli puusta tehty sellainen vehje jolla sai vaihdettua kuvaksu puolikuun, daavidin tähden tai ristin. sitä se aina vaihtoi sen mukaan tuliko siionisti arabi tai kristitty. palvelu toimi aina kun luulivat omaksi väeksi. esittää siis toista henkilöä.
- lörppö mieli
kasvun varaa
- JSS
lahkolaishihhulit uskovat maailman loppuvan jo muutaman kymmenen vuoden päästä (kun 1948 syntyneet ovat kuolleet).
- lörppö mieli
JSS kirjoitti:
lahkolaishihhulit uskovat maailman loppuvan jo muutaman kymmenen vuoden päästä (kun 1948 syntyneet ovat kuolleet).
kasvaa tosi noepasti, ja kehittää se valonnopeuteen kykenevä raketti.
- uskomaton tyyppi
Näkemämme maailmankaikkeuden Jumala loi hetki sitten ihan vaan evolutionisti-kommunisti-ateisti-satanistien kiusaksi.Todistakaa ettei se ole näin
oirioijvirjoij- luonnonlapsi
on väitteen esittäjällä.
- pph
mennyt vaihtamaan nimimerkkiä?
- JSS
Näin on tapahtunut.
- pph
niinhän tuolla galleriassasi näytti lukevan...
aika helppo oli tunnistaa kirjoitustesi perusteella.
mikäs vika vanhassa oli? - JSS
pph kirjoitti:
niinhän tuolla galleriassasi näytti lukevan...
aika helppo oli tunnistaa kirjoitustesi perusteella.
mikäs vika vanhassa oli?en halunnut enää kirjoittaa todellisen henkilön nimellä (Diagoras Meloslainen oli kreikkalainen filosofi), ettei tulisi sekaannusta ynm.. JSS on yksinkertainen nimimerkki, tulee nimikirjaimistani.
- The_end
"miksi Jumala sitten loi samalla käsittämättömän laajan universumin ja lukemattomia tähtiä ja galakseja, jotka eivät vaikuta mitenkään tähän ihmisten asuttamaan planeettaan?"
Eihän sitä tiedä vaikka kaukaisessa tulevaisuudessa vaikuttaisivatkin. itä, jos alienit tulis maahan?
2.7.2727 Tuhannet lentävät lautasen laskeutuivat Maahan. Ulos astui kuusimetrisiä keltaisia olentoja, joilla oli viisitoista päätä ja kahdeksankymmentä raajaa.
Katolinen kirkko lakkautettiin, ja Ev.Lut kirkko muutti nimensä "Henkisesti vajaat RY"ksi.
Alieneilla oli oma uskonto. Jostain syystä siinä ei puhuttu mitään ihmisistä tai jeesuksesta. Sen idea oli se, että suuri jumala Ç=柷g¹(Maassa aiottiin aluksi perustaa kirkko sille, mutta niiden aakkoset ei tehny oikeutta Ç=柷g¹:e), loi nämä oudot örkit, ja käski niiden alistaa koko universumi säälimättömästi.
Suomi24-foorumin uskonto alueella kaikki muut alueet paitsi ateismi lopetettiin, koska ei kuulema sallinut mitään uskoa. Aiemmat kristityt yrittivät sanoa aluksi, että Jumala, mutta sitten he lukivat raamatun uudestaan, ja rupesivat syömään sieniä päästäkseen takaisin Pyhän Hengen läheisyyteen.- JSS
Ette ole vielä kommentoineet avaukseni kysymystä, ettekö osaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497