Kaukaiset maailmat

JSS

Jos maailma luotiin ihmistä varten (kuten mm. kristinusko ajattelee), niin miksi Jumala sitten loi samalla käsittämättömän laajan universumin ja lukemattomia tähtiä ja galakseja, jotka eivät vaikuta mitenkään tähän ihmisten asuttamaan planeettaan?

17

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

      Jumalia on useita ja ne kilpailevat kukin omassa "hiekkalaatikossaan" kuka saa kasvatettua hulluimman seuraajalauman.

      Elämää on siis muuallakin avaruudessa.

      • jepjep

        Tämähän on vähän tallaista pikkupoikien muovisotilailla leikkimistä. Kenellä on verisin tanner. Varmaankin kristinuskon jumala aika kovilla pisteillä tällä hetkellä. Naureskelevat kun maan matosta rangaistaan salamalla, rutolla ja muilla hauskoilla pikkujutuilla.


      • Nasse
        jepjep kirjoitti:

        Tämähän on vähän tallaista pikkupoikien muovisotilailla leikkimistä. Kenellä on verisin tanner. Varmaankin kristinuskon jumala aika kovilla pisteillä tällä hetkellä. Naureskelevat kun maan matosta rangaistaan salamalla, rutolla ja muilla hauskoilla pikkujutuilla.

        muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.

        Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.


      • uskomaton tyyppi
        Nasse kirjoitti:

        muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.

        Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.

        ole niinkuin ylivoima:)


      • jokunen
        Nasse kirjoitti:

        muovisotilailla leikkii useampi osapuoli, tällä tuntuisi oleva skitso (3 persoonaa omaava) kristinuskon Jumala, sitten on Allah ja muutamia muita.

        Plus hindut, joille muuten vaan jää kura käteen.

        eiks allah ole sama? siis täällä se kertoo olevansa jeesus mutta tuolla etelämpänä sanoo olevansa arabi. ihan kuin yhdessä leffassa oli mies joka kierteli lähi-itää niin sillä oli riipus jossa oli puusta tehty sellainen vehje jolla sai vaihdettua kuvaksu puolikuun, daavidin tähden tai ristin. sitä se aina vaihtoi sen mukaan tuliko siionisti arabi tai kristitty. palvelu toimi aina kun luulivat omaksi väeksi. esittää siis toista henkilöä.


    • lörppö mieli

      kasvun varaa

      • JSS

        lahkolaishihhulit uskovat maailman loppuvan jo muutaman kymmenen vuoden päästä (kun 1948 syntyneet ovat kuolleet).


      • lörppö mieli
        JSS kirjoitti:

        lahkolaishihhulit uskovat maailman loppuvan jo muutaman kymmenen vuoden päästä (kun 1948 syntyneet ovat kuolleet).

        kasvaa tosi noepasti, ja kehittää se valonnopeuteen kykenevä raketti.


    • uskomaton tyyppi

      Näkemämme maailmankaikkeuden Jumala loi hetki sitten ihan vaan evolutionisti-kommunisti-ateisti-satanistien kiusaksi.Todistakaa ettei se ole näin

      oirioijvirjoij

      • luonnonlapsi

        on väitteen esittäjällä.


    • pph

      mennyt vaihtamaan nimimerkkiä?

      • JSS

        Näin on tapahtunut.


      • pph

        niinhän tuolla galleriassasi näytti lukevan...
        aika helppo oli tunnistaa kirjoitustesi perusteella.

        mikäs vika vanhassa oli?


      • JSS
        pph kirjoitti:

        niinhän tuolla galleriassasi näytti lukevan...
        aika helppo oli tunnistaa kirjoitustesi perusteella.

        mikäs vika vanhassa oli?

        en halunnut enää kirjoittaa todellisen henkilön nimellä (Diagoras Meloslainen oli kreikkalainen filosofi), ettei tulisi sekaannusta ynm.. JSS on yksinkertainen nimimerkki, tulee nimikirjaimistani.


    • The_end

      "miksi Jumala sitten loi samalla käsittämättömän laajan universumin ja lukemattomia tähtiä ja galakseja, jotka eivät vaikuta mitenkään tähän ihmisten asuttamaan planeettaan?"

      Eihän sitä tiedä vaikka kaukaisessa tulevaisuudessa vaikuttaisivatkin.

    • itä, jos alienit tulis maahan?

      2.7.2727 Tuhannet lentävät lautasen laskeutuivat Maahan. Ulos astui kuusimetrisiä keltaisia olentoja, joilla oli viisitoista päätä ja kahdeksankymmentä raajaa.

      Katolinen kirkko lakkautettiin, ja Ev.Lut kirkko muutti nimensä "Henkisesti vajaat RY"ksi.

      Alieneilla oli oma uskonto. Jostain syystä siinä ei puhuttu mitään ihmisistä tai jeesuksesta. Sen idea oli se, että suuri jumala Ç=柷g¹(Maassa aiottiin aluksi perustaa kirkko sille, mutta niiden aakkoset ei tehny oikeutta Ç=柷g¹:e), loi nämä oudot örkit, ja käski niiden alistaa koko universumi säälimättömästi.


      Suomi24-foorumin uskonto alueella kaikki muut alueet paitsi ateismi lopetettiin, koska ei kuulema sallinut mitään uskoa. Aiemmat kristityt yrittivät sanoa aluksi, että Jumala, mutta sitten he lukivat raamatun uudestaan, ja rupesivat syömään sieniä päästäkseen takaisin Pyhän Hengen läheisyyteen.

    • JSS

      Ette ole vielä kommentoineet avaukseni kysymystä, ettekö osaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe