Tarinani.

Kovan maailman enkeli.

Ajattelin tulla purkamaan tunteitani, kun en keksi mitään muutakaan paikkaa. Toivottavasti joku jaksaa lukea..

Seurustelin aikaisemmin itseäni hieman vanhemman pojan kanssa.
Tosin se ei ollut tavallista seurustelua,
se oli helvettiä.
Sain pian huomata olevani talutushihnassa ja jatkuvan ilkkumisen, syyttelyn ja väkivallan kohteena.
Poikaystäväni käänsi asiat päälaelleen ja sai minut uskomaan, että kaikki oli minun syytäni.
Jonkun ajan kuluttua pistin välit poikki, vaikken varsinaisesti jättänyt häntä.

Sitten tapasin toisen pojan, vaikka olinkin samaan aikaan pyörremyrskyn silmässä. Unohdin poikaystäväni ja aloin tapailla tätä toista poikaa ja aloin välittää hänestä. Samalla kärsin kamalista itsetunto-ongelmista ja masennuksesta, unenpuutteesta ja muusta sellaisesta.
Lopulta päätin mennä puhumaan asiat selväksi poikaystäväni kanssa, eli pistää pillit pussiin..

Kadun sitä syvästi, että menin hänen luokseen sopimaan asioita. Hän pahoipiteli ja raiskasi minut. Ehkäpä kostoksi, koska päätin jättää hänet.
Sulkeuduin entisestäni ja elin pitkään valheessa, uskottelin itselleni kaiken olevan hyvin, vaikka olin kovin maassa.

Pian tästä mukavasta pojasta tuli virallisesti poikaystäväni ja meillä oli niin onnellista, kuin vaan voi olla tämmöisessä tilanteessa.
Hän oli kuitenkin huomannut omituisen käytökseni. Unenpuutteen, hermostuneisuuden, itsetuhoiset ajatukseni ja lopulta myös viiltelyn. Jonkin ajan kuluttua aloin syödä yliannostusta sairauteeni tarkoitettuja lääkkeitä.

Poikaystäväni puuttui peliin ja ''painosti'' minua kertomaan mikä on hätänä ja lupasi auttaa. Pian kerroin entisen poikaystäväni käyttäytymisestä ja hakkaamisesta. Hän suhtautui asiaan hyvin ja lupasi ettei koskaan olisi samanlainen. Hän oli todella vihainen entiselleni.
Myöhemmin hän sai puheistani vihiä, ettei siinä ollut kaikki. Pian tunnustin hänelle myös, että minut on raiskattu. Hän oli entistä vihaisempi - ei vaan entiselleni vaan myös minulle.

Vihoissaan hän sanoi vaikka mitä kipeää, ja pelkäsin kovasti menettäväni hänet. Olin todella maassa ja en jaksanut enää keskittyä mihinkään.
Jonkin ajan kuluttua hän kuitenkin pyysi anteeksi sanomisiaan ja pisti ne järkyttymisen piikkiin.
Hän sanoi ettei välitä teoista, vaikka ne sattuivatkin suhteemme aikana. Hän oli vihainen koska en kertonut aikaisemmin.
Mutta kuinka olisin voinut? Pelkäsin kuollakseni asiaa ja ennenkaikkea häpesin itseäni.
Häpesin likaisuuttani.

Nyt tapahtuneesta on noin vuosi aikaa, poikaystäväni ja minä olemme edelleen yhdessä. Entiseni soittelee joskus ja puhelee sitä sun tätä, mutta en halua olla hänen kanssaan tekemisissä ellei ole pakko.
Olen joskus edelleen surullinen ja pelokas joidenkin asioiden suhteen. Poikaystäväni on ottanut asiat huomioon ja ymmärtää minua niin paljon kuin vain kykenee.
Hän on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, että ensimmäinen kunnollinen seurustelusuhteeni ei ollutkaan sitä mitä sen piti olla, että nyt vasta olen löytänyt sellaista rakkautta mikä on aitoa.

Voimia kaikille, joilla on vaikeuksia tämmöisten asioiden kanssa. Tarvitsette tukea!

10

5057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Karulta kuullostaa.

Tosin ihmetyttää että edelleen vastaat puheluihin...
      Se sais ainakin itseni miettimään tarkemmin mikä oikeastaan on mitäkin...

• Hellu

Eihän sitä voi ymmärtää jos ei ole itse kokenut, oma tarinani on melkein identtinen ja exäni soittelee aina sillointällöin ja vastaan aina. Tapahtuneesta (erosta) on jo 5 vuotta. Itse olen sitä mieltä että "Pidä ystävät lähelläsi mutta vihollinen vielä lähempänä"

• Wastaaja

Hyvä, että olet löytänyt itsellesi paremman elämän. Tämä on vaatinut myös paljon sisäistä vahvuutta ja rohkeutta sinulta.

Sanoisin kuitenkin, että sinun ei kannata pitää mitään yhteyttä entiseen poikaystävääsi. Voit sanoa hänelle puhelimessa, että et halua pitää yhteyttä ihmiseen, joka on raiskannut sinut, hakannut sinua, ja miltei tuhonnut elämäsi.

Sen jälkeen sinun ei tarvitse enää puhua hänelle. Voit vain laittaa luurin korvaan.

Jos sanot asian ääneen, niin uskon että itselläsi on parempi olla. Asian ääneen sanominen saa myöskin entisen poikaystäväsi ajattelemaan asiaa mielessään.

Hän nimittäin tulee todennäköisesti jatkamaan nykyistä käytöstään myös muiden naisten kanssa. Mutta jos hän joutuu vastuuseen teostaan, niin silloin on ainakin epätodennäköisempää, että joku muu nainen joutuu kokemaan saman mitä sinä olet kokenut.

Onnea elämälle.

• että sait elämäsi järjestykseen!Olisi varmaan parempi,että vaihtaisit numerosi ettei tuo ex-poikakaveri soittelisi!

• kokenut

Minut on myös raiskattu, enkä ole kertonut kenellekään, vaikka siitä on todella kauan. Niinkuin joku aikaisempi kommentoija, myös minä ihmettelen miksi vastaat hänen puheluihinsa? Hän saattaa jopa luulla ettei ole tehnyt mitään väärää kun vielä juttelette puhelimessa ja tämä VOI vaikuttaa hänen käyttäytymiseensä toisia naisia kohtaan jatkossa. Ethän halua hänen tekevän samaa kenellekää enää ikinä.
      Toivotan sinulle voimia ja myös onnea kun olet löytänyt ymmärtävän ja hyvän miehen, tuntuvat olevan harvassa. T.mä

• mies

" Itse olen sitä mieltä että "Pidä ystävät lähelläsi mutta vihollinen vielä lähempänä"

Jessus. Sitten vielä ihmetellään jos joku ei tajua raiskaamisen olevan väärin ja RIKOS vaikka uhri olisikin nykyinen/entinen.

"Hellusta" raiskaajansa kanssa edelleen yhteyttä pitämistä ei voi ymmärtää jos ei ole kokenut itse samaa.
      Ei yhteydenpito tekijään todellakaan ole yleistä uhreille tai edes normaalia käyttäytymistä.

Verrattavissa parisuhdeväkivallan uhriin, joka vähättelee vammojaan ja tekoja, "suurentelee"huolestuneiden läheisten reaktioita ja suojelee tekijää esim ettei mene lääkäriin/poliisille.

Raiskauksesta AINA rikosilmoitus ja LÄÄKÄRIssä käynti. EI varmasti tunnu helpolta, mutta se elämä jatkuu ja nuo asiat ovat todella tärkeitä sitten kun sitä elämää on tarkoitus jatkaa.

Ja jos ei ole varma haluaako olla raiskauksen tekijään yhteydessä, on syytä hakeutua ammatiapuun. Vääristyneisiin käsityksiin itsestä, oikeuksistaan ja arvostaan on mahdollista saada apua.

• Oikein

Eipä muuta kuin että olen 100% samaa mieltä.

• Kovan maailman enkeli.
        Oikein kirjoitti:

Eipä muuta kuin että olen 100% samaa mieltä.

..Miksi vastailen hänelle. Pelkään hänen tulevan puhumaan kanssani kasvotusten, jos kerta puhelimessa ei onnistu. Ja sitä en halua. Pelkään häntä niin paljon.

• sanon

että puhut paskaa. toi "sun" tarina kuulosti niin joltain lukemaltani jutulta, että!! voi sua,pienoinen...tajuat sitten kun joku sut OIKEASTI pahoinpitelee ja raiskaa.. tajuat sitten kun joku hyppää omassa kodissas sun etees veitsi kädessä ja uhkaa tappaa sut.. hakkaa sun päätä seinään,potkii,kuristaa....jne jne ym ym...lista jatkuu..

• Kovan maailman enkeli.

Se on sitten sinun ongelmasi, miksi ylipäätään avasit tän ikkunan, jos et mitään järkevää tähä osaa kommentoida? Kai sen nyt jokainen ymmärtää, että täs on kyse jonku toisen yksityisasioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5382
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3581
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2955
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      44
      2173
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1926
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      288
      1740
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1412
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1312
    Aihe